abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 11:19:47 #151
43556 miss_dynastie
pi_76755209
Wat fijn dat ze de UK site veranderd hebben en het nu makkelijker is producten te bekijken en kopen
Ik vond dat gedoe met die plaatjes echt best lastig
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:37:14 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76755847
Dames! Wil iemand nog een Nicolala overnemen? Heb 1 hele en een halve (ongeveer), maar ik denk dat die hele niks meer gaat doen hier
Dus als ik er iemand blij mee kan maken? Anders gaat ie in de kledingkast..
pi_76757216
Hoe lang duurt het ongeveer tot je bestelling in behandeling wordt genomen bij de engelse webshop? Hij staat nog op pending en ik heb besteld met een creditcard waarop stond valid thru 01/10. Moet nog even zien of die nog geldig was dus
pi_76757783
De website zegt niks, dat blijft eeuwig op pending staan, maar je kunt emailen naar het orders@lush adres om een track en trace code (tenzij je via RM hebt laten versturen).

GotC ik vind die heeerlijk maar ik moet echt mn stash eens gaan opmaken dus ik hoop dat je er iemand voor vindt bij wie het niet tussen 50 andere dingen terecht komt
pi_76758170
Oh haha dan blijf ik wel gewoon afwachten. Het zal sowieso wel langer duren met het slechte weer in Engeland. Ik heb idd gekozen voor RM, heeft dat verder nog voor of nadelen afgezien van de track en trace die ik niet kan opvragen?
pi_76758345
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef rosey het volgende:
Oh haha dan blijf ik wel gewoon afwachten. Het zal sowieso wel langer duren met het slechte weer in Engeland. Ik heb idd gekozen voor RM, heeft dat verder nog voor of nadelen afgezien van de track en trace die ik niet kan opvragen?
Voordeel is dat je het nu van de gewone post krijgt (TNT). Mocht je dan de afleverpogingen missen, kunnen zij het bij buren afgeven of je kan het bij het postkantoor ophalen wat meestal dichtbij is. DHL (de andere optie, of bij zware pakketten de enige optie) geeft niet bij buren af en brengt de pakketten terug naar hun centrale waar je ze dan kan ophalen. Meestal is dat echt een half uur rijden ofzo, en zit het ergens op een industrieterrein. Voor mij bijv. ik woon in Haarlem-Noord en ik moet dan naar een industrieterrein bij Amsterdam-Zuid, ben je dus drie kwartier onderweg en met het OV kan het gewoon niet eens. Dus als DHL wat komt brengen zit ik zowat aan mn deur gekluisterd, ook omdat ze soms 'vergeten' zo'n briefje achter te laten waarmee je op kan halen, terwijl als de TNT het brengt dan weet ik dat ik het toch wel krijg.
pi_76758677
Oh, wat een slechte service van DHL zeg!!! Amsterdam is hier bijna naast de deur, maar één of ander vreemd industrieterrein waar je niet met OV kan komen zie ik ook niet zitten. Blij dat ik dan voor Royal Mail heb gekozen (ook omdat het goedkoper is!) Alleen wel spannend dat ik niet weet wanneer het komt, maar dat maakt het verassingseffect van het Lush pakket alleen maar groter
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:03:32 #158
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76760845
Binnen een week heb ik t meestal wel
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:04:49 #159
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76760895
Ik ging vandaag ff voor een collega ac halen in de pauze, er stonden nog 5 grabbags hier in de winkel, waren de laatste.
Nu staan er nog 3
Want ik heb zelf ook nog maar wat gekocht
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:33:14 #160
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76762084
Gisteren de hele dag ziek geweest (NORO voor de experts, nadeel van werken in het ziekenhuis..), vanmorgen stuk beter, lekker gedoucht met Taai Taai en Buffy
Mag morgen ook nog niet werken.. (stiekem niet zo heel erg?
pi_76762423
Is dat een soort ziekenhuisinfectie GotC?
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:56:37 #162
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76763100
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef Dipkip het volgende:
Is dat een soort ziekenhuisinfectie GotC?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Norovirus

Niet specifiek een ziekenhuisinfectie, maar in een ziekenhuis verspreid het zo snel..
pi_76763651
Klinkt naar zeg

Hoewel het woord 'projectielbraken' bij mij altijd een lichte giechel opwekt
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:15:48 #164
176471 oh-oh
pi_76763888
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef Dipkip het volgende:
Klinkt naar zeg

Hoewel het woord 'projectielbraken' bij mij altijd een lichte giechel opwekt
Dan moet ik aan Bottom en Little Brittain denken
Beterschap GotC!
Ik had echt een vet goede grabbag vandaag trouwens
3 zepen ( snowcake, father frost en angel's delight ) , een miniballistic, een sleepy time melt, een snowfairy sp ( welkom nummer 4 ) EN een King of Skin.
En laat dat nou net mn nieuwe favo item zijn
Ik had dr nog een gekocht, want die dingen gaan erg hard op, maar met dit koude weer vind ik m niet te versmaden.
En nu heb ik alweer 2 nieuwe klaarliggen
Grabbag voor mn collega was ook tof.
Grote fles Tramp, 2 zepen en 2 baddingen.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76764719
Oh dan werk je vast in het Zaans medisch centrum?! Ik las het in de krant! Beterschap!

Ik ben benieuwd wat ik gratis krijg bij mijn bestelling
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:36:10 #166
176471 oh-oh
pi_76764746
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef rosey het volgende:
Oh dan werk je vast in het Zaans medisch centrum?! Ik las het in de krant! Beterschap!

Je UK bestelling?
Dat zijn allemaal psies dezelfde gifts dit jaar
( Groucho Marx )
pi_76766145
Ja dat kun je uitrekenen inderdaad wat je er bij krijgt
pi_76766768
Ik heb een nieuw favoriet product . Soft coeur .

Ik hou normaal niet van een vettig laagje op m'n huid, maar SC is zó lekker om m'n armen enzo mee in te smeren. Hij ruikt zo lekker, ook na een tijdje .
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:23:40 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76769844
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef rosey het volgende:

Neh, in het Haga ziekenhuis Den Haag (oftewel: Leyenburg)
Zijn meerdere afdelingen voor geraakt, dus personeelstekort enzo..bleh!

En Dipkip, ik moet ook altijd even gniffelen om dat woord Zie het al voor me..op de muren enzo..
pi_76769954
Ik stel me altijd zo van die crosshairs voor en dan zo ready.... aim....

pi_76770224
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Neh, in het Haga ziekenhuis Den Haag (oftewel: Leyenburg)
Zijn meerdere afdelingen voor geraakt, dus personeelstekort enzo..bleh!

En Dipkip, ik moet ook altijd even gniffelen om dat woord Zie het al voor me..op de muren enzo..
Oh dat ken ik, mijn tante had daar ook last van!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76771190
Ja norovirus, haha. De ideale manier om een paar dagen ziek thuis te zitten en af te vallen... . Werk ook in een ziekenhuis.
Heb vandaag mijn pakketje opgehaald en ben zo blij dat ik niet op de fiets ben gegaan. Gigantische doos natuurlijk, maar ook een grote schaatsbaan er naartoe op de fietspaden. Was op mijn verzoek een stevige doos gebruikt, order was compleet, shampoo's/zeepjes waren allemaal 20 gram te zwaar en een aardige DHL-jongen achter de balie Kan nu voorlopig weer vooruit, vooral met mijn badspullies.
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:51:45 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76773079
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:02 schreef douche-eendje het volgende:
Ja norovirus, haha. De ideale manier om een paar dagen ziek thuis te zitten en af te vallen... . Werk ook in een ziekenhuis.
Heb vandaag mijn pakketje opgehaald en ben zo blij dat ik niet op de fiets ben gegaan. Gigantische doos natuurlijk, maar ook een grote schaatsbaan er naartoe op de fietspaden. Was op mijn verzoek een stevige doos gebruikt, order was compleet, shampoo's/zeepjes waren allemaal 20 gram te zwaar en een aardige DHL-jongen achter de balie Kan nu voorlopig weer vooruit, vooral met mijn badspullies.
Haha je weet dus hoe het is

En top dat je bestelling zo goed was! Alle zeepjes+shampoo 20 gram te zwaar! Nice.
pi_76773834
Ja ik had hem begin december te pakken. Was spontaan 5 kilo lichter geworden omdat ik een paar dagen lang had geleefd op mijn vetjes en veel vocht.
Ben zelf ook superblij met de bestelling. Nu mag ik voorlopig écht niet meer want het is nu wel erg veel ook.
pi_76773996
Nou, voor de ruilmeet heb ik iig Bussines Time MB en Porridge in de aanbieding, allebei waaay te foody voor mij.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_76774288
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Nou, voor de ruilmeet heb ik iig Bussines Time MB en Porridge in de aanbieding, allebei waaay te foody voor mij.
Ik ga mijn Porridge ook dumpen, maar dan op de Asielactie meet part deux. Waar ik waarschijnlijk ook een hoop bruisballen kwijt raak aan newbie Lush addicts.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 19:47:52 #177
43556 miss_dynastie
pi_76775378
Ik weet niet zo goed wat ik van porridge vind. Niet heel vies geloof ik, maar ik ben wel blij dat ik er niet voor heb hoeven betalen, want zo lekker is ie nou ook weer niet
pi_76775488
porridge lijkt me wel heel lekker eik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:50:49 #179
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76775556
Ik vind hem zo lekker
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_76779020
Porridge is ook niet iets wat ik zo snel zou kopen maar hij is wel fijn voor zo af en toe. Wat ik wel een hele verrassing vind is Angels Delight. In de winkel vond ik hem telkens te zoet, maar nu ik hem geprobeerd heb is het toch best wel lekker.
pi_76779954
Business Time vind mijn mama erg lekker dus die zou ik wel met je willen ruilen schmoops. Ik heb echt van alles te ruil, maar ik ruil veel dus ik post de megalijst wel als we bijna gaan meeten...

Zullen we een datum prikken?
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:41:03 #182
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76780933
Ik heb nog nooit de producten van de Britse Lush site omgerekend naar de Nederlandse site.. OMG wat een verschil! !
pi_76781934
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef GotC het volgende:
Ik heb nog nooit de producten van de Britse Lush site omgerekend naar de Nederlandse site.. OMG wat een verschil! !
Veel he?

Ik koop zelden in NL. Alleen voor grabbags en ik ruil mijn lege potjes hier om.

Datum prikken!

Welke maand willen we? Februari, maart?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76782593
Ik vind alletwee prima!
pi_76782714
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Veel he?

Ik koop zelden in NL. Alleen voor grabbags en ik ruil mijn lege potjes hier om.

Datum prikken!

Welke maand willen we? Februari, maart?
*lurker in dit topic*
Lege potjes omruilen? Explain please? Ik heb een bijna leeg potje..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_76782996
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Joysa het volgende:

[..]

*lurker in dit topic*
Lege potjes omruilen? Explain please? Ik heb een bijna leeg potje..
Het gaat om die zwarte plastic potjes met schroefdeksel (waar o.a. maskers en cremes in zitten). Als je er vijf hebt kun je die omruilen voor één gezichtsmasker.
Staat ook op het potje als het goed is. In NL kun je NL maar ook UK potjes omruilen.
pi_76783035
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind alletwee prima!
Ik zit nu te lekker om mijn agenda te pakken.
pi_76783051
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het gaat om die zwarte plastic potjes met schroefdeksel (waar o.a. maskers en cremes in zitten). Als je er vijf hebt kun je die omruilen voor één gezichtsmasker.
Staat ook op het potje als het goed is. In NL kun je NL maar ook UK potjes omruilen.
Ahhh zo! Okeee, dankje!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_76783597
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit nu te lekker om mijn agenda te pakken.
Hebben we eigenlijk al besloten welke dag we doen? Want in een weekend is Den Bosch voor mij heul duur ben ik bang
pi_76784275
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hebben we eigenlijk al besloten welke dag we doen? Want in een weekend is Den Bosch voor mij heul duur ben ik bang
We hebben nog niks besloten (toch?)
Maar wel zullen wat data moeten noemen lijkt me. Weekend is dan wel het makkelijkst voor de meesten.
Deden we nu Den Bosch? Of bij jou? En ik hoorde ook nog een aanbod in Leiden meen ik?
Bij mij kan ook maar dan zak je wel erg zuidelijk af zonder in een stad te zijn met een Lush winkel.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:38:09 #191
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76784374
Als je elkaars e-mailadressen hebt, dan is datumprikker.nl misschien een goed idee

Ik ga trouwens binnenkort naar Den Bosch voor de eerste lading, dus ik ben benieuwd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:59:42 #192
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76789278
er zat opeens iets roze in m'n sugarscrub
  donderdag 14 januari 2010 @ 00:42:23 #193
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76791148
Mensen die ervaringen hebben met de Henna?
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:21:30 #194
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76796711
Over de meet: lijkt me tof, ligt alleen aan hoe en waar. En ik heb niet zo'n grote ruilstash natuurlijk maar ja, gezelllig zal het iig worden
Oh-oh en Cat heb ik al es gemeet en ben altijd heul nieuwsgierig naar de rest
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:52:52 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76800942
Ik weet nog niet of ik meedoe aan de meet

En de henna..daar zat ik gisteren ook ineens aan te denken. Lijkt me wel spannend (en vies..)
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:04:14 #196
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76801330
Mask of Magnaminty op hebben en dan niezen. Dat voelt heel raar.
Wel een lekker spulletje. Ik had er een proefje van gekregen maar dat was een klompje klei geworden. Beetje water erbij en hij doet het weer.
Mijn kat krijgt een dikke staart als ik langsloop!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76801902
Ik heb het rode hennaspul gebruikt. M'n vriendje, of all people, heeft het aangebracht . Het duurde lang, stonk (maar dat doet alle henna), en het had uiteindelijk helemaal geen effect. Misschien omdat ik zelf redelijk donkerbruin haar heb, maar dan nog had ik minstens een gloed verwacht. Bij mnsen met licht haar zal het wel wat doen.
pi_76801968
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:04 schreef mmascha het volgende:
Mask of Magnaminty op hebben en dan niezen. Dat voelt heel raar.
Wel een lekker spulletje. Ik had er een proefje van gekregen maar dat was een klompje klei geworden. Beetje water erbij en hij doet het weer.
Mijn kat krijgt een dikke staart als ik langsloop!
Hahahah! Mijn vader en broertje kijken me ook altijd heel raar aan als ik langs loop met dat masker.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:43:03 #199
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76802841
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het rode hennaspul gebruikt. M'n vriendje, of all people, heeft het aangebracht . Het duurde lang, stonk (maar dat doet alle henna), en het had uiteindelijk helemaal geen effect. Misschien omdat ik zelf redelijk donkerbruin haar heb, maar dan nog had ik minstens een gloed verwacht. Bij mnsen met licht haar zal het wel wat doen.
hoe lang heb je het in laten werken?
Volgens mij moet henna namelijk wel een hele nacht voor goed effect.

Ik heb zelf ook bruin haar (kastanjebruin noemen ze t geloof ik ) en wilde graag de caca brun proberen. koffiebruin met een rode gloed
pi_76803430
De henna deed bij mij (en bij Cat) ook niks, en normaal werkt henna als een tierelier bij mij, ik gebruik gewoon weer poederhenna van de toko dus.

Oh en dat roze hoort in de witte scrub

Weet je Den Bosch in een weekend is gewoon 30 euro... En dat vind ik gewoon echt te veel, sorry. Misschien als er meerderen vanuit deze kant van het land gaan en we samen benzinekosten kunnen delen dat het betaalbaarder is maar anders is het voor mij te duur. Leiden is geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')