Ik zal het proberen zodra ik hem heb!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zet die fatique shit is uit, ik speel met Arsenal nu en alles gaat tyfus snel![]()
Ligt er aan waar je van houdt. De X360-versie is trager dan de PS2-versie, maar daardoor wel realistischer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef Badabingea het volgende:
Is de 360 versie dan nu paup of juist goed?
doe de autorun van de cd en klik op settings.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:08 schreef Arjann87 het volgende:
Ik heb met het pc het volgende probleem:
Leuk spel hoor, dat pes6. Helaas laten de controls te wensen over. Ik wil de zelfde controls als die ik bij Fifa gebruik máár hoe doe ik dat? Als ik naar controls ga van het spel zelf, dan krijg ik ineens playstation controls. Daar kan ik mee leven, maar als bij het rennen de E het niet doet, word ik wel een beetje misselijk van het spel. Niks werkt qua controls. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Je moet gewoon een controller bij de MediaMarkt kopen voor een euro of 15. Heb je veel meer aan. Spelen gaat dan heerlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:08 schreef Arjann87 het volgende:
Ik heb met het pc het volgende probleem:
Leuk spel hoor, dat pes6. Helaas laten de controls te wensen over. Ik wil de zelfde controls als die ik bij Fifa gebruik máár hoe doe ik dat? Als ik naar controls ga van het spel zelf, dan krijg ik ineens playstation controls. Daar kan ik mee leven, maar als bij het rennen de E het niet doet, word ik wel een beetje misselijk van het spel. Niks werkt qua controls. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Dat moet natuurlijk andersomquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:32 schreef twi het volgende:
Hier kan ik nog scheldenAan de telefoon ben ik heel netjes
Het is echt een hele leuke game!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:23 schreef twi het volgende:
PES6 in het plastic op m'n bureau. De ingepakte doos met m'n kapotte X360 ernaast![]()
KOLERE KUT MICROSOFT!
hij is een stuk trager geworden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:19 schreef Angelob het volgende:
FF vraagje voor diegene hier die ook Winning Eleven 10 hebben gespeeld: Wat is er aan PES 6 verandert vergeleken met WE 10?
Dat is het toch altijd, de ML? Ja, je kunt ook met de echte spelers beginnen, maar dat is voor mietjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben met NAC bezig in de ML. Ik vind het wel leuk om van een matig team een wereldelftal (proberen) te maken.
Espimas, Macco, Zamenhof, Huylens, Ximelez en Castolo zeggen je niks?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Que?
Accumulated Fatigue? Dat heeft weinig met de gameplay te maken. Het betekent alleen dat je spelers niet moe blijven na een wedstrijd in een toernooi.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zet die fatique shit is uit, ik speel met Arsenal nu en alles gaat tyfus snel![]()
Kreeg net met dat kneuzen team met 3-0 op m'n flikker van Heracles (wel moeilijkste stand) dus ik denk dat ik daar nog even mee wachtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Espimas, Macco, Zamenhof, Huylens, Ximelez en Castolo zeggen je niks?
Ik zal je zo wel uitdagen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Accumulated Fatigue? Dat heeft weinig met de gameplay te maken. Het betekent alleen dat je spelers niet moe blijven na een wedstrijd in een toernooi.
Kwil nu weleens online kunnen trouwens, nog geen enkele keer gelukt tot nu toe. Tegen de cpu steeds is ook niet alles, zeker nu ik nog lerende ben. Even kunnen knallen tegen iemand via live kan dan wonderen doen!
Dus als jullie een sparring partner zoeken, add gamertag Un4 NL even.Of als ik al in je lijst sta mag je me ook altijd uitdagen voor een potje.
Ok dan is goed, spring eerst nog even onder de douche en daarna zie je me wel online verschijnen!quote:
Gelukkig, vond WE10 veel te snel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij is een stuk trager geworden.
Gewoon kort indrukkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:01 schreef Robocock het volgende:
Ik ben een ontzettende PES noob, maar is een binnenkantje voet niet mogelijk bij het afronden?
Of r2 erbij pakken tijdens het "opladen" van je schot..quote:
Ik heb je toegevoegdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef M.Melandri het volgende:
iemand PES online?
gamertag: VirgulateDuke
Je moet schieten en dan heel snel op RT of RB drukken. De knop waar je niet mee rent. Eerste keer gaan ze kut, je moet echt veel oefenen daarmee. Probeer de training mode isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:01 schreef Robocock het volgende:
Ik ben een ontzettende PES noob, maar is een binnenkantje voet niet mogelijk bij het afronden?
WE 10 was fucking langzaam, gewoon net als in het echt.. Ik denk dat je dan een andere versie heb dan mij!? ofzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gelukkig, vond WE10 veel te snel.
Van de week maar even officieel bij de FRS halen.![]()
alleen jammer dat gvd het spelen via internet nog steeds niet werktquote:
Morgen werkt het toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:23 schreef toma het volgende:
[..]
alleen jammer dat gvd het spelen via internet nog steeds niet werkt
Ik kan wel inloggen en een account aanmaken. Maar als ik dan op mn account klik zodat ie door gaat naar t volgende menu zegt ie ineens "Connection to server lost"![]()
wordt er moedeloos van. Had m net zo goed kunne downloaden.
Omdat Konami heeft gezegd dat ze eerst gingen testen, en volgens mij moet het vanaf morgen 100% zijn.quote:
dan hoop ik dat ie t morgen wel doenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat Konami heeft gezegd dat ze eerst gingen testen, en volgens mij moet het vanaf morgen 100% zijn.
Ja zoiets had ik ook gelezen.. Ik heb m morgen pasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat Konami heeft gezegd dat ze eerst gingen testen, en volgens mij moet het vanaf morgen 100% zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |