abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87775043
Schandalig idd dat Rotterdam niets had, las dat het iets te maken had met iemand van het hoofdkantoor die had gezegd dat het niet mocht. Lekkere domper dan, daar verheug je je toch op?

Ik heb een he-le leuke avond gehad, mijn eerste VIP, al was ik ervan overtuigd dat het om 19:00 uur zou beginnen, dus ben ik nog maar even een café'tje ingedoken.

Iedereen was verkleed, als Snowfairy, Snowwhite, de kerstman en de doden uit Mexico, lekker creepy. _O-
We gingen in groepjes van 3 de hoekjes af, een hoekje Halloween, een hoekje Englisch teaparty (very posh), een hoekje mierzoet met Snowfairy enz, en een hoekje kerstman met veel ballistics.

Wat een belevenis, zo'n VIP.
De meiden hadden er echt iets leuks van gemaakt, met veel snoep en lekkers, en in de Halloweenhoek was er tequila.:9 Iedere keer als daar een groepje stond die een slok nam, gilde 1 van de medewerksters heel hard en loepzuiver "Ayayayaaaay!", door de hele winkel te horen, dus dan wist je dat er weer geproost werd. _O-

Gekocht:
CS STout
Calacas groen
Hair Doctor
Sugar Plum Fairy scrub

Goodiebag:
proefje Fair Trade Footlotion
halve Tuca Tuca mb
een hele Karma Komba (zó blij mee :') )
een halve Stepping Stone
en een Lip Service die nogal uitgedroogd was, maar toch lief

Ik ga zo ontzettend naar VIP's vanaf nu. O+
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_87775160
EN dan sleur ik Cat en c_c gewoon aan hun haren mee. }:|
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_87775474
Daar hou ik je aan B-).
pi_87782151
Gister bestelling binnen gekregen, lip dip is fijn en iced wine ruikt ook lekker, glogg ben ik benieuwd naar onder de douche :D
pi_87799124
is die lipdip met poedersuiker? :D
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:05:12 #106
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87799308
Ik twijfel of ik nu dingen op maak en dan na keer ga bestellen of nu al bestellen.... Stiekem is optie 1 beter haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_87800698
Mijn collega komt om half 7 mn lush pakket brengen :D ben zo benieuwd wat er in zit want het was niet helemaal goed gegaan
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:43:17 #108
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87800728
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:42 schreef princess-a het volgende:
Mijn collega komt om half 7 mn lush pakket brengen :D ben zo benieuwd wat er in zit want het was niet helemaal goed gegaan
Ooo balen! Wat was niet goed gegaan?
pi_87800898
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooo balen! Wat was niet goed gegaan?
Angels Delight zat er niet bij, dacht ze, dus of die is niet geleverd of ze was hem vergeten mee te bestellen.. En zo dus nog wat dingetjes dus ik ben nu heel benieuwd wat ik wel krijg :P

Edit: het is er :D Angels Delight was het enige dat er niet was dus nu heb ik;
Rockstar
Snow Globe
Lemony Flutter *O*
Bohemian
Bubblegum lipscrub (zooeeeet)
Snowcake en
Sugar Plum Fairy

Eigenlijk wil ik nog wat dingetjes, misschien nog maar een dag naar Amsterdam voor Lush. Dat is maar dik 2 uren reizen :@

[ Bericht 17% gewijzigd door princess-a op 21-10-2010 19:17:20 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87804210
quote:
1.gif Op woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef shmoopy het volgende:
EN dan sleur ik Cat en c_c gewoon aan hun haren mee. }:|
Kom je me halen? O+

Klinkt wel alsof ze er in Amsterdam echt werk van hebben gemaakt. Leuk!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:37:31 #111
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_87807970
Kun je ook na de kerst nog wat kerstproducten krijgen? Ik wil bijvoorbeeld Glögg wel maar ik heb op dit moment alleen AM nodig en ben verder blut dus ik ga slim zijn. Pas als mn Seanik aan vervanging toe is mag ik weer maar dat kan nog wel even duren...
L'Enfer, c'est les autres.
pi_87808070
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Kun je ook na de kerst nog wat kerstproducten krijgen? Ik wil bijvoorbeeld Glögg wel maar ik heb op dit moment alleen AM nodig en ben verder blut dus ik ga slim zijn. Pas als mn Seanik aan vervanging toe is mag ik weer maar dat kan nog wel even duren...
Dat is altijd moeilijk te zeggen. Populaire produkten zoals Snowfairy zijn tegen die tijd al uitverkocht, hoe Glögg in de markt ligt weet ik niet. Wil je er zeker van zijn, dan kun je beter voor kerst al bestellen. Ik zelf neem het risico dat produkten op zijn en wacht tot de nieuwjaarsacties weer van start gaan (ervan uitgaande dat ze die dit jaar weer hebben).
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:47:48 #113
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87808448
Ik heb trouwens vaak dat de lipbalsems best 'korrelig' aanvoelen, iig niet echt smooth...herkenbaar?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:50:19 #114
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_87808585
Ik kijk tzt wel even hoelang ik met Seanik doe. Anders neem ik de gok ook wel, ik ken Glögg niet en wil hem dus ook niet koste wat het kost hebben. Dat scheelt.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_87809212
Retro-discons:
Absolute Delight ballistic
Aura Suavis bubble bar
Bamboo soap
Blue Skies bubble bath
Elixir bubble bar
Gavernie soap
Gingerman ballistic
Gingerman soap
Happy Birthday bubble bar
Happy For SAD shower gel
Harvey bath ballistic
Hollywood bubble bar
Honey Beehave dusting powder
Hot Java ballistic
Kiss Me Klimt ballistic
Lemon Days & Ginger Beer ballistic
Luverly ballistic
Melomint bubble bar
Narcotick shower gel
No 1 Seed soap
Phoenix bubble bar
Play Doze bubble bar
Pleasure Dough bubble bar
Psychodelic bubble bar
Quinquereme Of Nineveh soap
Rainbow Worrier ballistic
Something Wicked bath melt
Temptation soap
The Wuss bubble bar
Turbo Bubble bubble bar
Two Timing Tart bubble bar
Uluru ballistic
World Piece ballistic

En een lijstje met nieuwe retro´s:
Tramp Shower Gel
Enchanted Eye Cream
Razorantium Shaving Cream
Shave The Planet Shaving Cream
pi_87809694
Elixir BBS is er toch al langer uit?
pi_87810141
Geen idee, volgens mij waren er al een aantal wat langer uit? Maar hij stond in ieder geval op het internationale forum, hier:
http://forum.lush.co.uk/Forum/viewtopic.php?f=9&t=87962
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 21:48:44 #118
43556 miss_dynastie
pi_87811407
Oooh tramp moet nog komen als retro, vandaar! Er gaat wel heel veel uit en er komt weinig voor in de plaats, of ligt dat aan mij :@ ? Ik zou graag wat 'oude' retro's willen zien :Y.
pi_87814566
Ik was in haarlem maar ik vond de goodiebag echt 10x niks eerlijk gezegd. Het enige 'hele' product was een potje sweetie pie jelly. De rest was proefjes / stukjes producten :{ het stuk zeep woog wel 15 hele grammen bijvoorbeeld.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:01:34 #120
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87814595
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is altijd moeilijk te zeggen. Populaire produkten zoals Snowfairy zijn tegen die tijd al uitverkocht, hoe Glögg in de markt ligt weet ik niet. Wil je er zeker van zijn, dan kun je beter voor kerst al bestellen. Ik zelf neem het risico dat produkten op zijn en wacht tot de nieuwjaarsacties weer van start gaan (ervan uitgaande dat ze die dit jaar weer hebben).
Hmm, nu ben ik nog meer in twijfel :o
pi_87814698
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh tramp moet nog komen als retro, vandaar! Er gaat wel heel veel uit en er komt weinig voor in de plaats, of ligt dat aan mij :@ ? Ik zou graag wat 'oude' retro's willen zien :Y.
Een aantal dingen komt ook terug van die lijst. Er is een probleem met sommige ingredienten volgens nieuwe EU wetgeving (kleurstoffen bijv.). Als het gefikst is komt een deel terug.
pi_87814743
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 23:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik was in haarlem maar ik vond de goodiebag echt 10x niks eerlijk gezegd. Het enige 'hele' product was een potje sweetie pie jelly. De rest was proefjes / stukjes producten :{ het stuk zeep woog wel 15 hele grammen bijvoorbeeld.
Wauw... 15 gram. Da's net 1 arm inzepen of zo. :')
pi_87814972
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Wauw... 15 gram. Da's net 1 arm inzepen of zo. :')
Ik was met een meisje van 8... Moet je je voorstellen, al weken aan het kwebbelen over de goodiebag, wat zit er in, snake oil scalp stukje, bakje met wat the greeeench, bakje met voor 1 maskertje aan mask of magnaminty, 15 gram zeep, de jelly, en twee proefjes van badproducten. En dan bedoel ik echt proefjes he, misschien 1/5 bruisbal. Ze heeft net zo'n groot bad als ik thuis :') Blijkbaar vonden de meiden dat ook sneu, dus ze hebben haar er een hele BBS bij gegeven. Maar mijn innerlijke 8-jarige had dus ook zoiets van -O- het waren wel veel proefjes, daar niet van. Maar ik vind veel van die producten nou echt zoiets waar je een proef van vraagt (of laat demonstreren). Hoeveel mensen zouden bijv. snake oil op hun hoofd smeren als ze er niet zelf interesse in hebben? Waarom zou je je haar naar asfalt laten ruiken als je geen last hebt van roos?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:14:03 #124
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87815045
Ik ga nu toch alvast maar een deeltje bestellen.... :Y
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:43:35 #125
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87816065
Verdorie, de betaling wordt genegeerd :')
Even die vriend mailen/smsen wat ik dan fout heb gedaan (het is zijn creditcard, haha)

Och stik, nu doet hij het wel *G* *O* *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')