quote:Ooo balen! Wat was niet goed gegaan?Op donderdag 21 oktober 2010 17:42 schreef princess-a het volgende:
Mijn collega komt om half 7 mn lush pakket brengenben zo benieuwd wat er in zit want het was niet helemaal goed gegaan
quote:Angels Delight zat er niet bij, dacht ze, dus of die is niet geleverd of ze was hem vergeten mee te bestellen.. En zo dus nog wat dingetjes dus ik ben nu heel benieuwd wat ik wel krijgOp donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo balen! Wat was niet goed gegaan?
quote:Kom je me halen?Op woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef shmoopy het volgende:
EN dan sleur ik Cat en c_c gewoon aan hun haren mee.
quote:Dat is altijd moeilijk te zeggen. Populaire produkten zoals Snowfairy zijn tegen die tijd al uitverkocht, hoe Glögg in de markt ligt weet ik niet. Wil je er zeker van zijn, dan kun je beter voor kerst al bestellen. Ik zelf neem het risico dat produkten op zijn en wacht tot de nieuwjaarsacties weer van start gaan (ervan uitgaande dat ze die dit jaar weer hebben).Op donderdag 21 oktober 2010 20:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Kun je ook na de kerst nog wat kerstproducten krijgen? Ik wil bijvoorbeeld Glögg wel maar ik heb op dit moment alleen AM nodig en ben verder blut dus ik ga slim zijn. Pas als mn Seanik aan vervanging toe is mag ik weer maar dat kan nog wel even duren...
quote:Hmm, nu ben ik nog meer in twijfelOp donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is altijd moeilijk te zeggen. Populaire produkten zoals Snowfairy zijn tegen die tijd al uitverkocht, hoe Glögg in de markt ligt weet ik niet. Wil je er zeker van zijn, dan kun je beter voor kerst al bestellen. Ik zelf neem het risico dat produkten op zijn en wacht tot de nieuwjaarsacties weer van start gaan (ervan uitgaande dat ze die dit jaar weer hebben).
quote:Een aantal dingen komt ook terug van die lijst. Er is een probleem met sommige ingredienten volgens nieuwe EU wetgeving (kleurstoffen bijv.). Als het gefikst is komt een deel terug.Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh tramp moet nog komen als retro, vandaar! Er gaat wel heel veel uit en er komt weinig voor in de plaats, of ligt dat aan mij? Ik zou graag wat 'oude' retro's willen zien
.
quote:Wauw... 15 gram. Da's net 1 arm inzepen of zo.Op donderdag 21 oktober 2010 23:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik was in haarlem maar ik vond de goodiebag echt 10x niks eerlijk gezegd. Het enige 'hele' product was een potje sweetie pie jelly. De rest was proefjes / stukjes productenhet stuk zeep woog wel 15 hele grammen bijvoorbeeld.
quote:Ik was met een meisje van 8... Moet je je voorstellen, al weken aan het kwebbelen over de goodiebag, wat zit er in, snake oil scalp stukje, bakje met wat the greeeench, bakje met voor 1 maskertje aan mask of magnaminty, 15 gram zeep, de jelly, en twee proefjes van badproducten. En dan bedoel ik echt proefjes he, misschien 1/5 bruisbal. Ze heeft net zo'n groot bad als ik thuisOp donderdag 21 oktober 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Wauw... 15 gram. Da's net 1 arm inzepen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |