De vijanden lijken op grote hagedissenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:21 schreef BroesWillems het volgende:
Gears of War lijkt me eigenlijk best wel leuk, na het bekijken van een paar filmpjes... alleen hoe hou je in godsnaam de vijanden van je vrienden uit elkaar?
Dannog, ze zijn allebei grauw... en ik ben al lichtelijk kleurenblind, dus kan ze moeilijk onderscheidenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De vijanden lijken op grote hagedissen
Wachten om te kijken of ze op je schieten, en dan terugschieten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
Dannog, ze zijn allebei grauw... en ik ben al lichtelijk kleurenblind, dus kan ze moeilijk onderscheiden![]()
Ik moet zeggen dat ik het in de filmpjes ook niet altijd even duidelijk zag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dannog, ze zijn allebei grauw... en ik ben al lichtelijk kleurenblind, dus kan ze moeilijk onderscheiden![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wachten om te kijken of ze op je schieten, en dan terugschieten.
En deze dan nog erbij:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zo, ff multiplayer filmpje gedownload en geconvert naar GIF.
[afbeelding]
More shall follow.
Edit:
Nog één
[afbeelding]
[afbeelding]
M3 is gedaan omdat dat mijn logo is, heb al vaker gehad dat mensen stuff van mij stolen.
Als iemand er nog één wilt, geef dan link van het filmpje door en welke scene
Staat ook in GoW topic, maar hier komen meer mensen
Groen bloed, Duitse versie zeker?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:08 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
En deze dan nog erbij:
[afbeelding]
Kan hem ook in ava formaat maken, maar dat moet diegene hem wel zelf hosten.
Volgens mij klopt die tekst van 59.5GB niet in vergelijking met de rest van de tekst en als het een 60GB schijf is, waarom is er dan ook 59.5GB beschikbaar en moet je bij de 20GB schijf 7GB inleveren...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
Microsoft onthuld per ongeluk de 60 GB harddisk?
Op zn minst vreemd te noemen, zou wel slordig zijn. Toch weet ik bijna zeker dat ie eraan zit te komen.
Weet ik veel... ik weet alleen dat ik wel een grotere hdd kan gebruiken, dus schiet op met dat ding.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die tekst van 59.5GB niet in vergelijking met de rest van de tekst en als het een 60GB schijf is, waarom is er dan ook 59.5GB beschikbaar en moet je bij de 20GB schijf 7GB inleveren...
In princiepe niet. 1080 P is een resolutie van 1922x1080, dus jouw scherm mist een aantal beeldlijnen. Wellicht dat hetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:43 schreef Aleste het volgende:
Even een vraagje: ik heb een widescreen monitor met een native resolutie van 1440x900. Werkt 1080p hier dan op (via VGA)? (zit momenteel op het werk dus kan niet testen).
Marvel leek me iid ook wel leuk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:55 schreef jpg97 het volgende:
NBA 2K7 is veruit het vetste basketballspel OOIT!verder ben ik ook van plan Marvel te kopen ( of te ruilen tegen mijn FIFA 07 )
Iemand hier die ook NBA 2K7 heeft?
Nee, dat is de grootte van de devkit harde schijf heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
Microsoft onthuld per ongeluk de 60 GB harddisk?
Op zn minst vreemd te noemen, zou wel slordig zijn. Toch weet ik bijna zeker dat ie eraan zit te komen.
Mergen we wel weer, zie je niks meer vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef Wessiej het volgende:
O 2 topics, 2e tvp dan maar.
Hellfire?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, dat is de grootte van de devkit harde schijf heb ik me laten vertellen
Heb reeds gecheckt op andere sites: de enige nieuwe resolutie voor VGA is 1920x1080. Betekent dit dat de hoogst haalbare resolutie voor mij 1330x768 blijft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:47 schreef Woutervn het volgende:
[..]
In princiepe niet. 1080 P is een resolutie van 1922x1080, dus jouw scherm mist een aantal beeldlijnen. Wellicht dat het
scherm het kan downscalen. Ik heb de update nog niet binnen want zit ook op mn werk, maar ik heb mijn xbox op vga staan en daar kies je voor een resolutie en niet voor een 720P of 1080i (voor de update) Weet niet hoe het nu zit. Misschien staat die resolutie 1440x900 er nu gewoon tussen.
Klopt, wel jammer idd. Had wel verwacht dat ze tussenliggende resoluties zouden gaan supportenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:09 schreef Aleste het volgende:
[..]
Heb reeds gecheckt op andere sites: de enige nieuwe resolutie voor VGA is 1920x1080. Betekent dit dat de hoogst haalbare resolutie voor mij 1330x768 blijft?
Is die er dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Werkt het usb toetsenbord goed na de update ?
2 normale op's zometeen onder elkaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mergen we wel weer, zie je niks meer van
Ik durf niet meer te mergen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mergen we wel weer, zie je niks meer van
Ja, een hoop mensen hadden moeite met het uitspreken van mn naam.. en een aantal maanden heb ik de strijd moeten opgeven, fuck it, terug naar Bastardquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2 normale op's zometeen onder elkaar
What about the namechange, ben je weer een bastard geworden?
Zal wel de devkit zijn, niet de debug. Devkit is zo'n bakbeest. Ik heb maar een bescheiden zwarte 360.quote:
Oh, was jij dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, een hoop mensen hadden moeite met het uitspreken van mn naam.. en een aantal maanden heb ik de strijd moeten opgeven, fuck it, terug naar Bastard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef =HellFire= het volgende:
Kep trouwens een preview build van een niet nader te noemen spelletje binnen wat waarschijnlijk erg populair gaat worden in november.Cabela's Alaskan Adventures?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Die staan er al een aantal weken hoor...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:
wakker worden met valerio op marktplace![]()
Kep trouwens een preview build van een niet nader te noemen spelletje binnen wat waarschijnlijk erg populair gaat worden in november.Battle Raper 3000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kep trouwens een preview build van een niet nader te noemen spelletje binnen wat waarschijnlijk erg populair gaat worden in november.star track legacy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
Kep trouwens een preview build van een niet nader te noemen spelletje binnen wat waarschijnlijk erg populair gaat worden in november.RB6:LV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Catan?IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
Overigens viel net Splinter Cell: Double Agent tot mijn verbazing op de mat. Vanavond maar even spelen danquote:Xbox 360 is een stuk zuiniger dan PS3
Dinsdag 31 oktober 2006 - In een interessant artikel vandaag is gebleken dat de Xbox 360 met zijn stroomverbruik eigenlijk een behoorlijk zuinig apparaat is, althans, in vergelijking met Sony's Playstation 3. Zo verbruikt de Xbox 360 slechts 160 watt, tegenover 380 watt van de Playstation 3. Ruim het dubbele dus, en zelfs acht keer zoveel als de Playstation 2. De eerste Playstation verbruikte zelfs slechts 6 watt.
Wanneer je gemiddeld 4 uur per dag op een Playstation 3 zou spelen, dan kost dit ongeveer 80 euro per jaar aan stroomkosten. Vreemd dat Sony dit niet bij het totaalbedrag van hun Playstation 3 kosten heeft opgeteld. Kun je voor dat geld toch maar beter een jaartje Xbox Live kopen.
Die jongen heeft na vorige week zondag ruim een week lang in een grot geleefd johquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die staan er al een aantal weken hoor...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef =HellFire= het volgende:
Nou het was Rainbow Six: Vegas maar de schijf doet het niet. Hij installeert het notabene van DVD op de harde schijf. Maar er zit een error op een van de files dus helaas... geen RB6.
Soms vraag ik me echt af wat er in z'n hoofd omgaat....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Whehe die update, rel filmpjes van me pc streamen naar xbox lol
Vrij weinig gok ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af wat er in z'n hoofd omgaat....![]()
Ja. Niets op jaloers op te zijn dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:38 schreef devv05 het volgende:
Awww... je krijgt wel vaak gare debugcopies dan zeg..
Barcelona ben ik toch al geweestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja. Niets op jaloers op te zijn dus.
Ook in een 5-sterren hotel? En waren Cliffy B. Peter Jackson en Molyneux enzo ook aanwezig?quote:
en daarom ben ik blij dat ik dus die niet heb aangevraagtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef =HellFire= het volgende:
Nou het was Rainbow Six: Vegas maar de schijf doet het niet. Hij installeert het notabene van DVD op de harde schijf. Maar er zit een error op een van de files dus helaas... geen RB6.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Fillipe het volgende:
Gister godverredomme 20 minuten in de telefonische wacht gestaan bij Microsoft.
volgens mij kun je nog genoeg spelenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zijpie het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk GRAW.. weet iemand of er nog veel Online word gespeeld?
Die lol dan ook. Eerst schrik je omdat iemand aan komt lopen, haal je opgelucht adem omdat het een teammaat is. Begint tie je verrot te schieten omdat tie het niet goed zietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:29 schreef Heintje het volgende:
Dan schiet je toch gewoon. Als ze beginnen te schelden door je headset dan zal het wel een team mate zijn.
Online is het in de (t)DM modi 1 grote respawn kill fest. Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zijpie het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk GRAW.. weet iemand of er nog veel Online word gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |