Jouw snowcake gaat vandaag op de postquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef GotC het volgende:
Ik hoor wel vaker dat de Snowcake naar anijs kan ruiken? Zelf (nog) geen ervaringen mee
Net lekker BB Seaweed opgedaan, daarna Tea Tree Toner en om het af te ronden Skin's Shangria La
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jouw snowcake gaat vandaag op de post
Stoepkrijt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat het je verkoudheid is hoor, ik heb nooit anijs geroken bij snowcake en er ook nooit van gehoord dat iemand het daarnaar vond ruiken. Stoepkrijt, maar geen anijs
Ja, ik wil (en kan) niet meer zonder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef -Mellow- het volgende:
Mensen die ervaringen hebben met de Henna?
Ik heb sinds mijn eerste avontuur niet meer gehennaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik wil (en kan) niet meer zonder.
Ik heb ook van nature kastanjebruin tot rood haar en gebruikte altijd rode losse henna.
Toen een caca brun geprobeerd, daar werd ik mooi rood van, best wel heftig eigenlijk, en nu zit ik zwaaar aan de caca noir, wat een heel donkerbruin tot zwart effect heeft.
Ik laat het meestal zo'n 4 a 5 uur zitten en dan pakt het heel goed.
Als je het gaat gebruiken en dan tips nodig heeft, geef je maar een gil, ik vond het gebruik nl reuze meevallen.
Laat het weten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn eerste avontuur niet meer gehennaad.Da's dus al maaaaanden geleden. Misschien dat ik vanavond een poging aan waag. Misschien..... en dan laat ik het overnight erin zitten.
Boh, dus dan moet ik het nu ook nog gaan wassen en drogen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laat het weten.
Ben benieuwd of het nu wel pakt.
Ik was het 1x (geen conditioner) en dan breng ik het op droog haar op, flink warm tot heet, misschien heb je daar iets aan?
En GotC, Cat en ik hebben dat spul wéken in huis gehad voordat we het durfden te gebruiken, je moet het anders even in 1 proeflokje proberen.
Wat voor kleur is je haar en welke caca heb je?
De reden dat ik het niet meer heb gedaan is omdat ik het teveel gedoe vond en het resultaat niet echt spectaculair was qua verschil.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef GotC het volgende:
Ik wil het dolgraag proberen..maar ik durf nietEcht niet.
Ben gewoon zo bang dat het compleet verkeerd gaat uitpakken.. M'n haar is nu een hele saaie, compleet verfloze middenbruin. Wil het wat donkerder, meer glans..je kent het welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laat het weten.
Ben benieuwd of het nu wel pakt.
Ik was het 1x (geen conditioner) en dan breng ik het op droog haar op, flink warm tot heet, misschien heb je daar iets aan?
En GotC, Cat en ik hebben dat spul wéken in huis gehad voordat we het durfden te gebruiken, je moet het anders even in 1 proeflokje proberen.
Wat voor kleur is je haar en welke caca heb je?
Haha foto's krijgen jullie sowieso ja! Als we het doen, doen we het goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De reden dat ik het niet meer heb gedaan is omdat ik het teveel gedoe vond en het resultaat niet echt spectaculair was qua verschil.
Ik was er ook doodsbang voor en uiteindelijk viel het effect me best mee. Had zelfs iets heftiger kunnen zijn.
Gewoon doen en pre- en post henna piccies posten hier.
Yay!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha foto's krijgen jullie sowieso ja! Als we het doen, doen we het goed
Ik heb dezelfde kleur haar en met caca brun ging het bij mij alleen een beetje glanzen. Het wordt echt niet ineens knalrood ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef GotC het volgende:
Ben gewoon zo bang dat het compleet verkeerd gaat uitpakken.. M'n haar is nu een hele saaie, compleet verfloze middenbruin. Wil het wat donkerder, meer glans..je kent het welWil dus sowieso de caca brun.
Nee dat zou ook niet moeten met de brun toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde kleur haar en met caca brun ging het bij mij alleen een beetje glanzen. Het wordt echt niet ineens knalrood ofzo.
Ik heb ook een zware parfumallergie en kan gewoon tegen de Lushquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Yay!![]()
Zelf denk ik ook elke keer aan het eens proberen, maar ik heb donker chocoladebruin/bijna zwart haar. De kapper liet me weten dat zij verven in ieder geval heftig afraden, vanwege het verplicht eerst blonderen. Ik blijf dus maar denken... en denken.. en denken. Misschien ga ik het ooit toch wel proberen, maar ik moet wel representatief blijven.
Oh, en ik heb trouwens een lush kado bon van 10 euro gekregen! M'n broertje is samen met m'n zus de Lush in gegaan. Hij heeft zelfs overal aan geroken, maar hij vond creme op z'n gezicht te ver gaan toen het voorgesteld werd.Ik vond het supertof van ze! M'n zus kan vanwege haar parfumallergie niets van Lush gebruiken... dus vandaar dat mijn broertje als slachtoffer werd uitgekozen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |