Ik ben wel van de zoete zooiquote:Op maandag 8 november 2010 20:19 schreef Zoheetik het volgende:
Ja dat is zo moeilijk met geuren... Ik vond bijv. The Godmother echt stinken. Porridge ook, en de rest kan ik me niet meer herinneren.
Ken je the Olive Branch al? Dat is een douchegel en zooooo lekker!quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef Zoheetik het volgende:
Haha ok dan heb ik aan jou niks.
Hmm ik snap echt niet hoe je daarvan fris kan gaan ruiken. Een hoop suiker op je smoel ruikt toch ook niet fris. Tenzij je natuurlijk een suikerklontje beschouwt als uiterst schoon en graag een levende lolly wil zijn.
Nope ook niet geprobeerd. Grapefruit klinkt ook wel ok! Zo jammer dat er geen winkel in de buurt isquote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
Zoheetik, Happy Hippy al eens geprobeerd? Is wel meer grapefruit maar vind hem zelf fijner dan Slammer. Slammer is naar mijn idee zoeter dan Happy Hippy.
de lijn heet sweet lemon en ik kan de spulletjes die ik heb wel gewoon vinden op de site, gele verpakkingen. Ik heb handzeep, douchegel, scrub en body butter. Het ruikt echt super, heel fris en citroenig!quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Ik kan de Lemon line niet vinden op hun website. Ga wel keer in de winkel kijken.
[..]
Uhu ja, las ik, en dat 'ie dan snel uitverkocht is.
Lemony Flutter klinkt ook wel citroenig, of is die wat zoeter ook?
---
Oh ik kon me Snow Globe niet meer herinneren maar die heb ik geroken in de winkel, vond ik niet zo geweldig."Wel ok" maar daar doe je 't niet voor.
Die moet ik nog steeds eens proberen. Mijn huid is zo raarquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben fan van 9 to 5. M'n huid is nog nooit zo rustig geweest.
Mijn huid is ontzettend gevoelig, helemaal in m'n gezicht. (Lees: bijna alles krijg ik een enorm rood, geirriteerd velletje van.) Maar bij deze is 'ie veel minder rood en helemaal geen last van velletjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens proberen. Mijn huid is zo raar
Bij mij de ene keer net als bij jou, maar een dag later kan het weer onwijs vet zijn. Heel irritant.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn huid is ontzettend gevoelig, helemaal in m'n gezicht. (Lees: bijna alles krijg ik een enorm rood, geirriteerd velletje van.) Maar bij deze is 'ie veel minder rood en helemaal geen last van velletjes.
Ik ben erachter gekomen dat dat vette (heb ik dus ook) een reactie is op droog. Tenminste, bij mij dan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bij mij de ene keer net als bij jou, maar een dag later kan het weer onwijs vet zijn. Heel irritant.
Die wilde ik vorige keer bestellen maar ik ben bang dat ik het niet lekker zou vinden en dan zit ik er meequote:Op donderdag 11 november 2010 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Die hoeveelheden had ik me op verkeken, er staan nu 2 megapotten van die gold, blabla and beerjelly. Schrok me dood toen ik die uitpakte.
Ooo oke, haha. Dat geluk heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kende 'm nog van toen 'ie in de winkel lag.
Zozo, dat is lekker snel!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn bestelling kwam gister binnenhad het maandag besteld uit UK.
Snowshowers?!!!!! Moet. Hebben. Nu!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Waarom staat Snow showers wel op de NL site, maar niet op de engelse? En wow, wat een hoeveelheid; 245 gr. voor een jelly.
Ik zie t nergens?? En waarom gooien ze de spaarkaarten er nou weer uit. Alsof ik die van mij nog volkrijg voor 31-1-11. Kak.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Snowshowers?!!!!! Moet. Hebben. Nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |