Heb jij nooit leren tellen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
4.5/5 is een 9.5, gamerankings heeft het verkeerd
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:53 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Heb jij nooit leren tellen?.
0.5 = 1
1 = 2
1.5 = 3
2 = 4
2.5 = 5
3 = 6
3.5 = 7
4 = 8
4.5 = 9
5 = 10
Nederlands is ook je goeiste vakquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]Ja want dit klopt wel wiskunde, behalve dan niet
Ze zouden op de basisschool voor sommigen naast een vak begrijpend lezen, een vak begrijpend schrijven moeten maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nederlands is ook je goeiste vak![]()
Waar heb je die onzin vandaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:35 schreef Wessiej het volgende:
Om de hype even erger te maken, het schijnt dat die nu al bij de winkels ligt, en vanaf eind deze week verkrijg baar is.
GoW uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk GoW gerucht op GAF: De release zou uitgesteld worden tot begin December om de Wii launch te counteren.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Mr.X van het Xbox-promoteam, alleen hij zegt erbij dat die nu in nederland is, alleen dat er een embargo op zit, dus meeste kans heb je bij de intertoys of bart smit denk ik.quote:
Composite ff in je tv proppen.. Je 360 op 50hz zetten.. Game updaten en alles weer terug zetten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef EvilWasp het volgende:
Damn.
Vandaag dus Halo 2 binnen gekregen. Ik pop hem in m'n 360 leuk en all. Wil ik dus een update doen. Zegt ie dat deze game Pal-60 niet ondersteunt, en alleen de component of de advanced SCART kabel Pal-50 ondersteunt. En laat ik nu dus net de VGA kabel gebruiken op m'n TV.
En de standaard kabel van de premium heb ik niet meer 13.gif
Iemand misschien een ideetje hoe ik dit kan fixen?
Het jammere is dat ik die dus niet meer hebquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Composite ff in je tv proppen.. Je 360 op 50hz zetten.. Game updaten en alles weer terug zetten.
Ja, gaf BMH ook al aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelf speel ik Halo 2 via een VGA kabel op mijn Xbox 360. Weet niet meer precies hoe ik het heb gefixed, maar je moet volgens mij eerst Halo 2 opstarten met een andere kabel, vervolgens de update binnen halen en dan van kabel wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |