Ik ga mijn Porridge ook dumpen, maar dan op de Asielactie meet part deux. Waar ik waarschijnlijk ook een hoop bruisballen kwijt raak aan newbie Lush addicts.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Nou, voor de ruilmeet heb ik iig Bussines Time MB en Porridge in de aanbieding, allebei waaay te foody voor mij.
Veel he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef GotC het volgende:
Ik heb nog nooit de producten van de Britse Lush site omgerekend naar de Nederlandse site.. OMG wat een verschil!!
*lurker in dit topic*quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel he?
Ik koop zelden in NL. Alleen voor grabbags en ik ruil mijn lege potjes hier om.
Datum prikken!![]()
Welke maand willen we? Februari, maart?
Het gaat om die zwarte plastic potjes met schroefdeksel (waar o.a. maskers en cremes in zitten). Als je er vijf hebt kun je die omruilen voor één gezichtsmasker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
*lurker in dit topic*
Lege potjes omruilen? Explain please?Ik heb een bijna leeg potje..
Ik zit nu te lekker om mijn agenda te pakken.quote:
Ahhh zo! Okeee, dankje!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat om die zwarte plastic potjes met schroefdeksel (waar o.a. maskers en cremes in zitten). Als je er vijf hebt kun je die omruilen voor één gezichtsmasker.
Staat ook op het potje als het goed is. In NL kun je NL maar ook UK potjes omruilen.
Hebben we eigenlijk al besloten welke dag we doen? Want in een weekend is Den Bosch voor mij heul duur ben ik bangquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit nu te lekker om mijn agenda te pakken.![]()
We hebben nog niks besloten (toch?)quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk al besloten welke dag we doen? Want in een weekend is Den Bosch voor mij heul duur ben ik bang
Hahahah! Mijn vader en broertje kijken me ook altijd heel raar aan als ik langs loop met dat masker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:04 schreef mmascha het volgende:
Mask of Magnaminty op hebben en dan niezen.Dat voelt heel raar.
Wel een lekker spulletje. Ik had er een proefje van gekregen maar dat was een klompje klei geworden. Beetje water erbij en hij doet het weer.
Mijn kat krijgt een dikke staart als ik langsloop!
hoe lang heb je het in laten werken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het rode hennaspul gebruikt. M'n vriendje, of all people, heeft het aangebracht. Het duurde lang, stonk (maar dat doet alle henna), en het had uiteindelijk helemaal geen effect. Misschien omdat ik zelf redelijk donkerbruin haar heb, maar dan nog had ik minstens een gloed verwacht. Bij mnsen met licht haar zal het wel wat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |