abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76842238
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ik heb ook een zware parfumallergie en kan gewoon tegen de Lush

Geluk voor jou! M'n zus zit vast aan de Neutral, Clinique en alles wat ik voor haar maak van scratch (Brown Sugar Scrub enzo). Ze is getest via een RAST test op d'r rug... ik heb die bulten gezien, niet normaal meer. Ze heeft een lijst met waar ze allergisch voor is. Niet alleen parfum, maar ook enkele conserveringsmiddelen. Dat maakt het zo lastig!

Ze baalt dat ze niets heeft dat lekker ruikt. Maar mijn zelfgemaakte bruine suiker scrub rook dus wel lekker! Zegt m'n zwager bij thuiskomst: 'Hey, dit ruikt lekker, heb je koekjes gebakken?' Heel komisch!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:43:49 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76842305
Ja ik hoor dat mensen er vanalles in gooien? Koffie, olijfolie, paprikapoeder, citroensap.. like, wat is het juiste?
pi_76844344
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:43 schreef GotC het volgende:
Ja ik hoor dat mensen er vanalles in gooien? Koffie, olijfolie, paprikapoeder, citroensap.. like, wat is het juiste?
Ik meng wel van alles door hennapoeder ja maar bij caca heb ik het gewoon zo gelaten zoals Lush het al voor je gemengd heeft.

@ Oh-oh nee ik verwachtte ook geen rood hoofd maar het had donkerder bruin moeten worden, ik heb echt lichbruin haar tegen donkerblond aan, en wilde graag melkchocoladebruin of nog een tintje donkerder. En ik heb het toen iets van 6 uur laten inwerken en had alleen een glansje, met hennapoeder in de kleur brun ben ik dan echt diep donkerbruin.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:40:20 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76844570
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik meng wel van alles door hennapoeder ja maar bij caca heb ik het gewoon zo gelaten zoals Lush het al voor je gemengd heeft.

@ Oh-oh nee ik verwachtte ook geen rood hoofd maar het had donkerder bruin moeten worden, ik heb echt lichbruin haar tegen donkerblond aan, en wilde graag melkchocoladebruin of nog een tintje donkerder. En ik heb het toen iets van 6 uur laten inwerken en had alleen een glansje, met hennapoeder in de kleur brun ben ik dan echt diep donkerbruin.
Aardig rot is dat..zit je 6 uur met dat spul op je hoofd, voor een beetje glans? Caca reageert zeker gewoon anders op elk type haar?
En hoeveel blokjes je moet gebruiken hangt van je haar af? (hoe lang, dik etc)?
pi_76844848
Ja, ik had het hele blok nodig, ik heb vrij veel haar tot op bipslengte.

Nu tenminste, ik ga zo naar de kapper en ik ben supernerveus ik wil het vrij kort laten knippen zodat ik mn haar kan doneren aan een instelling die kindjes met kanker gratis een pruik geven gemaakt van haar wat mensen doneren, maar daarvoor moet er dus wel 30 cm. af.

Het groeit wel weer aan als het me toch niet staat maar het is zo'n stap weet je, ik heb het al jaaaaren zo lang.
pi_76844899
Ik heb vannacht gehennaad. Aanrader! Ik sliep er goed mee en alles is keurig blijven zitten.
Ik heb redelijk kort haar, nog niet eens tot op mijn schouders en heb met anderhalf blokje genoeg. In totaal heb ik het een uur of 10 laten zitten.

Ik heb Caca marron gebruikt met deze keer een beetje paprikapoeder om het wat roder te krijgen. Maar daar zie ik weinig van, waarschijnlijk heb ik er te weinig ingedaan. Het effect nu is weer matig, maar de vorige keer kleurde het mooier op in 2 weken, dus daar ga ik nu ook vanuit.

En ik heb in ieder geval superzacht haar en volume.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76844925
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef Dipkip het volgende:
Ja, ik had het hele blok nodig, ik heb vrij veel haar tot op bipslengte.

Nu tenminste, ik ga zo naar de kapper en ik ben supernerveus ik wil het vrij kort laten knippen zodat ik mn haar kan doneren aan een instelling die kindjes met kanker gratis een pruik geven gemaakt van haar wat mensen doneren, maar daarvoor moet er dus wel 30 cm. af.

Het groeit wel weer aan als het me toch niet staat maar het is zo'n stap weet je, ik heb het al jaaaaren zo lang.
Wat stoer Dipkip!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76845041
Ik hoop alleen maar dat ze het een beetje fatsoenlijk knippen, het is ook nog een nieuwe kapper want sinds ik in Haarlem woon ben ik pas een keer naar de kapper geweest en toen ben ik heel lafjes in mn geboorteplaats gegaan.

Ik wil het op schouderlengte en ik ben zo bang dat dat dan per ongeluk een soort kaaklijnbob wordt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:52:25 #234
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76845101
Dipkip, hoe fantastisch ben jij! Het zal idd wel wennen zijn..maar denk maar aan de kindjes die dolblij zijn ermee
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:52:53 #235
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76845117
Dip wat cool!
Laat de kapper wel ff voor en na foto's maken
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76845380
Oh ja dat is wel een goed idee, dan neem ik mn camera wel even mee ik had al geprobeerd het zelf op de foto te zetten maar ik wil graag nog een goede foto van achter.

Ik beloofde mezelf steeds dat ik zou leren het ingewikkeld op te steken enzo maar uiteindelijk lukt me dat gewoon niet en loop ik constant met een knotje rond omdat zulk lang haar los gewoon niet praktisch is. Zit je in de bioscoop moet je tegen de wildvreemde naast je zeggen, pardon, u zit op mijn haar. En een zuchtje wind en ik zie er uit als cousin it. En dat knotje staat nog wel enigzins maar ik moet binnenkort een bril gaan dragen ipv lenzen en dan wordt het een beetje een erg bejaarde look.

Ik denk dat ik meteen ook een pakje henna haal want met kort haar is dat natuurlijk ook veel makkelijker. Hm ik moet er wel op letten dat ik straks bij de kapper niet kort zeg want kort betekent voor kappers natuurlijk niet schouderlengte...
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 11:59:40 #237
43556 miss_dynastie
pi_76845394
Wat stoer dip
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:00:49 #238
176471 oh-oh
pi_76845440
Ik denk dat je het heeeeerlijk vindt als het er af is dalijk.
Mijn zusje had het ook zo lang en die vroeg zich echt af waarom ze daar in hemelsnaam jarenlang mee rond gelopen had
En de kapper wil dat vast wel ff voor je doen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76846410
Ik denk dat het heel licht voelt aan mn hoofd maar misschien ook wel koud zo met dit weer nou, jullie horen het straks wel
pi_76847133
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat het heel licht voelt aan mn hoofd maar misschien ook wel koud zo met dit weer nou, jullie horen het straks wel
Als je een bedekte kont gewend bent wel. Je houdt nog ruim genoeg haar over om je hoofd warm te houden hoor. Succes en ik vind het écht stoer dat je dit doet!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:13:26 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76848015
Oh-oh ik heb je pakketje! Echt heerlijk, m'n hele brievenbus ruikt nu naar Soft Touch met Snowcake! Dank je wel!!

Ik denk dat die van jou morgen er is . Niet zo mooi ingepakt zoals jij dat hebt gedaan hoor!
pi_76853826
Nou, ik heb het gedaan, maar ik weet niet of ik naar die kapper blijf gaan. Ik herinnerde me dat kappers altijd korter knippen dan je ze vraagt dus ik dacht ik zet veilig in... En vraag om het halverwege mn decolletee af te knippen ongeveer, tussen mn schouders en mn BH-bandje in. Nou, met moeite komen de langste plukjes tot op mn schouders maar het zit voornamelijk rond mn kaaklijn en er zijn zelfs plukken aan de voorkant die net op mn wangen komen

Hoe moeilijk is dat nou, je hebt een halve meter speelruimte en dan nog kun je niet gewoon net voor de schouders ophouden met knippen Toen ze die plukken in mn gezicht knipte zei ik van 'dat lijkt mij geen schouderlengte' (op die droge toon die je jezelf hoort aanslaan als de kapper iets doet waarvan je denkt van HUH ). Nee maar, zo legde het meisje uit, dat is schouderlengte hoor maar door de laagjes kom je dan veel korter uit. Mja maar ik vroeg niet om laagjes.

Naja het groeit wel weer aan, en volgens mij staat het me op zich wel, en de kindjes hebben een mooie lange vlecht maar ik denk toch dat ik volgende keer een andere knipster probeer
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:30:14 #243
176471 oh-oh
pi_76853951
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef GotC het volgende:
Oh-oh ik heb je pakketje! Echt heerlijk, m'n hele brievenbus ruikt nu naar Soft Touch met Snowcake! Dank je wel!!

Ik denk dat die van jou morgen er is . Niet zo mooi ingepakt zoals jij dat hebt gedaan hoor!
Het was niet eens meer een half blok soft touch, maar wel een heel stuk snowcake en lekkere verse, ik hoop dat je t fijn spul vindt!
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:30:42 #244
176471 oh-oh
pi_76853977
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Dipkip het volgende:
Nou, ik heb het gedaan, maar ik weet niet of ik naar die kapper blijf gaan. Ik herinnerde me dat kappers altijd korter knippen dan je ze vraagt dus ik dacht ik zet veilig in... En vraag om het halverwege mn decolletee af te knippen ongeveer, tussen mn schouders en mn BH-bandje in. Nou, met moeite komen de langste plukjes tot op mn schouders maar het zit voornamelijk rond mn kaaklijn en er zijn zelfs plukken aan de voorkant die net op mn wangen komen

Hoe moeilijk is dat nou, je hebt een halve meter speelruimte en dan nog kun je niet gewoon net voor de schouders ophouden met knippen Toen ze die plukken in mn gezicht knipte zei ik van 'dat lijkt mij geen schouderlengte' (op die droge toon die je jezelf hoort aanslaan als de kapper iets doet waarvan je denkt van HUH ). Nee maar, zo legde het meisje uit, dat is schouderlengte hoor maar door de laagjes kom je dan veel korter uit. Mja maar ik vroeg niet om laagjes.

Naja het groeit wel weer aan, en volgens mij staat het me op zich wel, en de kindjes hebben een mooie lange vlecht maar ik denk toch dat ik volgende keer een andere knipster probeer
Heeft ze wel het lange stuk dr in een keer netjes in een vlecht afgeknipt en heb je fotos???
( Groucho Marx )
pi_76854299
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ze wel het lange stuk dr in een keer netjes in een vlecht afgeknipt en heb je fotos???
Dat wel ja, en toen had het nogsteeds een tietbedekkende lengte dus ze had ruimte genoeg over om een normale lengte te knippen zoals ik vroeg

Ik heb foto's ja, maar die doe ik dan even via PM want ik wil niet met mn hoofd op fok en ik moet ff mn kabeltje zoeken.

Haar weegt eigenlijk heel weinig, ik heb het net even gewogen vanwege de post maar ruim 30 cm. vlecht weegt 100 gram
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:41:39 #246
176471 oh-oh
pi_76854450
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat wel ja, en toen had het nogsteeds een tietbedekkende lengte dus ze had ruimte genoeg over om een normale lengte te knippen zoals ik vroeg

Ik heb foto's ja, maar die doe ik dan even via PM want ik wil niet met mn hoofd op fok en ik moet ff mn kabeltje zoeken.

Haar weegt eigenlijk heel weinig, ik heb het net even gewogen vanwege de post maar ruim 30 cm. vlecht weegt 100 gram
Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
( Groucho Marx )
pi_76854526
Ik ga even op kabeltjesjacht

Ik heb meteen ook maar clipjes enzo gekocht dat ik mn haar kan opsteken, dat lukte niet meer omdat het te zwaar was, en ik heb een potje spul gekocht waxcrememeuk ofzo. Hihi.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:47:31 #248
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76854732
Ik opteer ook voor een PM! Hihi wel leuk Dip, kun je ineens vanalles gaan kopen voor je haar, speldjes/kammetjes/versiersels etc Deed ik ook toen ik mn haar geknipt had...nu is het alweer langer en alles blijft alweer minder goed zitten en ik heb zo'n leuke bloemetjes/glitterspeldjes
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_76855379
Haha ik ben meer van de simpele zwarte speldjes en dingen maar ik vind dat opgestoken haar me leuk staat, dus dat is fijn dat dat weer kan. Ik heb je gePMt. Op de foto zie je niet eens goed hoe lang het was ik keek naar beneden. Naja. Je snapt het idee.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:02:10 #250
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76855435
Wooow wat een verschil! Staat je goed en superstoer dat je het durfde!!! (en mooi haar btw )
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')