Die jongen heeft na vorige week zondag ruim een week lang in een grot geleefd johquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die staan er al een aantal weken hoor...

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef =HellFire= het volgende:
Nou het was Rainbow Six: Vegas maar de schijf doet het niet. Hij installeert het notabene van DVD op de harde schijf. Maar er zit een error op een van de files dus helaas... geen RB6.

Soms vraag ik me echt af wat er in z'n hoofd omgaat....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Whehe die update, rel filmpjes van me pc streamen naar xbox lol

Vrij weinig gok ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af wat er in z'n hoofd omgaat....![]()

Ja. Niets op jaloers op te zijn dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:38 schreef devv05 het volgende:
Awww... je krijgt wel vaak gare debugcopies dan zeg..

Barcelona ben ik toch al geweestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja. Niets op jaloers op te zijn dus.

Ook in een 5-sterren hotel? En waren Cliffy B. Peter Jackson en Molyneux enzo ook aanwezig?quote:

en daarom ben ik blij dat ik dus die niet heb aangevraagtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef =HellFire= het volgende:
Nou het was Rainbow Six: Vegas maar de schijf doet het niet. Hij installeert het notabene van DVD op de harde schijf. Maar er zit een error op een van de files dus helaas... geen RB6.

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Fillipe het volgende:
Gister godverredomme 20 minuten in de telefonische wacht gestaan bij Microsoft.

volgens mij kun je nog genoeg spelenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zijpie het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk GRAW.. weet iemand of er nog veel Online word gespeeld?

Die lol dan ook. Eerst schrik je omdat iemand aan komt lopen, haal je opgelucht adem omdat het een teammaat is. Begint tie je verrot te schieten omdat tie het niet goed zietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:29 schreef Heintje het volgende:
Dan schiet je toch gewoon. Als ze beginnen te schelden door je headset dan zal het wel een team mate zijn.

Online is het in de (t)DM modi 1 grote respawn kill fest. Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zijpie het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk GRAW.. weet iemand of er nog veel Online word gespeeld?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |