Zo.. ben er weer
Rainbow Six: Las Vegas: Ziet er goed uit, ik vind het wegduiken en om het hoekje kijken erg leuk, ook het je gun om het hoekje steken en schieten.. Wat ik een beetje jammer vind is dat als je op infiltrate zet en je stuurt je mannetjes naar voren.. en ze worden plots beschoten.. dat ze blijven schuilen.. maarja maybe komt dat wel.. of zie ik het verkeerd..
Ik vind het ook erg leuk om een ruimte via 2 kanten te bestormen, mijn teammates staan bij de eerste deur in positie.. ik bij de tweede, ff kijken met de cam en taggen.. dan beide tegelijk naar binnen stormen.. en dat geluid van onze silencers... heerlijk
Tony Hawk: Project 8: Erg leuke demo, 15 minuten free roam in klein gedeelte.. leuk dat je meer kan doen met opdrachten.. niet het aantal punten bijv.. maar een stuk grinden of manualen.. altijd wel leuk.. maar om een sick score te halen.. niet te doen
![]()
Die nieuwe manier van truukjes was ff wennen, maar wel leuk om te doen.. geeft een beetje een nieuwe dimensie.. maar gelukkig niet verplicht.. en de graphics zien er puik uit..
Deze 2 komen zeker in me lijstje van nog te kopen.. naast:
Saints Row
Splinter Cell DA
GoW
Blue Dragon
RS:V
COD 3
[ Bericht 1% gewijzigd door wc-eend op 26-10-2006 19:00:59 (Smiley en Spelfout) ]