quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand hier al de producten van Henna's al gebruikt? Zoja, hoe zijn de resultaten en welke kleur heb je gebruikt?
Oeh, thanks en idd ik zie niet zo veel effect alleen klein beetje.Hij staat je echt leuk.quote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Lush #174
niet zo'n drastisch verschil, maar ik ga het denk binnenkort nog een keer opnieuw doen, maar dan wil ik het donkerder hebben, dus extra blokje noir erbij.
quote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Lush #174
niet zo'n drastisch verschil, maar ik ga het denk binnenkort nog een keer opnieuw doen, maar dan wil ik het donkerder hebben, dus extra blokje noir erbij.
Hahahaahquote:Op maandag 20 september 2010 10:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
holy...
wat mooi!!
niet drastisch, maar wel een erg mooie kleur.
Ik had net besloten dat ik geen goeie reden had om te gaan bestellen maar je wordt bedankt hè... gaat me kosten dit![]()
Voelde je haar niet stug? T is alweer erg lang geleden dat ik henna heb gebruikt en t voelde altijd zo raar stug dan.
ik ga even een topic teruglezen
hahaha ja die stukjesquote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahahaahbedankt
Nee, bedoel je erna? Het voelde juist lekker zacht erdoor, het was wel een rotwerk om alle stukjes uit m'n haar te wassen, en heel de badkamer had een wietlucht
Daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:13 schreef Pumpkin. het volgende:
Het gaat vanzelf he, toen ik begon keek ik mn ogen uit naar wat anderen al hadden en nu heb ik echt te veelmaar wil nog steeds van alles proberen. Ben nu ook niet meer zo zuinig met het spul.
Ik heb een bak bruisballen/bbsen (halfvol), een bak douchegelflessen en potjes wat nog dicht is, en 3 plankjes vol in de badkamer![]()
Maar stiekem ben ik best trots!
(moet nog steeds foto's maken)
Haha nee helaas...quote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef friekin_ het volgende:
Als je nog English Countryside hebt liggen, I'm your girl
Zoet spul wat ik toch nooit ga gebruiken:quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Muck het volgende:
en in ander zoet spul heb ik eventueel wel interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |