quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef Gunner het volgende:
Daar heb je toch een inboedel verzekering voor?
Ja precies! Ik waardeer het gebaar sowieso alquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef EvilWasp het volgende:
En ook al krijg je niet de volledige 400 Eypo, dan heb je iig al een stap in de goede richting.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Bastard het volgende:
Prachtig gebaar, en het zou mooi zijn als dit soort medeleven wat meer zou getoond worden in de huidige maatschappij.
Geef maar een rekeningnr van MMarsu.. het moet natuurlijk wel besteedt worden aan een nieuwe 360
Ze hebben de deuren geforceerd.quote:Op maandag 6 november 2006 20:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je je huis niet goed beveiligd ofzo?
Als ze naar binnen willen lukt het ze toch wel, je hebt gewoon geen verzekering, sloeber...quote:Op maandag 6 november 2006 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
Nou mailtjes zijn inmiddels verstuurd naar Bastard en Wessiej, ik heb ze gewoon naar de email adressen gestuurd die in jullie profielen staan.
Laten we hopen dat er meer mensen meedoen
[..]
Ze hebben de deuren geforceerd.
![]()
Mijn moeder is inderdaad vergeten een inboedelverzekering af te sluiten toen ik deze kamer huurde, ja dat is gewoon heel erg kut. Maakt mijn verlies er niet minder erg op toch? Ik zou overigens voor iemand anders precies hetzelfde doen, gewoon een paar euro's overmaken, ik geef zwervers ook vaak genoeg een euro.quote:Op maandag 6 november 2006 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als ze naar binnen willen lukt het ze toch wel, je hebt gewoon geen verzekering, sloeber...
dan maak ik morgen nog het grote "Geef Skull ook een kans op een HDTV" topic aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |