Ik vind het publiek trouwens ook echt een leuke toevoeging, gister iemand vol in zijn ballen geraakt waarna hij langzaam door zijn knieën ging en op zijn zij ging liggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
Tis een combinatie van de tour en trainen, dat werkt het beste.
Leuke tussenstop tot Ninja Gaiden 2.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:28 schreef Wessiej het volgende:
Resident Evil 5 kwam al naar de 360, maar ik ben fucking blij dat (waarschijnlIjk) Devil May Cry komt.
Ik heb ook zo'n vermoeden. Ben nooit een 'believer' geweest wat betreft DMC4 op 360.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:29 schreef bluebit het volgende:
wat ik begrijp uit het nieuwsbericht gaat dit niet met terugwerkende kracht werken, dus ik vermoed dat dit "vanaf nu" geldt.
Hoezo? DMC4 is nog niet uit en het is een hele bekende franchise. En, als Sony niet met een hele grote zak geld is gekomen, zal deze dus ook op meerdere consoles verschijnen. Misschien niet meteen bij de launch, maar uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook zo'n vermoeden. Ben nooit een 'believer' geweest wat betreft DMC4 op 360.
Capcom kan het geld goed gebruiken van de verkopenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vermoeden. Ben nooit een 'believer' geweest wat betreft DMC4 op 360.
Echte exlusieve titels van third party developers zul je steeds minder en minder zien. Puur door de hoge ontwikkelkosten. Ik denk dat dit timed exclusiefs vaker zullen voorkomen, dus een tijdlang exclusief voor een console.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:53 schreef Tain het volgende:
Capcom kan het geld goed gebruiken van de verkopen
Timed exclusives zijn natuurlijk een hele leuke bron van inkomen. Geld vangen voor de tijdelijke exclusiviteitsdeal en een paar maanden later het spel voor alle consoles uitbrengenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echte exlusieve titels van third party developers zul je steeds minder en minder zien. Puur door de hoge ontwikkelkosten. Ik denk dat dit timed exclusiefs vaker zullen voorkomen, dus een tijdlang exclusief voor een console.
Maar het kan averrechts werken, zie het Prince of Persia fiasco van Ubisoft.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:58 schreef Tain het volgende:
Timed exclusives zijn natuurlijk een hele leuke bron van inkomen. Geld vangen voor de tijdelijke exclusiviteitsdeal en een paar maanden later het spel voor alle consoles uitbrengen
Met Splinter Cell werkte het anders weer heel goedquote:Op woensdag 1 november 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar het kan averrechts werken, zie het Prince of Persia fiasco van Ubisoft.
Hebben die PS2 en GC-versies dan een beetje verkocht of niet? Maar goed, ik wil het deze generatie bij één console houden dus het komt me wel goed uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef Tain het volgende:
Met Splinter Cell werkte het anders weer heel goed
PS2 nog wel aardig, GC is gewoon niet het platform voor dat soort spellenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hebben die PS2 en GC-versies dan een beetje verkocht of niet? Maar goed, ik wil het deze generatie bij één console houden dus het komt me wel goed uit.
De Xbox versie van splinter cell verkocht 2.9 miljoen stuks. De PS2 versie 2.4 miljoen.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
PS2 nog wel aardig, GC is gewoon niet het platform voor dat soort spellen
Ik ben er dus bang voor dat je dat alleen tegen betaling kan gaan doenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mag hopen dat wij die gewoon van marketplace kunnen downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |