De vijanden lijken op grote hagedissenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:21 schreef BroesWillems het volgende:
Gears of War lijkt me eigenlijk best wel leuk, na het bekijken van een paar filmpjes... alleen hoe hou je in godsnaam de vijanden van je vrienden uit elkaar?
Dannog, ze zijn allebei grauw... en ik ben al lichtelijk kleurenblind, dus kan ze moeilijk onderscheidenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De vijanden lijken op grote hagedissen
Wachten om te kijken of ze op je schieten, en dan terugschieten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
Dannog, ze zijn allebei grauw... en ik ben al lichtelijk kleurenblind, dus kan ze moeilijk onderscheiden![]()
Ik moet zeggen dat ik het in de filmpjes ook niet altijd even duidelijk zag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dannog, ze zijn allebei grauw... en ik ben al lichtelijk kleurenblind, dus kan ze moeilijk onderscheiden![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wachten om te kijken of ze op je schieten, en dan terugschieten.
En deze dan nog erbij:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zo, ff multiplayer filmpje gedownload en geconvert naar GIF.
[afbeelding]
More shall follow.
Edit:
Nog één
[afbeelding]
[afbeelding]
M3 is gedaan omdat dat mijn logo is, heb al vaker gehad dat mensen stuff van mij stolen.
Als iemand er nog één wilt, geef dan link van het filmpje door en welke scene
Staat ook in GoW topic, maar hier komen meer mensen
Groen bloed, Duitse versie zeker?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:08 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
En deze dan nog erbij:
[afbeelding]
Kan hem ook in ava formaat maken, maar dat moet diegene hem wel zelf hosten.
Volgens mij klopt die tekst van 59.5GB niet in vergelijking met de rest van de tekst en als het een 60GB schijf is, waarom is er dan ook 59.5GB beschikbaar en moet je bij de 20GB schijf 7GB inleveren...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
Microsoft onthuld per ongeluk de 60 GB harddisk?
Op zn minst vreemd te noemen, zou wel slordig zijn. Toch weet ik bijna zeker dat ie eraan zit te komen.
Weet ik veel... ik weet alleen dat ik wel een grotere hdd kan gebruiken, dus schiet op met dat ding.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die tekst van 59.5GB niet in vergelijking met de rest van de tekst en als het een 60GB schijf is, waarom is er dan ook 59.5GB beschikbaar en moet je bij de 20GB schijf 7GB inleveren...
In princiepe niet. 1080 P is een resolutie van 1922x1080, dus jouw scherm mist een aantal beeldlijnen. Wellicht dat hetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:43 schreef Aleste het volgende:
Even een vraagje: ik heb een widescreen monitor met een native resolutie van 1440x900. Werkt 1080p hier dan op (via VGA)? (zit momenteel op het werk dus kan niet testen).
Marvel leek me iid ook wel leuk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:55 schreef jpg97 het volgende:
NBA 2K7 is veruit het vetste basketballspel OOIT!verder ben ik ook van plan Marvel te kopen ( of te ruilen tegen mijn FIFA 07 )
Iemand hier die ook NBA 2K7 heeft?
Nee, dat is de grootte van de devkit harde schijf heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
Op zn minst vreemd te noemen, zou wel slordig zijn. Toch weet ik bijna zeker dat ie eraan zit te komen.
Mergen we wel weer, zie je niks meer vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef Wessiej het volgende:
O 2 topics, 2e tvp dan maar.
Hellfire?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, dat is de grootte van de devkit harde schijf heb ik me laten vertellen
Heb reeds gecheckt op andere sites: de enige nieuwe resolutie voor VGA is 1920x1080. Betekent dit dat de hoogst haalbare resolutie voor mij 1330x768 blijft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:47 schreef Woutervn het volgende:
[..]
In princiepe niet. 1080 P is een resolutie van 1922x1080, dus jouw scherm mist een aantal beeldlijnen. Wellicht dat het
scherm het kan downscalen. Ik heb de update nog niet binnen want zit ook op mn werk, maar ik heb mijn xbox op vga staan en daar kies je voor een resolutie en niet voor een 720P of 1080i (voor de update) Weet niet hoe het nu zit. Misschien staat die resolutie 1440x900 er nu gewoon tussen.
Klopt, wel jammer idd. Had wel verwacht dat ze tussenliggende resoluties zouden gaan supportenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:09 schreef Aleste het volgende:
[..]
Heb reeds gecheckt op andere sites: de enige nieuwe resolutie voor VGA is 1920x1080. Betekent dit dat de hoogst haalbare resolutie voor mij 1330x768 blijft?
Is die er dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Werkt het usb toetsenbord goed na de update ?
2 normale op's zometeen onder elkaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mergen we wel weer, zie je niks meer van
Ik durf niet meer te mergen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mergen we wel weer, zie je niks meer van
Ja, een hoop mensen hadden moeite met het uitspreken van mn naam.. en een aantal maanden heb ik de strijd moeten opgeven, fuck it, terug naar Bastardquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2 normale op's zometeen onder elkaar
What about the namechange, ben je weer een bastard geworden?
Zal wel de devkit zijn, niet de debug. Devkit is zo'n bakbeest. Ik heb maar een bescheiden zwarte 360.quote:
Oh, was jij dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, een hoop mensen hadden moeite met het uitspreken van mn naam.. en een aantal maanden heb ik de strijd moeten opgeven, fuck it, terug naar Bastard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef =HellFire= het volgende:
Kep trouwens een preview build van een niet nader te noemen spelletje binnen wat waarschijnlijk erg populair gaat worden in november.Cabela's Alaskan Adventures?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Die staan er al een aantal weken hoor...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:
wakker worden met valerio op marktplace![]()
Kep trouwens een preview build van een niet nader te noemen spelletje binnen wat waarschijnlijk erg populair gaat worden in november.Battle Raper 3000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kep trouwens een preview build van een niet nader te noemen spelletje binnen wat waarschijnlijk erg populair gaat worden in november.star track legacy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
Kep trouwens een preview build van een niet nader te noemen spelletje binnen wat waarschijnlijk erg populair gaat worden in november.RB6:LV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Catan?IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
Overigens viel net Splinter Cell: Double Agent tot mijn verbazing op de mat. Vanavond maar even spelen danquote:Xbox 360 is een stuk zuiniger dan PS3
Dinsdag 31 oktober 2006 - In een interessant artikel vandaag is gebleken dat de Xbox 360 met zijn stroomverbruik eigenlijk een behoorlijk zuinig apparaat is, althans, in vergelijking met Sony's Playstation 3. Zo verbruikt de Xbox 360 slechts 160 watt, tegenover 380 watt van de Playstation 3. Ruim het dubbele dus, en zelfs acht keer zoveel als de Playstation 2. De eerste Playstation verbruikte zelfs slechts 6 watt.
Wanneer je gemiddeld 4 uur per dag op een Playstation 3 zou spelen, dan kost dit ongeveer 80 euro per jaar aan stroomkosten. Vreemd dat Sony dit niet bij het totaalbedrag van hun Playstation 3 kosten heeft opgeteld. Kun je voor dat geld toch maar beter een jaartje Xbox Live kopen.
Die jongen heeft na vorige week zondag ruim een week lang in een grot geleefd johquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die staan er al een aantal weken hoor...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef =HellFire= het volgende:
Nou het was Rainbow Six: Vegas maar de schijf doet het niet. Hij installeert het notabene van DVD op de harde schijf. Maar er zit een error op een van de files dus helaas... geen RB6.
Soms vraag ik me echt af wat er in z'n hoofd omgaat....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Whehe die update, rel filmpjes van me pc streamen naar xbox lol
Vrij weinig gok ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af wat er in z'n hoofd omgaat....![]()
Ja. Niets op jaloers op te zijn dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:38 schreef devv05 het volgende:
Awww... je krijgt wel vaak gare debugcopies dan zeg..
Barcelona ben ik toch al geweestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja. Niets op jaloers op te zijn dus.
Ook in een 5-sterren hotel? En waren Cliffy B. Peter Jackson en Molyneux enzo ook aanwezig?quote:
en daarom ben ik blij dat ik dus die niet heb aangevraagtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef =HellFire= het volgende:
Nou het was Rainbow Six: Vegas maar de schijf doet het niet. Hij installeert het notabene van DVD op de harde schijf. Maar er zit een error op een van de files dus helaas... geen RB6.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Fillipe het volgende:
Gister godverredomme 20 minuten in de telefonische wacht gestaan bij Microsoft.
volgens mij kun je nog genoeg spelenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zijpie het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk GRAW.. weet iemand of er nog veel Online word gespeeld?
Die lol dan ook. Eerst schrik je omdat iemand aan komt lopen, haal je opgelucht adem omdat het een teammaat is. Begint tie je verrot te schieten omdat tie het niet goed zietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:29 schreef Heintje het volgende:
Dan schiet je toch gewoon. Als ze beginnen te schelden door je headset dan zal het wel een team mate zijn.
Online is het in de (t)DM modi 1 grote respawn kill fest. Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zijpie het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk GRAW.. weet iemand of er nog veel Online word gespeeld?
Och, komt wel een nieuwe.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en daarom ben ik blij dat ik dus die niet heb aangevraagt
Hmm, morgen lees ik het hopelijk wel. Vreemd dat het Xbox magazine abbonnement niet gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:22 schreef Niek. het volgende:
Xbox Magazine bestaat niet meer...
Kreeg vandaag een brief met daarin de volgende info:
-Ze waren van plan een restyling uit te voeren maar hebben besloten te stoppen met het maken van een blad exclusief over de consoles van microsoft.
-Er komt een nieuw blad dat heet "GMR", een tijdschrift dat het medium games op een volwassen manier benadert(klinkt wel goed)
-nr1 van GMR ligt op 9 november in de winkels, het blad gaat 6 keer per jaar verschijnen voor 24,75 (zo staat het letterlijk in de brief, ik ga er maar even vanuit dat die prijs voor 6 nummers is en niet voor elk nummer apart)
-in het eerste nummer staan een aantal aanbiedingen voor een abbonement, daarbij kan je (met bijbetaling) een game uitkiezen voor xbox/360/ps2/pc
Klinkt wel leuk, maar jammer dat het nu multiplatform is.
een tijdschrift leest lekkerder dan en beeldscherm vind ik, en het is makkelijk mee te nemen.daarnaast zijn het over het algemeen de tijdschriften die komen met grote primeurs/nieuwe screenshots. (halo3 screens in zweeds tijdschrift)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:28 schreef devv05 het volgende:
Wie leest uberhaupt nog gamemagazines. Alles is tegenwoordig veel sneller op internet te vinden en om de demo's hoef je het ook niet meer te doen. Logisch dat zulke achterhaalde media langzaam maar zeker verdwijnen.
Op de echte exclusieve bladen na dan, maar die hebben wij in Nederland niet.
Zekers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zijpie het volgende:
haha, nee, dat kan nooit zelfs de buitelandse bladen met dvd+tig boekjes+het tijdschrift zelf zijn meestal 15euro.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:43 schreef Retarded het volgende:
maar dat is NL niet zo... misschien toch 25,- euro per stuk.. maar dan met een demo-disc erbij ofzo?
Ik heb zojuist een uur gewacht en toen opgehangen.quote:
Ik zeg het ook meteen op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hmm, morgen lees ik het hopelijk wel. Vreemd dat het Xbox magazine abbonnement niet gewoon doorgaat.
* =HellFire= lid van Xbox Magazine is was
Ik had een 2e handse kapotte opgestuurt en kreeg een nieuwe terug...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een uur gewacht en toen opgehangen.
Reden van bellen: de 'nieuwe' Xbox 360 ter vervanging van mijn kapotte start nog niet eens op (meteen een foutmelding). Grrrr![]()
co-op is idd fantastisch, mits je de juiste mensen tegenkomt online. Als je die eenmaal hebt gevonden, is het 1 van de beste online 360 games.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Online is het in de (t)DM modi 1 grote respawn kill fest. Echt belachelijk.
De coop mode is wel leuk.
reviewer was.......... That reminds me. FF Arthur in z'n ballen schoppen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hmm, morgen lees ik het hopelijk wel. Vreemd dat het Xbox magazine abbonnement niet gewoon doorgaat.
* =HellFire= lid van Xbox Magazine is was
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
poepoe...TW2007 is nog best lastig zeg.
Goed om te horen !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:13 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
co-op is idd fantastisch, mits je de juiste mensen tegenkomt online. Als je die eenmaal hebt gevonden, is het 1 van de beste online 360 games.
Thuis nog niet gewisseldquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2 namen, bijna net zo ingewikkeld als 2 topics mergen
de 1e is toch echt jou eigen fout !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
Godverdegodver!!
4 dingen die mij waarschijnlijk gaan belemmeren in het halen van GoW en RB6:
Acceptgiro van vrouwe Justitia
Acceptgiro voor wegenbelasting
Acceptgiro van mijn maandblad
Mogelijke nieuwe vriendin
Nou is dat laatste niet zo erg, aangezien ze pas na verloop van tijd in je knip gaan zitten, maar die eerste 3. Verdammt noch mal!!
guide button indrukken-> personal settings->notificationsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar kun je instellen dat je geen popup krijgt of een van je friends online is?
Neuh, hield mn teller niet in de gaten...... Het was onderweg naar werk, btw.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef Zijpie het volgende:
[..]
de 1e is toch echt jou eigen fout !![]()
haha ik ken het, je wou zeker snel naar huis om weer te spelen maar dacht even niet aan de Maximum snelheid?![]()
Met windows media connect?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan nu HD filmpjes streamen op mn HD tv via de 360
Oooh goody, een vraag speciaal voor mij. Hier een antwoord speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:19 schreef -Dries- het volgende:
Wat vond je van de RB6 demo BMH?
Thanksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:52 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
guide button indrukken-> personal settings->notifications
No problem, Lord Raiden. (Gave avatar, van de MK1 arcade kast!)quote:
Matig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind de demo van Rainbow Six wat tegenvallen....het is toch allemaal een beetje mwaaaaa....
Als het niet uitmaakt moeten ze het weghalen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had eigenlijk helemaal geen last van blur in de demo. Alleen in de helicopter, maar dat maakt toch niet uit.
Topics mergen is opzich niet zo moeilijk (denk ik, heb er zelf niet de rechten voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2 namen, bijna net zo ingewikkeld als 2 topics mergen
Echt, er is nu een gast bij mij die hem vanmiddag heeft gekocht, wil die hem laten zien, wat is dit een baggergame.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen Carbon in de bus
Veel plezier, ik veeg mn reet af met die game.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen Carbon in de bus
Tsja, je kunt de game ook gewoon gebruiken om je te krabben op plaatsen waar je normaal niet bij kanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Veel plezier, ik veeg mn reet af met die game.(zal wel pijn doen, maar toch)
Daar heb ik de complete Army Men reeks voor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, je kunt de game ook gewoon gebruiken om je te krabben op plaatsen waar je normaal niet bij kan
ach carbon + most wanted voor 30 euroquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt, er is nu een gast bij mij die hem vanmiddag heeft gekocht, wil die hem laten zien, wat is dit een baggergame.
Niet liegen, je moet moest wanted gewoon terug sturen. Heb je zelf laten zien, eppo!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ach carbon + most wanted voor 30 euro![]()
Gewoon een devkit. Leest niemand hier GAF ofzo?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon een devkit. Leest niemand hier GAF ofzo?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, dat is de grootte van de devkit harde schijf heb ik me laten vertellen
Dat ie maar eens uit die repairshop komt!quote:Ceased2Be's Xbox - 10/30/2006
Ok so I didn't see Ceased2Be yesterday... Come to think of it, things were really quiet all day... hey wait a minute... I better not be at the repair shop! If I am, some heads are gonna roll!
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
excuses struikrovertje ga jij nou maar COD2 spelen
sterfquote:Op woensdag 1 november 2006 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Wakker worden met Valerioop de 360 lachen zeg
Heb dit ook in de nieuwssubmit gegooid. Wees gewaarschuwd dus en vertel het door!quote:Nieuwe consoles lopen fataal vast na herfstupdate
Nieuws | 1 november 2006 - De grote dashboard herfstupdate is fataal voor nieuwe Xbox 360 spelcomputers. Dit bericht geldt als waarschuwing voor de mensen die vandaag een Xbox 360 hebben gekocht of van plan zijn op zeer korte termijn een Xbox 360 te gaan kopen.
Dit probleem doet zich alleen voor bij de registratie van Xbox Live op een geheel nieuwe Xbox 360.
Wanneer je met een nieuwe Xbox 360 de volgende stappen doorloopt zal je een fatale 'System Error' krijgen. Doe dit dus niet!
- Start de console op;
- Kies de taal;
- Kies voor 'I am a member of Xbox Live';
- Verplichte Xbox Dashboard Update begint te downloaden;
- De update installeert zich;
- Het systeem reboot zich, het Xbox 360 logo verschijnt;
- Fatale 'System Error E71'.
Wanneer je deze 'System Error E71' krijgt, kan je niets meer met je Xbox 360. Heb je de spelcomputer tussen vandaag en 14 dagen geleden gekocht? Dan kun je hem terugbrengen naar de winkel. In alle andere gevallen dien je contact op te nemen met de Xbox Customer Support.
Een officiële verklaring van Microsoft is er nog niet. Er zijn op verschillende online fora tientallen mensen die klagen over dit probleem. Wij raden bezitters van een splinternieuwe Xbox 360 aan om voor een 'Offline profiel' te kiezen en de Xbox 360 niet te verbinden met een netwerk/het internet.
Dat klinkt hoopvol. Hopelijk valt het mee en blijkt het een storm in een glas water. Maar voorzichtigheid geboden dus. Je hebt wel de dashboard update gedraaid? Zo niet, zou ik daar even mee wachten.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:09 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb hem vandaag (31/10) gekocht. Had hem eerst offline gestart en pas een paar uur later op het internet aangesloten. Ik heb geen error gehad.
En alle mensen met hun xbox gekocht binnen 15 dagen geleden en nu, iedereen is die meteen gecrasht.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:23 schreef Bastard het volgende:
Ik las dat alleen een gemodde 360 was gecrasht.. en dat is ok.
Oh.....ik heb mijn Xbox zaterdag gekocht, en ik heb er zonder problemen de update op kunnen zetten.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En alle mensen met hun xbox gekocht binnen 15 dagen geleden en nu, iedereen is die meteen gecrasht.
Las veel verhalen van mensen die hem net nieuw hadden, en meteen een error
Ik ook, en alleen al vanwege het feit dat Clive Barker erachter zit.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Jericho hou ik in de gaten.
Ja dat ben ik helemaal met je eens.. ja kijk hoeveel vernieuwing kan je geven aan een golfspel.. ze hebben er toch een zooi minigames ingedaan, er is online een hoop te doen, offline met vrienden.. tis gewoon een compleet spel.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, gister een paar uurtjes Tiger Woods 2007 gespeeld en ik kan niet anders zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben, echt de beste Tiger Woods game tot nu toe. Natuurlijk is het niet echt vernieuwend ten opzichte van de vorige delen (het is tenslotte EA) maar de mooiere graphics, verbeterde menustructuur van de game en de nieuwe gameplay mogelijkheden voegen veel toe.
Ook de moeilijkheidsgraad is eindelijk omhoog gegaan. Op de automatische pilot spelen en zonder al teveel moeite birdies halen is niet langer mogelijk. Je moet je echt concentreren op elk schot, en goed bij de hole terecht komen is essentieel aangezien putten (net als in het echt) een hel is. Ook het levellen zoals in een RPG is erg leuk, je hebt nu ook meer motivatie om de Tiger Challenges te doen aangezien je hier weer wat procenten verbetering mee kunt verdienen.
Neequote:Op woensdag 1 november 2006 09:16 schreef koentje.k het volgende:
Volgens mij gebeurt het alleen als:
- je de 360 nog niet heb aan gehad voor de update
- je doet je 360 aan met internet verbinding, je selecteert voor het eerst je instelling
- je download de update
- boem het gaat fout
Ik ook niet. Ik heb een paar van die train your golfer uitdagingen geprobeerd, maar werd best wel geowned. Toen maar begonnen aan de World Tour.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
Zal je zeggen dat ik niet eens ben begonnen nog aan de PGA tour, alleen nog maar de tiger challenge om mn mannetje te upgraden.
Tis een combinatie van de tour en trainen, dat werkt het beste.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een paar van die train your golfer uitdagingen geprobeerd, maar werd best wel geowned. Toen maar begonnen aan de World Tour.![]()
Ik vind het publiek trouwens ook echt een leuke toevoeging, gister iemand vol in zijn ballen geraakt waarna hij langzaam door zijn knieën ging en op zijn zij ging liggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
Tis een combinatie van de tour en trainen, dat werkt het beste.
Leuke tussenstop tot Ninja Gaiden 2.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:28 schreef Wessiej het volgende:
Resident Evil 5 kwam al naar de 360, maar ik ben fucking blij dat (waarschijnlIjk) Devil May Cry komt.
Ik heb ook zo'n vermoeden. Ben nooit een 'believer' geweest wat betreft DMC4 op 360.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:29 schreef bluebit het volgende:
wat ik begrijp uit het nieuwsbericht gaat dit niet met terugwerkende kracht werken, dus ik vermoed dat dit "vanaf nu" geldt.
Hoezo? DMC4 is nog niet uit en het is een hele bekende franchise. En, als Sony niet met een hele grote zak geld is gekomen, zal deze dus ook op meerdere consoles verschijnen. Misschien niet meteen bij de launch, maar uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook zo'n vermoeden. Ben nooit een 'believer' geweest wat betreft DMC4 op 360.
Capcom kan het geld goed gebruiken van de verkopenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vermoeden. Ben nooit een 'believer' geweest wat betreft DMC4 op 360.
Echte exlusieve titels van third party developers zul je steeds minder en minder zien. Puur door de hoge ontwikkelkosten. Ik denk dat dit timed exclusiefs vaker zullen voorkomen, dus een tijdlang exclusief voor een console.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:53 schreef Tain het volgende:
Capcom kan het geld goed gebruiken van de verkopen
Timed exclusives zijn natuurlijk een hele leuke bron van inkomen. Geld vangen voor de tijdelijke exclusiviteitsdeal en een paar maanden later het spel voor alle consoles uitbrengenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echte exlusieve titels van third party developers zul je steeds minder en minder zien. Puur door de hoge ontwikkelkosten. Ik denk dat dit timed exclusiefs vaker zullen voorkomen, dus een tijdlang exclusief voor een console.
Maar het kan averrechts werken, zie het Prince of Persia fiasco van Ubisoft.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:58 schreef Tain het volgende:
Timed exclusives zijn natuurlijk een hele leuke bron van inkomen. Geld vangen voor de tijdelijke exclusiviteitsdeal en een paar maanden later het spel voor alle consoles uitbrengen
Met Splinter Cell werkte het anders weer heel goedquote:Op woensdag 1 november 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar het kan averrechts werken, zie het Prince of Persia fiasco van Ubisoft.
Hebben die PS2 en GC-versies dan een beetje verkocht of niet? Maar goed, ik wil het deze generatie bij één console houden dus het komt me wel goed uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef Tain het volgende:
Met Splinter Cell werkte het anders weer heel goed
PS2 nog wel aardig, GC is gewoon niet het platform voor dat soort spellenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hebben die PS2 en GC-versies dan een beetje verkocht of niet? Maar goed, ik wil het deze generatie bij één console houden dus het komt me wel goed uit.
De Xbox versie van splinter cell verkocht 2.9 miljoen stuks. De PS2 versie 2.4 miljoen.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
PS2 nog wel aardig, GC is gewoon niet het platform voor dat soort spellen
Ik ben er dus bang voor dat je dat alleen tegen betaling kan gaan doenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mag hopen dat wij die gewoon van marketplace kunnen downloaden
quote:Via een Zweeds magazine werd onlangs bekend gemaakt dat Halo 3 in drie verschillende varianten op de markt zal komen. Naast de standaardversie met enkel de game, kunnen we ook een collectors en een legendary editie verwachten. In de collectorseditie vind je naast de game ook nog vier CD's met extra's over de game. De legendary-editie doet hier nog een schepje bovenop door ook een replica van de Halo-helm in het pakket te stoppen.
Webwinkel GameStop heeft nu de prijzen van de verschillende pakketen bekend gemaakt en start vanaf morgen de pre-order van Halo 3. De standaardeditie kost 59,99 dollar, de collectorseditie 69,99 dollar en de legendary-editie 99,99 dollar. Behoorlijke prijzen voor wat extra's, maar als fan heb je het er natuurlijk voor over...
Dat is pas een hype trouwens.. in positieve zin overigs want aan het woord 'hype' hangt vaak een negatieve klank.quote:
Ligt eraan hoe het toegepast wordt.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt omdat er veel debielen zijn die al de extra shit gaan zitten downloaden voor geld. Echt een HELE slechte ontwikkeling.
Is dat zo'n ramp met PES?? Bij FIFA is het toch wel goed geregeld.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren voor het eerst PES6 onlne gespeeld.
Wat een tragedie is dat zeg om in een Ranked Match terecht te komen.
Een Quick Match en/of Create Match werkt gewoon niet aangezien je nooit een tegenstander vindt. Uiteindelijk voor de optie Custom Match gekozen en dan kom je een aantal tegenstanders tegen. Deze kun je dan kiezen en dan maar hopen dat je niet een connection failed krijgt en dat de tegenstander nog steeds beschikbaar is. Regelmatig refreshen is noodzakelijk.
ALS je dan eindelijk in een match terechtkomt is het wel genieten. Ik had wel wat last van lag maar niet meer of minder dan bij andere games. Spelen tegen een menselijke tegenstander geeft een extra dimensie aan het spel en het is echt genieten als je een 2-0 voorsprong over de streep trekt tegen een tegenstander die minstens gelijkwaardig is.
Ik heb me echt dood zitten ergeren aan het putten. Soms nu nog wel eens, maar nu al mijn stats op 110% zijn gaat het weer redelijk lekker. Voor mijn gevoel speel ik nog steeds niet echt goed maar nu ik een paar keer online heb gespeeld heb ik gemerkt dat ik toch niet slecht bezig ben. Lijkt ook wel of het online iets makkelijker is ofzo. Hebben andere ook al TW online gespeeld? Zitten wel wat naai foutjes in, soms dan zit hij in de hole en dan opeens weer niet?? Ik speelde gister tegen iemand en die sloeg een birdie, dat kwam ook in beeld te staan. Maar achteraf bleek hij toch niet te zitten.. Beetje vervelend is dat wel voelt echt alsof je een beetje genaaid word door het spel.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, gister een paar uurtjes Tiger Woods 2007 gespeeld en ik kan niet anders zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben, echt de beste Tiger Woods game tot nu toe. Natuurlijk is het niet echt vernieuwend ten opzichte van de vorige delen (het is tenslotte EA) maar de mooiere graphics, verbeterde menustructuur van de game en de nieuwe gameplay mogelijkheden voegen veel toe.
Ook de moeilijkheidsgraad is eindelijk omhoog gegaan. Op de automatische pilot spelen en zonder al teveel moeite birdies halen is niet langer mogelijk. Je moet je echt concentreren op elk schot, en goed bij de hole terecht komen is essentieel aangezien putten (net als in het echt) een hel is. Ook het levellen zoals in een RPG is erg leuk, je hebt nu ook meer motivatie om de Tiger Challenges te doen aangezien je hier weer wat procenten verbetering mee kunt verdienen.
yup, vanmiddag fifa spelen en hitman, als mee zit komt carbon ook vandaagquote:Op woensdag 1 november 2006 12:39 schreef nicomart het volgende:
nou ja zoals gezegd.. bij FIFA is het wel goed geregeld bij de online
Je ziet het ook met Lumines. Voor 1200 punten heb je in feite alleen nog maar een veredelde demo versie. Tja en als mensen massaal de extra content nog gaan downloaden wrijven de developers in hun handjes en zitten de gamers die niet zo gek zijn om er extra voor te betalen de lul. Dan gaat het zeker die richting op van jouw voorbeeldquote:Op woensdag 1 november 2006 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het toegepast wordt.
Als het gedaan wordt zoals EA met hun cheats verkopen voor games dan is het een HELE slechte ontwikkeling.
Maar als een game gewoon in de winkel komt voor 60 euro terwijl de ontwikkelings kosten vergeleken de vorige generatie 2x zo hoog liggen en ze brengen DLC uit om je game uit te breiden vind ik het prima.
Liever dat ik dan de keus heb die levels te kopen dan dat ik 120 euro voor een game moet neer leggen.
Maargoed het moet niet te gek worden natuurlijk, dat je een gestripte game krijgt met GELIJK DLC op live, ik durf te wedden dat EA bijvoorbeeld met Fifa 2007 clubs en spelers te koop gaan zetten op de marketplace puur om er wat extra geld uit te slepen.
Die hadden er al in moeten zitten
oeh voor die prijs wil ik m ook wel!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net Table Tennis voor maar ¤22,50 besteld bij Play
paar dagen terug was hij er nog wel, maar kon je m wel downloaden en werkte hij niet. Waarschijnlijk hebben ze em er nu gewoon helemaal vanaf getrokken..quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Gajes het volgende:
Kan die demo van RS ook niet vinden? Anyone?
Helemaal niet, Carbon is echt een zuigspel, maar daarom zal jij het vast wel leuk vinden.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
yup, vanmiddag fifa spelen en hitman, als mee zit komt carbon ook vandaag
schijnt veel beter te zijn dan de demo
als dat zo is dan ruil ik hem tegen cod 3 als dat kanquote:Op woensdag 1 november 2006 13:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Helemaal niet, Carbon is echt een zuigspel, maar daarom zal jij het vast wel leuk vinden.
Lol, alsof iemand dat wil.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als dat zo is dan ruil ik hem tegen cod 3 als dat kan![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:32 schreef donald_dick het volgende:
wat is het verschil tussen de normale need for speed carbon editie en de collectors edition?
Heb je een linkje naar dat Play?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net Table Tennis voor maar ¤22,50 besteld bij Play
Voor mij wel hoorquote:
http://play.com/Games/Xbox360/4-/918089/Table_Tennis/Product.htmlquote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef nicomart het volgende:
Heb je een linkje naar dat Play?
quote:
Hmm.. nee had ze wel gevonden, maar had niet goed gekeken. Zag alleen een prijs in ponden staan.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
http://play.com/Games/Xbox360/4-/918089/Table_Tennis/Product.html
Zo moeilijk is play.com toch niet te vinden ^^
Lol... achievement bij de Dashboard-update:quote:De Xbox servicelijn te pakken krijgen is overigens ook een prestatie op zich.
Geef tijdens het telefoon gesprek je xbox live account op en hierna vind je bij inloggen: Archievement Unlocked - 50 puntenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef Legendkiller het volgende:
Voor mij wel hoor![]()
De Xbox servicelijn te pakken krijgen is overigens ook een prestatie op zich.
Je ouders lief aankijken?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. nee had ze wel gevonden, maar had niet goed gekeken. Zag alleen een prijs in ponden staan.
thnx anyway
edit: hmmmz.. alleen maar betalen via credit card.. die heb ik niet![]()
Heb totaal geen problemen, gewoon match createn en binnen 10 seconden heb ik een tegenstander. Een minuut later ben ik aan het ballen. Gaat wel lekker online trouwens. Pas 1x verloren (en 1 disconnect, telt ook als lossquote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren voor het eerst PES6 onlne gespeeld.
Wat een tragedie is dat zeg om in een Ranked Match terecht te komen.
Een Quick Match en/of Create Match werkt gewoon niet aangezien je nooit een tegenstander vindt. Uiteindelijk voor de optie Custom Match gekozen en dan kom je een aantal tegenstanders tegen. Deze kun je dan kiezen en dan maar hopen dat je niet een connection failed krijgt en dat de tegenstander nog steeds beschikbaar is. Regelmatig refreshen is noodzakelijk.
ALS je dan eindelijk in een match terechtkomt is het wel genieten. Ik had wel wat last van lag maar niet meer of minder dan bij andere games. Spelen tegen een menselijke tegenstander geeft een extra dimensie aan het spel en het is echt genieten als je een 2-0 voorsprong over de streep trekt tegen een tegenstander die minstens gelijkwaardig is.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo mijn 1e indruk na een half uur spelen ongeveer,
Hij speelt lekkerder dan in de demo. Ook zijn de tussenfilmpjes weer zo goed als vanouds. Het is leuk om een team te hebben. Politiewagens zien er vet uit zeg.
1 procent voltooid, en 10.200 cash. Heb gekozen voor de exotische stijl. dat tunen heb ik wel gehad
Grafisch toch wel erg goed. Ik speel hem lekker in het Nederlands, zo is alles goed te volgen.
Alleen online zag ik geen leaderboards, beetje moeilijke menu structuur om naar xbox live te gaan
Waar staan de foto's die je hebt gemaakt in het spel op needforspeed.com ?
Vraag ff een kaartje aan bij de ABN, klaar toch?quote:
Nou ja, dat is natuurlijk ook niet gratis volgens mij. En ik ken mezelf, met zo'n credit card ga ik toch teveel uitgevenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Vraag ff een kaartje aan bij de ABN, klaar toch?![]()
Hier nu ook een paar keer sinds de updatequote:Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef Deathraiser het volgende:
Mijn xbox loopt nu echt om de haverklap vast eerst was het 1x in de maand ofzo maar sinds rond die update bevriest steeds me beeld als ik aant spelen ben en kan ik niks meer doen....![]()
Is hier een oplossing voor of zal ik de klantenservice maar gaan plat bellen?
Heb ze zaterdag bij de Bart Smit besteld.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef Myers het volgende:
Hey Deathraiser, ik neem aan dat jij Tomb Raider en Hitman bij Bart Smit besteld hebt? Wanneer heb je die daar besteld? Ik wacht al 4 dagen op Hitman terwijl op hun site staat dat ze binnen 2 werkdagen leveren.
Edit: en jah, lijkt erop dat de dashboard update ook jouw xbox verneukt heeft dan![]()
Ik kom dus echt niet meer online met m'n xbox tot Microsoft dit 100% gefixed heeft, ik wil m'n xbox niet voor 2 weken kwijt zijn.
Dus het werkt wel goed?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:07 schreef giropas het volgende:
Ik zie dat een aantal mensen hier nogsteds problemen heeft om met PES online te spelen.
Hier de oplossing:
- Ga voordat je PES opstart naar je system settings en test bij network je xbox live connectie.
- Zodra de check klaar is start je PES op
- Create een match
Binnen 10 seconde heb je iemand die joined![]()
Bij mij werkt dit perfect. Hiervoor lukte het mij niet om ook maar 1 wedstrijd online te kunnen spelen.
Met dit trucje heb ik de hele avond non-stop kunnen spelen![]()
Nou, ik had anders nog net gewoon die button-lag hoor..quote:Op woensdag 1 november 2006 18:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus het werkt wel goed?![]()
Dan wil ik wel een keer tegen je spieleeen![]()
Jep, werkt echt perfectquote:
Voeg me maar toe: martis360quote:Dan wil ik wel een keer tegen je spieleeen![]()
Ik heb er ook Hitman besteld zaterdag, gisterochtend viel ie al op de matquote:Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef Myers het volgende:
Hey Deathraiser, ik neem aan dat jij Tomb Raider en Hitman bij Bart Smit besteld hebt? Wanneer heb je die daar besteld? Ik wacht al 4 dagen op Hitman terwijl op hun site staat dat ze binnen 2 werkdagen leveren.
Lumines vind ik persoonlijk ook schandalig duur zo, de extra content was er al voor de game op de MP stond en werd tegelijk gereleased, je betaalt nu 1800 GP voor 1 spelquote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je ziet het ook met Lumines. Voor 1200 punten heb je in feite alleen nog maar een veredelde demo versie. Tja en als mensen massaal de extra content nog gaan downloaden wrijven de developers in hun handjes en zitten de gamers die niet zo gek zijn om er extra voor te betalen de lul. Dan gaat het zeker die richting op van jouw voorbeeld![]()
De code op je trial-kaart zit in het doosje heh. Dan naar Live en de code invoeren bij "Redeem paycard"oid.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef Jasza het volgende:
Hoe werkt die code die ik voorop me PES6 heb staan voor die trial, krijg steeds dat ie fout is
Oh hehe, ik d8 dat ding wat voorop stondquote:Op woensdag 1 november 2006 19:56 schreef Robocock het volgende:
[..]
De code op je trial-kaart zit in het doosje heh. Dan naar Live en de code invoeren bij "Redeem paycard"oid.
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 1 november 2006 19:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh hehe, ik d8 dat ding wat voorop stond![]()
Ik wil het ook, heb het niet draadloos, maar waarom wil het niet werkenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Filmpjes streamen vanaf je pc naar je Xbox kan niet draadloos wa?
Fimpjes haperen als een gek
Muziek, foto`s Het loopt als een trein bij mij. Laptop aan, daarna Xbox360 aan en ik kan luisteren en kijken. Heb alleen een paar HD filmpjes van zon 2 minuten ( 90 mb) en nadat ze een paar seconden draaien haperen ze en stopt het beeld. Geluid gaat wel doorquote:Op woensdag 1 november 2006 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil het ook, heb het niet draadloos, maar waarom wil het niet werken
Weet echt niemand wat de fout is, als ik Windows media connect wil starten staat er : Kan sharen van folders niet starten.
Werkt live alquote:Op woensdag 1 november 2006 21:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Muziek, foto`s Het loopt als een trein bij mij. Laptop aan, daarna Xbox360 aan en ik kan luisteren en kijken. Heb alleen een paar HD filmpjes van zon 2 minuten ( 90 mb) en nadat ze een paar seconden draaien haperen ze en stopt het beeld. Geluid gaat wel door
Bij mij werkt het gewoon hoor. (kijk nu Fearless)quote:Op woensdag 1 november 2006 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil het ook, heb het niet draadloos, maar waarom wil het niet werken
Weet echt niemand wat de fout is, als ik Windows media connect wil starten staat er : Kan sharen van folders niet starten.
Is het gewoon hetzelfde als op de PC?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
Crisis, net de F.E.A.R. helemaal tot het eind gespeeld. FREAKY!
De 360 versie is toch nog niet uit?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
Crisis, net de F.E.A.R. helemaal tot het eind gespeeld. FREAKY!
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij mij werkt het gewoon hoor. (kijk nu Fearless)
WMC heb je niet meer nodig als je WMP11 hebt.
In WMP11 even klikken op library/media sharing..
..de rest wijst zichzelf. Succes!![]()
Ik druk bij dat op Media Sharing, dan lijkt die haast vast te lopen, en daarna gebeurt er helemaal niks, wijst dat zichzelf?quote:
Sorrie! de demo!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De 360 versie is toch nog niet uit?
Van horen zeggen wel ja, op een gegeven moment kwam ik bij een trap aan en toen herinnerde ik mij een post van vosss over een meisjequote:Op woensdag 1 november 2006 21:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is het gewoon hetzelfde als op de PC?![]()
Op welke manier zijn je box en pc met elkaar verbonden?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik druk bij dat op Media Sharing, dan lijkt die haast vast te lopen, en daarna gebeurt er helemaal niks, wijst dat zichzelf?
Nee, werkte eerst ook niet, verbonden via een router.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op welke manier zijn je box en pc met elkaar verbonden?
(en werkte het voor de update wel?)
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht alleen filmpjes kan je streamen van pc naar 360, dus ook muziek lekker
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht alleen filmpjes kan je streamen van pc naar 360, dus ook muziek lekker
carbon is echt vet :d
Niks, ga maar lekker streamenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
wat lul je toch
We weten nu wel hoe je over hem denkt, jij wordt nu ook behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet niet alles dubbelposten van wat je post op het knoop in je zakdoek forum, staat een beetje vreemd.
HAHA. Nee.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lumines vind ik persoonlijk ook schandalig duur zo, de extra content was er al voor de game op de MP stond en werd tegelijk gereleased, je betaalt nu 1800 GP voor 1 spel
Wessiej is niet de enige.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We weten nu wel hoe je over hem denkt, jij wordt nu ook behoorlijk irritant.
HAHA JAquote:Op woensdag 1 november 2006 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
HAHA. Nee.
Het advanced pack stond er pas later op, volgens mij een dag. 1800 punten boehoe, de psp versie kost meer. Je hoeft het advanced pack ook niet te kopen, je hebt nog steeds leaderboards en online etc met het base pack.
Maargoed ik ga het niet verdedigen IMO is de game de 1800 punten waard. Iig meer dan 800 voor pacman.
Dat is inderdaad een naaistreek, en daar zou ik me ook genaaid door voelen ware het niet dat ik die andere modes toch geen zak aan vindquote:Op woensdag 1 november 2006 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Met 1800 points ben je er schijnbaar nog niet trouwens. Je kunt het het geld waard vinden MMaRsu, maar geef toe het is afzetterij. Vooral omdat helemaal niet duidelijk wordt gemaakt dat je voor 1200 points niet het hele spel krijgt.
Ik betaal graag 1800 punten voor leaderboards, online, veel skins etc. Heb de game nog steeds niet uitgespeeldquote:Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
HAHA JA
1200 voor lumines, 600 voor die extra skins.
En ookal is het een dag later, dan nog hebben ze die skins niet in 24 uur gemaakt.
En de basic versie voelt voor mij aan als het kopen van een demo...
2e gedeelte van de career is die moeilijkerquote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef quantas het volgende:
ik heb carbon dus ook binnen maar heb hem maar meteen op ebay gezet! wat een ruk, en veel te makkelijk en heel eentonig!
MS komt met een update bbinnen 24 uurquote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hier nu ook een paar keer sinds de update![]()
Volgens mij lopen ze een beetje achter. Waarschijnlijk komt Halo 3 pas begin november 2007 uit, no way dat er dan voor juni een demo op staat.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Halo 3 moet in 2007 verschijnen voor de Xbox 360. Een demo van Halo 3 komt naar alle verwachting in de eerste helft van 2007.
Klinkt router probleemachtig, keertje router resetten denk ik. of nieuwe router kopen. Als dat niet werkt, nieuwe router/xbox360/TV en nieuwe kabels kopen, als ie het dan nog niet doet, ja dan zit je buurman met een jammer op z'n kamer denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:58 schreef Jasza het volgende:
Me xbox live flikkert er zomaar ineens uit en ik heb een MTU error ofzo wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |