Persoonlijk vind ik van nietquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Laat het een vette laag achter?
Ik moet zeggen dat ik AOBS altijd in de douche gebruik, en Ultrabland voor 's avonds om m'n gezicht schoon te maken. Persoonlijk vind ik dat AOBS niet supergoed reinigt, gebruik het meer voor een licht scrubje, en het kalmeert m'n gezicht.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik bedoelde ook eigenlijk meer waarom zij ze allebei gebruikte. Wat heeft de een dat de ander niet heeft?
Het verschilt per huidtype. Voor sommigen is het te vet en zorgt het voor puistjes. Er zijn ook mensen die dit oplossen door na Ultrabland nog een andere reiniger te gebruiken.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef -Mellow- het volgende:
Klinkt goed.
Laat het een vette laag achter?
Alleen de zwarte potjes met draaideksel, de rest niet helaas...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Nonneke het volgende:
ik zag dat je die zwarte potjes weer terug kunt brengen naar de winkel zodat ze gerecycled kunnen worden, willen ze die flesjes ook terug of echt alleen die potjes ?
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alleen de zwarte potjes met draaideksel, de rest niet helaas...
Babyface idd, zo'n product dat ik niet helemaal begrijp. Je moet boenen als een gek om er iets vanaf te krijgen en boenen als een gek om het vettige laagje van je huid te krijgen. Geen succes hierquote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef -Mellow- het volgende:
Oja, absolute falers vind ik:
charity pot, gadverdamme
ghost, ieuwww
baby face, niemand houdt van een vette laag op zijn huid die je er bijna niet meer af krijgt
aromaco, dat ding krimpt als een malle, en om alles ingepakt te houden en elke ochtend weer uit te pakken, mij te veel gedoe, het houd je oksels wel droog, dat dan weer wel. En het ruikt naar nieuw hout, daar moet je ook maar van houden.
Hmm, ik heb er net eentje thuis liggen.. nog niet gebruikt, ben benieuwd naar die vette laagquote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Babyface idd, zo'n product dat ik niet helemaal begrijp. Je moet boenen als een gek om er iets vanaf te krijgen en boenen als een gek om het vettige laagje van je huid te krijgen. Geen succes hier
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hahaha
jij wil tenminste wel mn vriendje zijn
Er was ooit spice curls, maar dat is nu een disconquote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef -Mellow- het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een zeep die naar kaneel ruikt?
wat is dat?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Pumpkin. het volgende:
En niet te vergeten Sexy Boy! Ik ben verliefd op Sexy Boy!!
Ik snap niet dat ze Sweet Japanese Girl disconnen en Babyface houden, terwijl Babyface - laten we wel wezen - in principe Ultrabland in vaste vorm is.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Babyface idd, zo'n product dat ik niet helemaal begrijp. Je moet boenen als een gek om er iets vanaf te krijgen en boenen als een gek om het vettige laagje van je huid te krijgen. Geen succes hier
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er was ooit spice curls, maar dat is nu een discon. Die rook ik overal bovenuit als ik in de Lush was.
Morgen pakketje ophalen, ik hoop maar niet dat mijn droom van vannacht voorspellend was. *iets over vergeten shampoo's en conditioner en dat eene blok zeep was maar 30 gram... maar er zat wel een fles sterke drank in*. Begin nu geloof ik echt last te krijgen van een lushverslaving.
Dankjequote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
mijn favo producten zijn: Dream cream, big en angels on bare skin. Voornamelijk vanwege het effect
qua zeep vind ik Honey I washed the kids en Porridge erg lekker. Vooral als je van romige, zoete geuren houdt.
Ben je meer van de snoepzoete geur, dan Rockstar en Yummy yummy, maar die vind ik persoonlijk heel vies
Karma vind ik ook een lekkere zeep, lekker fris en blijft lang hangen.
Voor in bad ook de KArma bubble bar en de Big blue bruisbal. Maar ik heb nog niet zo veel ervaring met baddingen.
Flying fox douchegel ruikt ook heerlijk, zelfde geur als Godiva shampoo. Maar mijn haar wordt slap van godiva.
ja die is fijnquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef -Mellow- het volgende:
Net gedouched en buffy over heel mijn lijf gehannest.
Bij deze ook een favoriet. Ik ben helemaal zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |