Lijkt me ook een hele gave game. Alleen de interactieve video op de Marketplace was wel heel erg op kinderen gericht. De humor had een hoog Pieter Post gehalte.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Viva Pinata
Must have voor mij
kooomma komma komma kommaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben ook maar overstag gegaan, en heb me een jaar live aangeschaft. Nu nog mensen zien te vinden die tegen me willen spelen van me willen winnen.(en niet alleen maar die kut-fransen die ik altijd tegenkwam in die eerste maand live die je gratis krijgt.)
Demo van op de marketplace nu vlgs mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Viva Pinata
Must have voor mij
Is een 'interactive video'.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Demo van op de marketplace nu vlgs mij
Ik verwoord alleen maar de kritieken van de PES-puristen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef Pendri het volgende:
Is PES6 niet goed dan? Ik wilde hem wel aan gaan schaffen een dezer dagen.
Die zeiken dat het te traag isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verwoord alleen maar de kritieken van de PES-puristen.
Ik behoor niet tot die groep, wil gewoon een balletje trappen op m'n console. Dus waarschijnlijk ga ik PES6 voor de 360 wel halen. Niet kunnen editten e.d. interesseert me geen kont.
vanaf hoe laat vinden ze het avond?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb net PES6 meegenomen voor mijn broer uit de stad.
O en voor de mensen die nog twijfellen over een aankoop van een 360
Eplaza hoog catharijne heeft 7 november een avond(voor de leeken onder onsch: dat is dus niet overdag) 15% korting op alles, dus ook op de 360.
Dan heb je dus een premium voor 340 euries, niet slecht.
Ik ga kijken of ik daar wat games kan scoren dan
Ach ja, het zijn de types die het ontbreken van de edit-mode een breekpunt vinden. Je weet wel, die luitjes die met Teletekst ernaast alle moeite nemen om alle teams weer up-to-date te brengen in januari. Van die lui die 1000 keer de Champions League finale naspelen, of voorspelen. Ik had me bijna de kop gek laten maken door hun, maar ik wil gewoon een game waarbij ik tegen een bal aantrap, en het zo mooi zijn als die bal dan doet wat de knoppen hem vertellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die zeiken dat het te traag is![]()
. Zoals het nu loopt is 't heerlijk, precies goed, niet te snel, niet te traag.
Ik vind het beide 2x kut... maar mooi gesprokenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach ja, het zijn de types die het ontbreken van de edit-mode een breekpunt vinden. Je weet wel, die luitjes die met Teletekst ernaast alle moeite nemen om alle teams weer up-to-date te brengen in januari. Van die lui die 1000 keer de Champions League finale naspelen, of voorspelen. Ik had me bijna de kop gek laten maken door hun, maar ik wil gewoon een game waarbij ik tegen een bal aantrap, en het zo mooi zijn als die bal dan doet wat de knoppen hem vertellen.
PES6 doet dat. En die ligt hier nu naast me. Dat fanboy of puriteinse gedoe wat betreft voetbalgames is aan mij niet besteed.
JAquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:13 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoorde iets van een babe bij Rare, Fliepke?
Ja ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:26 schreef Wessiej het volgende:
@Atuniel, ben nu ook aan het twijfelen over TW 07
Ja, blijkt dat een mooie meid bij RARE de production doet.quote:
Inderdaad, slap geouwehoer van die lui.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die zeiken dat het te traag is![]()
. Zoals het nu loopt is 't heerlijk, precies goed, niet te snel, niet te traag.
Kut Sony.quote:
Jaquote:
je slag cancelen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Kun je in het echte spel ook je slag cancelen?
Je bedoelt je swing stoppen om dan weer opnieuw te starten?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja. Dat kon in de demo.
Als ik hem zo krijg ja, maar PES is sowieso al beterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:08 schreef jpg97 het volgende:
pssstt iemand nog PES6 kope?
Wessiej, leuke potten gespeeld gisteren op Live!
Vanavond Fifa?
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je bedoelt je swing stoppen om dan weer opnieuw te starten?
Doe normaalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik hem zo krijg ja, maar PES is sowieso al beter
Ja dat kan, kon toch al in ieder deel? Zolang je niet door naar voren drukt kun je zo vaak opnieuw je swing inzetten als je wilt.quote:
Ja, maar nu na een paar wedstrijden in de Master League gaat het al stukken beter.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Doe normaal
Serieus, jij hebt gisteren toch ook vaak zoiets van WTF??! bij sommige acties e.d.?
Nee als de bal is afgeslagen op B drukken.. dan land de bal niet en kan je opnieuw slaan.. was in de demo zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je bedoelt je swing stoppen om dan weer opnieuw te starten?
Ow zo, ja demo niet gespeeld. Nee dat kan niet, geslagen is geslagen. iedergeval niet gemerkt dat het kan, misschien zou het kunnen op lagere moeilijkheid..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee als de bal is afgeslagen op B drukken.. dan land de bal niet en kan je opnieuw slaan.. was in de demo zo.
Ben benieuwd, ik haal hem straks ff op. Wat is jouw Gamertag? Misschien dat we een potje kunnen spelen online!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
fifa 2007
was gister er speciaal voor naar een vriend gegaan in eindhoven, tot 2 uur snachts gespeeld. Totaal geen lag online. Echt fantastisch de sfeer in de stadions.
nu heb ik hem zelf ook 3 verloren op rij rankedmaar nu 2 gewonnen
moest nog ff inkomen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
PES6 is geweldig.
ik krijg m officieel voor mijn verjaardag van mijn ouders over 5 dagen.. hoop toch wel dat ik m gewoon eerder krijg dan datquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik haal hem straks ff op. Wat is jouw Gamertag? Misschien dat we een potje kunnen spelen online!
PES6 is GOD.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
PES6 is geweldig.
Nog alleen maar friend matches gedaan, dus nog geen idee.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef Gajes het volgende:
He wessieJ, heb jij veel problemen om op live een ranked match te vinden zonder dat ie zegt:
This room does not exsist anymore of zoiets?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:28 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
PES6 is GODVERDOMME NIET WAT IK ERVAN VERWACHT HAD
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:52 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben nu bezig met Saint's Row, echt een geweldig spel
Agree, vind het ondanks dat het iets slomer is een geweldig spel. JPG het ligt aan je tv of aan je cd dat het laggeris is hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
PES6 is geweldig.
En het is allemaal in-engine 14.gifquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
The TV commercial van Gears of War staat online. Net ff gekeken, best wel goed gedaan. Tears for Fears is sowieso tof.
Waar kan ik die vinden op de site ? Die is niet echt duidelijk...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
The TV commercial van Gears of War staat online. Net ff gekeken, best wel goed gedaan. Tears for Fears is sowieso tof.
Alleen op Marketplace naar mijn weten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:09 schreef Theebag het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden op de site ? Die is niet echt duidelijk...
Waar besteld?quote:
Vond 2006 beter tot nu toe.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja.. Maar vond hem op de PS2 lekkerder spelen(de voorgaande jaren). Maar dat komt omdat ik de ps2 controller wat fijner vind. Maar het speelt nog steeds lekker. En ze hebben het een stuk moeilijker gemaakt. Vooral het putten valt tegen, helemaal als je zoals ik nu nog een menneke hebt met lage stats. Wel lachen trouwens al dat publiek rond de baan, helemaal als je een bal tegen ze aan slaat
![]()
Die vond ik juist tegen vallen.quote:
Wel de Donnie Darko versie. Maar inderdaad, wat een heerlijk deprimerend filmpje! Wil die gaaaaameeeeeee!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ja ik vond 2006 ook wat beter, maar moet het toch meer spelen om een goed oordeel te hebben. Als je begint met een nieuwe career dan speelt het toch altijd minder omdat je karakter stats van niks heeft. Bij het putten heb ik nu vaak dat hij net op het randje blijft liggen. De feeling van het spel is gewoon een beetje anders, beetje meer uitdagend gemaakt. Maar vind het nog steeds toppie en het blijft een leuk spel. En het ziet er zeker goed uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond 2006 beter tot nu toe.
Ja dat putten valt niet mee.
Misschien ff wennen, verder ziet het er goed uit.
Vond de controls heerlijk...... alles voelde goed aan. Must have voor mequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die vond ik juist tegen vallen.
Vooral de besturing.
Haal hem ook niet op met de release ga eerst wel voor CoD3 en als ik met de kerst verveel haal ik hem misschien wel.
Ik weet de fatalities en babalities enzo niet meer..... maar haalde wel de combo's met Scorpion er direct uit..... alsof ik het gisteren deedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de controls heerlijk...... alles voelde goed aan. Must have voor me
Ja hoor, wil je wel inmakenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn 360 draait overuren met UMK3Wat is dat geweldig leuk weer
Binnenkort ga ik trouwens ook FIFA spelen, iemand die tegen me wil spelen dit weekend?
Als je daar nu over begint kruip je zeker net onder een steen vandaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je wel inmaken![]()
Alleen de licentie's in Fifa, dacht dat ze daardoor bekent stonden, nederland speelt nog met Van Notendop, Van der Poel enz. en laten we het maar niet hebben over de 6 competitie's die erin zitten, maar het speelt wel ok, PES is beter.
Nee hoor wist het wel, alleen niet van Nederland, toch wel matig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je daar nu over begint kruip je zeker net onder een steen vandaan?
Ik vind die letters zo fucking klein.. maar dit is echt wel weer beter dan 6 naar mijn idee.. kut putten alleenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond 2006 beter tot nu toe.
Ja dat putten valt niet mee.
Misschien ff wennen, verder ziet het er goed uit.
Primaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben zometeen naar Den Bosch MM, morgenavond na Prison Break doen? Ik trap je de tyfus in
Er zit helemaal geen Ajax inquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Fezzizzel het volgende:
Hoe kan het dat je met fifa 07 op de xbox 360 niet uit alle teams kan kiezen? Zelfs niet als je 1 vs 1 speelt?? Ik wil gewoon een potje met ajax kunnen ballen maar ik heb de keuze uit een select aantal buitenlandse competities..... Ik hoef toch niet eerst het halve spel te spelen om de boel te unlocken??!!?
Wat ben jij voor mongool, er zitten maar 8 competities en GEEN nederlandse teamsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Fezzizzel het volgende:
Hoe kan het dat je met fifa 07 op de xbox 360 niet uit alle teams kan kiezen? Zelfs niet als je 1 vs 1 speelt?? Ik wil gewoon een potje met ajax kunnen ballen maar ik heb de keuze uit een select aantal buitenlandse competities..... Ik hoef toch niet eerst het halve spel te spelen om de boel te unlocken??!!?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Fezzizzel het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je daar nu over begint kruip je zeker net onder een steen vandaan?
Eerst elke speler, per stuk 100MS/P en dan nog Het team/de broekjes/shirts voor 500MS/P per teamquote:
Had eigenlijk gehoopt dat de controls waren zoals in RBS3 of in GRAW.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de controls heerlijk...... alles voelde goed aan. Must have voor me
Vind je GoW ook kut, die speelt ook beetje zoals Rainbow Six Vegas, al gaat het duiken en wegspringen etc met A-knop nog lekkerder dan met LT.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat de controls waren zoals in RBS3 of in GRAW.
Zal wel misschien ff wennen zijn, maar voor mij is het geen must have meer.
Scheelt me meteen weer geld.
Nou......quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind je GoW ook kut, die speelt ook beetje zoals Rainbow Six Vegas, al gaat het duiken en wegspringen etc met A-knop nog lekkerder dan met LT.
Met de A knop geef je toch orders?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind je GoW ook kut, die speelt ook beetje zoals Rainbow Six Vegas, al gaat het duiken en wegspringen etc met A-knop nog lekkerder dan met LT.
Dat je je team maten op de vijand laat schieten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Met de A knop geef je toch orders?
Owja, als je een vijand in vizier heb, staat er dat je ook A kan drukken...waar dient d�t dan voor?
In RB6 is A de orders geven knop idd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Met de A knop geef je toch orders?
Owja, als je een vijand in vizier heb, staat er dat je ook A kan drukken...waar dient d�t dan voor?
Bedankt voor je aardige reactie....Sorry dat ik niet dag en nacht achter internet zit om dat soort dingen bij te houden, ik heb fifa 07 op de oude xbox veel gespeeld met alle teams misschien logisch dat ik daarom vewachtte dat die ook in de 360 zouden zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongool, er zitten maar 8 competities en GEEN nederlandse teams![]()
![]()
Guide --> Personal Settings --> Notifications.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:21 schreef Kremers het volgende:
Rainbow Six is idd een geweldig spelWel jammer dat hij tergelijk met GoW uitkomt
Nu ga ik alleen lopen twijfelen welke ik als eerste haal...
Oh, hoe zet je die notificaties van live uit? Ik vind het nogal vervelend als ik steeds berichten krijg over die en die zijn online....
Sorry maar een game blindelings kopen is gewoon domquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:01 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Bedankt voor je aardige reactie....Sorry dat ik niet dag en nacht achter internet zit om dat soort dingen bij te houden, ik heb fifa 07 op de oude xbox veel gespeeld met alle teams misschien logisch dat ik daarom vewachtte dat die ook in de 360 zouden zitten.
Mooie prijsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef Retarded het volgende:
Marvel Ultimate Alliance scoort goed! Op IGN een 8,2 en TeamXbox een 8,8... Heb hem al besteld bij Play-asia voor het luttele bedrag van 35 euro
Ja ik ben vanaf nu ook van plan om 'goede' games bji hun te bestellen, maar ik wil gebruik maken van Paypal. Is dit gratis en moet ik het zien als I-Deal ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef Retarded het volgende:
Marvel Ultimate Alliance scoort goed! Op IGN een 8,2 en TeamXbox een 8,8... Heb hem al besteld bij Play-asia voor het luttele bedrag van 35 euro
Ik neem aan dat je de leveringsvoorwaarden van xboxhome hebt doorgelezen voordat je bestelde?quote:
Ik vond m anders heerlijk besturen eigenlijk.. heel vanzelf, en grafisch prachtig, en gelukkig geen GRAWquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat de controls waren zoals in RBS3 of in GRAW.
Zal wel misschien ff wennen zijn, maar voor mij is het geen must have meer.
Scheelt me meteen weer geld.
Wel een lachen spelletje he.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:27 schreef Atuniel het volgende:
He lekker gegolft gisteren
Spel is echt nog groot zo te zien, dus vermaak me er komend jaar wel mee.
Maar echt jammer van die schijt kleine letters.. ik kan dus niet echt niet lezen hoe je model draait he
Dat scheef slaan inderdaad.. ik had echt zoiets van "Ik hou hem toch recht dammit!!"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wel een lachen spelletje he.
Je slaat snel scheef en het putten valt nog niet mee.
Ja aan één kant wel, ik had ook beter moeten kijken, ik ston wel illegaal geparkeerd in de stad net voor 18:00 uurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry maar een game blindelings kopen is gewoon dom
Sjongejonge Bquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:55 schreef Atuniel het volgende:
Eigenlijk zie ik nu voor het eerst een goede rede om een HDtv te kopen... dit spel.. (ok golf had ik het gisteren ook bij)
Kan ik van iemand even 1000 euro lenen?
Nee ik ga voor de ultieme gamebeleving hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sjongejonge B. Je draaft door
. Geen RB6 maar wel GOW?
![]()
Maar ik doe CoD3 er ook nog bij he .. zal me niet vervelen iigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
Mja ik ga toch echt voor RB6. Ik denk ook dat de singleplayer van Rb6 langer is dan van GOW, en ik hou van lange games
. En dan de MP he
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef Cubewoods het volgende:
Ik ga ook maar voor GoW en CoD3 denk ik, RB6 bevalt me niet.
Laat die Wii ook maar staan denk ik, want krijg het al veel te druk met al die games op de 360
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Cubewoods het volgende:
Hier een HDTVtje voor 99 euro:
Klik
Dat is dan weer jammerquote:Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Precies anders had ik hem gelijk besteldquote:
Paypal is gratis ja. Je maakt geld over vanaf je bankrekening naar je Paypal rekening... duurt een dag of 3 en daarna kun je het heel makkelijk overschrijven naar Play-asia.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ik ben vanaf nu ook van plan om 'goede' games bji hun te bestellen, maar ik wil gebruik maken van Paypal. Is dit gratis en moet ik het zien als I-Deal ?
Sorry voor offtopic![]()
Niemand die PES6 op de 360 speelt begrijpt dat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:09 schreef AntiChrist het volgende:
ik snap niet dat er zo negatief op PES6 gereageerd wordt ik vind hem best vermakelijk eigenlijk maar net zoals altijd weer ff wennen.
Haha link werd op Xboxworld gepost, en daar bestelde iedereen een paar van die dingen. Alleen de link die ze doorgeven, was nog aangemeld van iemandquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Cubewoods het volgende:
Hier een HDTVtje voor 99 euro:
Klik
Lees dat stukje van de voorwaarden die ik gequote hebquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef quantas het volgende:
[..]
ik zit dan toch altijd te twijfelen, of ik dan niet geluk heb en hem echt voor 99 kan krijgen!
ps. je kan toch annuleren als de prijs niet klopt?
Yordi begint niet met een J toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:29 schreef Legendkiller het volgende:
Als je op die Otto link klinkt ben je meteen aangemeld op je naam Cubewoods (of moet ik J. van Dijk zeggen), dus zou hem even weghalen als ik jou was.
Ah, overheen gelezen, dan gaan we maar bestellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:30 schreef Cubewoods het volgende:
Zoals ik hier boven al heb gepost, niet mijn inlognaam
MAarja zal het even veranderen voor die arme gozer.
Het ging ook meer over het stukje of je hem echt niet voor 99 euro zou kunnen krijgen en je gaat nu een overeenkomst aan voor 99 euro, als dan de prijs niet goed blijkt te zijn kunnen ze je niet dwingen om het hogere bedrag te betalenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef quantas het volgende:
tain wat jij hebt gequote kan ik niet uithalen of ik hem ook kan annuleren als de prijs niet blijkt te zijn als op de site!
Zeer vet gemaakt idd, met name de muziekquote:
Maar een creditcard is dus geen vereiste als ik het zo begrijp ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
Paypal is gratis ja. Je maakt geld over vanaf je bankrekening naar je Paypal rekening... duurt een dag of 3 en daarna kun je het heel makkelijk overschrijven naar Play-asia.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar een creditcard is dus geen vereiste als ik het zo begrijp ?
Ja sorry jongens vroeg me toch even af hoe dat nou in zijn werk gaat![]()
Ontopic:
Heeft iemand het spel ook voor 40 euro besteld bij Xboxhome.nl ? Als het goed zullen de exemplaren die voor 4 sept. vandaag de post op gaan. Degene die 'm niet voor deze datum hebben besteld moeten tot volgende week wachten gezien de grote vraag![]()
succes!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
Ik ga nu PES 6 kopen, yeah!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:17 schreef Woutervn het volgende:
Er staat een philips LCD TV 80 CM HD ready voor 99,- op Otto.nl. Zal wel een typfoutje zijn, maar ik weet niet of je er rechten aan kunt ontlenen. Link
PS3 wie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef masterdave het volgende:
De commerial van Gears of War, ingame graphics, beat that PS3, want damnnnnn wat ziet dat er gruwelijk uit zeg
Realtime met de engine gemaakt, niet ingame.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef masterdave het volgende:
De commerial van Gears of War, ingame graphics, beat that PS3, want damnnnnn wat ziet dat er gruwelijk uit zeg
Krijg hem voor 20 euroquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat moet je met GoW als je Rainbow Six kan kopen?
GoW wordt veel meer als wat Halo voor de xbox deed, die MP wordt gewoon te sickquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Verwacht dat ze beiden goede cijfers gaan krijgen, maar ben na 3 Rainbow Six games op de Xbox wel toe aan wat afwisselingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Wtf nu maak je mij ook bangquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef quantas het volgende:
Post is net geweest... geen Pes 6 gekregen van NEDGAME... ik wil spelen
ik ga eerst ff trainen, daarna geef ik ze wel een belletje als jij hem ook niet hebt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:15 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Wtf nu maak je mij ook bangWie gaat Nedgame mailen
?
Laat me weten of die NBA game vet is, want ik vond ze op de PC altijd wel vetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef jpg97 het volgende:NBA 2K7 is verzonden
Hopelijk morgen binnen!
Dan heb ik PES6, NBA 2K7 en een wireless controller voor 129 euro
De demo is al een tijdje op marketplace. Erg mooi ( zelfs de shirts bewegen realistisch mee ).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat me weten of die NBA game vet is, want ik vond ze op de PC altijd wel vet![]()
quote:Donderdag 26 oktober 2006 - Microsoft heeft ideeën proberen te bedenken om betalende Xbox Live members met het zogehete Xbox Live Gold meer profijt van hun abonnement te laten hebben. Deze mensen betalen jaarlijks namelijk ongeveer 60 euro voor de mogelijkheid om games online te spelen. Tot op heden was dat het enige grote voordeel.
Bij de nieuwste Gears of War trailer is er echter een nieuw hoofdstuk ingeluid voor dit abonnement. Gold members krijgen een nieuwe feature waarmee ze voordeel hebben ten opzichte van niet betalende members. Het is namelijk zo dat de trailer op Marketplace alleen nog maar downloadable is voor Gold Members. Major Nelson legt uit:
Quote:
So here is the deal..Silver members WILL get access to this..probably in about a week. This is going to happen more and more (Gold getting things before Silver) so you may want to think about upgrading if you want all the latest and greatest trailers, demos etc.
Silver subscribers zullen dus de content pas een tijdje later, bijvoorbeeld een week, kunnen downloaden. Een neveneffect is dat de downloadsnelheid hoger zal liggen voor de mensen die Gold hebben en direct een demo willen downloaden na zijn release. Er zullen immers minder mensen zijn die hem tegelijk downloaden. Dit zullen we steeds meer gaan zien in de toekomst en moet zorgen voor nog meer redenen om die 60 euro per jaar te betalen voor Xbox Live Gold.
Nedgame heeft problemen met de levering van hun games..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:50 schreef Cubewoods het volgende:
Nou geen PES6 van Nedgame. Nooit meer een spel online pre-orderen dus, ookal is het goedkoper.
En toch heb je em nog niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Cubewoods het volgende:
Op hun site staat anders al sinds gisteren dat ze hem binnen hadden.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:57 schreef pmponer het volgende:
Ik ben ook blij voor je Jorien en nu maar weer lekker gamen he!
Na een paar HQ missions ga je gillen..... briljante momenten in dat spel... de eerste echte spionage game vind ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:30 schreef EvilWasp het volgende:
Vandaag SC: DA binnen gekregen van Play-Asia. Heerlijke game. Ik begon hem eerst op hard te spelen, maar dat was écht te moeilijk. Dus nu gewoon maar op Normal, nog steeds lekker pittig soms.
Eric janquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:05 schreef nietteveranderen het volgende:
pes6 in huis gehaald, hij is weer heerlijk coby
xboxhome precies zelfde..komende week, zeggen zequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:50 schreef Cubewoods het volgende:
Nou geen PES6 van Nedgame. Nooit meer een spel online pre-orderen dus, ookal is het goedkoper.
Ik ging vooral gillen door het ontbreken van cutscenes, het ontbreken van de coop mode, de totaal teleurstellende prison break.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na een paar HQ missions ga je gillen..... briljante momenten in dat spel... de eerste echte spionage game vind ik
Tja, ze moeten toch wat als het bij de concurrenten gratis is (al lijkt het mij daar inferieur)quote:
Als er wel cutscenes in zouden zitten zou het ook niet goed zijn... tis nooit goed... Nu brengen ze het een keer cool,.. spannend verhaal, een verbetering in de SC reeks en hoe het gebracht wordt is het nog niet goed. Het is gewoon een prima game. Erg jammer vind ik inderdaad het gemis van de SP-achtige coop.... dat tikkertje spelen vind ik echt niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ging vooral gillen door het ontbreken van cutscenes, het ontbreken van de coop mode, de totaal teleurstellende prison break.
Maar de rest is goed
Vooral het eerste level vind ik uitstekend. Het laatste level is een ramp
tis nooit goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als er wel cutscenes in zouden zitten zou het ook niet goed zijn... tis nooit goed... Nu brengen ze het een keer cool,.. spannend verhaal, een verbetering in de SC reeks en hoe het gebracht wordt is het nog niet goed. Het is gewoon een prima game. Erg jammer vind ik inderdaad het gemis van de SP-achtige coop.... dat tikkertje spelen vind ik echt niks.
Ssssst!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na een paar HQ missions ga je gillen..... briljante momenten in dat spel... de eerste echte spionage game vind ik
Ik heb hem er gister ook gehaald.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Cubewoods het volgende:
Op hun site staat anders al sinds gisteren dat ze hem binnen hadden.
Oh raar dat ze ze niet hebben verstuurd dan gisteren. Normaal zijn ze altijd snel met versturen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb hem er gister ook gehaald.
Ik wil eerst die game spelen voordat ik hem eventueel koop, weet gewoon niet goed genoeg wat ik ervan kan verwachten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef -Dries- het volgende:
En nog steeds weet ik niet wat er zo speciaal is aan GoW.
Join the club.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef -Dries- het volgende:
Me too. Lijkt me nogal eentonig...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef -Dries- het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef M.Melandri het volgende:
iemand PES online?
gamertag: VirgulateDuke
Als ik een dubbeltje kreeg voor elke keer dat die vraag gesteld wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt d'r eig nog een GoW demo voor de release?
Spore?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef Cubewoods het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand daadwerkenlijk op een EA game zit te wachten.
Army of Twoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef Cubewoods het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand daadwerkenlijk op een EA game zit te wachten.
Viel mij ook meteen op, maar kan me toch bijna niet voorstellen dat het echt is... zou logischer zijn als het gewoon een decor is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:00 schreef Emerica het volgende:
Wat een zieke misselijke plek om een game te gaan promoten...
Dan had je nu 2 euro?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik een dubbeltje kreeg voor elke keer dat die vraag gesteld was
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef Chocobo het volgende:
MK3 uit woede gedeleteEindbaas was niet te doen voor me....................
Tiger Woods seriesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Spore?
C&C3?
ik hoef vast niet door te gaan.
Had dan ook de leveringsvoorwaarden gelezen, beetje vreemd om daar boos over te doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
xboxhome precies zelfde..komende week, zeggen ze![]()
quote:
Vertel dan eens wat meer!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Atuniel het volgende:
Ja hij is erg "vet"
inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:00 schreef Emerica het volgende:
Wat een zieke misselijke plek om een game te gaan promoten...
Doe maar wel, want wat is er naast die 2 nog meer dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Spore?
C&C3?
ik hoef vast niet door te gaan.
Ja het verbaast mij dat je hem zelf nog niet hebt gehaald Gijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat meer!
Ik hoop hem dit weekend binnen te hebben.
Krijg je er nu wel al zin in Gijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Noem een game met vergelijkbare gameplay.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef masterdave het volgende:
Ik denk dat Gears of War niet echt vernieuwend is, en dat het meer voor de graphicshoeren is om te pronken met wat de xbox360 kan, he verrek, ik ben een graphicshoer van de bovenste plank, HEBBUH DIE GAME!
Ik quote deze post over een paar maanden nog eens voor je.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef masterdave het volgende:
Ik denk dat Gears of War niet echt vernieuwend is, en dat het meer voor de graphicshoeren is om te pronken met wat de xbox360 kan, he verrek, ik ben een graphicshoer van de bovenste plank, HEBBUH DIE GAME!
SUPERMANquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef Cubewoods het volgende:
Oh en Microsoft kondigde net in zijn kwartaalcijfers (!!!) een winst van 3.5 miljard aan. Dus die verliezen op de XBOX divisie zijn wel op te vangenquote:Microsoft claims 6 million Xbox 360 shipped worldwide
Microsoft became the first of the three players to launch a next generation gaming console when they released the Xbox 360 last year.
The company would now take on Sony’s Playstation 3 and Nintendo Wii consoles both of which go on sale next month.
In the meantime, Microsoft has said that they have sold more than 6 million units of the Xbox 360 since the launch worldwide.
Microsoft added that its entertainment and devices division that includes the Xbox business trimmed its first-quarter loss to $96 million from $173 million a year earlier.
The company added that they are aiming to touch sales of 10 million console units by the end of the year.
deze game is af, klaar.. branden die hap in pakken en opsturen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Ik speel nog steeds Fight Night Round 3, dus kan je nagaan wat een graphicshoer ik benquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik quote deze post over een paar maanden nog eens voor je.
Het ging ook niet over het graphicshoer zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:32 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds Fight Night Round 3, dus kan je nagaan wat een graphicshoer ik ben![]()
Over paar maanden speel ik waarschijnlijk nog steeds online
Precies, als bljikt dat het spel meer is dan de grafische schil, dat de hele wereld speelt omdat het spel gewoon goed is en verslavend... dan zou ik graag die post nog eens willen aanhalenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ging ook niet over het graphicshoer zijn
Kill.Switchquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:39 schreef Panick het volgende:
[..]
Noem een game met vergelijkbare gameplay.
Dus waar je steeds van muurtje naar muurtje gaat en kan schieten zonder te kijken.
GoW is zowel vernieuwend als een van de mooiste games ooit. En de MP belooft ook een hoop goed.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:19 schreef jogy het volgende:
En bij SC:DA kom ik niet verder dan het hek wat onder stroom staat bij de eerste missie. Heb het ook nog niet echt goed gespeeld hoor maar volgens mij heb ik iets gemist.
Leuk dat je het gratis kan downloaden maar zonder camera heb je er niks aan en bij de camera zit dat spel toch. (of zeggen ze dat het er bij zit maar moet je het gratis downloaden. )quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:48 schreef Megalomaniac het volgende:
Gisteren een spel gespeeld speciaal gemaakt voor de Live Vision Cam.
TotemBall heet het en is best grappig. Je kunt em gratis downloaden(Full Game) van Marketplace.
Nee ik kwam het toevallig tegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Leuk dat je het gratis kan downloaden maar zonder camera heb je er niks aan en bij de camera zit dat spel toch. (of zeggen ze dat het er bij zit maar moet je het gratis downloaden. )
Hij zit nog bij het hekquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:50 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je moet óf dat ene gastje van achteren pakken en de code vragen, of het kantoor binnengaan, de computer hacken en de gate openen, of gewoon het bedieningspaneel van de gate zelf hacken. Het bedieningspaneel zit vlak links naast de gate.
OMG, nog éérder!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij zit nog bij het hek
Je moet het huisje binnen sluipen en een stroomkabel doorsnijden
Uno wel, maar Robotron?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee ik kwam het toevallig tegen.
Uno en Robotron krijg je bij de camera.
Zonder camera heb je er volgens mij niet veel aan idd...maar het was dan ook bedoeld voor mensen mèt cam. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |