Heb je toevallig zo'n opener voor potten in huis? Daar kan je meer kracht mee zetten.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:44 schreef bibi het volgende:
[..]
Nee werkt niet, en andere tip ook niet. Zit muurvast
Zoiets gebruikt en nu is mijn hele potje naar de maanquote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je toevallig zo'n opener voor potten in huis? Daar kan je meer kracht mee zetten.
Nog niet, maar ik ga uit van vorig jaar toen ze de resten van de actie ook verkochten. In Maastricht schijnen er nog te liggen iig (kom er maar in oh-oh).quote:
Ik durf niet te tellen.quote:Oh schmoop de herkenbaarheid, maar ik heb vandaag getelt hoeveel spul er op mn lijst-van-wat-ik-eigenlijk-al-heb staat en nu is eindelijk de lust me vergaaneerst maar s een jaar keihard opgebruiken LOL
Niet voor mij hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu toch al een week of zo niet geweest, mss zijn ze wel op hoor.
Zal ik straks es gaan kijken???
![]()
Heel verstandig.quote:Als het goed is krijg ik vandaag mn UK order binnen.
En ik zou niet weten wat ik op dit moment verder nog nodig zou hebben
Zoiets dacht ik al. Ik had een tweede klaar liggen voor de zekerheid maar heb die toch maar niet erin gegooid, is ook zo zonde als je twee keer ruikt-naar-niks in je bad hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:40 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij verschilt het erg Cat, ik heb er ook een gehad en die deed ook zo van pfrt en dat was het dan. Maar bij anderen schijnt ie flink te knetteren, dus denk dat het een kwestie van geluk hebben is. Mijne rook ook niet in bad, heb er maar wat bij gegooit.
Doe ik de volgende keer misschien wel. Nu had ik The Strokes en kerstmasker voor de geurervaring.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou er dan juist meerdere insmijten met het idee dat er anders maar 1 bad saai is ipv meerdere
Wie weet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Mss dat die megabal van mij wel wat is dan
Hangt af van de winkel denk ik. Heel veel is in grab bags verdwenen, sommige winkels hebben er volgens mij hun hele kerstcollectie ingeduwd. Veel zal er in ieder geval niet meer liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:00 schreef Tamashii het volgende:
Zijn die kerstproducten nog te koop trouwens?
Voor UK heb je CC nodig toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hangt af van de winkel denk ik. Heel veel is in grab bags verdwenen, sommige winkels hebben er volgens mij hun hele kerstcollectie ingeduwd. Veel zal er in ieder geval niet meer liggen.
In de UK kun je volgens mij ook nog een aantal dingen bestellen.
Van MO NL heb ik geen idee, zou je op de site moeten kijken.
Snowfairy is denk ik overal uitverkocht. Aan Strawberry Santa zou je makkelijk moeten kunnen komen, die zat in ieders kerstpakket. Ik heb er drie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor UK heb je CC nodig toch?![]()
Nouja, ik wil toch nog graag een fles snowfairy en een strawbarry santa, maar ik kijk dan wel volgend jaar ofzo.
Lush-overload-alert!!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Er staat een doos met 8 kilo Lush naast me en ik heb niet eens zin om m open te maken
mnooh , ik doe hetw el!@quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Er staat een doos met 8 kilo Lush naast me en ik heb niet eens zin om m open te maken
Oh joh ik weet toch wat dr in zit.quote:
Oh is dat de beruchte doos zonder snowfairy? Ik zou 'm dan toch nog heel graag uit willen pakken. Ik hou van pakketjes uitpakken, maakt niet uit wat erin zit (of niet)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh ik weet toch wat dr in zit.
En vooral wat dr niet in zit
Ja ik ben nog ff mn lunch aan het opeten , ik ga zo es een schaar zoekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh is dat de beruchte doos zonder snowfairy? Ik zou 'm dan toch nog heel graag uit willen pakken. Ik hou van pakketjes uitpakken, maakt niet uit wat erin zit (of niet)
Ik zal zo mn best es doen mss.quote:
De Aqua Mirabilis is toch behoorlijk scrubbig hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Dipkip het volgende:
Aqua Marina heeft geen scrub, en als je een body butter zonder scrub wil kun je king of skin nemen. Anders is denk ik aqua mirabilis het minst scrubbig.
Hihi, toch maar even in de winkel voelen dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Aqua Mirabilis is toch behoorlijk scrubbig hoor!
Ik denk dat het ook weinig scheelt met Buffy, het zijn alletwee scrubs, heb het verschil tussen die twee nooit zo gevoeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Maar jij bent raar, want jij vindt Ultrabland ook scrubbig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is ook echt heeeeeeeeeel mild scrubbig , rarequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar jij bent raar, want jij vindt Ultrabland ook scrubbig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |