een 10 is wel een beetje overdreven natuurlijk, dan zou het de perfecte game zijn en zou er nooit meer iets beters uit komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
1up review GoW, 10/10 :
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3154958
Nee, gewoon het beste wat er op dit moment te krijgen is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef quantas het volgende:
[..]
een 10 is wel een beetje overdreven natuurlijk, dan zou het de perfecte game zijn en zou er nooit meer iets beters uit komen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef quantas het volgende:
[..]
een 10 is wel een beetje overdreven natuurlijk, dan zou het de perfecte game zijn en zou er nooit meer iets beters uit komen
quote:You can always find reasons not to give a game a review score of 10. Control issues (Gears of War has that). A.I. problems (that, too). Bad dialogue or story telling (yes on both). Linear levels, online lag, limited modes (yup, yup, and yup). But as I was playing through the game, I found one consistently good feature: It was constantly impressing the hell out of me.
Je weet dat dat triest is mag ik hopenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef jpg97 het volgende:
Dat is nog 749 piek!
ja ik reken nog in guldens
Das niet triest... Je houd je zelf voor de gek als je het niet doet....quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:28 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je weet dat dat triest is mag ik hopen
Aangezien de 360 nooit in het guldentijdperk heeft gezeten kan je het ook zo lekker vergelijken. Als we nu nog guldens hadden gehad had er gewoon fl. 749,- gestaan en hadden nog net zoveel mensen hem gekocht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Das niet triest... Je houd je zelf voor de gek als je het niet doet....
Gelukkig heb ik hem voor 200 Euroquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:33 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Aangezien de 360 nooit in het guldentijdperk heeft gezeten kan je het ook zo lekker vergelijken. Als we nu nog guldens hadden gehad had er gewoon fl. 749,- gestaan en hadden nog net zoveel mensen hem gekocht.
je houd jezelf voor de gek als je het wel doet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Das niet triest... Je houd je zelf voor de gek als je het niet doet....
alles lijkt goedkoper, wanneer ik het voor mezelf omreken naar guldens weet ik pas echt hoeveel het kost... en meestal denk ik dan (gelukkig) van 'laat maar zitten, wacht wel op een pricedrop...'quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je houd jezelf voor de gek als je het wel doet.
Ik krijg toch echt maandelijks m'n loon in euro's uitgekeerd, niet in guldens.
Verkapte Ik-heb-geen-geld-om-GoW-te-kopen-dus-ik-roep-maar-dat-de-enige-xbox360-game-die-ik-bezit-de-goeiste-is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:54 schreef Wessiej het volgende:
Heb CoD3, naar mijn mening de eerste echte next-gen game!
Nee sorry, GoW staat al laaaaaang in de pre-order en ik heb/had zowat elk 360 spelquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Verkapte Ik-heb-geen-geld-om-GoW-te-kopen-dus-ik-roep-maar-dat-de-enige-xbox360-game-die-ik-bezit-de-goeiste-is.
Hoe heb je dit geregeld?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ikke ¤225,- (premium)
anders had ik nooit niet gekocht...
Dead Rising vergeten ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:54 schreef Wessiej het volgende:
Heb CoD3, naar mijn mening de eerste echte next-gen game!
Vaag hij is dan toch NTSC?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:08 schreef GokuSFE het volgende:
CoD3 is regiovrij
Voor ¤38 incl. verzenden te bestellen bij Play-Asia
wat begrijp je niet aan het woordje 'regiovrij'?quote:
WHOAH.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:08 schreef GokuSFE het volgende:
CoD3 is regiovrij
Voor ¤38 incl. verzenden te bestellen bij Play-Asia
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:13 schreef hardcorebass het volgende:
hee kunnen jullie misschien op inet tricks vinden voor pes6 xbox360? ik heb alles gezocht maar kan het niet vinden (moves enzo)
Verwend rotkindquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee sorry, GoW staat al laaaaaang in de pre-order en ik heb/had zowat elk 360 spel
Doe jij eens rustig en koop eens zo'n PES boek ofzoquote:
Verwendquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Verwend rotkinden dan niet tegen mij durven PESSEN omdat je Gepwnd wordt wie unne n00b
Yahoo een 9!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:25 schreef Wessiej het volgende:
IGN moet weer het absurde lager cijfer geven voor Gears of War
Maar een 9.4, schandalig!
4.5/5 is een 9.5, gamerankings heeft het verkeerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Yahoo een 9!
Schandalig.
Schandalig laag!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:25 schreef Wessiej het volgende:
IGN moet weer het absurde lager cijfer geven voor Gears of War
Maar een 9.4, schandalig!
jij kunt dat heul niet zelf betalenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verwend, betaal het toch echt allemaal zelf, en ik win altijd van jou met PES, alleen jij snapt dat niet
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
jij kunt dat heul niet zelf betalenVolgens mij werk jij niet eens om dat geld te verdienen, hoe hou je anders tijd over om al die spellen te spelen?
En ik PWN jou echt wel met PES, kom vanavond maar online
Dat wordt weer ouderwets PSV tegen Ajax vanavondquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ik werk ervoor, nee ik heb geen tijd om alles te spelen en ja ik versla je vanavond met PES
Check een paar reacties terugquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:38 schreef Wessiej het volgende:
Oja, voor de non-believers, hier de cijfers tot nu toe van GoW:
Teamxbox: 9.6
Gamespot: 9.6
IGN : 9.4
1UP: 10
Een of andere site: 10
Yahoo: 9.5
Heb jij nooit leren tellen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
4.5/5 is een 9.5, gamerankings heeft het verkeerd
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:53 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Heb jij nooit leren tellen?.
0.5 = 1
1 = 2
1.5 = 3
2 = 4
2.5 = 5
3 = 6
3.5 = 7
4 = 8
4.5 = 9
5 = 10
Nederlands is ook je goeiste vakquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]Ja want dit klopt wel wiskunde, behalve dan niet
Ze zouden op de basisschool voor sommigen naast een vak begrijpend lezen, een vak begrijpend schrijven moeten maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nederlands is ook je goeiste vak![]()
Waar heb je die onzin vandaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:35 schreef Wessiej het volgende:
Om de hype even erger te maken, het schijnt dat die nu al bij de winkels ligt, en vanaf eind deze week verkrijg baar is.
GoW uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk GoW gerucht op GAF: De release zou uitgesteld worden tot begin December om de Wii launch te counteren.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Mr.X van het Xbox-promoteam, alleen hij zegt erbij dat die nu in nederland is, alleen dat er een embargo op zit, dus meeste kans heb je bij de intertoys of bart smit denk ik.quote:
Composite ff in je tv proppen.. Je 360 op 50hz zetten.. Game updaten en alles weer terug zetten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef EvilWasp het volgende:
Damn.
Vandaag dus Halo 2 binnen gekregen. Ik pop hem in m'n 360 leuk en all. Wil ik dus een update doen. Zegt ie dat deze game Pal-60 niet ondersteunt, en alleen de component of de advanced SCART kabel Pal-50 ondersteunt. En laat ik nu dus net de VGA kabel gebruiken op m'n TV.
En de standaard kabel van de premium heb ik niet meer 13.gif
Iemand misschien een ideetje hoe ik dit kan fixen?
Het jammere is dat ik die dus niet meer hebquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Composite ff in je tv proppen.. Je 360 op 50hz zetten.. Game updaten en alles weer terug zetten.
Ja, gaf BMH ook al aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelf speel ik Halo 2 via een VGA kabel op mijn Xbox 360. Weet niet meer precies hoe ik het heb gefixed, maar je moet volgens mij eerst Halo 2 opstarten met een andere kabel, vervolgens de update binnen halen en dan van kabel wisselen.
Ik zal mn best doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef masterdave het volgende:
Ik heb GoW niet gepreordered, maar ik kan jullie zeggen, diegene die mijn GoW bij de mediamarkt voor me wegjat heeft echt ruzie
Volgens mij moet je die dan ook sharen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
Vraagje;
Ik heb een 360 en een PC met Windows Media Center. Nu kan ik filmpjes, muziek, foto's streamen alleen hij ziet enkel de files uit de mijn document directory. Kan ik bijvoorbeeld de muziek van mijn D-schijf niet gewoon benaderen?
Tsja fable kreeg ook hoge cijfers en zoog ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef kepler het volgende:
Gamespot - 9.6/10
Team Xbox - 9.6/10
OXM - 10/10
Play Mag - 10/10
Yahoo games - 4.5/5
G4tv - 5/5
1up - 10/10
nou, het is nu wel duidelijk dat GoW de hype waar maaktNiet dat ik daar aan twijfelde natuurlijk
Word upquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fable was die shit yo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fable was shit yo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Fable heb ik nooit gespeeld yo.
LIES!quote:
Mediamarkt in arnhem, bring it!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen.
Welke mediamarkt?
Klopt, je moet de dirs aangeven die je wilt sharen. Windows Media Player 11 heeft trouwens een ingebouwde share functie, heb je Windows Connect niet meer nodigquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die dan ook sharen?
Ik ben 1.80, houd van hakkietakkie en ben erg breed, wat neemt u aan wapentuig mee?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef masterdave het volgende:
Ik heb GoW niet gepreordered, maar ik kan jullie zeggen, diegene die mijn GoW bij de mediamarkt voor me wegjat heeft echt ruzie
I know Kung-Fu.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik ben 1.80, houd van hakkietakkie en ben erg breed, wat neemt u aan wapentuig mee?![]()
Ik kan in Windows niet gewoon een schijf delenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, je moet de dirs aangeven die je wilt sharen. Windows Media Player 11 heeft trouwens een ingebouwde share functie, heb je Windows Connect niet meer nodig
Weet je het zeker? Want ik zit te twijfelen tussen FEAR en Rainbow Six.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb FEAR 360 trouwens. Geen aanrader. Alleen die auto-aim die bij de game options niet uit te zetten valt staat me nu al tegen. Ook zijn de graphics lang zo mooi niet. Condemned is beter iig.
Ik heb m'n schijven ook niet gedeeld staan in windows, maar ik kan ze wel benaderen via x-box360 mediacenter. Dus dat is volgens mij niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Condemned is IMHO enger dan FEAR.
Betreffende devv05; deel jij dan meteen je hele harde schijf, of slechts de map?
Ik moest ze toen iig delen via windows media connect. Maar ik heb geen mediacenter edition, dus ik zou het eerlijk gezegd niet voor de volle 1005 wetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb m'n schijven ook niet gedeeld staan in windows, maar ik kan ze wel benaderen via x-box360 mediacenter. Dus dat is volgens mij niet noodzakelijk.
Show me.quote:
*insert wacky kung fu fighting scene*quote:
*Fart*quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
*insert wacky kung fu fighting scene*
Heb wel taekwon-do gedaan (heb nog zelfs echte nunchucks).
Arnhemquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef masterdave het volgende:
[..]
Mediamarkt in arnhem, bring it!![]()
![]()
Fartrixquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
*Fart*
You think that's air you're breathing now?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |