Ik zal mn best doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef masterdave het volgende:
Ik heb GoW niet gepreordered, maar ik kan jullie zeggen, diegene die mijn GoW bij de mediamarkt voor me wegjat heeft echt ruzie
Volgens mij moet je die dan ook sharen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
Vraagje;
Ik heb een 360 en een PC met Windows Media Center. Nu kan ik filmpjes, muziek, foto's streamen alleen hij ziet enkel de files uit de mijn document directory. Kan ik bijvoorbeeld de muziek van mijn D-schijf niet gewoon benaderen?
Tsja fable kreeg ook hoge cijfers en zoog ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef kepler het volgende:
Gamespot - 9.6/10
Team Xbox - 9.6/10
OXM - 10/10
Play Mag - 10/10
Yahoo games - 4.5/5
G4tv - 5/5
1up - 10/10
nou, het is nu wel duidelijk dat GoW de hype waar maaktNiet dat ik daar aan twijfelde natuurlijk
Word upquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fable was die shit yo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fable was shit yo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fable heb ik nooit gespeeld yo.
LIES!quote:
Mediamarkt in arnhem, bring it!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen.
Welke mediamarkt?
Klopt, je moet de dirs aangeven die je wilt sharen. Windows Media Player 11 heeft trouwens een ingebouwde share functie, heb je Windows Connect niet meer nodigquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die dan ook sharen?
Ik ben 1.80, houd van hakkietakkie en ben erg breed, wat neemt u aan wapentuig mee?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef masterdave het volgende:
Ik heb GoW niet gepreordered, maar ik kan jullie zeggen, diegene die mijn GoW bij de mediamarkt voor me wegjat heeft echt ruzie
I know Kung-Fu.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik ben 1.80, houd van hakkietakkie en ben erg breed, wat neemt u aan wapentuig mee?![]()
Ik kan in Windows niet gewoon een schijf delenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, je moet de dirs aangeven die je wilt sharen. Windows Media Player 11 heeft trouwens een ingebouwde share functie, heb je Windows Connect niet meer nodig
Weet je het zeker? Want ik zit te twijfelen tussen FEAR en Rainbow Six.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb FEAR 360 trouwens. Geen aanrader. Alleen die auto-aim die bij de game options niet uit te zetten valt staat me nu al tegen. Ook zijn de graphics lang zo mooi niet. Condemned is beter iig.
Ik heb m'n schijven ook niet gedeeld staan in windows, maar ik kan ze wel benaderen via x-box360 mediacenter. Dus dat is volgens mij niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Condemned is IMHO enger dan FEAR.
Betreffende devv05; deel jij dan meteen je hele harde schijf, of slechts de map?
Ik moest ze toen iig delen via windows media connect. Maar ik heb geen mediacenter edition, dus ik zou het eerlijk gezegd niet voor de volle 1005 wetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb m'n schijven ook niet gedeeld staan in windows, maar ik kan ze wel benaderen via x-box360 mediacenter. Dus dat is volgens mij niet noodzakelijk.
Show me.quote:
*insert wacky kung fu fighting scene*quote:
*Fart*quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
*insert wacky kung fu fighting scene*
Heb wel taekwon-do gedaan (heb nog zelfs echte nunchucks).
Arnhemquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef masterdave het volgende:
[..]
Mediamarkt in arnhem, bring it!![]()
![]()
Fartrixquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
*Fart*
You think that's air you're breathing now?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |