een 10 is wel een beetje overdreven natuurlijk, dan zou het de perfecte game zijn en zou er nooit meer iets beters uit komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
1up review GoW, 10/10 :
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3154958
Nee, gewoon het beste wat er op dit moment te krijgen is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef quantas het volgende:
[..]
een 10 is wel een beetje overdreven natuurlijk, dan zou het de perfecte game zijn en zou er nooit meer iets beters uit komen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef quantas het volgende:
[..]
een 10 is wel een beetje overdreven natuurlijk, dan zou het de perfecte game zijn en zou er nooit meer iets beters uit komen
quote:You can always find reasons not to give a game a review score of 10. Control issues (Gears of War has that). A.I. problems (that, too). Bad dialogue or story telling (yes on both). Linear levels, online lag, limited modes (yup, yup, and yup). But as I was playing through the game, I found one consistently good feature: It was constantly impressing the hell out of me.
Je weet dat dat triest is mag ik hopenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef jpg97 het volgende:
Dat is nog 749 piek!
ja ik reken nog in guldens
Das niet triest... Je houd je zelf voor de gek als je het niet doet....quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:28 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je weet dat dat triest is mag ik hopen
Aangezien de 360 nooit in het guldentijdperk heeft gezeten kan je het ook zo lekker vergelijken. Als we nu nog guldens hadden gehad had er gewoon fl. 749,- gestaan en hadden nog net zoveel mensen hem gekocht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Das niet triest... Je houd je zelf voor de gek als je het niet doet....
Gelukkig heb ik hem voor 200 Euroquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:33 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Aangezien de 360 nooit in het guldentijdperk heeft gezeten kan je het ook zo lekker vergelijken. Als we nu nog guldens hadden gehad had er gewoon fl. 749,- gestaan en hadden nog net zoveel mensen hem gekocht.
je houd jezelf voor de gek als je het wel doet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Das niet triest... Je houd je zelf voor de gek als je het niet doet....
alles lijkt goedkoper, wanneer ik het voor mezelf omreken naar guldens weet ik pas echt hoeveel het kost... en meestal denk ik dan (gelukkig) van 'laat maar zitten, wacht wel op een pricedrop...'quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je houd jezelf voor de gek als je het wel doet.
Ik krijg toch echt maandelijks m'n loon in euro's uitgekeerd, niet in guldens.
Verkapte Ik-heb-geen-geld-om-GoW-te-kopen-dus-ik-roep-maar-dat-de-enige-xbox360-game-die-ik-bezit-de-goeiste-is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:54 schreef Wessiej het volgende:
Heb CoD3, naar mijn mening de eerste echte next-gen game!
Nee sorry, GoW staat al laaaaaang in de pre-order en ik heb/had zowat elk 360 spelquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Verkapte Ik-heb-geen-geld-om-GoW-te-kopen-dus-ik-roep-maar-dat-de-enige-xbox360-game-die-ik-bezit-de-goeiste-is.
Hoe heb je dit geregeld?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ikke ¤225,- (premium)
anders had ik nooit niet gekocht...
Dead Rising vergeten ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:54 schreef Wessiej het volgende:
Heb CoD3, naar mijn mening de eerste echte next-gen game!
Vaag hij is dan toch NTSC?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:08 schreef GokuSFE het volgende:
CoD3 is regiovrij
Voor ¤38 incl. verzenden te bestellen bij Play-Asia
wat begrijp je niet aan het woordje 'regiovrij'?quote:
WHOAH.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:08 schreef GokuSFE het volgende:
CoD3 is regiovrij
Voor ¤38 incl. verzenden te bestellen bij Play-Asia
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:13 schreef hardcorebass het volgende:
hee kunnen jullie misschien op inet tricks vinden voor pes6 xbox360? ik heb alles gezocht maar kan het niet vinden (moves enzo)
Verwend rotkindquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee sorry, GoW staat al laaaaaang in de pre-order en ik heb/had zowat elk 360 spel
Doe jij eens rustig en koop eens zo'n PES boek ofzoquote:
Verwendquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Verwend rotkinden dan niet tegen mij durven PESSEN omdat je Gepwnd wordt wie unne n00b
Yahoo een 9!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:25 schreef Wessiej het volgende:
IGN moet weer het absurde lager cijfer geven voor Gears of War
Maar een 9.4, schandalig!
4.5/5 is een 9.5, gamerankings heeft het verkeerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Yahoo een 9!
Schandalig.
Schandalig laag!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:25 schreef Wessiej het volgende:
IGN moet weer het absurde lager cijfer geven voor Gears of War
Maar een 9.4, schandalig!
jij kunt dat heul niet zelf betalenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verwend, betaal het toch echt allemaal zelf, en ik win altijd van jou met PES, alleen jij snapt dat niet
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
jij kunt dat heul niet zelf betalenVolgens mij werk jij niet eens om dat geld te verdienen, hoe hou je anders tijd over om al die spellen te spelen?
En ik PWN jou echt wel met PES, kom vanavond maar online
Dat wordt weer ouderwets PSV tegen Ajax vanavondquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ik werk ervoor, nee ik heb geen tijd om alles te spelen en ja ik versla je vanavond met PES
Check een paar reacties terugquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:38 schreef Wessiej het volgende:
Oja, voor de non-believers, hier de cijfers tot nu toe van GoW:
Teamxbox: 9.6
Gamespot: 9.6
IGN : 9.4
1UP: 10
Een of andere site: 10
Yahoo: 9.5
Heb jij nooit leren tellen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
4.5/5 is een 9.5, gamerankings heeft het verkeerd
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:53 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Heb jij nooit leren tellen?.
0.5 = 1
1 = 2
1.5 = 3
2 = 4
2.5 = 5
3 = 6
3.5 = 7
4 = 8
4.5 = 9
5 = 10
Nederlands is ook je goeiste vakquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]Ja want dit klopt wel wiskunde, behalve dan niet
Ze zouden op de basisschool voor sommigen naast een vak begrijpend lezen, een vak begrijpend schrijven moeten maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nederlands is ook je goeiste vak![]()
Waar heb je die onzin vandaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:35 schreef Wessiej het volgende:
Om de hype even erger te maken, het schijnt dat die nu al bij de winkels ligt, en vanaf eind deze week verkrijg baar is.
GoW uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk GoW gerucht op GAF: De release zou uitgesteld worden tot begin December om de Wii launch te counteren.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Mr.X van het Xbox-promoteam, alleen hij zegt erbij dat die nu in nederland is, alleen dat er een embargo op zit, dus meeste kans heb je bij de intertoys of bart smit denk ik.quote:
Composite ff in je tv proppen.. Je 360 op 50hz zetten.. Game updaten en alles weer terug zetten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef EvilWasp het volgende:
Damn.
Vandaag dus Halo 2 binnen gekregen. Ik pop hem in m'n 360 leuk en all. Wil ik dus een update doen. Zegt ie dat deze game Pal-60 niet ondersteunt, en alleen de component of de advanced SCART kabel Pal-50 ondersteunt. En laat ik nu dus net de VGA kabel gebruiken op m'n TV.
En de standaard kabel van de premium heb ik niet meer 13.gif
Iemand misschien een ideetje hoe ik dit kan fixen?
Het jammere is dat ik die dus niet meer hebquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Composite ff in je tv proppen.. Je 360 op 50hz zetten.. Game updaten en alles weer terug zetten.
Ja, gaf BMH ook al aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelf speel ik Halo 2 via een VGA kabel op mijn Xbox 360. Weet niet meer precies hoe ik het heb gefixed, maar je moet volgens mij eerst Halo 2 opstarten met een andere kabel, vervolgens de update binnen halen en dan van kabel wisselen.
Ik zal mn best doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef masterdave het volgende:
Ik heb GoW niet gepreordered, maar ik kan jullie zeggen, diegene die mijn GoW bij de mediamarkt voor me wegjat heeft echt ruzie
Volgens mij moet je die dan ook sharen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
Vraagje;
Ik heb een 360 en een PC met Windows Media Center. Nu kan ik filmpjes, muziek, foto's streamen alleen hij ziet enkel de files uit de mijn document directory. Kan ik bijvoorbeeld de muziek van mijn D-schijf niet gewoon benaderen?
Tsja fable kreeg ook hoge cijfers en zoog ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef kepler het volgende:
Gamespot - 9.6/10
Team Xbox - 9.6/10
OXM - 10/10
Play Mag - 10/10
Yahoo games - 4.5/5
G4tv - 5/5
1up - 10/10
nou, het is nu wel duidelijk dat GoW de hype waar maaktNiet dat ik daar aan twijfelde natuurlijk
Word upquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fable was die shit yo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fable was shit yo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fable heb ik nooit gespeeld yo.
LIES!quote:
Mediamarkt in arnhem, bring it!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen.
Welke mediamarkt?
Klopt, je moet de dirs aangeven die je wilt sharen. Windows Media Player 11 heeft trouwens een ingebouwde share functie, heb je Windows Connect niet meer nodigquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die dan ook sharen?
Ik ben 1.80, houd van hakkietakkie en ben erg breed, wat neemt u aan wapentuig mee?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef masterdave het volgende:
Ik heb GoW niet gepreordered, maar ik kan jullie zeggen, diegene die mijn GoW bij de mediamarkt voor me wegjat heeft echt ruzie
I know Kung-Fu.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik ben 1.80, houd van hakkietakkie en ben erg breed, wat neemt u aan wapentuig mee?![]()
Ik kan in Windows niet gewoon een schijf delenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, je moet de dirs aangeven die je wilt sharen. Windows Media Player 11 heeft trouwens een ingebouwde share functie, heb je Windows Connect niet meer nodig
Weet je het zeker? Want ik zit te twijfelen tussen FEAR en Rainbow Six.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb FEAR 360 trouwens. Geen aanrader. Alleen die auto-aim die bij de game options niet uit te zetten valt staat me nu al tegen. Ook zijn de graphics lang zo mooi niet. Condemned is beter iig.
Ik heb m'n schijven ook niet gedeeld staan in windows, maar ik kan ze wel benaderen via x-box360 mediacenter. Dus dat is volgens mij niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Condemned is IMHO enger dan FEAR.
Betreffende devv05; deel jij dan meteen je hele harde schijf, of slechts de map?
Ik moest ze toen iig delen via windows media connect. Maar ik heb geen mediacenter edition, dus ik zou het eerlijk gezegd niet voor de volle 1005 wetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb m'n schijven ook niet gedeeld staan in windows, maar ik kan ze wel benaderen via x-box360 mediacenter. Dus dat is volgens mij niet noodzakelijk.
Show me.quote:
*insert wacky kung fu fighting scene*quote:
*Fart*quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
*insert wacky kung fu fighting scene*
Heb wel taekwon-do gedaan (heb nog zelfs echte nunchucks).
Arnhemquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef masterdave het volgende:
[..]
Mediamarkt in arnhem, bring it!![]()
![]()
Fartrixquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
*Fart*
You think that's air you're breathing now?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Fartrix![]()
"They smell nice don't they?"
"It's...the smell..."
Je hebt je 360 dus als extender.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
Vraagje;
Ik heb een 360 en een PC met Windows Media Center. Nu kan ik filmpjes, muziek, foto's streamen alleen hij ziet enkel de files uit de mijn document directory. Kan ik bijvoorbeeld de muziek van mijn D-schijf niet gewoon benaderen?
Dim Plus moet hem nog krijgen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:45 schreef Bastard het volgende:
Zo COD3 betaald, zal ik morgen hebben dan misschien.
HellFire praat poep joh, check de reviews van IGN en Teamxbox zou ik zeggen. Zij zijn toch meer over de game spreken dan hij doet vermoedenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want ik zit te twijfelen tussen FEAR en Rainbow Six.
Dat is het punt, ik heb de pc versie niet gespeeld en heb het idee dat ik iets moois mis. Maar ja Las Vegas lijkt me ook geweldig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HellFire praat poep joh, check de reviews van IGN en Teamxbox zou ik zeggen. Zij zijn toch meer over de game spreken dan hij doet vermoedenHeb je de PC versie niet gespeeld dan kan je de Xbox 360 versie niet laten liggen.....
Als ik moest kiezen zou ik eerst ook voor Rainbow Six Vegas gaan, maar F.E.A.R komt er zeker!
Dat had ik je ook kunnen vertellen. Het is in Nederlandquote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Speelbaar:
5. Brothers in Arms: Highway to Hell (Xbox 360) Op de Ubisoft stand;
Volgens veel insiders wordt dit de beste WOII-shooter.
http://www.gameplay.nl/
Als je ze echt beide wilt hebben dan raad ik je aan om de games voor een prikje bij Play-Asia te kopen. Je bent zo'n 78 euro kwijt aan beide spellen(inclusief verzenden), koopje dacht ik zoquote:Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is het punt, ik heb de pc versie niet gespeeld en heb het idee dat ik iets moois mis. Maar ja Las Vegas lijkt me ook geweldig.
Moeilijk(en ik moet Condemned ook nog kopen
)
En de gameplay ookquote:Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellen. Het is in Nederland![]()
Naar Nederland?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En de gameplay ook
ik ga er op zaterdag met wessiej heen
Ik ga als het goed is de vrijdag er heen en ga niet eerder weg voor ik die game heb gespeeld...quote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Speelbaar:
5. Brothers in Arms: Highway to Hell (Xbox 360) Op de Ubisoft stand;
Volgens veel insiders wordt dit de beste WOII-shooter.
http://www.gameplay.nl/
Absoluut. Ga voor Rainbow Six! FEAR Is echt middelmatig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want ik zit te twijfelen tussen FEAR en Rainbow Six.
Zegquote:Op woensdag 8 november 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Erwtensoep. Wat heb jij een graficon zeg
Niet waar, het spel komt totaal niet tot z'n recht op de 360. Het voelt leeg aan en de besturing is ook niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HellFire praat poep joh, check de reviews van IGN en Teamxbox zou ik zeggen.
Dan heb ik een oudere preview build ofzo. Ik zweer het je, als je hier zou zitten zou je ook niet geloven dat IGN zo 'siked' zou zijn over FEAR. Auto Aim kan hier niet uitgezet worden en is super irritant. En overdonderend mooi is het ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HellFire praat poep joh, check de reviews van IGN en Teamxbox zou ik zeggen. Zij zijn toch meer over de game spreken dan hij doet vermoedenHeb je de PC versie niet gespeeld dan kan je de Xbox 360 versie niet laten liggen.....
Als ik moest kiezen zou ik eerst ook voor Rainbow Six Vegas gaan, maar F.E.A.R komt er zeker!
Dat is geen keuze, dat is een logica.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:41 schreef Retarded het volgende:
en daarnaast ga ik nog 1 game halen. Twijfel heel erg tussen CoD3 en GoW..
Die zijn tot nog toe anoniem lovend wbt GoWquote:Op woensdag 8 november 2006 01:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
... Wacht ff op de review en als die goed is haal je GoW...
Nee, jij gaat zaterdag en ik ga ook zaterdag, dat betekent niet dat wij samen gaan, pas wel opquote:Op woensdag 8 november 2006 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En de gameplay ook
ik ga er op zaterdag met wessiej heen
quote:Op woensdag 8 november 2006 07:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, jij gaat zaterdag en ik ga ook zaterdag, dat betekent niet dat wij samen gaan, pas wel op
Ik vond de demo echt prima spelen, nergens last van gehadquote:Op woensdag 8 november 2006 00:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dan heb ik een oudere preview build ofzo. Ik zweer het je, als je hier zou zitten zou je ook niet geloven dat IGN zo 'siked' zou zijn over FEAR. Auto Aim kan hier niet uitgezet worden en is super irritant. En overdonderend mooi is het ook niet.
IGN en Team Xbox zijn twee handen op een buik trouwens.
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:24 schreef masterdave het volgende:
Zoals ik al aangaf, CoD3 Sucks, vind eigenlijk ook dat First Person Shooters op de PC gespeeld moeten worden, en niet via console.
Tsja, een beetje in het verleden blijven hangen is goed voor jequote:Op woensdag 8 november 2006 08:24 schreef masterdave het volgende:
Zoals ik al aangaf, CoD3 Sucks, vind eigenlijk ook dat First Person Shooters op de PC gespeeld moeten worden, en niet via console.
Nee 20 keer een 2e wereldoorlog spel spelen is gezondquote:Op woensdag 8 november 2006 08:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, een beetje in het verleden blijven hangen is goed voor je
Dus GoW laat je ook liggenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:24 schreef masterdave het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blue Dragon achivements
01. Successful Back Attack - Successfully pull off a back attack (5 points)
02. 100 Back Attacks - Successfully pull off 100 back attacks (30 points)
03. Successful Simultaneous Encounter - Successfully pull off a simultaneous encounter (5 points)
04. Simultaneous Encounter, Over 10 Parties - Successfully pull off over 10 parties of simultaneous encounters and defeat all the monsters (30 points)
05. 100 Monster Fights - Set up over 100 monster fights (30 points)
06. Rare Monster "Ousama Unchi-kun" - Defeat Ousama Unchikun (30 points)
07. Rare Monster "Golden Unchi-Snake" - Defeat Golden Unchi-Snake (30 points)
08. Rare Monster "Gold Mecha Robo" - Defeat Gold Mecha Robo (30 points)
09. Mechat Shooting, ST1, Perfect - Clear Mechat shooting with no damage (30 points)
10. Wagon Defense, Perfect - Clear wagon defense with no damage (30 points)
11. Dragon, 1 Category Rank MAX - Max out the rank of one category for Dragon (30 points)
12. Minotaur, 1 Category Rank MAX - Max out the rank of one category for Minotaur (30 points)
13. Phoenix, 1 Category Rank MAX - Max out the rank of one category for Phoenix (30 points)
14. Dragon, All Category Rank MAX - Max out the rank of all categories for Dragon (50 points)
15. Minotaur, All Category Rank MAX - Max out the rank of all categories for Minotaur (50 points)
16. Phoenix, All Category Rank MAX - Max out the rank of all categories for Phoenix (50 points)
17. All Characters Level MAX - Get all characters to level 99 (50 points)
18. Rare Item "Ultimate Weapon Bracelet" - Find the rare item Ultimate Weapon Bracelet (10 points)
19. Rare Item "Ultimate Conflict Necklace" - Find the rare item Ultimate Conflict Necklace (10 points)
20. Rare Item "Dragon Bracelet" - Find the rare item Dragon Bracelet (10 points)
21. All Warp Clip Set - Activate all warp monuments (25 points)
22. All Barriers Released - Release all barriers (25 points)
23. Monster Dictionary Complete - Complete all entries in the monster dictionary (25 points)
24. Item Dictionary Complete - Complete all entries in the item dictionary (25 points)
25. 1,000,000 Gold Accumilated - Accumilate 1,000,000 gold (25 points)
Ik heb misschien 2 of 3 WWII games gespeeldquote:Op woensdag 8 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
[..]
Nee 20 keer een 2e wereldoorlog spel spelen is gezond![]()
- Allereerste Mohaaquote:Op woensdag 8 november 2006 09:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb misschien 2 of 3 WWII games gespeeld
Tis niet zo dat alle spellen precies hetzelfde behandelen van de 2e wereldoorlogquote:Op woensdag 8 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze alles wel een keer gehad.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis niet zo dat alle spellen precies hetzelfde behandelen van de 2e wereldoorlog
Vast nietquote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze alles wel een keer gehad.
Alsof de PC verleden tijd is. En hij heeft niet helemaal ongelijk, een muis + keyboard ben je gewend en daarom speel je er in het begin stukken beter mee. Om maar niet te beginnen over het feit dat je veel preciezer kan mikken met de muis, meer knoppen tot je beschikking hebt, je makkelijker opties kan aanpassen (denk aan versnelling met het aimen (nee niet sensitivity)) etc etcquote:Op woensdag 8 november 2006 08:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, een beetje in het verleden blijven hangen is goed voor je
Ik wilde er al bijna een topic over openen in Voetbalquote:Op woensdag 8 november 2006 07:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, jij gaat zaterdag en ik ga ook zaterdag, dat betekent niet dat wij samen gaan, pas wel op
Marioquote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook al geeft elk gameblad Gears of War een 10 dan nog koop ik em niet. Heel de setting vind ik verschrikkelijk. Zoiezo hoef ik geen games waar je tegen aliens, zombies en ander gespuis moet schieten / vechten.
Eng hé.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook al geeft elk gameblad Gears of War een 10 dan nog koop ik em niet. Heel de setting vind ik verschrikkelijk. Zoiezo hoef ik geen games waar je tegen aliens, zombies en ander gespuis moet schieten / vechten.
Wii Sportsquote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks eng, hou er gewoon totaal niet van.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Eng hé.
Dan vallen toch redelijk extreem veel games af? Sowieso kan je dan geen Halo spelen![]()
![]()
GoW is Third Person, dat vind ik op een console weer een stuk prettiger spellen.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus GoW laat je ook liggen![]()
CoD3, ik denk dat die niet zulke hoge cijfers zal scoren als een GoW .. maar er zijn voor mij persoonlijk genoeg punten waarvan ik het vermoeden heb dat dat spel leuker is.
Viva Pinata meer iets voor jou?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef masterdave het volgende:
[..]
GoW is Third Person, dat vind ik op een console weer een stuk prettiger spellen.
Gears of War is gewoon een must voor deze onwijs erge graphicshoer![]()
Helemaal met je eens!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks eng, hou er gewoon totaal niet van.
Halo hoef ik ook niet. Doe mij maar games als GTA, CoD, MoH, BiA, RS, PES, SC e.d.
Ik ga waarschijnlijk ook naar de gamepower expoquote:Op woensdag 8 november 2006 07:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wanneer krijg je ze dan ongeveer binnen?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:04 schreef devv05 het volgende:
Gears of War en Call of Duty 3 samen voor 65 euro besteld bij Play-Asia
ja, alleen soms kut als douane je pakje uitpiktquote:Op woensdag 8 november 2006 13:14 schreef Martijn85 het volgende:
Is Play-Asia een beetje betrouwbaar?
¤ 30,- verschil voor CoD 3 vind ik toch best wel veel eigenlijk
heel betrouwbaar, bestel er al jaren, en er is nog nooit een pakketje open gemaakt van mijquote:Op woensdag 8 november 2006 13:14 schreef Martijn85 het volgende:
Is Play-Asia een beetje betrouwbaar?
¤ 30,- verschil voor CoD 3 vind ik toch best wel veel eigenlijk
Ik laat ze lekker per bubbeltjesenvelop versturen, dat checken ze iig zeker niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, alleen soms kut als douane je pakje uitpikt
Laat je dan nog iets speciaals op het pakje zetten, lagere waarde ofzo? Levertijd is overigens ongeveer een week, voor degene die het hierboven vroeg.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heel betrouwbaar, bestel er al jaren, en er is nog nooit een pakketje open gemaakt van mij![]()
ook maanden van te voren betaald, en netjes op tijd binnen![]()
Mja, Sony is toch niet handig bezig hoor...quote:Op woensdag 8 november 2006 13:44 schreef gijsje79 het volgende:
Atari verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
Dat zijn pas opvallende uitspraken.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:44 schreef gijsje79 het volgende:
Atari verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
quote:I think Sony shot themselves in the foot… there is a high probability [they] will fail. The price point is probably unsustainable. For years and years Sony has been a very difficult company to deal with from a developer standpoint. They could get away with their arrogance and capriciousness because they had an installed base. They have also historically had horrible software tools. You compare that to the Xbox 360 with really great authoring tools [and] additional revenue streams from Xbox live… a first party developer would be an idiot to develop for Sony first and not the 360. People don’t buy hardware, they buy software.
COD ligt gewoon al bij de Free op Den Haag centraalquote:
quote:
Daar zijn webwinkels voor, waarschijnlijk komt deze game ook 'discreet verpakt' net als bij de Pabo enzo ;-)quote:Op woensdag 8 november 2006 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe tja...
Beach Spikers en Wave Race zijn ook leuk dus een combinatie waarschijnlijk ook wel. Alleen zou ik me kapotschamen om het te kopen
hier ook bij de frsquote:Op woensdag 8 november 2006 13:52 schreef Woutervn het volgende:
[..]
COD ligt gewoon al bij de Free op Den Haag centraal
quote:oensdag 08 november 2006 - Er is nooit een gerucht geweest dat de wereldberoemde game Worms naar Xbox Live Arcade zou komen, maar het lijkt binnenkort toch echt te gaan gebeuren. Worms producer Martin Brown zou dit tijdens het London Games Festival in oktober hebben gezegd: “Worms HD is now complete, and it’s just a matter of Microsoft releasing it”.
Het blijft vreemd waarom Microsoft hier nooit iets over gezegd heeft of waarom er zelfs nooit een gerucht over de game is geweest. Blijkbaar hebben ze de ontwikkeling heel goed stil weten te houden.
Ook over Doom was voordat de game op Xbox Live Arcade stond niets bekend, dus wellicht dat ook Worms plotseling als verrassing via Xbox Live Marketplace te downloaden zal zijn? Xboxic hint in ieder geval de verjaardag van de Xbox 360 als mogelijke gelegenheid, aangezien we alle beurzen voorlopig weer gehad hebben.
Nee hou niet van kindergames. En al helemaal niet van de Japanse stijlquote:Op woensdag 8 november 2006 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Viva Pinata meer iets voor jou?
Je verandert van onderwerp. Teken van zwakte. Je had het over FPS op pc/ 360. Niet de melkkoe die WW2 heet.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
[..]
Wie was de uitgever ook alweer.. Taido ofzo.. laatst was er een enquette op hun site/forum welke games de gamers van hun graag op de arcade zouden willen zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Puzzle Bobble zou ik ook blind aanschaffen.
start 'm net voor de eerste keer op.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:00 schreef wc-eend het volgende:
En mensen die CoD3 hebben.. eerste impressies???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.filmpje van de eerste 10 minuten van GoW... geen idee hoe ze eraan zijn gekomen maar
impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:20 schreef quantas het volgende:uhm de game spelen en opnemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.filmpje van de eerste 10 minuten van GoW... geen idee hoe ze eraan zijn gekomen maar
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:52 schreef BroesWillems het volgende:
ben helemaal geen gfxhoer normaal maar:
[afbeelding]
![]()
![]()
Shiiiitquote:Op woensdag 8 november 2006 16:16 schreef Tain het volgende:
http://jeux-france.com/news18070_gears-of-war-images-maison.html
Nog wat meer GoW shots
Nou nou, teken van zwakte, ik ben gewoon aan het proberen om een gezellige discussie te voeren, maar om erop terug te komen. Ik vind FPS games beter tot z'n recht komen met muis en toetsenbord, vanwege de snellere interactie.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Je verandert van onderwerp. Teken van zwakte. Je had het over FPS op pc/ 360. Niet de melkkoe die WW2 heet.
qoute van Khadgar uit wii topic:quote:Op woensdag 8 november 2006 16:33 schreef CecilBDemented het volgende:
hehe die uitspraak van atari
de reden dat ze dit zeggen is
A: omdat ze niet kunnen programmeren! zelfs niet voor xbox 360.
b: de geld pot is op en ze kunnen niks meer betalen dus ook niet ontwikkelen voor de ps3.
c: sony levert hun nauwelijks support aangezien ze op sterven na dood zijn en het verspilde moeite is.
atari neem ik gewoon niet serieus.
zou geen enkele gerespecteerde gamer mogen doen. de atari van nu is niet die van vroeger
iemand trouwens een idee of we gears of war niet ietsie pietsie eerder kunnen oppikken.
mijn xbox 360 verveeld zich namelijk.
heb al mijn games namelijk uitgeleend
ben blij dat ik mijn gears of war gepreorderd heb anders was het zo zielig voor Robhimself.2
als ik de laatste voor zijn neus weg zou pakken
het was dus niet Atari die die uitspraak deed....quote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal je historie. Nolan Bushell heeft Atari opgericht voor eerst zijn Pong arcade kasten (spelconcept wel gepikt van Ralph Bear / Magnavox). Daarna kwamen de Pong kastjes voor thuis, de eerste echte spelcomputer, de Atari 2600 etc etc. Daarna heeft ie Atari verkocht voor afschuwelijk veel geld en heeft ie nog een tijdje als CEO voor Atari gewerkt.
Ondertussen heeft ie ook z'n pizzaketen opgestart en heeft ie bergen startende innovatieve ondernemingen geholpen met een startkrediet. Tegenwoordig doet ie ook iets in de entertainment industrie maar niet meer zo groot en bekend als Atari.
Wat hij wel heeft nog steeds, is feeling voor de markt en een heleboel kennis van zaken. Dus alsjeblieft zeg, 'Nietszeggende Uitspraak' is behoorlijk ongefundeerd. Dat het een botte uitspraak is met weinig onderbouwing, ja, maar nietszeggend, nee.
Je vergist je.... dat is Strolquote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
overigens, ik wist niet dat jij ook meedeed met Gears of War?![]()
[afbeelding]
Dat staat bij GoW ook en die is ook regiovrij. Die bronsite heeft 'm getest dus het zal dan haast wel denk ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2861
Tony Hawk ook al Region Free...iemand die dit kan bevestigen? Op Play USA staat niet dat ie regiovrij is...
SC heb ik al voor ¤ 57 gekochtquote:Op woensdag 8 november 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat bij GoW ook en die is ook regiovrij. Die bronsite heeft 'm getest dus het zal dan haast wel denk ikDamn dat wordt FEAR, Splinter Cell, CoD3, GoW en THP8 allemaal voor 35 euro bij Play-Asia halen
Zou Rainbow Six ook regiovrij zijn? Moet haast wel want het is een Ubigame
Ik merk dat je geld over hebtquote:Op woensdag 8 november 2006 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
SC heb ik al voor ¤ 57 gekocht
CoD3 zojuist besteldTHP8 & RS gaan er ook komen als die regiovrij zijn
Dan heb ik in 2 maanden 7 Xbox 360 games gekocht
Bust a Move.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Die Arcade boeit me verder eigenlijk niet meer totdat puzzle bobble word uitgegeven.
..en zo valt er altijd wel iets ergers te vinden om aan te schenken.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/
Spellen uitspelen ?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ga je al die spellen kopen? Damn...
Speel je ze dan wel uit.
Ja, goed weer complete chaos.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:00 schreef wc-eend het volgende:
En mensen die CoD3 hebben.. eerste impressies???
Da's nog op een goeie dag ook.......quote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
Nou nou, teken van zwakte, ik ben gewoon aan het proberen om een gezellige discussie te voeren, maar om erop terug te komen. Ik vind FPS games beter tot z'n recht komen met muis en toetsenbord, vanwege de snellere interactie.
overigens, ik wist niet dat jij ook meedeed met Gears of War?![]()
[afbeelding]
Oh, dus jullie mogen wel spammen maar ik niet.... sorry...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
..en zo valt er altijd wel iets ergers te vinden om aan te schenken.![]()
Laat ons lekker zelf weten wat we met ons geld doen, ok?
Hoe kan jij al Gears of War spelen.quote:
Lkkrquote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja, goed weer complete chaos.
Speelt lekker weg voordeel is dat je nu wel de granten van de vijand kan terug gooien.
Broes, laten we die discussie niet gaan houden, we hebben nl. gewoon allebei gelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Oh, dus jullie mogen wel spammen maar ik niet.... sorry...
ok vriendjesquote:Op woensdag 8 november 2006 17:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Broes, laten we die discussie niet gaan houden, we hebben nl. gewoon allebei gelijk.
Ik ben gewoon een beetje chaggo.![]()
Idd een leuke site maar..quote:Op woensdag 8 november 2006 17:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi die site play-asia
met kerst cod3 daar gewoon halen
Waar zie jij die staan dan? Ik zoek me helemaal suf..quote:
sorry moet je voor bij microsoft werkenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Idd een leuke site maar..
[..]
Waar zie jij die staan dan? Ik zoek me helemaal suf..
Het KAN dus wel goedkoopquote:Op woensdag 8 november 2006 17:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sorry moet je voor bij microsoft werken![]()
Met rb pak ik ze op en dan gooit ie ze meteen terug.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef linuxje het volgende:
pver die granaten terug gooien met cod 3, zie ligt er een granaat staat er : druk op X, ik druk op x en sta met granaat in de hand....BOEM! oh kut vergeten weg te gooien![]()
ik weet dat atari de echte niet meer bestaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
qoute van Khadgar uit wii topic:
[..]
het was dus niet Atari die die uitspraak deed....
.............................................................................quote:Op woensdag 8 november 2006 18:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Trouwens weet niet of deze al langs is gekomen.
Gears of War Review Movie![]()
www.gamevideos.comquote:Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef Niek. het volgende:
Weet iemand een site waar je wmv filmpjes kan downloaden? Download nu namelijk veel filmpjes in wmv formaat van gametrailers welke ik dan 's avonds op dvd brand om dan op mn 360 te kunnen kijkendus bij deze, weet iemand anders een site met leuke filmpjes die in wmv formaat te downloaden zijn?
Nee, maat van mij kwam net langs met een stuk of 6 imports van Gears of War omdat ze toch regiovrij zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoe kan jij al Gears of War spelen.
Krijgt jou lokale gameshop de games al een week voor de release.
Ah dus jij hebt een werkende wmv converter, welke?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef Niek. het volgende:
Weet iemand een site waar je wmv filmpjes kan downloaden? Download nu namelijk veel filmpjes in wmv formaat van gametrailers welke ik dan 's avonds op dvd brand om dan op mn 360 te kunnen kijkendus bij deze, weet iemand anders een site met leuke filmpjes die in wmv formaat te downloaden zijn?
Het voordeel van gametrailers is, je download ze in wmv formaat en brand ze dan als een data cd/dvd niets converteren dusquote:Op woensdag 8 november 2006 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt een werkende wmv converter, welke?
31cm? das wel heel kleinquote:Op woensdag 8 november 2006 19:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het voordeel van gametrailers is, je download ze in wmv formaat en brand ze dan als een data cd/dvd niets converteren dus
Voor films gebruik ik jetaudio pro (te verkrijgen via de bekende wegen;)) dat werkt perfect, duurt evenlang als de duur van de film en de bestanden worden ongeveer 1,5 tot 2 keer zo groot.
een film van 700mb op je hd word dus maximaal 1,4gig en is dan erg goede kwaliteit, in ieder geval wel als ik hem bekijk op mn 31cm sdtv
31cm, klein maar fijn, door mn kleine tv zien games er soms beter uit dan op een niet hd breedbeeldquote:Op woensdag 8 november 2006 19:39 schreef linuxje het volgende:
[..]
31cm? das wel heel klein
ik zal ook eens jetaudio proberen maar ik had een aflevering van prison break geocnverteerd en had elke keer dat ie stopte en lange tijd later weer door ging :S licht dat aan wireless netwerk ?
Zou kunnen als:quote:Op woensdag 8 november 2006 19:50 schreef Bastard het volgende:
Zag net al iemand GoW spelen.. juicyjoystick ofzo.. ook een fokker toch?
Hoe kom jij er dan nu al aan?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:56 schreef Wessiej het volgende:
Zometeen GoW co-op uittesten, beter is dat goed gedaan
Edit: Ik ging vandaag al naar verschillende winkels toe voor GoW en sommige zeiden dat die 17e kwam en sommige zeiden dat die al achter lag maar ze mochten hem nog niet verkopen voor de 17e.
Dus je kan het altijd nu al proberen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:10 schreef gijsje79 het volgende:
Trouwens weet niet of deze al langs is gekomen.
Gears of War Review Movie![]()
Mag ik je erop wijzen dat je de games niet in een pakket moet laten sturen ? Doe je dit wel dan ben je het haasje, want dan zal de douane je even trakteren op een flinke rekening(lees:belasting)quote:Op woensdag 8 november 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat bij GoW ook en die is ook regiovrij. Die bronsite heeft 'm getest dus het zal dan haast wel denk ikDamn dat wordt FEAR, Splinter Cell, CoD3, GoW en THP8 allemaal voor 35 euro bij Play-Asia halen
Zou Rainbow Six ook regiovrij zijn? Moet haast wel want het is een Ubigame
Uhuh, en het is zo'n chill spel, niet te vergelijken met andere.quote:
Men neme 1 pc met XP media center, 1 Xbox360. Installeer Transcode360 op de pc, start vervolgens mediacenter op je xbox360 op, selecteer het (divx)bestand dat je al wil spelen, dan doen je [X] More > transcode, en je xbox360 speelt je film af.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef Martijn85 het volgende:
Hoe werkt dat Transcode 360 eigenlijk![]()
En wanneer kan ik um hier kopuh, want nu mot ik um toch wel heeeeel snel hebbuhquote:Op woensdag 8 november 2006 20:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uhuh, en het is zo'n chill spel, niet te vergelijken met andere.
Dat schuilen werkt zo goed, maar je moet hem wel op Hardcore (Hard) mode zetten wil je echt een leuke uitdaging vind ik.
Nog niks gehad, loopt alles lekker.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:52 schreef masterdave het volgende:
[..]
En wanneer kan ik um hier kopuh, want nu mot ik um toch wel heeeeel snel hebbuh
En heeft ie framerate problemen, of loopt ie lekker?
Yep... En LOTR heeft het van Return to castle wolfenstein.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Blow up gate... Komop, dat kom gewoon rechtstreeks uit LOTR!![]()
De film kwam wel na RTCW!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep... En LOTR heeft het van Return to castle wolfenstein.
![]()
Zat er net aan te denken. The gates of Omaha ofzo......quote:
+10 scherpquote:Op woensdag 8 november 2006 21:37 schreef quantas het volgende:
heey MMarsu jij hebt nu toch ook een nieuwe telefoon nodig, kun je dan geen abo afsluiten met xbox 360 erbij?
Die gratis filmpjes en muziek die erbij zitten kun je gewoon deleten, heb ik gedaan. Had toen meer ruimte.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:38 schreef hardcorebass het volgende:
hee, ik heb sinds gister een 360, maar ik zie dat de hardeschijf maar 15,4 is of 13.9 ofzoiets.. dat komt zeker omdat er al vanalles op geinstalleerd staat? of hoe was dat by jullie?
Ja, had ik begin dit jaar ook, precies dezelfde verschijnselen. Probeer wel even je savegames te backuppen, want op een gegeven moment krijg je je 360 ws. niet eens meer opgestart.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef Frasier het volgende:
Mijn Xbox is nu volgensmij na bijna een jaar ook aan 't doodgaan. Ik heb nu 2 spellen (Splinter Cell en GRAW) gehad die elke keer blijven hangen na een paar minuten (het scherm freezed met een paar rare blokjes en geen geluid meer). Is dit een teken dat ik maar snel naar de helpdesk moet gaan bellen omdat het snel helemaal afgelopen kan zijn?
woow, fucked up man... zou sowieso wel ff gaan bellen jaquote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef Frasier het volgende:
Mijn Xbox is nu volgensmij na bijna een jaar ook aan 't doodgaan. Ik heb nu 2 spellen (Splinter Cell en GRAW) gehad die elke keer blijven hangen na een paar minuten (het scherm freezed met een paar rare blokjes en geen geluid meer). Is dit een teken dat ik maar snel naar de helpdesk moet gaan bellen omdat het snel helemaal afgelopen kan zijn?
Eeuh, ik had toen volgens mij wel veel ruimte, maar weet niet meer precies hoeveel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef hardcorebass het volgende:
ja klopt, maarre je hebt toch sowieso geen 18 gb vrij toch?
Ik zou het niet doen, als hij vaakt vastloopt vanwege de warmte kan je hem beter op een andere plaats neerzetten.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef hardcorebass het volgende:
hee, ik zat te denken he. Op marktplaats zie je ook coolers voor de 360, die kunnen ze inbouwen en dat koelt dan beter staat er, zou dit slim zyn of zyn het weer een stelletje oplichters
13 gigquote:Op woensdag 8 november 2006 22:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eeuh, ik had toen volgens mij wel veel ruimte, maar weet niet meer precies hoeveel.
Hoe is GoW?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:38 schreef Wessiej het volgende:
Same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |