Och, komt wel een nieuwe.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en daarom ben ik blij dat ik dus die niet heb aangevraagt
Hmm, morgen lees ik het hopelijk wel. Vreemd dat het Xbox magazine abbonnement niet gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:22 schreef Niek. het volgende:
Xbox Magazine bestaat niet meer...
Kreeg vandaag een brief met daarin de volgende info:
-Ze waren van plan een restyling uit te voeren maar hebben besloten te stoppen met het maken van een blad exclusief over de consoles van microsoft.
-Er komt een nieuw blad dat heet "GMR", een tijdschrift dat het medium games op een volwassen manier benadert(klinkt wel goed)
-nr1 van GMR ligt op 9 november in de winkels, het blad gaat 6 keer per jaar verschijnen voor 24,75 (zo staat het letterlijk in de brief, ik ga er maar even vanuit dat die prijs voor 6 nummers is en niet voor elk nummer apart)
-in het eerste nummer staan een aantal aanbiedingen voor een abbonement, daarbij kan je (met bijbetaling) een game uitkiezen voor xbox/360/ps2/pc
Klinkt wel leuk, maar jammer dat het nu multiplatform is.
een tijdschrift leest lekkerder dan en beeldscherm vind ik, en het is makkelijk mee te nemen.daarnaast zijn het over het algemeen de tijdschriften die komen met grote primeurs/nieuwe screenshots. (halo3 screens in zweeds tijdschrift)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:28 schreef devv05 het volgende:
Wie leest uberhaupt nog gamemagazines. Alles is tegenwoordig veel sneller op internet te vinden en om de demo's hoef je het ook niet meer te doen. Logisch dat zulke achterhaalde media langzaam maar zeker verdwijnen.
Op de echte exclusieve bladen na dan, maar die hebben wij in Nederland niet.
Zekers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zijpie het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk GRAW.. weet iemand of er nog veel Online word gespeeld?
haha, nee, dat kan nooit zelfs de buitelandse bladen met dvd+tig boekjes+het tijdschrift zelf zijn meestal 15euro.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:43 schreef Retarded het volgende:
maar dat is NL niet zo... misschien toch 25,- euro per stuk.. maar dan met een demo-disc erbij ofzo?
Ik heb zojuist een uur gewacht en toen opgehangen.quote:
Ik zeg het ook meteen op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hmm, morgen lees ik het hopelijk wel. Vreemd dat het Xbox magazine abbonnement niet gewoon doorgaat.
* =HellFire= lid van Xbox Magazine is was
Ik had een 2e handse kapotte opgestuurt en kreeg een nieuwe terug...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een uur gewacht en toen opgehangen.
Reden van bellen: de 'nieuwe' Xbox 360 ter vervanging van mijn kapotte start nog niet eens op (meteen een foutmelding). Grrrr![]()
co-op is idd fantastisch, mits je de juiste mensen tegenkomt online. Als je die eenmaal hebt gevonden, is het 1 van de beste online 360 games.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Online is het in de (t)DM modi 1 grote respawn kill fest. Echt belachelijk.
De coop mode is wel leuk.
reviewer was.......... That reminds me. FF Arthur in z'n ballen schoppen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hmm, morgen lees ik het hopelijk wel. Vreemd dat het Xbox magazine abbonnement niet gewoon doorgaat.
* =HellFire= lid van Xbox Magazine is was
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
poepoe...TW2007 is nog best lastig zeg.
Goed om te horen !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:13 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
co-op is idd fantastisch, mits je de juiste mensen tegenkomt online. Als je die eenmaal hebt gevonden, is het 1 van de beste online 360 games.
Thuis nog niet gewisseldquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2 namen, bijna net zo ingewikkeld als 2 topics mergen
de 1e is toch echt jou eigen fout !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
Godverdegodver!!
4 dingen die mij waarschijnlijk gaan belemmeren in het halen van GoW en RB6:
Acceptgiro van vrouwe Justitia
Acceptgiro voor wegenbelasting
Acceptgiro van mijn maandblad
Mogelijke nieuwe vriendin
Nou is dat laatste niet zo erg, aangezien ze pas na verloop van tijd in je knip gaan zitten, maar die eerste 3. Verdammt noch mal!!
guide button indrukken-> personal settings->notificationsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar kun je instellen dat je geen popup krijgt of een van je friends online is?
Neuh, hield mn teller niet in de gaten...... Het was onderweg naar werk, btw.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef Zijpie het volgende:
[..]
de 1e is toch echt jou eigen fout !![]()
haha ik ken het, je wou zeker snel naar huis om weer te spelen maar dacht even niet aan de Maximum snelheid?![]()
Met windows media connect?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan nu HD filmpjes streamen op mn HD tv via de 360
Oooh goody, een vraag speciaal voor mij. Hier een antwoord speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:19 schreef -Dries- het volgende:
Wat vond je van de RB6 demo BMH?
Thanksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:52 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
guide button indrukken-> personal settings->notifications
No problem, Lord Raiden. (Gave avatar, van de MK1 arcade kast!)quote:
Matig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind de demo van Rainbow Six wat tegenvallen....het is toch allemaal een beetje mwaaaaa....
Als het niet uitmaakt moeten ze het weghalen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had eigenlijk helemaal geen last van blur in de demo. Alleen in de helicopter, maar dat maakt toch niet uit.
Topics mergen is opzich niet zo moeilijk (denk ik, heb er zelf niet de rechten voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2 namen, bijna net zo ingewikkeld als 2 topics mergen
Echt, er is nu een gast bij mij die hem vanmiddag heeft gekocht, wil die hem laten zien, wat is dit een baggergame.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen Carbon in de bus
Veel plezier, ik veeg mn reet af met die game.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen Carbon in de bus
Tsja, je kunt de game ook gewoon gebruiken om je te krabben op plaatsen waar je normaal niet bij kanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Veel plezier, ik veeg mn reet af met die game.(zal wel pijn doen, maar toch)
Daar heb ik de complete Army Men reeks voor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, je kunt de game ook gewoon gebruiken om je te krabben op plaatsen waar je normaal niet bij kan
ach carbon + most wanted voor 30 euroquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt, er is nu een gast bij mij die hem vanmiddag heeft gekocht, wil die hem laten zien, wat is dit een baggergame.
Niet liegen, je moet moest wanted gewoon terug sturen. Heb je zelf laten zien, eppo!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ach carbon + most wanted voor 30 euro![]()
Gewoon een devkit. Leest niemand hier GAF ofzo?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
Microsoft onthuld per ongeluk de 60 GB harddisk?
Op zn minst vreemd te noemen, zou wel slordig zijn. Toch weet ik bijna zeker dat ie eraan zit te komen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon een devkit. Leest niemand hier GAF ofzo?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, dat is de grootte van de devkit harde schijf heb ik me laten vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |