Nog niks gehad, loopt alles lekker.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:52 schreef masterdave het volgende:
[..]
En wanneer kan ik um hier kopuh, want nu mot ik um toch wel heeeeel snel hebbuh
En heeft ie framerate problemen, of loopt ie lekker?
Yep... En LOTR heeft het van Return to castle wolfenstein.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Blow up gate... Komop, dat kom gewoon rechtstreeks uit LOTR!![]()
De film kwam wel na RTCW!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep... En LOTR heeft het van Return to castle wolfenstein.
![]()
Zat er net aan te denken. The gates of Omaha ofzo......quote:
+10 scherpquote:Op woensdag 8 november 2006 21:37 schreef quantas het volgende:
heey MMarsu jij hebt nu toch ook een nieuwe telefoon nodig, kun je dan geen abo afsluiten met xbox 360 erbij?
Die gratis filmpjes en muziek die erbij zitten kun je gewoon deleten, heb ik gedaan. Had toen meer ruimte.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:38 schreef hardcorebass het volgende:
hee, ik heb sinds gister een 360, maar ik zie dat de hardeschijf maar 15,4 is of 13.9 ofzoiets.. dat komt zeker omdat er al vanalles op geinstalleerd staat? of hoe was dat by jullie?
Ja, had ik begin dit jaar ook, precies dezelfde verschijnselen. Probeer wel even je savegames te backuppen, want op een gegeven moment krijg je je 360 ws. niet eens meer opgestart.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef Frasier het volgende:
Mijn Xbox is nu volgensmij na bijna een jaar ook aan 't doodgaan. Ik heb nu 2 spellen (Splinter Cell en GRAW) gehad die elke keer blijven hangen na een paar minuten (het scherm freezed met een paar rare blokjes en geen geluid meer). Is dit een teken dat ik maar snel naar de helpdesk moet gaan bellen omdat het snel helemaal afgelopen kan zijn?
woow, fucked up man... zou sowieso wel ff gaan bellen jaquote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef Frasier het volgende:
Mijn Xbox is nu volgensmij na bijna een jaar ook aan 't doodgaan. Ik heb nu 2 spellen (Splinter Cell en GRAW) gehad die elke keer blijven hangen na een paar minuten (het scherm freezed met een paar rare blokjes en geen geluid meer). Is dit een teken dat ik maar snel naar de helpdesk moet gaan bellen omdat het snel helemaal afgelopen kan zijn?
Eeuh, ik had toen volgens mij wel veel ruimte, maar weet niet meer precies hoeveel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef hardcorebass het volgende:
ja klopt, maarre je hebt toch sowieso geen 18 gb vrij toch?
Ik zou het niet doen, als hij vaakt vastloopt vanwege de warmte kan je hem beter op een andere plaats neerzetten.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef hardcorebass het volgende:
hee, ik zat te denken he. Op marktplaats zie je ook coolers voor de 360, die kunnen ze inbouwen en dat koelt dan beter staat er, zou dit slim zyn of zyn het weer een stelletje oplichters
13 gigquote:Op woensdag 8 november 2006 22:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eeuh, ik had toen volgens mij wel veel ruimte, maar weet niet meer precies hoeveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |