SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jip en janneke taal mail naar Lush is onderweg.
De messen zijn geslepen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Japs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Dipkip het volgende:
Cat hebben ze je nu voor de 2e keer een BBS ipv een fles badschuim gestuurd?Wat een kansloos gedoe zeg. Je zou denken dat ze het er met koeieletters opzetten deze keer...
Ik heb de foto maar niet meegestuurd.quote:
'Oh no, it's a Dutchie again! 'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Dipkip het volgende:
Dat '500 gram' zou ook een hint moeten zijn lijkt me. Jeez. Ben benieuwd wat Harry er van zegt, die krijgt verdomd veel Blue Skies related email de afgelopen tijd
Nee, helaasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:26 schreef Dipkip het volgende:
Die zit niet toevallig in Haarlem zeker?
Nou ja, het is een heeeeeeeeeeeel logische fout, natuurlijk, bottle versus bubble barquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben beroemd/berucht bij Lush.![]()
Zowel mailorder als Harry himself hebben al geantwoord.![]()
Blijkbaar is mijn fles nu persoonlijk uitgezocht door Niki van MO en Harry gaat de orderpickers morgen toespreken.
Tuurlijk. En omdat ze dezelfde naam hebben liggen ze vast ook gezellig naast elkaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, het is een heeeeeeeeeeeel logische fout, natuurlijk, bottle versus bubble bar![]()
Spannend!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:20 schreef GotC het volgende:
BrunWil wat donkerder bruin zijn, is nu een soort van..kleurloze vage licht/middenbruin.
Ben erg benieuwd, ga het lang in laten trekken (van mij part de hele nacht), en ga nog even nadenken of ik er iets bijstop zoals olijfolie oid
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend!
Bij mij werkte een nacht lang intrekken en een beetje paprikapoeder erg goed. Ik heb nu diep donkerbruin haar met een rode gloed. Alleen jammer dat ik de enige schijn te zijn die het ziet.
Ik kook water en pak twee in elkaar passende bakjes. Onderste bakje vullen met kokend water, bovenste bakje erop en daar de caca in en dan maar kokend water bijvullen tot je de goede dikte hebt. Werkt prima.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is wel weer jammer ja. Zolang je er zelf maar blij mee bent
Ik ga denk ik 2.5 of 3 blokjes doen. Lees op verschillende plekken dat je het ook gewoon kan mixen met kokend water, en dus niet met pannen hoeft te toveren?
Thanks! Ga zoiets proberen denk ik maar.. het is belangrijk dat het goed warm/heet is toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kook water en pak twee in elkaar passende bakjes. Onderste bakje vullen met kokend water, bovenste bakje erop en daar de caca in en dan maar kokend water bijvullen tot je de goede dikte hebt. Werkt prima.
Schijnt dat het je haar juist verzorgd.. maar nu zit ik eigenlijk te denken om het maar 'gewoon' met de Brun te doen, meer niet..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef -Mellow- het volgende:
waarom zou je er olijfolie bij doen? Dan pakt de henna toch ook niet meer goed ivm vettigheid?
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks! Ga zoiets proberen denk ik maar.. het is belangrijk dat het goed warm/heet is toch?
Henna is van zichzelf best vettig. Een beetje extra olijfolie zal het verschil niet maken denk ik. Kan geen kwaad maar ik weet niet of het veel toevoegt. Henna on it's own is al een supermasker.quote:[..]
Schijnt dat het je haar juist verzorgd.. maar nu zit ik eigenlijk te denken om het maar 'gewoon' met de Brun te doen, meer niet..
Het is echt effe een klusje he? Ik had het juist andersom: 3 blokjes erin gemikt wat veeeel te veel was. Maar da's handiger dan het probleem wat jij had natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:59 schreef GotC het volgende:
Nou, het zit erinWat een gedoe!!!! Tering (sorry), was echt een klus!
Laat het denk ik tot 11 uur erin zitten, ben te bang haha
Ben wel degelijk boos op het meisje van de winkel, die zei dat ik met 2.5 a 3 wel genoeg had. Ik dat doen, in m'n haar doen, veeels te weinig! Heb dus nog snel 3 erbij gemaakt
1e batch was te dik, dus 2e was wel goed..zucht..
Haha jaquote:Op zondag 17 januari 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is echt effe een klusje he? Ik had het juist andersom: 3 blokjes erin gemikt wat veeeel te veel was. Maar da's handiger dan het probleem wat jij had natuurlijk.
Ben benieuwd naar het resultaat.Heb je voor-foto's gemaakt? Ja he?
Dubbel spannend dus! Maar het komt vast goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef GotC het volgende:
Makkelijke daarvan is, m'n haarstukje zit nu in folie in een handdoek veilig op een oud laken, en ik zit nu met m'n dunne, fijne haar (vandaar het haarstukje) in de folie veilig op de bank (en een oud laken).
Merken jullie dat ik mezelf niet vertrouw met al die lakens?
Het komt ook wel goed..maar ik laat het niet de hele nacht inwerkenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dubbel spannend dus! Maar het komt vast goed.
Wel handig dat je je haar veilig kunt wegleggen tijdens het inwerken.Ik zie mezelf echt niet met een henna hoofd zonder folie eromheen rondlopen.
De eerste keer had ik ook alles ingepakt tijdens en na het henna-en. Deze keer wel een oude kussensloop en een badhanddoek in bed gelegd, maar er had totaal niets gelekt.
Henna is niet vet hoor, het is gemalen plant. Bij gewoon hennapoeder moet je het aanmaken met water en olie (staat op de verpakking ook). De olie zorgt juist dat het pakt, maar dat zit van nature niet in de plant. Bij Caca zit dat vet er dus al doorgemengd, maar Caca is dus ook geen pure henna.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:02 schreef Cat22 het volgende:
Henna is van zichzelf best vettig. Een beetje extra olijfolie zal het verschil niet maken denk ik. Kan geen kwaad maar ik weet niet of het veel toevoegt. Henna on it's own is al een supermasker.
Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan toen ik nog losse henna gebruikte.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie dus het punt niet van nog meer vet toevoegen aangezien dat er al door is gedaan, maar bij pure henna moet je het zeker toevoegen.
Dat geeft toch niet voor evenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het jammer dat ik henna zo goor vind ruiken, het is een ideale manier van je haar verven. Het wordt er ook zo lekker dik van. Maar ja, die geur.
Fijn! Ik ben benieuwd naar de foto's! En ach, een excuus om het nog een keer te doen is toch niet verkeerd?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef GotC het volgende:
Ik ga straks foto's makenIs me alles meegevallen qua kleur, plus het glanst+voelt dik!
Helaas heb ik het niet perfect gedaan, zodat je hier en daar nog steeds m'n oude haarkleur zietAch, goed excuus om het nog een keer te doen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n cindersparfum is gevallen, alles weg
oohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n cindersparfum is gevallen, alles weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |