Voordeel is dat je het nu van de gewone post krijgt (TNT). Mocht je dan de afleverpogingen missen, kunnen zij het bij buren afgeven of je kan het bij het postkantoor ophalen wat meestal dichtbij is. DHL (de andere optie, of bij zware pakketten de enige optie) geeft niet bij buren af en brengt de pakketten terug naar hun centrale waar je ze dan kan ophalen. Meestal is dat echt een half uur rijden ofzo, en zit het ergens op een industrieterrein. Voor mij bijv. ik woon in Haarlem-Noord en ik moet dan naar een industrieterrein bij Amsterdam-Zuid, ben je dus drie kwartier onderweg en met het OV kan het gewoon niet eens. Dus als DHL wat komt brengen zit ik zowat aan mn deur gekluisterd, ook omdat ze soms 'vergeten' zo'n briefje achter te laten waarmee je op kan halen, terwijl als de TNT het brengt dan weet ik dat ik het toch wel krijg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef rosey het volgende:
Oh haha dan blijf ik wel gewoon afwachten. Het zal sowieso wel langer duren met het slechte weer in Engeland. Ik heb idd gekozen voor RM, heeft dat verder nog voor of nadelen afgezien van de track en trace die ik niet kan opvragen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Norovirusquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef Dipkip het volgende:
Is dat een soort ziekenhuisinfectie GotC?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef Dipkip het volgende:
Klinkt naar zeg![]()
Hoewel het woord 'projectielbraken' bij mij altijd een lichte giechel opwekt
Je UK bestelling?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef rosey het volgende:
Oh dan werk je vast in het Zaans medisch centrum?! Ik las het in de krant! Beterschap!
Ik ben benieuwd wat ik gratis krijg bij mijn bestelling
Neh, in het Haga ziekenhuis Den Haag (oftewel: Leyenburg)quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef rosey het volgende:
Oh dan werk je vast in het Zaans medisch centrum?! Ik las het in de krant! Beterschap!
Ik ben benieuwd wat ik gratis krijg bij mijn bestelling
Oh dat ken ik, mijn tante had daar ook last van!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Neh, in het Haga ziekenhuis Den Haag (oftewel: Leyenburg)
Zijn meerdere afdelingen voor geraakt, dus personeelstekort enzo..bleh!
En Dipkip, ik moet ook altijd even gniffelen om dat woordZie het al voor me..op de muren enzo..
Haha je weet dus hoe het isquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:02 schreef douche-eendje het volgende:
Ja norovirus, haha. De ideale manier om een paar dagen ziek thuis te zitten en af te vallen.... Werk ook in een ziekenhuis.
Heb vandaag mijn pakketje opgehaald en ben zo blij dat ik niet op de fiets ben gegaan. Gigantische doos natuurlijk, maar ook een grote schaatsbaan er naartoe op de fietspaden. Was op mijn verzoek een stevige doos gebruikt, order was compleet, shampoo's/zeepjes waren allemaal 20 gram te zwaar en een aardige DHL-jongen achter de balieKan nu voorlopig weer vooruit, vooral met mijn badspullies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |