Nedgame heeft problemen met de levering van hun games..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:50 schreef Cubewoods het volgende:
Nou geen PES6 van Nedgame. Nooit meer een spel online pre-orderen dus, ookal is het goedkoper.
En toch heb je em nog niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Cubewoods het volgende:
Op hun site staat anders al sinds gisteren dat ze hem binnen hadden.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:57 schreef pmponer het volgende:
Ik ben ook blij voor je Jorien en nu maar weer lekker gamen he!
Na een paar HQ missions ga je gillen..... briljante momenten in dat spel... de eerste echte spionage game vind ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:30 schreef EvilWasp het volgende:
Vandaag SC: DA binnen gekregen van Play-Asia. Heerlijke game. Ik begon hem eerst op hard te spelen, maar dat was écht te moeilijk. Dus nu gewoon maar op Normal, nog steeds lekker pittig soms.
Eric janquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:05 schreef nietteveranderen het volgende:
pes6 in huis gehaald, hij is weer heerlijk coby
xboxhome precies zelfde..komende week, zeggen zequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:50 schreef Cubewoods het volgende:
Nou geen PES6 van Nedgame. Nooit meer een spel online pre-orderen dus, ookal is het goedkoper.
Ik ging vooral gillen door het ontbreken van cutscenes, het ontbreken van de coop mode, de totaal teleurstellende prison break.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na een paar HQ missions ga je gillen..... briljante momenten in dat spel... de eerste echte spionage game vind ik
Tja, ze moeten toch wat als het bij de concurrenten gratis is (al lijkt het mij daar inferieur)quote:
Als er wel cutscenes in zouden zitten zou het ook niet goed zijn... tis nooit goed... Nu brengen ze het een keer cool,.. spannend verhaal, een verbetering in de SC reeks en hoe het gebracht wordt is het nog niet goed. Het is gewoon een prima game. Erg jammer vind ik inderdaad het gemis van de SP-achtige coop.... dat tikkertje spelen vind ik echt niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ging vooral gillen door het ontbreken van cutscenes, het ontbreken van de coop mode, de totaal teleurstellende prison break.
Maar de rest is goed
Vooral het eerste level vind ik uitstekend. Het laatste level is een ramp
tis nooit goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als er wel cutscenes in zouden zitten zou het ook niet goed zijn... tis nooit goed... Nu brengen ze het een keer cool,.. spannend verhaal, een verbetering in de SC reeks en hoe het gebracht wordt is het nog niet goed. Het is gewoon een prima game. Erg jammer vind ik inderdaad het gemis van de SP-achtige coop.... dat tikkertje spelen vind ik echt niks.
Ssssst!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na een paar HQ missions ga je gillen..... briljante momenten in dat spel... de eerste echte spionage game vind ik
Ik heb hem er gister ook gehaald.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Cubewoods het volgende:
Op hun site staat anders al sinds gisteren dat ze hem binnen hadden.
Oh raar dat ze ze niet hebben verstuurd dan gisteren. Normaal zijn ze altijd snel met versturen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb hem er gister ook gehaald.
Ik wil eerst die game spelen voordat ik hem eventueel koop, weet gewoon niet goed genoeg wat ik ervan kan verwachten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef -Dries- het volgende:
En nog steeds weet ik niet wat er zo speciaal is aan GoW.
Join the club.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef -Dries- het volgende:
Me too. Lijkt me nogal eentonig...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef -Dries- het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef M.Melandri het volgende:
iemand PES online?
gamertag: VirgulateDuke
Als ik een dubbeltje kreeg voor elke keer dat die vraag gesteld wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt d'r eig nog een GoW demo voor de release?
Spore?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef Cubewoods het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand daadwerkenlijk op een EA game zit te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |