nee volgens mij niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
thx, gewoon te koop bij de drogist?
ja, al valt het via ebay wel weer meequote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef -Mellow- het volgende:
wel echt enorm duur, probeer ik liever eerst lush
ja begrijp ik, heb ik zelf ook, ook nog met een kleurtje..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef -Mellow- het volgende:
Dream cream werkt fantastisch voor mij, ook voor gezicht. Maar ik wil per se een dagcreme met SPF
Dat is volgens mij vrij normaal. Ik heb ook altijd het idee dat mijn huid even moet wennen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef -Mellow- het volgende:
Mijn huid begint eindelijk een beetje normaal te doen sinds ik Lush gebruik.
Het klinkt echt heel corny maar het is wel zo
Volgens mij begrijp je me verkeerd?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vrij normaal. Ik heb ook altijd het idee dat mijn huid even moet wennen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:04 schreef progje het volgende:
toch maar een bestelling gedaan
Angels On Bare Skin
Buffy
Aqua Mirabilis
The Olive Branch
Big Blue
Dream Cream
Dreamwash
Dreamtime Bath Melt
Karma Soap
Sexy Peel
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Damn dit topic gaat hard zeg![]()
Ik ben tegenwoordig echt zo verslaafd aan de King of Skin![]()
Heb gisteren Chico gewassen met yummy , ook zn haren, en daarna met de King gedaan, echt geweldig, en wat ruikt ie zalig nu zeg
Naakthond jaquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 08:06 schreef Mipsie het volgende:
[..]kon je je toch niet meer beheersen?
wauwquote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee hoe snel dat gaat peach, krijgt je vriend ook zulke verschijnselen als hij alleen huidcontact heeft met de nootjes?
Ik heb net mn vervangende pakje gehad, nou ze hebben gewoon de hele order opnieuw gestuurddus ik heb nu echt enorm veel te veel haarspul, lekkkeeerrrrrr
gewoon 3 potten masker en een fles shampoo teveel gehad he. Oh ja en nog een blok aromarant dus nu kan ik helemaal 3 jaar vooruit, dat gaat echt NIET op dat spul. Bwaah, lief van Harry.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee hoe snel dat gaat peach, krijgt je vriend ook zulke verschijnselen als hij alleen huidcontact heeft met de nootjes?
Ik heb net mn vervangende pakje gehad, nou ze hebben gewoon de hele order opnieuw gestuurddus ik heb nu echt enorm veel te veel haarspul, lekkkeeerrrrrr
gewoon 3 potten masker en een fles shampoo teveel gehad he. Oh ja en nog een blok aromarant dus nu kan ik helemaal 3 jaar vooruit, dat gaat echt NIET op dat spul. Bwaah, lief van Harry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |