Heb je een linkje naar dat Play?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net Table Tennis voor maar ¤22,50 besteld bij Play
Voor mij wel hoorquote:
http://play.com/Games/Xbox360/4-/918089/Table_Tennis/Product.htmlquote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef nicomart het volgende:
Heb je een linkje naar dat Play?
quote:
Hmm.. nee had ze wel gevonden, maar had niet goed gekeken. Zag alleen een prijs in ponden staan.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
http://play.com/Games/Xbox360/4-/918089/Table_Tennis/Product.html
Zo moeilijk is play.com toch niet te vinden ^^
Lol... achievement bij de Dashboard-update:quote:De Xbox servicelijn te pakken krijgen is overigens ook een prestatie op zich.
Geef tijdens het telefoon gesprek je xbox live account op en hierna vind je bij inloggen: Archievement Unlocked - 50 puntenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef Legendkiller het volgende:
Voor mij wel hoor![]()
De Xbox servicelijn te pakken krijgen is overigens ook een prestatie op zich.
Je ouders lief aankijken?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. nee had ze wel gevonden, maar had niet goed gekeken. Zag alleen een prijs in ponden staan.
thnx anyway
edit: hmmmz.. alleen maar betalen via credit card.. die heb ik niet![]()
Heb totaal geen problemen, gewoon match createn en binnen 10 seconden heb ik een tegenstander. Een minuut later ben ik aan het ballen. Gaat wel lekker online trouwens. Pas 1x verloren (en 1 disconnect, telt ook als lossquote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren voor het eerst PES6 onlne gespeeld.
Wat een tragedie is dat zeg om in een Ranked Match terecht te komen.
Een Quick Match en/of Create Match werkt gewoon niet aangezien je nooit een tegenstander vindt. Uiteindelijk voor de optie Custom Match gekozen en dan kom je een aantal tegenstanders tegen. Deze kun je dan kiezen en dan maar hopen dat je niet een connection failed krijgt en dat de tegenstander nog steeds beschikbaar is. Regelmatig refreshen is noodzakelijk.
ALS je dan eindelijk in een match terechtkomt is het wel genieten. Ik had wel wat last van lag maar niet meer of minder dan bij andere games. Spelen tegen een menselijke tegenstander geeft een extra dimensie aan het spel en het is echt genieten als je een 2-0 voorsprong over de streep trekt tegen een tegenstander die minstens gelijkwaardig is.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo mijn 1e indruk na een half uur spelen ongeveer,
Hij speelt lekkerder dan in de demo. Ook zijn de tussenfilmpjes weer zo goed als vanouds. Het is leuk om een team te hebben. Politiewagens zien er vet uit zeg.
1 procent voltooid, en 10.200 cash. Heb gekozen voor de exotische stijl. dat tunen heb ik wel gehad
Grafisch toch wel erg goed. Ik speel hem lekker in het Nederlands, zo is alles goed te volgen.
Alleen online zag ik geen leaderboards, beetje moeilijke menu structuur om naar xbox live te gaan
Waar staan de foto's die je hebt gemaakt in het spel op needforspeed.com ?
Vraag ff een kaartje aan bij de ABN, klaar toch?quote:
Nou ja, dat is natuurlijk ook niet gratis volgens mij. En ik ken mezelf, met zo'n credit card ga ik toch teveel uitgevenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Vraag ff een kaartje aan bij de ABN, klaar toch?![]()
Hier nu ook een paar keer sinds de updatequote:Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef Deathraiser het volgende:
Mijn xbox loopt nu echt om de haverklap vast eerst was het 1x in de maand ofzo maar sinds rond die update bevriest steeds me beeld als ik aant spelen ben en kan ik niks meer doen....![]()
Is hier een oplossing voor of zal ik de klantenservice maar gaan plat bellen?
Heb ze zaterdag bij de Bart Smit besteld.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef Myers het volgende:
Hey Deathraiser, ik neem aan dat jij Tomb Raider en Hitman bij Bart Smit besteld hebt? Wanneer heb je die daar besteld? Ik wacht al 4 dagen op Hitman terwijl op hun site staat dat ze binnen 2 werkdagen leveren.
Edit: en jah, lijkt erop dat de dashboard update ook jouw xbox verneukt heeft dan![]()
Ik kom dus echt niet meer online met m'n xbox tot Microsoft dit 100% gefixed heeft, ik wil m'n xbox niet voor 2 weken kwijt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |