quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Fartrix![]()
"They smell nice don't they?"
"It's...the smell..."
Je hebt je 360 dus als extender.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
Vraagje;
Ik heb een 360 en een PC met Windows Media Center. Nu kan ik filmpjes, muziek, foto's streamen alleen hij ziet enkel de files uit de mijn document directory. Kan ik bijvoorbeeld de muziek van mijn D-schijf niet gewoon benaderen?
Dim Plus moet hem nog krijgen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:45 schreef Bastard het volgende:
Zo COD3 betaald, zal ik morgen hebben dan misschien.
HellFire praat poep joh, check de reviews van IGN en Teamxbox zou ik zeggen. Zij zijn toch meer over de game spreken dan hij doet vermoedenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want ik zit te twijfelen tussen FEAR en Rainbow Six.
Dat is het punt, ik heb de pc versie niet gespeeld en heb het idee dat ik iets moois mis. Maar ja Las Vegas lijkt me ook geweldig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HellFire praat poep joh, check de reviews van IGN en Teamxbox zou ik zeggen. Zij zijn toch meer over de game spreken dan hij doet vermoedenHeb je de PC versie niet gespeeld dan kan je de Xbox 360 versie niet laten liggen.....
Als ik moest kiezen zou ik eerst ook voor Rainbow Six Vegas gaan, maar F.E.A.R komt er zeker!
Dat had ik je ook kunnen vertellen. Het is in Nederlandquote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Speelbaar:
5. Brothers in Arms: Highway to Hell (Xbox 360) Op de Ubisoft stand;
Volgens veel insiders wordt dit de beste WOII-shooter.
http://www.gameplay.nl/
Als je ze echt beide wilt hebben dan raad ik je aan om de games voor een prikje bij Play-Asia te kopen. Je bent zo'n 78 euro kwijt aan beide spellen(inclusief verzenden), koopje dacht ik zoquote:Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is het punt, ik heb de pc versie niet gespeeld en heb het idee dat ik iets moois mis. Maar ja Las Vegas lijkt me ook geweldig.
Moeilijk(en ik moet Condemned ook nog kopen
)
En de gameplay ookquote:Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellen. Het is in Nederland![]()
Naar Nederland?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En de gameplay ook
ik ga er op zaterdag met wessiej heen
Ik ga als het goed is de vrijdag er heen en ga niet eerder weg voor ik die game heb gespeeld...quote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Speelbaar:
5. Brothers in Arms: Highway to Hell (Xbox 360) Op de Ubisoft stand;
Volgens veel insiders wordt dit de beste WOII-shooter.
http://www.gameplay.nl/
Absoluut. Ga voor Rainbow Six! FEAR Is echt middelmatig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want ik zit te twijfelen tussen FEAR en Rainbow Six.
Zegquote:Op woensdag 8 november 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Erwtensoep. Wat heb jij een graficon zeg
Niet waar, het spel komt totaal niet tot z'n recht op de 360. Het voelt leeg aan en de besturing is ook niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HellFire praat poep joh, check de reviews van IGN en Teamxbox zou ik zeggen.
Dan heb ik een oudere preview build ofzo. Ik zweer het je, als je hier zou zitten zou je ook niet geloven dat IGN zo 'siked' zou zijn over FEAR. Auto Aim kan hier niet uitgezet worden en is super irritant. En overdonderend mooi is het ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HellFire praat poep joh, check de reviews van IGN en Teamxbox zou ik zeggen. Zij zijn toch meer over de game spreken dan hij doet vermoedenHeb je de PC versie niet gespeeld dan kan je de Xbox 360 versie niet laten liggen.....
Als ik moest kiezen zou ik eerst ook voor Rainbow Six Vegas gaan, maar F.E.A.R komt er zeker!
Dat is geen keuze, dat is een logica.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:41 schreef Retarded het volgende:
en daarnaast ga ik nog 1 game halen. Twijfel heel erg tussen CoD3 en GoW..
Die zijn tot nog toe anoniem lovend wbt GoWquote:Op woensdag 8 november 2006 01:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
... Wacht ff op de review en als die goed is haal je GoW...
Nee, jij gaat zaterdag en ik ga ook zaterdag, dat betekent niet dat wij samen gaan, pas wel opquote:Op woensdag 8 november 2006 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En de gameplay ook
ik ga er op zaterdag met wessiej heen
quote:Op woensdag 8 november 2006 07:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, jij gaat zaterdag en ik ga ook zaterdag, dat betekent niet dat wij samen gaan, pas wel op
Ik vond de demo echt prima spelen, nergens last van gehadquote:Op woensdag 8 november 2006 00:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dan heb ik een oudere preview build ofzo. Ik zweer het je, als je hier zou zitten zou je ook niet geloven dat IGN zo 'siked' zou zijn over FEAR. Auto Aim kan hier niet uitgezet worden en is super irritant. En overdonderend mooi is het ook niet.
IGN en Team Xbox zijn twee handen op een buik trouwens.
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:24 schreef masterdave het volgende:
Zoals ik al aangaf, CoD3 Sucks, vind eigenlijk ook dat First Person Shooters op de PC gespeeld moeten worden, en niet via console.
Tsja, een beetje in het verleden blijven hangen is goed voor jequote:Op woensdag 8 november 2006 08:24 schreef masterdave het volgende:
Zoals ik al aangaf, CoD3 Sucks, vind eigenlijk ook dat First Person Shooters op de PC gespeeld moeten worden, en niet via console.
Nee 20 keer een 2e wereldoorlog spel spelen is gezondquote:Op woensdag 8 november 2006 08:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, een beetje in het verleden blijven hangen is goed voor je
Dus GoW laat je ook liggenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:24 schreef masterdave het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blue Dragon achivements
01. Successful Back Attack - Successfully pull off a back attack (5 points)
02. 100 Back Attacks - Successfully pull off 100 back attacks (30 points)
03. Successful Simultaneous Encounter - Successfully pull off a simultaneous encounter (5 points)
04. Simultaneous Encounter, Over 10 Parties - Successfully pull off over 10 parties of simultaneous encounters and defeat all the monsters (30 points)
05. 100 Monster Fights - Set up over 100 monster fights (30 points)
06. Rare Monster "Ousama Unchi-kun" - Defeat Ousama Unchikun (30 points)
07. Rare Monster "Golden Unchi-Snake" - Defeat Golden Unchi-Snake (30 points)
08. Rare Monster "Gold Mecha Robo" - Defeat Gold Mecha Robo (30 points)
09. Mechat Shooting, ST1, Perfect - Clear Mechat shooting with no damage (30 points)
10. Wagon Defense, Perfect - Clear wagon defense with no damage (30 points)
11. Dragon, 1 Category Rank MAX - Max out the rank of one category for Dragon (30 points)
12. Minotaur, 1 Category Rank MAX - Max out the rank of one category for Minotaur (30 points)
13. Phoenix, 1 Category Rank MAX - Max out the rank of one category for Phoenix (30 points)
14. Dragon, All Category Rank MAX - Max out the rank of all categories for Dragon (50 points)
15. Minotaur, All Category Rank MAX - Max out the rank of all categories for Minotaur (50 points)
16. Phoenix, All Category Rank MAX - Max out the rank of all categories for Phoenix (50 points)
17. All Characters Level MAX - Get all characters to level 99 (50 points)
18. Rare Item "Ultimate Weapon Bracelet" - Find the rare item Ultimate Weapon Bracelet (10 points)
19. Rare Item "Ultimate Conflict Necklace" - Find the rare item Ultimate Conflict Necklace (10 points)
20. Rare Item "Dragon Bracelet" - Find the rare item Dragon Bracelet (10 points)
21. All Warp Clip Set - Activate all warp monuments (25 points)
22. All Barriers Released - Release all barriers (25 points)
23. Monster Dictionary Complete - Complete all entries in the monster dictionary (25 points)
24. Item Dictionary Complete - Complete all entries in the item dictionary (25 points)
25. 1,000,000 Gold Accumilated - Accumilate 1,000,000 gold (25 points)
Ik heb misschien 2 of 3 WWII games gespeeldquote:Op woensdag 8 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
[..]
Nee 20 keer een 2e wereldoorlog spel spelen is gezond![]()
- Allereerste Mohaaquote:Op woensdag 8 november 2006 09:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb misschien 2 of 3 WWII games gespeeld
Tis niet zo dat alle spellen precies hetzelfde behandelen van de 2e wereldoorlogquote:Op woensdag 8 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze alles wel een keer gehad.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis niet zo dat alle spellen precies hetzelfde behandelen van de 2e wereldoorlog
Vast nietquote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze alles wel een keer gehad.
Alsof de PC verleden tijd is. En hij heeft niet helemaal ongelijk, een muis + keyboard ben je gewend en daarom speel je er in het begin stukken beter mee. Om maar niet te beginnen over het feit dat je veel preciezer kan mikken met de muis, meer knoppen tot je beschikking hebt, je makkelijker opties kan aanpassen (denk aan versnelling met het aimen (nee niet sensitivity)) etc etcquote:Op woensdag 8 november 2006 08:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, een beetje in het verleden blijven hangen is goed voor je
Ik wilde er al bijna een topic over openen in Voetbalquote:Op woensdag 8 november 2006 07:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, jij gaat zaterdag en ik ga ook zaterdag, dat betekent niet dat wij samen gaan, pas wel op
Marioquote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook al geeft elk gameblad Gears of War een 10 dan nog koop ik em niet. Heel de setting vind ik verschrikkelijk. Zoiezo hoef ik geen games waar je tegen aliens, zombies en ander gespuis moet schieten / vechten.
Eng hé.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook al geeft elk gameblad Gears of War een 10 dan nog koop ik em niet. Heel de setting vind ik verschrikkelijk. Zoiezo hoef ik geen games waar je tegen aliens, zombies en ander gespuis moet schieten / vechten.
Wii Sportsquote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks eng, hou er gewoon totaal niet van.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Eng hé.
Dan vallen toch redelijk extreem veel games af? Sowieso kan je dan geen Halo spelen![]()
![]()
GoW is Third Person, dat vind ik op een console weer een stuk prettiger spellen.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus GoW laat je ook liggen![]()
CoD3, ik denk dat die niet zulke hoge cijfers zal scoren als een GoW .. maar er zijn voor mij persoonlijk genoeg punten waarvan ik het vermoeden heb dat dat spel leuker is.
Viva Pinata meer iets voor jou?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef masterdave het volgende:
[..]
GoW is Third Person, dat vind ik op een console weer een stuk prettiger spellen.
Gears of War is gewoon een must voor deze onwijs erge graphicshoer![]()
Helemaal met je eens!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks eng, hou er gewoon totaal niet van.
Halo hoef ik ook niet. Doe mij maar games als GTA, CoD, MoH, BiA, RS, PES, SC e.d.
Ik ga waarschijnlijk ook naar de gamepower expoquote:Op woensdag 8 november 2006 07:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wanneer krijg je ze dan ongeveer binnen?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:04 schreef devv05 het volgende:
Gears of War en Call of Duty 3 samen voor 65 euro besteld bij Play-Asia
ja, alleen soms kut als douane je pakje uitpiktquote:Op woensdag 8 november 2006 13:14 schreef Martijn85 het volgende:
Is Play-Asia een beetje betrouwbaar?
¤ 30,- verschil voor CoD 3 vind ik toch best wel veel eigenlijk
heel betrouwbaar, bestel er al jaren, en er is nog nooit een pakketje open gemaakt van mijquote:Op woensdag 8 november 2006 13:14 schreef Martijn85 het volgende:
Is Play-Asia een beetje betrouwbaar?
¤ 30,- verschil voor CoD 3 vind ik toch best wel veel eigenlijk
Ik laat ze lekker per bubbeltjesenvelop versturen, dat checken ze iig zeker niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, alleen soms kut als douane je pakje uitpikt
Laat je dan nog iets speciaals op het pakje zetten, lagere waarde ofzo? Levertijd is overigens ongeveer een week, voor degene die het hierboven vroeg.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heel betrouwbaar, bestel er al jaren, en er is nog nooit een pakketje open gemaakt van mij![]()
ook maanden van te voren betaald, en netjes op tijd binnen![]()
Mja, Sony is toch niet handig bezig hoor...quote:Op woensdag 8 november 2006 13:44 schreef gijsje79 het volgende:
Atari verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
Dat zijn pas opvallende uitspraken.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:44 schreef gijsje79 het volgende:
Atari verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
quote:I think Sony shot themselves in the foot… there is a high probability [they] will fail. The price point is probably unsustainable. For years and years Sony has been a very difficult company to deal with from a developer standpoint. They could get away with their arrogance and capriciousness because they had an installed base. They have also historically had horrible software tools. You compare that to the Xbox 360 with really great authoring tools [and] additional revenue streams from Xbox live… a first party developer would be an idiot to develop for Sony first and not the 360. People don’t buy hardware, they buy software.
COD ligt gewoon al bij de Free op Den Haag centraalquote:
quote:
Daar zijn webwinkels voor, waarschijnlijk komt deze game ook 'discreet verpakt' net als bij de Pabo enzo ;-)quote:Op woensdag 8 november 2006 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe tja...
Beach Spikers en Wave Race zijn ook leuk dus een combinatie waarschijnlijk ook wel. Alleen zou ik me kapotschamen om het te kopen
hier ook bij de frsquote:Op woensdag 8 november 2006 13:52 schreef Woutervn het volgende:
[..]
COD ligt gewoon al bij de Free op Den Haag centraal
quote:oensdag 08 november 2006 - Er is nooit een gerucht geweest dat de wereldberoemde game Worms naar Xbox Live Arcade zou komen, maar het lijkt binnenkort toch echt te gaan gebeuren. Worms producer Martin Brown zou dit tijdens het London Games Festival in oktober hebben gezegd: “Worms HD is now complete, and it’s just a matter of Microsoft releasing it”.
Het blijft vreemd waarom Microsoft hier nooit iets over gezegd heeft of waarom er zelfs nooit een gerucht over de game is geweest. Blijkbaar hebben ze de ontwikkeling heel goed stil weten te houden.
Ook over Doom was voordat de game op Xbox Live Arcade stond niets bekend, dus wellicht dat ook Worms plotseling als verrassing via Xbox Live Marketplace te downloaden zal zijn? Xboxic hint in ieder geval de verjaardag van de Xbox 360 als mogelijke gelegenheid, aangezien we alle beurzen voorlopig weer gehad hebben.
Nee hou niet van kindergames. En al helemaal niet van de Japanse stijlquote:Op woensdag 8 november 2006 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Viva Pinata meer iets voor jou?
Je verandert van onderwerp. Teken van zwakte. Je had het over FPS op pc/ 360. Niet de melkkoe die WW2 heet.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |