Army of Twoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef Cubewoods het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand daadwerkenlijk op een EA game zit te wachten.
Viel mij ook meteen op, maar kan me toch bijna niet voorstellen dat het echt is... zou logischer zijn als het gewoon een decor is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:00 schreef Emerica het volgende:
Wat een zieke misselijke plek om een game te gaan promoten...
Dan had je nu 2 euro?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik een dubbeltje kreeg voor elke keer dat die vraag gesteld was
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef Chocobo het volgende:
MK3 uit woede gedeleteEindbaas was niet te doen voor me....................
Tiger Woods seriesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Spore?
C&C3?
ik hoef vast niet door te gaan.
Had dan ook de leveringsvoorwaarden gelezen, beetje vreemd om daar boos over te doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
xboxhome precies zelfde..komende week, zeggen ze![]()
quote:
Vertel dan eens wat meer!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Atuniel het volgende:
Ja hij is erg "vet"
inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:00 schreef Emerica het volgende:
Wat een zieke misselijke plek om een game te gaan promoten...
Doe maar wel, want wat is er naast die 2 nog meer dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Spore?
C&C3?
ik hoef vast niet door te gaan.
Ja het verbaast mij dat je hem zelf nog niet hebt gehaald Gijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat meer!
Ik hoop hem dit weekend binnen te hebben.
Krijg je er nu wel al zin in Gijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Noem een game met vergelijkbare gameplay.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef masterdave het volgende:
Ik denk dat Gears of War niet echt vernieuwend is, en dat het meer voor de graphicshoeren is om te pronken met wat de xbox360 kan, he verrek, ik ben een graphicshoer van de bovenste plank, HEBBUH DIE GAME!
Ik quote deze post over een paar maanden nog eens voor je.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef masterdave het volgende:
Ik denk dat Gears of War niet echt vernieuwend is, en dat het meer voor de graphicshoeren is om te pronken met wat de xbox360 kan, he verrek, ik ben een graphicshoer van de bovenste plank, HEBBUH DIE GAME!
SUPERMANquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef Cubewoods het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand daadwerkenlijk op een EA game zit te wachten.
Oh en Microsoft kondigde net in zijn kwartaalcijfers (!!!) een winst van 3.5 miljard aan. Dus die verliezen op de XBOX divisie zijn wel op te vangenquote:Microsoft claims 6 million Xbox 360 shipped worldwide
Microsoft became the first of the three players to launch a next generation gaming console when they released the Xbox 360 last year.
The company would now take on Sony’s Playstation 3 and Nintendo Wii consoles both of which go on sale next month.
In the meantime, Microsoft has said that they have sold more than 6 million units of the Xbox 360 since the launch worldwide.
Microsoft added that its entertainment and devices division that includes the Xbox business trimmed its first-quarter loss to $96 million from $173 million a year earlier.
The company added that they are aiming to touch sales of 10 million console units by the end of the year.
deze game is af, klaar.. branden die hap in pakken en opsturen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Ik speel nog steeds Fight Night Round 3, dus kan je nagaan wat een graphicshoer ik benquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik quote deze post over een paar maanden nog eens voor je.
Het ging ook niet over het graphicshoer zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:32 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds Fight Night Round 3, dus kan je nagaan wat een graphicshoer ik ben![]()
Over paar maanden speel ik waarschijnlijk nog steeds online
Precies, als bljikt dat het spel meer is dan de grafische schil, dat de hele wereld speelt omdat het spel gewoon goed is en verslavend... dan zou ik graag die post nog eens willen aanhalenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ging ook niet over het graphicshoer zijn
Kill.Switchquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:39 schreef Panick het volgende:
[..]
Noem een game met vergelijkbare gameplay.
Dus waar je steeds van muurtje naar muurtje gaat en kan schieten zonder te kijken.
GoW is zowel vernieuwend als een van de mooiste games ooit. En de MP belooft ook een hoop goed.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:19 schreef jogy het volgende:
En bij SC:DA kom ik niet verder dan het hek wat onder stroom staat bij de eerste missie. Heb het ook nog niet echt goed gespeeld hoor maar volgens mij heb ik iets gemist.
Leuk dat je het gratis kan downloaden maar zonder camera heb je er niks aan en bij de camera zit dat spel toch. (of zeggen ze dat het er bij zit maar moet je het gratis downloaden. )quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:48 schreef Megalomaniac het volgende:
Gisteren een spel gespeeld speciaal gemaakt voor de Live Vision Cam.
TotemBall heet het en is best grappig. Je kunt em gratis downloaden(Full Game) van Marketplace.
Nee ik kwam het toevallig tegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Leuk dat je het gratis kan downloaden maar zonder camera heb je er niks aan en bij de camera zit dat spel toch. (of zeggen ze dat het er bij zit maar moet je het gratis downloaden. )
Hij zit nog bij het hekquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:50 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je moet óf dat ene gastje van achteren pakken en de code vragen, of het kantoor binnengaan, de computer hacken en de gate openen, of gewoon het bedieningspaneel van de gate zelf hacken. Het bedieningspaneel zit vlak links naast de gate.
OMG, nog éérder!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij zit nog bij het hek
Je moet het huisje binnen sluipen en een stroomkabel doorsnijden
Uno wel, maar Robotron?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee ik kwam het toevallig tegen.
Uno en Robotron krijg je bij de camera.
Zonder camera heb je er volgens mij niet veel aan idd...maar het was dan ook bedoeld voor mensen mèt cam. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |