quote:Via een Zweeds magazine werd onlangs bekend gemaakt dat Halo 3 in drie verschillende varianten op de markt zal komen. Naast de standaardversie met enkel de game, kunnen we ook een collectors en een legendary editie verwachten. In de collectorseditie vind je naast de game ook nog vier CD's met extra's over de game. De legendary-editie doet hier nog een schepje bovenop door ook een replica van de Halo-helm in het pakket te stoppen.
Webwinkel GameStop heeft nu de prijzen van de verschillende pakketen bekend gemaakt en start vanaf morgen de pre-order van Halo 3. De standaardeditie kost 59,99 dollar, de collectorseditie 69,99 dollar en de legendary-editie 99,99 dollar. Behoorlijke prijzen voor wat extra's, maar als fan heb je het er natuurlijk voor over...
Dat is pas een hype trouwens.. in positieve zin overigs want aan het woord 'hype' hangt vaak een negatieve klank.quote:
Ligt eraan hoe het toegepast wordt.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt omdat er veel debielen zijn die al de extra shit gaan zitten downloaden voor geld. Echt een HELE slechte ontwikkeling.
Is dat zo'n ramp met PES?? Bij FIFA is het toch wel goed geregeld.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren voor het eerst PES6 onlne gespeeld.
Wat een tragedie is dat zeg om in een Ranked Match terecht te komen.
Een Quick Match en/of Create Match werkt gewoon niet aangezien je nooit een tegenstander vindt. Uiteindelijk voor de optie Custom Match gekozen en dan kom je een aantal tegenstanders tegen. Deze kun je dan kiezen en dan maar hopen dat je niet een connection failed krijgt en dat de tegenstander nog steeds beschikbaar is. Regelmatig refreshen is noodzakelijk.
ALS je dan eindelijk in een match terechtkomt is het wel genieten. Ik had wel wat last van lag maar niet meer of minder dan bij andere games. Spelen tegen een menselijke tegenstander geeft een extra dimensie aan het spel en het is echt genieten als je een 2-0 voorsprong over de streep trekt tegen een tegenstander die minstens gelijkwaardig is.
Ik heb me echt dood zitten ergeren aan het putten. Soms nu nog wel eens, maar nu al mijn stats op 110% zijn gaat het weer redelijk lekker. Voor mijn gevoel speel ik nog steeds niet echt goed maar nu ik een paar keer online heb gespeeld heb ik gemerkt dat ik toch niet slecht bezig ben. Lijkt ook wel of het online iets makkelijker is ofzo. Hebben andere ook al TW online gespeeld? Zitten wel wat naai foutjes in, soms dan zit hij in de hole en dan opeens weer niet?? Ik speelde gister tegen iemand en die sloeg een birdie, dat kwam ook in beeld te staan. Maar achteraf bleek hij toch niet te zitten.. Beetje vervelend is dat wel voelt echt alsof je een beetje genaaid word door het spel.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, gister een paar uurtjes Tiger Woods 2007 gespeeld en ik kan niet anders zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben, echt de beste Tiger Woods game tot nu toe. Natuurlijk is het niet echt vernieuwend ten opzichte van de vorige delen (het is tenslotte EA) maar de mooiere graphics, verbeterde menustructuur van de game en de nieuwe gameplay mogelijkheden voegen veel toe.
Ook de moeilijkheidsgraad is eindelijk omhoog gegaan. Op de automatische pilot spelen en zonder al teveel moeite birdies halen is niet langer mogelijk. Je moet je echt concentreren op elk schot, en goed bij de hole terecht komen is essentieel aangezien putten (net als in het echt) een hel is. Ook het levellen zoals in een RPG is erg leuk, je hebt nu ook meer motivatie om de Tiger Challenges te doen aangezien je hier weer wat procenten verbetering mee kunt verdienen.
yup, vanmiddag fifa spelen en hitman, als mee zit komt carbon ook vandaagquote:Op woensdag 1 november 2006 12:39 schreef nicomart het volgende:
nou ja zoals gezegd.. bij FIFA is het wel goed geregeld bij de online
Je ziet het ook met Lumines. Voor 1200 punten heb je in feite alleen nog maar een veredelde demo versie. Tja en als mensen massaal de extra content nog gaan downloaden wrijven de developers in hun handjes en zitten de gamers die niet zo gek zijn om er extra voor te betalen de lul. Dan gaat het zeker die richting op van jouw voorbeeldquote:Op woensdag 1 november 2006 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het toegepast wordt.
Als het gedaan wordt zoals EA met hun cheats verkopen voor games dan is het een HELE slechte ontwikkeling.
Maar als een game gewoon in de winkel komt voor 60 euro terwijl de ontwikkelings kosten vergeleken de vorige generatie 2x zo hoog liggen en ze brengen DLC uit om je game uit te breiden vind ik het prima.
Liever dat ik dan de keus heb die levels te kopen dan dat ik 120 euro voor een game moet neer leggen.
Maargoed het moet niet te gek worden natuurlijk, dat je een gestripte game krijgt met GELIJK DLC op live, ik durf te wedden dat EA bijvoorbeeld met Fifa 2007 clubs en spelers te koop gaan zetten op de marketplace puur om er wat extra geld uit te slepen.
Die hadden er al in moeten zitten
oeh voor die prijs wil ik m ook wel!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net Table Tennis voor maar ¤22,50 besteld bij Play
paar dagen terug was hij er nog wel, maar kon je m wel downloaden en werkte hij niet. Waarschijnlijk hebben ze em er nu gewoon helemaal vanaf getrokken..quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Gajes het volgende:
Kan die demo van RS ook niet vinden? Anyone?
Helemaal niet, Carbon is echt een zuigspel, maar daarom zal jij het vast wel leuk vinden.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
yup, vanmiddag fifa spelen en hitman, als mee zit komt carbon ook vandaag
schijnt veel beter te zijn dan de demo
als dat zo is dan ruil ik hem tegen cod 3 als dat kanquote:Op woensdag 1 november 2006 13:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Helemaal niet, Carbon is echt een zuigspel, maar daarom zal jij het vast wel leuk vinden.
Lol, alsof iemand dat wil.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als dat zo is dan ruil ik hem tegen cod 3 als dat kan![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:32 schreef donald_dick het volgende:
wat is het verschil tussen de normale need for speed carbon editie en de collectors edition?
Heb je een linkje naar dat Play?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net Table Tennis voor maar ¤22,50 besteld bij Play
Voor mij wel hoorquote:
http://play.com/Games/Xbox360/4-/918089/Table_Tennis/Product.htmlquote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef nicomart het volgende:
Heb je een linkje naar dat Play?
quote:
Hmm.. nee had ze wel gevonden, maar had niet goed gekeken. Zag alleen een prijs in ponden staan.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
http://play.com/Games/Xbox360/4-/918089/Table_Tennis/Product.html
Zo moeilijk is play.com toch niet te vinden ^^
Lol... achievement bij de Dashboard-update:quote:De Xbox servicelijn te pakken krijgen is overigens ook een prestatie op zich.
Geef tijdens het telefoon gesprek je xbox live account op en hierna vind je bij inloggen: Archievement Unlocked - 50 puntenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef Legendkiller het volgende:
Voor mij wel hoor![]()
De Xbox servicelijn te pakken krijgen is overigens ook een prestatie op zich.
Je ouders lief aankijken?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. nee had ze wel gevonden, maar had niet goed gekeken. Zag alleen een prijs in ponden staan.
thnx anyway
edit: hmmmz.. alleen maar betalen via credit card.. die heb ik niet![]()
Heb totaal geen problemen, gewoon match createn en binnen 10 seconden heb ik een tegenstander. Een minuut later ben ik aan het ballen. Gaat wel lekker online trouwens. Pas 1x verloren (en 1 disconnect, telt ook als lossquote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren voor het eerst PES6 onlne gespeeld.
Wat een tragedie is dat zeg om in een Ranked Match terecht te komen.
Een Quick Match en/of Create Match werkt gewoon niet aangezien je nooit een tegenstander vindt. Uiteindelijk voor de optie Custom Match gekozen en dan kom je een aantal tegenstanders tegen. Deze kun je dan kiezen en dan maar hopen dat je niet een connection failed krijgt en dat de tegenstander nog steeds beschikbaar is. Regelmatig refreshen is noodzakelijk.
ALS je dan eindelijk in een match terechtkomt is het wel genieten. Ik had wel wat last van lag maar niet meer of minder dan bij andere games. Spelen tegen een menselijke tegenstander geeft een extra dimensie aan het spel en het is echt genieten als je een 2-0 voorsprong over de streep trekt tegen een tegenstander die minstens gelijkwaardig is.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo mijn 1e indruk na een half uur spelen ongeveer,
Hij speelt lekkerder dan in de demo. Ook zijn de tussenfilmpjes weer zo goed als vanouds. Het is leuk om een team te hebben. Politiewagens zien er vet uit zeg.
1 procent voltooid, en 10.200 cash. Heb gekozen voor de exotische stijl. dat tunen heb ik wel gehad
Grafisch toch wel erg goed. Ik speel hem lekker in het Nederlands, zo is alles goed te volgen.
Alleen online zag ik geen leaderboards, beetje moeilijke menu structuur om naar xbox live te gaan
Waar staan de foto's die je hebt gemaakt in het spel op needforspeed.com ?
Vraag ff een kaartje aan bij de ABN, klaar toch?quote:
Nou ja, dat is natuurlijk ook niet gratis volgens mij. En ik ken mezelf, met zo'n credit card ga ik toch teveel uitgevenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Vraag ff een kaartje aan bij de ABN, klaar toch?![]()
Hier nu ook een paar keer sinds de updatequote:Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef Deathraiser het volgende:
Mijn xbox loopt nu echt om de haverklap vast eerst was het 1x in de maand ofzo maar sinds rond die update bevriest steeds me beeld als ik aant spelen ben en kan ik niks meer doen....![]()
Is hier een oplossing voor of zal ik de klantenservice maar gaan plat bellen?
Heb ze zaterdag bij de Bart Smit besteld.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef Myers het volgende:
Hey Deathraiser, ik neem aan dat jij Tomb Raider en Hitman bij Bart Smit besteld hebt? Wanneer heb je die daar besteld? Ik wacht al 4 dagen op Hitman terwijl op hun site staat dat ze binnen 2 werkdagen leveren.
Edit: en jah, lijkt erop dat de dashboard update ook jouw xbox verneukt heeft dan![]()
Ik kom dus echt niet meer online met m'n xbox tot Microsoft dit 100% gefixed heeft, ik wil m'n xbox niet voor 2 weken kwijt zijn.
Dus het werkt wel goed?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:07 schreef giropas het volgende:
Ik zie dat een aantal mensen hier nogsteds problemen heeft om met PES online te spelen.
Hier de oplossing:
- Ga voordat je PES opstart naar je system settings en test bij network je xbox live connectie.
- Zodra de check klaar is start je PES op
- Create een match
Binnen 10 seconde heb je iemand die joined![]()
Bij mij werkt dit perfect. Hiervoor lukte het mij niet om ook maar 1 wedstrijd online te kunnen spelen.
Met dit trucje heb ik de hele avond non-stop kunnen spelen![]()
Nou, ik had anders nog net gewoon die button-lag hoor..quote:Op woensdag 1 november 2006 18:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus het werkt wel goed?![]()
Dan wil ik wel een keer tegen je spieleeen![]()
Jep, werkt echt perfectquote:
Voeg me maar toe: martis360quote:Dan wil ik wel een keer tegen je spieleeen![]()
Ik heb er ook Hitman besteld zaterdag, gisterochtend viel ie al op de matquote:Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef Myers het volgende:
Hey Deathraiser, ik neem aan dat jij Tomb Raider en Hitman bij Bart Smit besteld hebt? Wanneer heb je die daar besteld? Ik wacht al 4 dagen op Hitman terwijl op hun site staat dat ze binnen 2 werkdagen leveren.
Lumines vind ik persoonlijk ook schandalig duur zo, de extra content was er al voor de game op de MP stond en werd tegelijk gereleased, je betaalt nu 1800 GP voor 1 spelquote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je ziet het ook met Lumines. Voor 1200 punten heb je in feite alleen nog maar een veredelde demo versie. Tja en als mensen massaal de extra content nog gaan downloaden wrijven de developers in hun handjes en zitten de gamers die niet zo gek zijn om er extra voor te betalen de lul. Dan gaat het zeker die richting op van jouw voorbeeld![]()
De code op je trial-kaart zit in het doosje heh. Dan naar Live en de code invoeren bij "Redeem paycard"oid.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef Jasza het volgende:
Hoe werkt die code die ik voorop me PES6 heb staan voor die trial, krijg steeds dat ie fout is
Oh hehe, ik d8 dat ding wat voorop stondquote:Op woensdag 1 november 2006 19:56 schreef Robocock het volgende:
[..]
De code op je trial-kaart zit in het doosje heh. Dan naar Live en de code invoeren bij "Redeem paycard"oid.
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 1 november 2006 19:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh hehe, ik d8 dat ding wat voorop stond![]()
Ik wil het ook, heb het niet draadloos, maar waarom wil het niet werkenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Filmpjes streamen vanaf je pc naar je Xbox kan niet draadloos wa?
Fimpjes haperen als een gek
Muziek, foto`s Het loopt als een trein bij mij. Laptop aan, daarna Xbox360 aan en ik kan luisteren en kijken. Heb alleen een paar HD filmpjes van zon 2 minuten ( 90 mb) en nadat ze een paar seconden draaien haperen ze en stopt het beeld. Geluid gaat wel doorquote:Op woensdag 1 november 2006 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil het ook, heb het niet draadloos, maar waarom wil het niet werken
Weet echt niemand wat de fout is, als ik Windows media connect wil starten staat er : Kan sharen van folders niet starten.
Werkt live alquote:Op woensdag 1 november 2006 21:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Muziek, foto`s Het loopt als een trein bij mij. Laptop aan, daarna Xbox360 aan en ik kan luisteren en kijken. Heb alleen een paar HD filmpjes van zon 2 minuten ( 90 mb) en nadat ze een paar seconden draaien haperen ze en stopt het beeld. Geluid gaat wel door
Bij mij werkt het gewoon hoor. (kijk nu Fearless)quote:Op woensdag 1 november 2006 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil het ook, heb het niet draadloos, maar waarom wil het niet werken
Weet echt niemand wat de fout is, als ik Windows media connect wil starten staat er : Kan sharen van folders niet starten.
Is het gewoon hetzelfde als op de PC?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
Crisis, net de F.E.A.R. helemaal tot het eind gespeeld. FREAKY!
De 360 versie is toch nog niet uit?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
Crisis, net de F.E.A.R. helemaal tot het eind gespeeld. FREAKY!
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij mij werkt het gewoon hoor. (kijk nu Fearless)
WMC heb je niet meer nodig als je WMP11 hebt.
In WMP11 even klikken op library/media sharing..
..de rest wijst zichzelf. Succes!![]()
Ik druk bij dat op Media Sharing, dan lijkt die haast vast te lopen, en daarna gebeurt er helemaal niks, wijst dat zichzelf?quote:
Sorrie! de demo!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De 360 versie is toch nog niet uit?
Van horen zeggen wel ja, op een gegeven moment kwam ik bij een trap aan en toen herinnerde ik mij een post van vosss over een meisjequote:Op woensdag 1 november 2006 21:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is het gewoon hetzelfde als op de PC?![]()
Op welke manier zijn je box en pc met elkaar verbonden?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik druk bij dat op Media Sharing, dan lijkt die haast vast te lopen, en daarna gebeurt er helemaal niks, wijst dat zichzelf?
Nee, werkte eerst ook niet, verbonden via een router.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op welke manier zijn je box en pc met elkaar verbonden?
(en werkte het voor de update wel?)
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht alleen filmpjes kan je streamen van pc naar 360, dus ook muziek lekker
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht alleen filmpjes kan je streamen van pc naar 360, dus ook muziek lekker
carbon is echt vet :d
Niks, ga maar lekker streamenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
wat lul je toch
We weten nu wel hoe je over hem denkt, jij wordt nu ook behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet niet alles dubbelposten van wat je post op het knoop in je zakdoek forum, staat een beetje vreemd.
HAHA. Nee.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lumines vind ik persoonlijk ook schandalig duur zo, de extra content was er al voor de game op de MP stond en werd tegelijk gereleased, je betaalt nu 1800 GP voor 1 spel
Wessiej is niet de enige.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We weten nu wel hoe je over hem denkt, jij wordt nu ook behoorlijk irritant.
HAHA JAquote:Op woensdag 1 november 2006 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
HAHA. Nee.
Het advanced pack stond er pas later op, volgens mij een dag. 1800 punten boehoe, de psp versie kost meer. Je hoeft het advanced pack ook niet te kopen, je hebt nog steeds leaderboards en online etc met het base pack.
Maargoed ik ga het niet verdedigen IMO is de game de 1800 punten waard. Iig meer dan 800 voor pacman.
Dat is inderdaad een naaistreek, en daar zou ik me ook genaaid door voelen ware het niet dat ik die andere modes toch geen zak aan vindquote:Op woensdag 1 november 2006 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Met 1800 points ben je er schijnbaar nog niet trouwens. Je kunt het het geld waard vinden MMaRsu, maar geef toe het is afzetterij. Vooral omdat helemaal niet duidelijk wordt gemaakt dat je voor 1200 points niet het hele spel krijgt.
Ik betaal graag 1800 punten voor leaderboards, online, veel skins etc. Heb de game nog steeds niet uitgespeeldquote:Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
HAHA JA
1200 voor lumines, 600 voor die extra skins.
En ookal is het een dag later, dan nog hebben ze die skins niet in 24 uur gemaakt.
En de basic versie voelt voor mij aan als het kopen van een demo...
2e gedeelte van de career is die moeilijkerquote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef quantas het volgende:
ik heb carbon dus ook binnen maar heb hem maar meteen op ebay gezet! wat een ruk, en veel te makkelijk en heel eentonig!
MS komt met een update bbinnen 24 uurquote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hier nu ook een paar keer sinds de update![]()
Volgens mij lopen ze een beetje achter. Waarschijnlijk komt Halo 3 pas begin november 2007 uit, no way dat er dan voor juni een demo op staat.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Halo 3 moet in 2007 verschijnen voor de Xbox 360. Een demo van Halo 3 komt naar alle verwachting in de eerste helft van 2007.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |