abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76856333
Je haar is leuk Dippie!
Maar als je het op boob lengte wil is dit wel effe anders. Inderdaad gewoon stylen zoals jij wil en je nieuwe look leren kennen en dan komt het wel goed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76856348
Dat '500 gram' zou ook een hint moeten zijn lijkt me. Jeez. Ben benieuwd wat Harry er van zegt, die krijgt verdomd veel Blue Skies related email de afgelopen tijd
pi_76856427
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef -Peach het volgende:
En een mes als dreigement!
Ik heb de foto maar niet meegestuurd. Heeft weinig bewijskracht, ik kan er net zo goed de eerste foute BBS bijgelegd hebben.
Messen zijn goed als je niet handig bent met fotoshop en je adres niet op het net wil.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76856447
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Dipkip het volgende:
Dat '500 gram' zou ook een hint moeten zijn lijkt me. Jeez. Ben benieuwd wat Harry er van zegt, die krijgt verdomd veel Blue Skies related email de afgelopen tijd
'Oh no, it's a Dutchie again! '

† In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 17:20:17 #260
43556 miss_dynastie
pi_76858706
Dip, ik ben ook wel benieuwd naar de foto's, als het mag.
Ik ben trouwens normaalgesproken ook niet zo dol op kappers, maar ben toevallig tegen een hele goede aangelopen en hoop maar dat ze er nooit mee stopt...
pi_76858912
Die zit niet toevallig in Haarlem zeker?
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 18:03:35 #262
43556 miss_dynastie
pi_76860164
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:26 schreef Dipkip het volgende:
Die zit niet toevallig in Haarlem zeker?
Nee, helaas Ik ga maar een a twee keer per jaar hoor, ik wil het namelijk nog steeds laten groeien (maar door m'n krullen wil dat niet bepaald )

Het staat je heel erg goed, vind ik
pi_76860229
Dankjewel!!
pi_76860371
Ik ben beroemd/berucht bij Lush.

Zowel mailorder als Harry himself hebben al geantwoord.
Blijkbaar is mijn fles nu persoonlijk uitgezocht door Niki van MO en Harry gaat de orderpickers morgen toespreken.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 18:21:07 #265
43556 miss_dynastie
pi_76860854
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben beroemd/berucht bij Lush.

Zowel mailorder als Harry himself hebben al geantwoord.
Blijkbaar is mijn fles nu persoonlijk uitgezocht door Niki van MO en Harry gaat de orderpickers morgen toespreken.
Nou ja, het is een heeeeeeeeeeeel logische fout, natuurlijk, bottle versus bubble bar
pi_76861031
ik heb m'n bestelling ook binnen
gelukkig helemaal goed! Straks dus lekker genieten in bad
pluizig en blauw...
pi_76861068
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, het is een heeeeeeeeeeeel logische fout, natuurlijk, bottle versus bubble bar
Tuurlijk. En omdat ze dezelfde naam hebben liggen ze vast ook gezellig naast elkaar.

Volgende keer bestel ik een BBS, krijg ik mooi een veel duurdere fles.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:25:29 #268
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76865850
Hmm, ik denk dat ik toch maar voor de gewone henna ga, na alles gelezen te hebben

Tof dat je je haar doneert dipkip. Is inderdaad best spannend om zulk lang haar af te knippen, ik heb het ook eens tot m'n billen gehad en was wel blij toen het er af was eigenlijk. Vandaag heeft mijn collega mij ook geknipt, en ik ben r heel blij mee, dus nu alleen nog een hennabeurtje erover heen en ik ben weer mooi

Gisteren trouwens lekker ghebadderd met avobath leuk dat groene water, en de geur is best wel sterk en lekker fris.
Denk dat ik de kleine bomb die ik heb gekregen maar ga mengen met m'n laatste restje karma bubble bar. Kan me voorstellen dat die wel lekker combineren
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 17 januari 2010 @ 17:09:30 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76929420
Ik heb m'n caca gekocht! Vanavond gaat het gebeuren! (ja, met foto's)
Meiden in de winkel konden me niet veel erover vertellen, maargoed..
  zondag 17 januari 2010 @ 17:17:44 #270
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76929687
oeh ik ben benieuwd. Welke kleur heb je gekocht?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 17 januari 2010 @ 17:20:13 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76929783
Brun Wil wat donkerder bruin zijn, is nu een soort van..kleurloze vage licht/middenbruin.
Ben erg benieuwd, ga het lang in laten trekken (van mij part de hele nacht), en ga nog even nadenken of ik er iets bijstop zoals olijfolie oid
pi_76929839
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:20 schreef GotC het volgende:
Brun Wil wat donkerder bruin zijn, is nu een soort van..kleurloze vage licht/middenbruin.
Ben erg benieuwd, ga het lang in laten trekken (van mij part de hele nacht), en ga nog even nadenken of ik er iets bijstop zoals olijfolie oid
Spannend!

Bij mij werkte een nacht lang intrekken en een beetje paprikapoeder erg goed. Ik heb nu diep donkerbruin haar met een rode gloed. Alleen jammer dat ik de enige schijn te zijn die het ziet.
  zondag 17 januari 2010 @ 17:24:34 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76929932
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Spannend!

Bij mij werkte een nacht lang intrekken en een beetje paprikapoeder erg goed. Ik heb nu diep donkerbruin haar met een rode gloed. Alleen jammer dat ik de enige schijn te zijn die het ziet.
Dat is wel weer jammer ja. Zolang je er zelf maar blij mee bent

Ik ga denk ik 2.5 of 3 blokjes doen. Lees op verschillende plekken dat je het ook gewoon kan mixen met kokend water, en dus niet met pannen hoeft te toveren?
pi_76930577
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat is wel weer jammer ja. Zolang je er zelf maar blij mee bent

Ik ga denk ik 2.5 of 3 blokjes doen. Lees op verschillende plekken dat je het ook gewoon kan mixen met kokend water, en dus niet met pannen hoeft te toveren?
Ik kook water en pak twee in elkaar passende bakjes. Onderste bakje vullen met kokend water, bovenste bakje erop en daar de caca in en dan maar kokend water bijvullen tot je de goede dikte hebt. Werkt prima.
  zondag 17 januari 2010 @ 17:50:06 #275
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76930820
waarom zou je er olijfolie bij doen? Dan pakt de henna toch ook niet meer goed ivm vettigheid?
  zondag 17 januari 2010 @ 17:51:22 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76930877
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik kook water en pak twee in elkaar passende bakjes. Onderste bakje vullen met kokend water, bovenste bakje erop en daar de caca in en dan maar kokend water bijvullen tot je de goede dikte hebt. Werkt prima.
Thanks! Ga zoiets proberen denk ik maar.. het is belangrijk dat het goed warm/heet is toch?
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef -Mellow- het volgende:
waarom zou je er olijfolie bij doen? Dan pakt de henna toch ook niet meer goed ivm vettigheid?
Schijnt dat het je haar juist verzorgd.. maar nu zit ik eigenlijk te denken om het maar 'gewoon' met de Brun te doen, meer niet..

Edit: Volgens het Amerikaanse forum kan je dit er allemaal in doen (en waarom):

Additives for different colors:

• Water from boiled pomegranate husks for bright reds
• Red Zinger Tea for redder highlights
• Fesh brewed, black Coffee for less red
• Arabic spiced coffee for darker red
• Ceylon or Black China Tea for golden highlights
• Chamomile Tea for blonde highlights
• Turmeric for gold highlights
• Paprika for REAL RED
• Clove for darker reds
• Additional Indigo powder for near black
• Walnut powder for darker brown
• 2-4 tbsp Yogurt for protein and less color
• 1 Egg and 2-4 tbsp olive oil for protein and less color

[ Bericht 25% gewijzigd door GotC op 17-01-2010 18:00:35 ]
pi_76931312
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Thanks! Ga zoiets proberen denk ik maar.. het is belangrijk dat het goed warm/heet is toch?
Zo heet mogelijk aanbrengen. Ik pak daarna mijn hoofd in met plastic folie en doe een hoodie op, dan blijft het langer warm.
quote:
[..]

Schijnt dat het je haar juist verzorgd.. maar nu zit ik eigenlijk te denken om het maar 'gewoon' met de Brun te doen, meer niet..
Henna is van zichzelf best vettig. Een beetje extra olijfolie zal het verschil niet maken denk ik. Kan geen kwaad maar ik weet niet of het veel toevoegt. Henna on it's own is al een supermasker.

Tip: smeer royaal vaseline langs je haargrens en op je oren. Anders krijg je henna vlekken op plekken waar je ze echt niet wil.
pi_76931321
Ik doe er ook geen olie bij ivm 'pakken', de caca's zijn al moddervet van zichzelf.
Ik rasp de caca (2 blokjes voor over de schouderslang haar) en warm het in een bakje in een pannetje op.
Zorg dat je niets metaligs gebruikt, metalen bakje of garde oid, want dan heb je kans dat je haar groen wordt door oxidatie of weekveel wat.

Als je je haar open laat, dus opsteekt met een clip en aan de lucht laat drogen, dan wordt de kleur dieper, wil je het roder, dan moet je het bedekken met een kekke badmuts en handdoek.

Succes!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 17 januari 2010 @ 18:42:24 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76932724
Ik denk dat ik heerlijk in ga pakken, hoodie op en regelmatig ga verwarmen

Hoe lang hebben jullie het ingelaten? Ben bang dat ik niet langer dan 2 of 3 uur durf.. (eigenlijk moet ik een strand test doen, maar ongeduld! )
  zondag 17 januari 2010 @ 19:59:12 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76935874
Nou, het zit erin Wat een gedoe!!!! Tering (sorry), was echt een klus!
Laat het denk ik tot 11 uur erin zitten, ben te bang haha
Ben wel degelijk boos op het meisje van de winkel, die zei dat ik met 2.5 a 3 wel genoeg had. Ik dat doen, in m'n haar doen, veeels te weinig! Heb dus nog snel 3 erbij gemaakt
1e batch was te dik, dus 2e was wel goed..zucht..
pi_76936788
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:59 schreef GotC het volgende:
Nou, het zit erin Wat een gedoe!!!! Tering (sorry), was echt een klus!
Laat het denk ik tot 11 uur erin zitten, ben te bang haha
Ben wel degelijk boos op het meisje van de winkel, die zei dat ik met 2.5 a 3 wel genoeg had. Ik dat doen, in m'n haar doen, veeels te weinig! Heb dus nog snel 3 erbij gemaakt
1e batch was te dik, dus 2e was wel goed..zucht..
Het is echt effe een klusje he? Ik had het juist andersom: 3 blokjes erin gemikt wat veeeel te veel was. Maar da's handiger dan het probleem wat jij had natuurlijk.
Ben benieuwd naar het resultaat. Heb je voor-foto's gemaakt? Ja he?
  zondag 17 januari 2010 @ 20:39:30 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76937803
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is echt effe een klusje he? Ik had het juist andersom: 3 blokjes erin gemikt wat veeeel te veel was. Maar da's handiger dan het probleem wat jij had natuurlijk.
Ben benieuwd naar het resultaat. Heb je voor-foto's gemaakt? Ja he?
Haha ja Maar het ingewikkelde bij mij was.. ehm.. ik heb een haarstukje. Dat ik af kan doen. Dat het grootste gedeelte van m'n haar is (denk aan een halo van een engeltje, het middenstuk is dus gewoon allemaal haar, en dat zit bovenop m'n hoofd (als 1 stuk) met klemmetjes). En dat dus nep is, maar wel met echt haar. Dus ik moest 2x smeren en poetsen, en ik ben als de dood voor wat voor kleur eruit gaat komen.

Zo, tadaa Dus m'n voorfoto is alleen een stukje van m'n 'nephaar', nafoto waarschijnlijk ik in compleet met haarstuk.
  zondag 17 januari 2010 @ 20:41:17 #283
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76937886
Makkelijke daarvan is, m'n haarstukje zit nu in folie in een handdoek veilig op een oud laken, en ik zit nu met m'n dunne, fijne haar (vandaar het haarstukje) in de folie veilig op de bank (en een oud laken).

Merken jullie dat ik mezelf niet vertrouw met al die lakens?
pi_76938060
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef GotC het volgende:
Makkelijke daarvan is, m'n haarstukje zit nu in folie in een handdoek veilig op een oud laken, en ik zit nu met m'n dunne, fijne haar (vandaar het haarstukje) in de folie veilig op de bank (en een oud laken).

Merken jullie dat ik mezelf niet vertrouw met al die lakens?
Dubbel spannend dus! Maar het komt vast goed.

Wel handig dat je je haar veilig kunt wegleggen tijdens het inwerken. Ik zie mezelf echt niet met een henna hoofd zonder folie eromheen rondlopen.

De eerste keer had ik ook alles ingepakt tijdens en na het henna-en. Deze keer wel een oude kussensloop en een badhanddoek in bed gelegd, maar er had totaal niets gelekt.
  zondag 17 januari 2010 @ 20:49:15 #285
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76938242
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dubbel spannend dus! Maar het komt vast goed.

Wel handig dat je je haar veilig kunt wegleggen tijdens het inwerken. Ik zie mezelf echt niet met een henna hoofd zonder folie eromheen rondlopen.

De eerste keer had ik ook alles ingepakt tijdens en na het henna-en. Deze keer wel een oude kussensloop en een badhanddoek in bed gelegd, maar er had totaal niets gelekt.
Het komt ook wel goed..maar ik laat het niet de hele nacht inwerken

Is idd handig, maar zit alsnog met een foliehoofd haha . Sommige foto's op het Amerikaanse forum zien er geweldig uit! Maar met rouge niet zo?

Zolang er niks lekt, zijn we blij haha
pi_76940809
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:02 schreef Cat22 het volgende:
Henna is van zichzelf best vettig. Een beetje extra olijfolie zal het verschil niet maken denk ik. Kan geen kwaad maar ik weet niet of het veel toevoegt. Henna on it's own is al een supermasker.
Henna is niet vet hoor, het is gemalen plant. Bij gewoon hennapoeder moet je het aanmaken met water en olie (staat op de verpakking ook). De olie zorgt juist dat het pakt, maar dat zit van nature niet in de plant. Bij Caca zit dat vet er dus al doorgemengd, maar Caca is dus ook geen pure henna.

Ik zie dus het punt niet van nog meer vet toevoegen aangezien dat er al door is gedaan, maar bij pure henna moet je het zeker toevoegen.
pi_76941797
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie dus het punt niet van nog meer vet toevoegen aangezien dat er al door is gedaan, maar bij pure henna moet je het zeker toevoegen.
Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan toen ik nog losse henna gebruikte.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_76943139
Het pakt beter als je olie toevoegt, want het haar neemt de olie op en de kleur van de henna gaat in de olie zitten, dus het geeft een diepere kleuring (en meer glans). Je hebt niet veel nodig hoor, 3 eetlepels.
pi_76945897
Ik vind het jammer dat ik henna zo goor vind ruiken, het is een ideale manier van je haar verven. Het wordt er ook zo lekker dik van. Maar ja, die geur .
pi_76947825
Het is allang 11 uur geweest. Waar is GotC?
  maandag 18 januari 2010 @ 12:10:22 #291
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76959730
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het jammer dat ik henna zo goor vind ruiken, het is een ideale manier van je haar verven. Het wordt er ook zo lekker dik van. Maar ja, die geur .
Dat geeft toch niet voor even

Thx voor alle hennatips trouwens, ik ga vandaag een zakje halen en dan van de week eens proberen
  maandag 18 januari 2010 @ 12:20:15 #292
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76960039
Ik ga straks foto's maken Is me alles meegevallen qua kleur, plus het glanst+voelt dik!
Helaas heb ik het niet perfect gedaan, zodat je hier en daar nog steeds m'n oude haarkleur ziet Ach, goed excuus om het nog een keer te doen?
pi_77015160
M'n cindersparfum is gevallen, alles weg
pi_77015391
Oh wat naar!

Ik wil van de week weer naar Lushwinkel. Ik wil nieuwe haarmasker en scrub.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77016594
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef GotC het volgende:
Ik ga straks foto's maken Is me alles meegevallen qua kleur, plus het glanst+voelt dik!
Helaas heb ik het niet perfect gedaan, zodat je hier en daar nog steeds m'n oude haarkleur ziet Ach, goed excuus om het nog een keer te doen?
Fijn! Ik ben benieuwd naar de foto's! En ach, een excuus om het nog een keer te doen is toch niet verkeerd?
pi_77016619
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:

Da's altijd mijn grootste angst, dat ik zo'n ding uit mijn vingers laat glippen en hij kapot valt. Wat jammer!
pi_77016985
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ooh
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77047857
Ow wat zonde van je parfum!! Ik heb wel eens andere parfums laten vallen, maar die bleven wonderbaarlijk gewoon heel. Ook zelfs op de stenen badkamervloer. Balen zeg!

Weten jullie misschien of er nog andere producten zijn die ruiken zoals You Snap The Whip? Het ruikt zo lekker!
pi_77053259
Jaa oeh die ruikt zo lekker Je hebt The Comforter die er ook naar ruikt, Blackberry Bath Bomb en opzich komt Catastrophe Cosmetic ook wel in de buurt
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_77053297
en van The Comforter heb je ook een solid perfume
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_77053739
Ow maar dat zijn allemaal bad dingen en ik heb geen bad helaas! Nou ja dan ga ik volgende keer maar die catastrophe cosmetic en de solid perfum proberen.. Ik heb vanacht gedroomt dat ik ging verhuizen en toen wel een bad had
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')