abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2006 @ 00:19:48 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_43124723
excuses struikrovertje ga jij nou maar COD2 spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 1 november 2006 @ 00:19:52 #152
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43124724
Wakker worden met Valerio op de 360 lachen zeg
pi_43124809
quote:
Ceased2Be's Xbox - 10/30/2006

Ok so I didn't see Ceased2Be yesterday... Come to think of it, things were really quiet all day... hey wait a minute... I better not be at the repair shop! If I am, some heads are gonna roll!
Dat ie maar eens uit die repairshop komt!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_43125277
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
excuses struikrovertje ga jij nou maar COD2 spelen
pi_43125358
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Wakker worden met Valerio op de 360 lachen zeg
sterf
  woensdag 1 november 2006 @ 01:00:58 #156
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_43125766
Van www.insidegamer.nl
quote:
Nieuwe consoles lopen fataal vast na herfstupdate
Nieuws | 1 november 2006 - De grote dashboard herfstupdate is fataal voor nieuwe Xbox 360 spelcomputers. Dit bericht geldt als waarschuwing voor de mensen die vandaag een Xbox 360 hebben gekocht of van plan zijn op zeer korte termijn een Xbox 360 te gaan kopen.

Dit probleem doet zich alleen voor bij de registratie van Xbox Live op een geheel nieuwe Xbox 360.

Wanneer je met een nieuwe Xbox 360 de volgende stappen doorloopt zal je een fatale 'System Error' krijgen. Doe dit dus niet!

- Start de console op;
- Kies de taal;
- Kies voor 'I am a member of Xbox Live';
- Verplichte Xbox Dashboard Update begint te downloaden;
- De update installeert zich;
- Het systeem reboot zich, het Xbox 360 logo verschijnt;
- Fatale 'System Error E71'.

Wanneer je deze 'System Error E71' krijgt, kan je niets meer met je Xbox 360. Heb je de spelcomputer tussen vandaag en 14 dagen geleden gekocht? Dan kun je hem terugbrengen naar de winkel. In alle andere gevallen dien je contact op te nemen met de Xbox Customer Support.

Een officiële verklaring van Microsoft is er nog niet. Er zijn op verschillende online fora tientallen mensen die klagen over dit probleem. Wij raden bezitters van een splinternieuwe Xbox 360 aan om voor een 'Offline profiel' te kiezen en de Xbox 360 niet te verbinden met een netwerk/het internet.
Heb dit ook in de nieuwssubmit gegooid. Wees gewaarschuwd dus en vertel het door!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_43125933
Ik heb hem vandaag (31/10) gekocht. Had hem eerst offline gestart en pas een paar uur later op het internet aangesloten. Ik heb geen error gehad.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  woensdag 1 november 2006 @ 01:11:54 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_43125984
Ik heb het geplaatst, bedankt voor de submit Fallen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 1 november 2006 @ 01:15:44 #159
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_43126059
quote:
Op woensdag 1 november 2006 01:09 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb hem vandaag (31/10) gekocht. Had hem eerst offline gestart en pas een paar uur later op het internet aangesloten. Ik heb geen error gehad.
Dat klinkt hoopvol. Hopelijk valt het mee en blijkt het een storm in een glas water. Maar voorzichtigheid geboden dus. Je hebt wel de dashboard update gedraaid? Zo niet, zou ik daar even mee wachten.

@Roy, no probs!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_43126440
ik heb een paar uur daarna de update wel gedaan.
Die start toch automatisch??
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_43128025
Damn, het zal je maar gebeuren dat door die update je boxie vastslaat, wordt je eg nie vrolijk! Bij mij alles goed gegaan, moet wel dingen meer zoeken nu, zoals game video's is verplaatst, en ja...das alles wat me tot nu toe opgevallen is
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  woensdag 1 november 2006 @ 08:23:43 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43128094
Ik las dat alleen een gemodde 360 was gecrasht.. en dat is ok.
The truth was in here.
  Redactie Games woensdag 1 november 2006 @ 08:24:41 #163
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43128104
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:23 schreef Bastard het volgende:
Ik las dat alleen een gemodde 360 was gecrasht.. en dat is ok.
En alle mensen met hun xbox gekocht binnen 15 dagen geleden en nu, iedereen is die meteen gecrasht.

Las veel verhalen van mensen die hem net nieuw hadden, en meteen een error
.....Kennedy
  Eindredactie Games woensdag 1 november 2006 @ 08:32:53 #164
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_43128184
wat is het verschil tussen de normale need for speed carbon editie en de collectors edition?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_43128201
argh, me toch niet kunnen inhouden....ik had al CoD3 en GoW gepre-ordered en zojuist dan ook nog Rainbow Six gepre-ordered...

ik denk dat mijn vriendin dit jaar weinig kerstcadeautjes gaat krijgen

[ Bericht 24% gewijzigd door bluebit op 01-11-2006 08:44:06 ]
pi_43128480
Clive Barker's Jericho

Filmpje

X360/PS3/PC
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43128550
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:24 schreef Wessiej het volgende:

[..]

En alle mensen met hun xbox gekocht binnen 15 dagen geleden en nu, iedereen is die meteen gecrasht.

Las veel verhalen van mensen die hem net nieuw hadden, en meteen een error
Oh.....ik heb mijn Xbox zaterdag gekocht, en ik heb er zonder problemen de update op kunnen zetten.
ooit komt er een einde aan het eind
pi_43128702
Jericho hou ik in de gaten.
Houd van een lijntje.
pi_43128718
Volgens mij gebeurt het alleen als:

- je de 360 nog niet heb aan gehad voor de update
- je doet je 360 aan met internet verbinding, je selecteert voor het eerst je instelling
- je download de update
- boem het gaat fout
pi_43128756
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Jericho hou ik in de gaten.
Ik ook, en alleen al vanwege het feit dat Clive Barker erachter zit. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43128831
Nou, gister een paar uurtjes Tiger Woods 2007 gespeeld en ik kan niet anders zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben, echt de beste Tiger Woods game tot nu toe. Natuurlijk is het niet echt vernieuwend ten opzichte van de vorige delen (het is tenslotte EA) maar de mooiere graphics, verbeterde menustructuur van de game en de nieuwe gameplay mogelijkheden voegen veel toe.

Ook de moeilijkheidsgraad is eindelijk omhoog gegaan. Op de automatische pilot spelen en zonder al teveel moeite birdies halen is niet langer mogelijk. Je moet je echt concentreren op elk schot, en goed bij de hole terecht komen is essentieel aangezien putten (net als in het echt) een hel is. Ook het levellen zoals in een RPG is erg leuk, je hebt nu ook meer motivatie om de Tiger Challenges te doen aangezien je hier weer wat procenten verbetering mee kunt verdienen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 1 november 2006 @ 09:43:30 #172
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43129212
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, gister een paar uurtjes Tiger Woods 2007 gespeeld en ik kan niet anders zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben, echt de beste Tiger Woods game tot nu toe. Natuurlijk is het niet echt vernieuwend ten opzichte van de vorige delen (het is tenslotte EA) maar de mooiere graphics, verbeterde menustructuur van de game en de nieuwe gameplay mogelijkheden voegen veel toe.

Ook de moeilijkheidsgraad is eindelijk omhoog gegaan. Op de automatische pilot spelen en zonder al teveel moeite birdies halen is niet langer mogelijk. Je moet je echt concentreren op elk schot, en goed bij de hole terecht komen is essentieel aangezien putten (net als in het echt) een hel is. Ook het levellen zoals in een RPG is erg leuk, je hebt nu ook meer motivatie om de Tiger Challenges te doen aangezien je hier weer wat procenten verbetering mee kunt verdienen.
Ja dat ben ik helemaal met je eens.. ja kijk hoeveel vernieuwing kan je geven aan een golfspel.. ze hebben er toch een zooi minigames ingedaan, er is online een hoop te doen, offline met vrienden.. tis gewoon een compleet spel.
Het is moeilijker geworden inderdaad, je slaat snel scheef in het begin, putten is niet zo vanzelfsprekend meer. En wat je zegt, tis niet echt meer lam achter de tv hangen en je duim bewegen om holes te winnen. Nee rechtop, glas water er bij en opletten!
Zal je zeggen dat ik niet eens ben begonnen nog aan de PGA tour, alleen nog maar de tiger challenge om mn mannetje te upgraden.
The truth was in here.
pi_43129238
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:16 schreef koentje.k het volgende:
Volgens mij gebeurt het alleen als:

- je de 360 nog niet heb aan gehad voor de update
- je doet je 360 aan met internet verbinding, je selecteert voor het eerst je instelling
- je download de update
- boem het gaat fout
Nee
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_43129247
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
Zal je zeggen dat ik niet eens ben begonnen nog aan de PGA tour, alleen nog maar de tiger challenge om mn mannetje te upgraden.
Ik ook niet. Ik heb een paar van die train your golfer uitdagingen geprobeerd, maar werd best wel geowned. Toen maar begonnen aan de World Tour.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 1 november 2006 @ 09:46:28 #175
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43129268
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik heb een paar van die train your golfer uitdagingen geprobeerd, maar werd best wel geowned. Toen maar begonnen aan de World Tour.
Tis een combinatie van de tour en trainen, dat werkt het beste.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')