quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
mijn favo producten zijn: Dream cream, big en angels on bare skin. Voornamelijk vanwege het effect
qua zeep vind ik Honey I washed the kids en Porridge erg lekker. Vooral als je van romige, zoete geuren houdt.
Ben je meer van de snoepzoete geur, dan Rockstar en Yummy yummy, maar die vind ik persoonlijk heel vies
Karma vind ik ook een lekkere zeep, lekker fris en blijft lang hangen.
Voor in bad ook de KArma bubble bar en de Big blue bruisbal. Maar ik heb nog niet zo veel ervaring met baddingen.
Flying fox douchegel ruikt ook heerlijk, zelfde geur als Godiva shampoo. Maar mijn haar wordt slap van godiva.
GMTAquote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef -Mellow- het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een zeep die naar kaneel ruikt?
Orange Spice and All Things Nice, maar die was van kerst retro (rook naar de Taai Taai douchegel).quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef -Mellow- het volgende:
Hmm.. heb net met Taai Taai gedoucht, heerlijke geurquote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Orange Spice and All Things Nice, maar die was van kerst retro (rook naar de Taai Taai douchegel).
wat is het verschil qua werking tussen ultrabland en AOBS?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef GotC het volgende:
Mijn favorieten zijn The Olive Branch, Ultra Bland, Angels on bare skin, BB Seaweed en Tea Tree Water. Ook de geur van New is heerlijk
Ultra Bland haalt echt make up enzo eraf, ook mascara. Je smeert het op en haalt het eraf met een warm washandje/watje en dan blijft er alleen nog een zacht laagje overquote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
wat is het verschil qua werking tussen ultrabland en AOBS?
Appels en peren. Zijn gewoon compleet verschillende dingen, afgezien van dat het reinigers zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef -Mellow- het volgende:
wat is het verschil qua werking tussen ultrabland en AOBS?
Ik zou ook geen scrub op mn ogen smeren eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef GotC het volgende:
Ultra Bland haalt echt make up enzo eraf, ook mascara. Je smeert het op en haalt het eraf met een warm washandje/watje en dan blijft er alleen nog een zacht laagje over
AOBS vind ik meer om gewoon je gezicht een beetje licht te scrubben, haalde bij mij nooit iets van make up eraf..
Ik doe het wel, en je voelt er niks van? Scrubt niet onwijs hard oid. Alle mascara eraf, top.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zou ook geen scrub op mn ogen smeren eigenlijk
maar is het ook echt voor make-up verwijderen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ultra Bland haalt echt make up enzo eraf, ook mascara. Je smeert het op en haalt het eraf met een warm washandje/watje en dan blijft er alleen nog een zacht laagje over
AOBS vind ik meer om gewoon je gezicht een beetje licht te scrubben, haalde bij mij nooit iets van make up eraf..
Nou het maakt je huid ook superzachtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
maar is het ook echt voor make-up verwijderen?
ik gebruik geen make-up namelijk, alleen af en toe mascara maar dat beetje dat ik gebruik lukt ook wel met water
Klinkt goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou het maakt je huid ook superzachtEn schoon
ik bedoelde ook eigenlijk meer waarom zij ze allebei gebruikte. Wat heeft de een dat de ander niet heeft?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Appels en peren. Zijn gewoon compleet verschillende dingen, afgezien van dat het reinigers zijn.
Persoonlijk vind ik van nietquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Laat het een vette laag achter?
Ik moet zeggen dat ik AOBS altijd in de douche gebruik, en Ultrabland voor 's avonds om m'n gezicht schoon te maken. Persoonlijk vind ik dat AOBS niet supergoed reinigt, gebruik het meer voor een licht scrubje, en het kalmeert m'n gezicht.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik bedoelde ook eigenlijk meer waarom zij ze allebei gebruikte. Wat heeft de een dat de ander niet heeft?
Het verschilt per huidtype. Voor sommigen is het te vet en zorgt het voor puistjes. Er zijn ook mensen die dit oplossen door na Ultrabland nog een andere reiniger te gebruiken.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef -Mellow- het volgende:
Klinkt goed.
Laat het een vette laag achter?
Alleen de zwarte potjes met draaideksel, de rest niet helaas...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Nonneke het volgende:
ik zag dat je die zwarte potjes weer terug kunt brengen naar de winkel zodat ze gerecycled kunnen worden, willen ze die flesjes ook terug of echt alleen die potjes ?
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alleen de zwarte potjes met draaideksel, de rest niet helaas...
Babyface idd, zo'n product dat ik niet helemaal begrijp. Je moet boenen als een gek om er iets vanaf te krijgen en boenen als een gek om het vettige laagje van je huid te krijgen. Geen succes hierquote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef -Mellow- het volgende:
Oja, absolute falers vind ik:
charity pot, gadverdamme
ghost, ieuwww
baby face, niemand houdt van een vette laag op zijn huid die je er bijna niet meer af krijgt
aromaco, dat ding krimpt als een malle, en om alles ingepakt te houden en elke ochtend weer uit te pakken, mij te veel gedoe, het houd je oksels wel droog, dat dan weer wel. En het ruikt naar nieuw hout, daar moet je ook maar van houden.
Hmm, ik heb er net eentje thuis liggen.. nog niet gebruikt, ben benieuwd naar die vette laagquote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Babyface idd, zo'n product dat ik niet helemaal begrijp. Je moet boenen als een gek om er iets vanaf te krijgen en boenen als een gek om het vettige laagje van je huid te krijgen. Geen succes hier
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hahaha
jij wil tenminste wel mn vriendje zijn
Er was ooit spice curls, maar dat is nu een disconquote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef -Mellow- het volgende:
wat is dat?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Pumpkin. het volgende:
En niet te vergeten Sexy Boy! Ik ben verliefd op Sexy Boy!!
Ik snap niet dat ze Sweet Japanese Girl disconnen en Babyface houden, terwijl Babyface - laten we wel wezen - in principe Ultrabland in vaste vorm is.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Babyface idd, zo'n product dat ik niet helemaal begrijp. Je moet boenen als een gek om er iets vanaf te krijgen en boenen als een gek om het vettige laagje van je huid te krijgen. Geen succes hier
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er was ooit spice curls, maar dat is nu een discon. Die rook ik overal bovenuit als ik in de Lush was.
Morgen pakketje ophalen, ik hoop maar niet dat mijn droom van vannacht voorspellend was. *iets over vergeten shampoo's en conditioner en dat eene blok zeep was maar 30 gram... maar er zat wel een fles sterke drank in*. Begin nu geloof ik echt last te krijgen van een lushverslaving.
Dankjequote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
mijn favo producten zijn: Dream cream, big en angels on bare skin. Voornamelijk vanwege het effect
qua zeep vind ik Honey I washed the kids en Porridge erg lekker. Vooral als je van romige, zoete geuren houdt.
Ben je meer van de snoepzoete geur, dan Rockstar en Yummy yummy, maar die vind ik persoonlijk heel vies
Karma vind ik ook een lekkere zeep, lekker fris en blijft lang hangen.
Voor in bad ook de KArma bubble bar en de Big blue bruisbal. Maar ik heb nog niet zo veel ervaring met baddingen.
Flying fox douchegel ruikt ook heerlijk, zelfde geur als Godiva shampoo. Maar mijn haar wordt slap van godiva.
ja die is fijnquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef -Mellow- het volgende:
Net gedouched en buffy over heel mijn lijf gehannest.
Bij deze ook een favoriet. Ik ben helemaal zacht
Ik stamp ze stuk in een leeg potje, dat werkt beter. Het gaat nog beter als je het deel neemt wat je gaat gebruiken, dat in een apart potje doet en er dan wat douchegel of badolie bij indoet, en dan flink prakken.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef progje het volgende:
vanavond voor het eerst een Sugar Scrub gebruikt..
die zijn best grof, beschadigde bijna mijn huid er mee...
Als het kan zou ik als ik jou was lekker effe naar de winkel gaan snuffelenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben wel van de romige, zoete geuren. Sommige hele zoete dingen vind ik ook wel lekker, maar dat ligt er vaak een beetje aan.
Ik zal eens een beetje gaan neuzen en gewoon wat bestellen
ah thnx dat ga ik de volgende keer doen!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik stamp ze stuk in een leeg potje, dat werkt beter. Het gaat nog beter als je het deel neemt wat je gaat gebruiken, dat in een apart potje doet en er dan wat douchegel of badolie bij indoet, en dan flink prakken.
Het duurt nog even voordat ik een winkel kan & ik moet je eerlijk zeggen; Als ik iets in mijn hoofd heb, dan wil ik het meteenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Als het kan zou ik als ik jou was lekker effe naar de winkel gaan snuffelen
Oeh dat is een goeie tip! 1e sugarscrub die ik gebruikte haalde ik m'n huid mee open. Toen ik dat vertelde in de winkel kreeg ik een gratis sugarscrub mee, ook van tevoren geprakt, ging gelijk een stuk beter.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik stamp ze stuk in een leeg potje, dat werkt beter. Het gaat nog beter als je het deel neemt wat je gaat gebruiken, dat in een apart potje doet en er dan wat douchegel of badolie bij indoet, en dan flink prakken.
Hoezo, we hebben toch Ultralight?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef -Mellow- het volgende:
En ik wacht verdeurie nog steeds op een zonnebrandcreme!
Een massagebar alleen tijdens kerst verkrijgbaarquote:
Same herequote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het duurt nog even voordat ik een winkel kan & ik moet je eerlijk zeggen; Als ik iets in mijn hoofd heb, dan wil ik het meteen
Haha, dat geluk heb ik dan weer nietquote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Same here![]()
Maar ik heb het geluk dat ik in Den Haag woon, effe met de tram/auto en ik sta in de winkel
ja dat zegt iedereen hier terwijl ik, met mijn hyperultrasupergevoelige huid die niks kan hebben, echt nergens last van hebquote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef progje het volgende:
vanavond voor het eerst een Sugar Scrub gebruikt..
die zijn best grof, beschadigde bijna mijn huid er mee...
ik heb m trouwens in een bakje gedaan waar mijn oude kruidvatscrub in zat, en sinds er een beetje vocht bij is gekomen is ie veel zachter en makkelijker in gebruik. Haal er gewoon een klontje vanafquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef progje het volgende:
[..]
ah thnx dat ga ik de volgende keer doen!
ja maar ik wil minimaal SPF 30quote:
Dream Creamquote:
En die ene toner.. a breath of fresh air oid? Is dat wat?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dream Cream![]()
Hoewel de Eau Roma toner ook niet te versmaden is, zeker als je hem in de koelkast hebt in de zomer.
Ik mag het hopen inderdaad, ik zal het morgen wel merken.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef GotC het volgende:
[..]Wat een droom! Hoop dat het niet waar is!
Spice curls heb ik ook thuis, maar droogde m'n huid heel erg uit?
quote:
Skin Nanny..heb een proefje daarvan gehad, maar dan als nachtcreme. Eerst wat toner, dan Skin Nanny, en het huidje was weer zacht als de billetjes van een babyquote:Op zondag 10 januari 2010 22:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]wat ziet mijn oog? Skin nanny, SPF 30
Woei, die ga ik de volgende keer proberen. En hopen dat ie niet zo'n vieze vette glimlaag achterlaat, of van die velletjes als ie is opgedroogd, zoals alle andere zonnecremes.
Ervaringen?
Allemaal yumquote:Op zondag 10 januari 2010 22:04 schreef progje het volgende:
toch maar een bestelling gedaan
Angels On Bare Skin
Buffy
Aqua Mirabilis
The Olive Branch
Big Blue
Dream Cream
Dreamwash
Dreamtime Bath Melt
Karma Soap
Sexy Peel
das t probleem altijd met die zonnecremes: het glimt zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Skin Nanny..heb een proefje daarvan gehad, maar dan als nachtcreme. Eerst wat toner, dan Skin Nanny, en het huidje was weer zacht als de billetjes van een babyZonder toner: Glimmmm..
ik ook niet is een beetje op de gokquote:
http://www.dermalogica.nl/products.html?product_type=8quote:Op zondag 10 januari 2010 22:13 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
das t probleem altijd met die zonnecremes: het glimt zo.
Maar om er dan weer iets anders bij te gebruiken, ik wil helemaal niet zo veel producten op mijn smoel smeren.
thx, gewoon te koop bij de drogist?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:15 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.dermalogica.nl/products.html?product_type=8
het is dan wel geen lush
maar ik gebruik zelf de producten van dermalogica voor mijn gezicht en ben er erg tevreden over
(we bestellen via ebay scheelt zoveel geld)
nee volgens mij niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
thx, gewoon te koop bij de drogist?
ja, al valt het via ebay wel weer meequote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef -Mellow- het volgende:
wel echt enorm duur, probeer ik liever eerst lush
ja begrijp ik, heb ik zelf ook, ook nog met een kleurtje..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef -Mellow- het volgende:
Dream cream werkt fantastisch voor mij, ook voor gezicht. Maar ik wil per se een dagcreme met SPF
Dat is volgens mij vrij normaal. Ik heb ook altijd het idee dat mijn huid even moet wennen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef -Mellow- het volgende:
Mijn huid begint eindelijk een beetje normaal te doen sinds ik Lush gebruik.
Het klinkt echt heel corny maar het is wel zo
Volgens mij begrijp je me verkeerd?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vrij normaal. Ik heb ook altijd het idee dat mijn huid even moet wennen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:04 schreef progje het volgende:
toch maar een bestelling gedaan
Angels On Bare Skin
Buffy
Aqua Mirabilis
The Olive Branch
Big Blue
Dream Cream
Dreamwash
Dreamtime Bath Melt
Karma Soap
Sexy Peel
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Damn dit topic gaat hard zeg![]()
Ik ben tegenwoordig echt zo verslaafd aan de King of Skin![]()
Heb gisteren Chico gewassen met yummy , ook zn haren, en daarna met de King gedaan, echt geweldig, en wat ruikt ie zalig nu zeg
Naakthond jaquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 08:06 schreef Mipsie het volgende:
[..]kon je je toch niet meer beheersen?
wauwquote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee hoe snel dat gaat peach, krijgt je vriend ook zulke verschijnselen als hij alleen huidcontact heeft met de nootjes?
Ik heb net mn vervangende pakje gehad, nou ze hebben gewoon de hele order opnieuw gestuurddus ik heb nu echt enorm veel te veel haarspul, lekkkeeerrrrrr
gewoon 3 potten masker en een fles shampoo teveel gehad he. Oh ja en nog een blok aromarant dus nu kan ik helemaal 3 jaar vooruit, dat gaat echt NIET op dat spul. Bwaah, lief van Harry.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee hoe snel dat gaat peach, krijgt je vriend ook zulke verschijnselen als hij alleen huidcontact heeft met de nootjes?
Ik heb net mn vervangende pakje gehad, nou ze hebben gewoon de hele order opnieuw gestuurddus ik heb nu echt enorm veel te veel haarspul, lekkkeeerrrrrr
gewoon 3 potten masker en een fles shampoo teveel gehad he. Oh ja en nog een blok aromarant dus nu kan ik helemaal 3 jaar vooruit, dat gaat echt NIET op dat spul. Bwaah, lief van Harry.
Draaien?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:16 schreef bibi het volgende:
Iemand een tip hoe je die snowfairy sp open kan krijgen?
Tinnetje op je handpalm houden, en met je andere handpalm op het dekseltje draaienquote:Op maandag 11 januari 2010 18:16 schreef bibi het volgende:
Iemand een tip hoe je die snowfairy sp open kan krijgen?
Heb je toevallig zo'n opener voor potten in huis? Daar kan je meer kracht mee zetten.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:44 schreef bibi het volgende:
[..]
Nee werkt niet, en andere tip ook niet. Zit muurvast
Zoiets gebruikt en nu is mijn hele potje naar de maanquote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je toevallig zo'n opener voor potten in huis? Daar kan je meer kracht mee zetten.
Nog niet, maar ik ga uit van vorig jaar toen ze de resten van de actie ook verkochten. In Maastricht schijnen er nog te liggen iig (kom er maar in oh-oh).quote:
Ik durf niet te tellen.quote:Oh schmoop de herkenbaarheid, maar ik heb vandaag getelt hoeveel spul er op mn lijst-van-wat-ik-eigenlijk-al-heb staat en nu is eindelijk de lust me vergaaneerst maar s een jaar keihard opgebruiken LOL
Niet voor mij hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu toch al een week of zo niet geweest, mss zijn ze wel op hoor.
Zal ik straks es gaan kijken???
![]()
Heel verstandig.quote:Als het goed is krijg ik vandaag mn UK order binnen.
En ik zou niet weten wat ik op dit moment verder nog nodig zou hebben
Zoiets dacht ik al. Ik had een tweede klaar liggen voor de zekerheid maar heb die toch maar niet erin gegooid, is ook zo zonde als je twee keer ruikt-naar-niks in je bad hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:40 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij verschilt het erg Cat, ik heb er ook een gehad en die deed ook zo van pfrt en dat was het dan. Maar bij anderen schijnt ie flink te knetteren, dus denk dat het een kwestie van geluk hebben is. Mijne rook ook niet in bad, heb er maar wat bij gegooit.
Doe ik de volgende keer misschien wel. Nu had ik The Strokes en kerstmasker voor de geurervaring.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou er dan juist meerdere insmijten met het idee dat er anders maar 1 bad saai is ipv meerdere
Wie weet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Mss dat die megabal van mij wel wat is dan
Hangt af van de winkel denk ik. Heel veel is in grab bags verdwenen, sommige winkels hebben er volgens mij hun hele kerstcollectie ingeduwd. Veel zal er in ieder geval niet meer liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:00 schreef Tamashii het volgende:
Zijn die kerstproducten nog te koop trouwens?
Voor UK heb je CC nodig toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hangt af van de winkel denk ik. Heel veel is in grab bags verdwenen, sommige winkels hebben er volgens mij hun hele kerstcollectie ingeduwd. Veel zal er in ieder geval niet meer liggen.
In de UK kun je volgens mij ook nog een aantal dingen bestellen.
Van MO NL heb ik geen idee, zou je op de site moeten kijken.
Snowfairy is denk ik overal uitverkocht. Aan Strawberry Santa zou je makkelijk moeten kunnen komen, die zat in ieders kerstpakket. Ik heb er drie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor UK heb je CC nodig toch?![]()
Nouja, ik wil toch nog graag een fles snowfairy en een strawbarry santa, maar ik kijk dan wel volgend jaar ofzo.
Lush-overload-alert!!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Er staat een doos met 8 kilo Lush naast me en ik heb niet eens zin om m open te maken
mnooh , ik doe hetw el!@quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Er staat een doos met 8 kilo Lush naast me en ik heb niet eens zin om m open te maken
Oh joh ik weet toch wat dr in zit.quote:
Oh is dat de beruchte doos zonder snowfairy? Ik zou 'm dan toch nog heel graag uit willen pakken. Ik hou van pakketjes uitpakken, maakt niet uit wat erin zit (of niet)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh ik weet toch wat dr in zit.
En vooral wat dr niet in zit
Ja ik ben nog ff mn lunch aan het opeten , ik ga zo es een schaar zoekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh is dat de beruchte doos zonder snowfairy? Ik zou 'm dan toch nog heel graag uit willen pakken. Ik hou van pakketjes uitpakken, maakt niet uit wat erin zit (of niet)
Ik zal zo mn best es doen mss.quote:
De Aqua Mirabilis is toch behoorlijk scrubbig hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Dipkip het volgende:
Aqua Marina heeft geen scrub, en als je een body butter zonder scrub wil kun je king of skin nemen. Anders is denk ik aqua mirabilis het minst scrubbig.
Hihi, toch maar even in de winkel voelen dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Aqua Mirabilis is toch behoorlijk scrubbig hoor!
Ik denk dat het ook weinig scheelt met Buffy, het zijn alletwee scrubs, heb het verschil tussen die twee nooit zo gevoeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Maar jij bent raar, want jij vindt Ultrabland ook scrubbig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is ook echt heeeeeeeeeel mild scrubbig , rarequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar jij bent raar, want jij vindt Ultrabland ook scrubbig.
Voordeel is dat je het nu van de gewone post krijgt (TNT). Mocht je dan de afleverpogingen missen, kunnen zij het bij buren afgeven of je kan het bij het postkantoor ophalen wat meestal dichtbij is. DHL (de andere optie, of bij zware pakketten de enige optie) geeft niet bij buren af en brengt de pakketten terug naar hun centrale waar je ze dan kan ophalen. Meestal is dat echt een half uur rijden ofzo, en zit het ergens op een industrieterrein. Voor mij bijv. ik woon in Haarlem-Noord en ik moet dan naar een industrieterrein bij Amsterdam-Zuid, ben je dus drie kwartier onderweg en met het OV kan het gewoon niet eens. Dus als DHL wat komt brengen zit ik zowat aan mn deur gekluisterd, ook omdat ze soms 'vergeten' zo'n briefje achter te laten waarmee je op kan halen, terwijl als de TNT het brengt dan weet ik dat ik het toch wel krijg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef rosey het volgende:
Oh haha dan blijf ik wel gewoon afwachten. Het zal sowieso wel langer duren met het slechte weer in Engeland. Ik heb idd gekozen voor RM, heeft dat verder nog voor of nadelen afgezien van de track en trace die ik niet kan opvragen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Norovirusquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef Dipkip het volgende:
Is dat een soort ziekenhuisinfectie GotC?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef Dipkip het volgende:
Klinkt naar zeg![]()
Hoewel het woord 'projectielbraken' bij mij altijd een lichte giechel opwekt
Je UK bestelling?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef rosey het volgende:
Oh dan werk je vast in het Zaans medisch centrum?! Ik las het in de krant! Beterschap!
Ik ben benieuwd wat ik gratis krijg bij mijn bestelling
Neh, in het Haga ziekenhuis Den Haag (oftewel: Leyenburg)quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef rosey het volgende:
Oh dan werk je vast in het Zaans medisch centrum?! Ik las het in de krant! Beterschap!
Ik ben benieuwd wat ik gratis krijg bij mijn bestelling
Oh dat ken ik, mijn tante had daar ook last van!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Neh, in het Haga ziekenhuis Den Haag (oftewel: Leyenburg)
Zijn meerdere afdelingen voor geraakt, dus personeelstekort enzo..bleh!
En Dipkip, ik moet ook altijd even gniffelen om dat woordZie het al voor me..op de muren enzo..
Haha je weet dus hoe het isquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:02 schreef douche-eendje het volgende:
Ja norovirus, haha. De ideale manier om een paar dagen ziek thuis te zitten en af te vallen.... Werk ook in een ziekenhuis.
Heb vandaag mijn pakketje opgehaald en ben zo blij dat ik niet op de fiets ben gegaan. Gigantische doos natuurlijk, maar ook een grote schaatsbaan er naartoe op de fietspaden. Was op mijn verzoek een stevige doos gebruikt, order was compleet, shampoo's/zeepjes waren allemaal 20 gram te zwaar en een aardige DHL-jongen achter de balieKan nu voorlopig weer vooruit, vooral met mijn badspullies.
Ik ga mijn Porridge ook dumpen, maar dan op de Asielactie meet part deux. Waar ik waarschijnlijk ook een hoop bruisballen kwijt raak aan newbie Lush addicts.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Nou, voor de ruilmeet heb ik iig Bussines Time MB en Porridge in de aanbieding, allebei waaay te foody voor mij.
Veel he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef GotC het volgende:
Ik heb nog nooit de producten van de Britse Lush site omgerekend naar de Nederlandse site.. OMG wat een verschil!!
*lurker in dit topic*quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel he?
Ik koop zelden in NL. Alleen voor grabbags en ik ruil mijn lege potjes hier om.
Datum prikken!![]()
Welke maand willen we? Februari, maart?
Het gaat om die zwarte plastic potjes met schroefdeksel (waar o.a. maskers en cremes in zitten). Als je er vijf hebt kun je die omruilen voor één gezichtsmasker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
*lurker in dit topic*
Lege potjes omruilen? Explain please?Ik heb een bijna leeg potje..
Ik zit nu te lekker om mijn agenda te pakken.quote:
Ahhh zo! Okeee, dankje!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat om die zwarte plastic potjes met schroefdeksel (waar o.a. maskers en cremes in zitten). Als je er vijf hebt kun je die omruilen voor één gezichtsmasker.
Staat ook op het potje als het goed is. In NL kun je NL maar ook UK potjes omruilen.
Hebben we eigenlijk al besloten welke dag we doen? Want in een weekend is Den Bosch voor mij heul duur ben ik bangquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit nu te lekker om mijn agenda te pakken.![]()
We hebben nog niks besloten (toch?)quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk al besloten welke dag we doen? Want in een weekend is Den Bosch voor mij heul duur ben ik bang
Hahahah! Mijn vader en broertje kijken me ook altijd heel raar aan als ik langs loop met dat masker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:04 schreef mmascha het volgende:
Mask of Magnaminty op hebben en dan niezen.Dat voelt heel raar.
Wel een lekker spulletje. Ik had er een proefje van gekregen maar dat was een klompje klei geworden. Beetje water erbij en hij doet het weer.
Mijn kat krijgt een dikke staart als ik langsloop!
hoe lang heb je het in laten werken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het rode hennaspul gebruikt. M'n vriendje, of all people, heeft het aangebracht. Het duurde lang, stonk (maar dat doet alle henna), en het had uiteindelijk helemaal geen effect. Misschien omdat ik zelf redelijk donkerbruin haar heb, maar dan nog had ik minstens een gloed verwacht. Bij mnsen met licht haar zal het wel wat doen.
Jouw snowcake gaat vandaag op de postquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef GotC het volgende:
Ik hoor wel vaker dat de Snowcake naar anijs kan ruiken? Zelf (nog) geen ervaringen mee
Net lekker BB Seaweed opgedaan, daarna Tea Tree Toner en om het af te ronden Skin's Shangria La
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jouw snowcake gaat vandaag op de post
Stoepkrijt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat het je verkoudheid is hoor, ik heb nooit anijs geroken bij snowcake en er ook nooit van gehoord dat iemand het daarnaar vond ruiken. Stoepkrijt, maar geen anijs
Ja, ik wil (en kan) niet meer zonder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef -Mellow- het volgende:
Mensen die ervaringen hebben met de Henna?
Ik heb sinds mijn eerste avontuur niet meer gehennaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik wil (en kan) niet meer zonder.
Ik heb ook van nature kastanjebruin tot rood haar en gebruikte altijd rode losse henna.
Toen een caca brun geprobeerd, daar werd ik mooi rood van, best wel heftig eigenlijk, en nu zit ik zwaaar aan de caca noir, wat een heel donkerbruin tot zwart effect heeft.
Ik laat het meestal zo'n 4 a 5 uur zitten en dan pakt het heel goed.
Als je het gaat gebruiken en dan tips nodig heeft, geef je maar een gil, ik vond het gebruik nl reuze meevallen.
Laat het weten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn eerste avontuur niet meer gehennaad.Da's dus al maaaaanden geleden. Misschien dat ik vanavond een poging aan waag. Misschien..... en dan laat ik het overnight erin zitten.
Boh, dus dan moet ik het nu ook nog gaan wassen en drogen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laat het weten.
Ben benieuwd of het nu wel pakt.
Ik was het 1x (geen conditioner) en dan breng ik het op droog haar op, flink warm tot heet, misschien heb je daar iets aan?
En GotC, Cat en ik hebben dat spul wéken in huis gehad voordat we het durfden te gebruiken, je moet het anders even in 1 proeflokje proberen.
Wat voor kleur is je haar en welke caca heb je?
De reden dat ik het niet meer heb gedaan is omdat ik het teveel gedoe vond en het resultaat niet echt spectaculair was qua verschil.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef GotC het volgende:
Ik wil het dolgraag proberen..maar ik durf nietEcht niet.
Ben gewoon zo bang dat het compleet verkeerd gaat uitpakken.. M'n haar is nu een hele saaie, compleet verfloze middenbruin. Wil het wat donkerder, meer glans..je kent het welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laat het weten.
Ben benieuwd of het nu wel pakt.
Ik was het 1x (geen conditioner) en dan breng ik het op droog haar op, flink warm tot heet, misschien heb je daar iets aan?
En GotC, Cat en ik hebben dat spul wéken in huis gehad voordat we het durfden te gebruiken, je moet het anders even in 1 proeflokje proberen.
Wat voor kleur is je haar en welke caca heb je?
Haha foto's krijgen jullie sowieso ja! Als we het doen, doen we het goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De reden dat ik het niet meer heb gedaan is omdat ik het teveel gedoe vond en het resultaat niet echt spectaculair was qua verschil.
Ik was er ook doodsbang voor en uiteindelijk viel het effect me best mee. Had zelfs iets heftiger kunnen zijn.
Gewoon doen en pre- en post henna piccies posten hier.
Yay!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha foto's krijgen jullie sowieso ja! Als we het doen, doen we het goed
Ik heb dezelfde kleur haar en met caca brun ging het bij mij alleen een beetje glanzen. Het wordt echt niet ineens knalrood ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef GotC het volgende:
Ben gewoon zo bang dat het compleet verkeerd gaat uitpakken.. M'n haar is nu een hele saaie, compleet verfloze middenbruin. Wil het wat donkerder, meer glans..je kent het welWil dus sowieso de caca brun.
Nee dat zou ook niet moeten met de brun toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde kleur haar en met caca brun ging het bij mij alleen een beetje glanzen. Het wordt echt niet ineens knalrood ofzo.
Ik heb ook een zware parfumallergie en kan gewoon tegen de Lushquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Yay!![]()
Zelf denk ik ook elke keer aan het eens proberen, maar ik heb donker chocoladebruin/bijna zwart haar. De kapper liet me weten dat zij verven in ieder geval heftig afraden, vanwege het verplicht eerst blonderen. Ik blijf dus maar denken... en denken.. en denken. Misschien ga ik het ooit toch wel proberen, maar ik moet wel representatief blijven.
Oh, en ik heb trouwens een lush kado bon van 10 euro gekregen! M'n broertje is samen met m'n zus de Lush in gegaan. Hij heeft zelfs overal aan geroken, maar hij vond creme op z'n gezicht te ver gaan toen het voorgesteld werd.Ik vond het supertof van ze! M'n zus kan vanwege haar parfumallergie niets van Lush gebruiken... dus vandaar dat mijn broertje als slachtoffer werd uitgekozen.
![]()
Geluk voor jou!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb ook een zware parfumallergie en kan gewoon tegen de Lush![]()
![]()
![]()
Ik meng wel van alles door hennapoeder ja maar bij caca heb ik het gewoon zo gelaten zoals Lush het al voor je gemengd heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:43 schreef GotC het volgende:
Ja ik hoor dat mensen er vanalles in gooien? Koffie, olijfolie, paprikapoeder, citroensap.. like, wat is het juiste?
Aardig rot is dat..zit je 6 uur met dat spul op je hoofd, voor een beetje glans? Caca reageert zeker gewoon anders op elk type haar?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik meng wel van alles door hennapoeder ja maar bij caca heb ik het gewoon zo gelaten zoals Lush het al voor je gemengd heeft.
@ Oh-oh nee ik verwachtte ook geen rood hoofdmaar het had donkerder bruin moeten worden, ik heb echt lichbruin haar tegen donkerblond aan, en wilde graag melkchocoladebruin of nog een tintje donkerder. En ik heb het toen iets van 6 uur laten inwerken en had alleen een glansje, met hennapoeder in de kleur brun ben ik dan echt diep donkerbruin.
Wat stoer Dipkip!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef Dipkip het volgende:
Ja, ik had het hele blok nodig, ik heb vrij veel haar tot op bipslengte.
Nu tenminste, ik ga zo naar de kapper en ik ben supernerveusik wil het vrij kort laten knippen zodat ik mn haar kan doneren aan een instelling die kindjes met kanker gratis een pruik geven gemaakt van haar wat mensen doneren, maar daarvoor moet er dus wel 30 cm. af.
Het groeit wel weer aan als het me toch niet staat maar het is zo'n stap weet je, ik heb het al jaaaaren zo lang.
Als je een bedekte kont gewend bent wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat het heel licht voelt aan mn hoofd maar misschien ook wel koud zo met dit weernou, jullie horen het straks wel
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef GotC het volgende:
Oh-oh ik heb je pakketje! Echt heerlijk, m'n hele brievenbus ruikt nu naar Soft Touch met Snowcake!Dank je wel!!
Ik denk dat die van jou morgen er is. Niet zo mooi ingepakt zoals jij dat hebt gedaan hoor!
Heeft ze wel het lange stuk dr in een keer netjes in een vlecht afgeknipt en heb je fotos???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Dipkip het volgende:
Nou, ik heb het gedaan, maar ik weet niet of ik naar die kapper blijf gaan. Ik herinnerde me dat kappers altijd korter knippen dan je ze vraagt dus ik dacht ik zet veilig in... En vraag om het halverwege mn decolletee af te knippen ongeveer, tussen mn schouders en mn BH-bandje in. Nou, met moeite komen de langste plukjes tot op mn schouders maar het zit voornamelijk rond mn kaaklijn en er zijn zelfs plukken aan de voorkant die net op mn wangen komen![]()
Hoe moeilijk is dat nou, je hebt een halve meter speelruimte en dan nog kun je niet gewoon net voor de schouders ophouden met knippenToen ze die plukken in mn gezicht knipte zei ik van 'dat lijkt mij geen schouderlengte' (op die droge toon die je jezelf hoort aanslaan als de kapper iets doet waarvan je denkt van HUH ). Nee maar, zo legde het meisje uit, dat is schouderlengte hoor maar door de laagjes kom je dan veel korter uit. Mja maar ik vroeg niet om laagjes.
Naja het groeit wel weer aan, en volgens mij staat het me op zich wel, en de kindjes hebben een mooie lange vlechtmaar ik denk toch dat ik volgende keer een andere knipster probeer
Dat wel ja, en toen had het nogsteeds een tietbedekkende lengte dus ze had ruimte genoeg over om een normale lengte te knippen zoals ik vroegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ze wel het lange stuk dr in een keer netjes in een vlecht afgeknipt en heb je fotos???
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wel ja, en toen had het nogsteeds een tietbedekkende lengte dus ze had ruimte genoeg over om een normale lengte te knippen zoals ik vroeg![]()
Ik heb foto's ja, maar die doe ik dan even via PM want ik wil niet met mn hoofd op foken ik moet ff mn kabeltje zoeken.
Haar weegt eigenlijk heel weinig, ik heb het net even gewogen vanwege de post maar ruim 30 cm. vlecht weegt 100 gram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jip en janneke taal mail naar Lush is onderweg.
De messen zijn geslepen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Japs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Dipkip het volgende:
Cat hebben ze je nu voor de 2e keer een BBS ipv een fles badschuim gestuurd?Wat een kansloos gedoe zeg. Je zou denken dat ze het er met koeieletters opzetten deze keer...
Ik heb de foto maar niet meegestuurd.quote:
'Oh no, it's a Dutchie again! 'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Dipkip het volgende:
Dat '500 gram' zou ook een hint moeten zijn lijkt me. Jeez. Ben benieuwd wat Harry er van zegt, die krijgt verdomd veel Blue Skies related email de afgelopen tijd
Nee, helaasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:26 schreef Dipkip het volgende:
Die zit niet toevallig in Haarlem zeker?
Nou ja, het is een heeeeeeeeeeeel logische fout, natuurlijk, bottle versus bubble barquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben beroemd/berucht bij Lush.![]()
Zowel mailorder als Harry himself hebben al geantwoord.![]()
Blijkbaar is mijn fles nu persoonlijk uitgezocht door Niki van MO en Harry gaat de orderpickers morgen toespreken.
Tuurlijk. En omdat ze dezelfde naam hebben liggen ze vast ook gezellig naast elkaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, het is een heeeeeeeeeeeel logische fout, natuurlijk, bottle versus bubble bar![]()
Spannend!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:20 schreef GotC het volgende:
BrunWil wat donkerder bruin zijn, is nu een soort van..kleurloze vage licht/middenbruin.
Ben erg benieuwd, ga het lang in laten trekken (van mij part de hele nacht), en ga nog even nadenken of ik er iets bijstop zoals olijfolie oid
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend!
Bij mij werkte een nacht lang intrekken en een beetje paprikapoeder erg goed. Ik heb nu diep donkerbruin haar met een rode gloed. Alleen jammer dat ik de enige schijn te zijn die het ziet.
Ik kook water en pak twee in elkaar passende bakjes. Onderste bakje vullen met kokend water, bovenste bakje erop en daar de caca in en dan maar kokend water bijvullen tot je de goede dikte hebt. Werkt prima.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is wel weer jammer ja. Zolang je er zelf maar blij mee bent
Ik ga denk ik 2.5 of 3 blokjes doen. Lees op verschillende plekken dat je het ook gewoon kan mixen met kokend water, en dus niet met pannen hoeft te toveren?
Thanks! Ga zoiets proberen denk ik maar.. het is belangrijk dat het goed warm/heet is toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kook water en pak twee in elkaar passende bakjes. Onderste bakje vullen met kokend water, bovenste bakje erop en daar de caca in en dan maar kokend water bijvullen tot je de goede dikte hebt. Werkt prima.
Schijnt dat het je haar juist verzorgd.. maar nu zit ik eigenlijk te denken om het maar 'gewoon' met de Brun te doen, meer niet..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef -Mellow- het volgende:
waarom zou je er olijfolie bij doen? Dan pakt de henna toch ook niet meer goed ivm vettigheid?
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks! Ga zoiets proberen denk ik maar.. het is belangrijk dat het goed warm/heet is toch?
Henna is van zichzelf best vettig. Een beetje extra olijfolie zal het verschil niet maken denk ik. Kan geen kwaad maar ik weet niet of het veel toevoegt. Henna on it's own is al een supermasker.quote:[..]
Schijnt dat het je haar juist verzorgd.. maar nu zit ik eigenlijk te denken om het maar 'gewoon' met de Brun te doen, meer niet..
Het is echt effe een klusje he? Ik had het juist andersom: 3 blokjes erin gemikt wat veeeel te veel was. Maar da's handiger dan het probleem wat jij had natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:59 schreef GotC het volgende:
Nou, het zit erinWat een gedoe!!!! Tering (sorry), was echt een klus!
Laat het denk ik tot 11 uur erin zitten, ben te bang haha
Ben wel degelijk boos op het meisje van de winkel, die zei dat ik met 2.5 a 3 wel genoeg had. Ik dat doen, in m'n haar doen, veeels te weinig! Heb dus nog snel 3 erbij gemaakt
1e batch was te dik, dus 2e was wel goed..zucht..
Haha jaquote:Op zondag 17 januari 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is echt effe een klusje he? Ik had het juist andersom: 3 blokjes erin gemikt wat veeeel te veel was. Maar da's handiger dan het probleem wat jij had natuurlijk.
Ben benieuwd naar het resultaat.Heb je voor-foto's gemaakt? Ja he?
Dubbel spannend dus! Maar het komt vast goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef GotC het volgende:
Makkelijke daarvan is, m'n haarstukje zit nu in folie in een handdoek veilig op een oud laken, en ik zit nu met m'n dunne, fijne haar (vandaar het haarstukje) in de folie veilig op de bank (en een oud laken).
Merken jullie dat ik mezelf niet vertrouw met al die lakens?
Het komt ook wel goed..maar ik laat het niet de hele nacht inwerkenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dubbel spannend dus! Maar het komt vast goed.
Wel handig dat je je haar veilig kunt wegleggen tijdens het inwerken.Ik zie mezelf echt niet met een henna hoofd zonder folie eromheen rondlopen.
De eerste keer had ik ook alles ingepakt tijdens en na het henna-en. Deze keer wel een oude kussensloop en een badhanddoek in bed gelegd, maar er had totaal niets gelekt.
Henna is niet vet hoor, het is gemalen plant. Bij gewoon hennapoeder moet je het aanmaken met water en olie (staat op de verpakking ook). De olie zorgt juist dat het pakt, maar dat zit van nature niet in de plant. Bij Caca zit dat vet er dus al doorgemengd, maar Caca is dus ook geen pure henna.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:02 schreef Cat22 het volgende:
Henna is van zichzelf best vettig. Een beetje extra olijfolie zal het verschil niet maken denk ik. Kan geen kwaad maar ik weet niet of het veel toevoegt. Henna on it's own is al een supermasker.
Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan toen ik nog losse henna gebruikte.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie dus het punt niet van nog meer vet toevoegen aangezien dat er al door is gedaan, maar bij pure henna moet je het zeker toevoegen.
Dat geeft toch niet voor evenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het jammer dat ik henna zo goor vind ruiken, het is een ideale manier van je haar verven. Het wordt er ook zo lekker dik van. Maar ja, die geur.
Fijn! Ik ben benieuwd naar de foto's! En ach, een excuus om het nog een keer te doen is toch niet verkeerd?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef GotC het volgende:
Ik ga straks foto's makenIs me alles meegevallen qua kleur, plus het glanst+voelt dik!
Helaas heb ik het niet perfect gedaan, zodat je hier en daar nog steeds m'n oude haarkleur zietAch, goed excuus om het nog een keer te doen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n cindersparfum is gevallen, alles weg
oohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n cindersparfum is gevallen, alles weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |