Wie was de uitgever ook alweer.. Taido ofzo.. laatst was er een enquette op hun site/forum welke games de gamers van hun graag op de arcade zouden willen zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Puzzle Bobble zou ik ook blind aanschaffen.
start 'm net voor de eerste keer op.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:00 schreef wc-eend het volgende:
En mensen die CoD3 hebben.. eerste impressies???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.filmpje van de eerste 10 minuten van GoW... geen idee hoe ze eraan zijn gekomen maar
impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:20 schreef quantas het volgende:uhm de game spelen en opnemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.filmpje van de eerste 10 minuten van GoW... geen idee hoe ze eraan zijn gekomen maar
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:52 schreef BroesWillems het volgende:
ben helemaal geen gfxhoer normaal maar:
[afbeelding]
![]()
![]()
Shiiiitquote:Op woensdag 8 november 2006 16:16 schreef Tain het volgende:
http://jeux-france.com/news18070_gears-of-war-images-maison.html
Nog wat meer GoW shots
Nou nou, teken van zwakte, ik ben gewoon aan het proberen om een gezellige discussie te voeren, maar om erop terug te komen. Ik vind FPS games beter tot z'n recht komen met muis en toetsenbord, vanwege de snellere interactie.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Je verandert van onderwerp. Teken van zwakte. Je had het over FPS op pc/ 360. Niet de melkkoe die WW2 heet.
qoute van Khadgar uit wii topic:quote:Op woensdag 8 november 2006 16:33 schreef CecilBDemented het volgende:
hehe die uitspraak van atari
de reden dat ze dit zeggen is
A: omdat ze niet kunnen programmeren! zelfs niet voor xbox 360.
b: de geld pot is op en ze kunnen niks meer betalen dus ook niet ontwikkelen voor de ps3.
c: sony levert hun nauwelijks support aangezien ze op sterven na dood zijn en het verspilde moeite is.
atari neem ik gewoon niet serieus.
zou geen enkele gerespecteerde gamer mogen doen. de atari van nu is niet die van vroeger
iemand trouwens een idee of we gears of war niet ietsie pietsie eerder kunnen oppikken.
mijn xbox 360 verveeld zich namelijk.
heb al mijn games namelijk uitgeleend
ben blij dat ik mijn gears of war gepreorderd heb anders was het zo zielig voor Robhimself.2
als ik de laatste voor zijn neus weg zou pakken
het was dus niet Atari die die uitspraak deed....quote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal je historie. Nolan Bushell heeft Atari opgericht voor eerst zijn Pong arcade kasten (spelconcept wel gepikt van Ralph Bear / Magnavox). Daarna kwamen de Pong kastjes voor thuis, de eerste echte spelcomputer, de Atari 2600 etc etc. Daarna heeft ie Atari verkocht voor afschuwelijk veel geld en heeft ie nog een tijdje als CEO voor Atari gewerkt.
Ondertussen heeft ie ook z'n pizzaketen opgestart en heeft ie bergen startende innovatieve ondernemingen geholpen met een startkrediet. Tegenwoordig doet ie ook iets in de entertainment industrie maar niet meer zo groot en bekend als Atari.
Wat hij wel heeft nog steeds, is feeling voor de markt en een heleboel kennis van zaken. Dus alsjeblieft zeg, 'Nietszeggende Uitspraak' is behoorlijk ongefundeerd. Dat het een botte uitspraak is met weinig onderbouwing, ja, maar nietszeggend, nee.
Je vergist je.... dat is Strolquote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
overigens, ik wist niet dat jij ook meedeed met Gears of War?![]()
[afbeelding]
Dat staat bij GoW ook en die is ook regiovrij. Die bronsite heeft 'm getest dus het zal dan haast wel denk ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2861
Tony Hawk ook al Region Free...iemand die dit kan bevestigen? Op Play USA staat niet dat ie regiovrij is...
SC heb ik al voor ¤ 57 gekochtquote:Op woensdag 8 november 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat staat bij GoW ook en die is ook regiovrij. Die bronsite heeft 'm getest dus het zal dan haast wel denk ikDamn dat wordt FEAR, Splinter Cell, CoD3, GoW en THP8 allemaal voor 35 euro bij Play-Asia halen
Zou Rainbow Six ook regiovrij zijn? Moet haast wel want het is een Ubigame
Ik merk dat je geld over hebtquote:Op woensdag 8 november 2006 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
SC heb ik al voor ¤ 57 gekocht
CoD3 zojuist besteldTHP8 & RS gaan er ook komen als die regiovrij zijn
Dan heb ik in 2 maanden 7 Xbox 360 games gekocht
Bust a Move.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Die Arcade boeit me verder eigenlijk niet meer totdat puzzle bobble word uitgegeven.
..en zo valt er altijd wel iets ergers te vinden om aan te schenken.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/
Spellen uitspelen ?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ga je al die spellen kopen? Damn...
Speel je ze dan wel uit.
Ja, goed weer complete chaos.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:00 schreef wc-eend het volgende:
En mensen die CoD3 hebben.. eerste impressies???
Da's nog op een goeie dag ook.......quote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
Nou nou, teken van zwakte, ik ben gewoon aan het proberen om een gezellige discussie te voeren, maar om erop terug te komen. Ik vind FPS games beter tot z'n recht komen met muis en toetsenbord, vanwege de snellere interactie.
overigens, ik wist niet dat jij ook meedeed met Gears of War?![]()
[afbeelding]
Oh, dus jullie mogen wel spammen maar ik niet.... sorry...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
..en zo valt er altijd wel iets ergers te vinden om aan te schenken.![]()
Laat ons lekker zelf weten wat we met ons geld doen, ok?
Hoe kan jij al Gears of War spelen.quote:
Lkkrquote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja, goed weer complete chaos.
Speelt lekker weg voordeel is dat je nu wel de granten van de vijand kan terug gooien.
Broes, laten we die discussie niet gaan houden, we hebben nl. gewoon allebei gelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Oh, dus jullie mogen wel spammen maar ik niet.... sorry...
ok vriendjesquote:Op woensdag 8 november 2006 17:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Broes, laten we die discussie niet gaan houden, we hebben nl. gewoon allebei gelijk.
Ik ben gewoon een beetje chaggo.![]()
Idd een leuke site maar..quote:Op woensdag 8 november 2006 17:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi die site play-asia
met kerst cod3 daar gewoon halen
Waar zie jij die staan dan? Ik zoek me helemaal suf..quote:
sorry moet je voor bij microsoft werkenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Idd een leuke site maar..
[..]
Waar zie jij die staan dan? Ik zoek me helemaal suf..
Het KAN dus wel goedkoopquote:Op woensdag 8 november 2006 17:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sorry moet je voor bij microsoft werken![]()
Met rb pak ik ze op en dan gooit ie ze meteen terug.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef linuxje het volgende:
pver die granaten terug gooien met cod 3, zie ligt er een granaat staat er : druk op X, ik druk op x en sta met granaat in de hand....BOEM! oh kut vergeten weg te gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |