quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Fezzizzel het volgende:
Hoe kan het dat je met fifa 07 op de xbox 360 niet uit alle teams kan kiezen? Zelfs niet als je 1 vs 1 speelt?? Ik wil gewoon een potje met ajax kunnen ballen maar ik heb de keuze uit een select aantal buitenlandse competities..... Ik hoef toch niet eerst het halve spel te spelen om de boel te unlocken??!!?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je daar nu over begint kruip je zeker net onder een steen vandaan?
Eerst elke speler, per stuk 100MS/P en dan nog Het team/de broekjes/shirts voor 500MS/P per teamquote:
Had eigenlijk gehoopt dat de controls waren zoals in RBS3 of in GRAW.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de controls heerlijk...... alles voelde goed aan. Must have voor me
Vind je GoW ook kut, die speelt ook beetje zoals Rainbow Six Vegas, al gaat het duiken en wegspringen etc met A-knop nog lekkerder dan met LT.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat de controls waren zoals in RBS3 of in GRAW.
Zal wel misschien ff wennen zijn, maar voor mij is het geen must have meer.
Scheelt me meteen weer geld.
Nou......quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind je GoW ook kut, die speelt ook beetje zoals Rainbow Six Vegas, al gaat het duiken en wegspringen etc met A-knop nog lekkerder dan met LT.
Met de A knop geef je toch orders?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind je GoW ook kut, die speelt ook beetje zoals Rainbow Six Vegas, al gaat het duiken en wegspringen etc met A-knop nog lekkerder dan met LT.
Dat je je team maten op de vijand laat schieten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Met de A knop geef je toch orders?
Owja, als je een vijand in vizier heb, staat er dat je ook A kan drukken...waar dient d�t dan voor?
In RB6 is A de orders geven knop idd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Met de A knop geef je toch orders?
Owja, als je een vijand in vizier heb, staat er dat je ook A kan drukken...waar dient d�t dan voor?
Bedankt voor je aardige reactie....Sorry dat ik niet dag en nacht achter internet zit om dat soort dingen bij te houden, ik heb fifa 07 op de oude xbox veel gespeeld met alle teams misschien logisch dat ik daarom vewachtte dat die ook in de 360 zouden zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongool, er zitten maar 8 competities en GEEN nederlandse teams![]()
![]()
Guide --> Personal Settings --> Notifications.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:21 schreef Kremers het volgende:
Rainbow Six is idd een geweldig spelWel jammer dat hij tergelijk met GoW uitkomt
Nu ga ik alleen lopen twijfelen welke ik als eerste haal...
Oh, hoe zet je die notificaties van live uit? Ik vind het nogal vervelend als ik steeds berichten krijg over die en die zijn online....
Sorry maar een game blindelings kopen is gewoon domquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:01 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Bedankt voor je aardige reactie....Sorry dat ik niet dag en nacht achter internet zit om dat soort dingen bij te houden, ik heb fifa 07 op de oude xbox veel gespeeld met alle teams misschien logisch dat ik daarom vewachtte dat die ook in de 360 zouden zitten.
Mooie prijsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef Retarded het volgende:
Marvel Ultimate Alliance scoort goed! Op IGN een 8,2 en TeamXbox een 8,8... Heb hem al besteld bij Play-asia voor het luttele bedrag van 35 euro
Ja ik ben vanaf nu ook van plan om 'goede' games bji hun te bestellen, maar ik wil gebruik maken van Paypal. Is dit gratis en moet ik het zien als I-Deal ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef Retarded het volgende:
Marvel Ultimate Alliance scoort goed! Op IGN een 8,2 en TeamXbox een 8,8... Heb hem al besteld bij Play-asia voor het luttele bedrag van 35 euro
Ik neem aan dat je de leveringsvoorwaarden van xboxhome hebt doorgelezen voordat je bestelde?quote:
Ik vond m anders heerlijk besturen eigenlijk.. heel vanzelf, en grafisch prachtig, en gelukkig geen GRAWquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat de controls waren zoals in RBS3 of in GRAW.
Zal wel misschien ff wennen zijn, maar voor mij is het geen must have meer.
Scheelt me meteen weer geld.
Wel een lachen spelletje he.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:27 schreef Atuniel het volgende:
He lekker gegolft gisteren
Spel is echt nog groot zo te zien, dus vermaak me er komend jaar wel mee.
Maar echt jammer van die schijt kleine letters.. ik kan dus niet echt niet lezen hoe je model draait he
Dat scheef slaan inderdaad.. ik had echt zoiets van "Ik hou hem toch recht dammit!!"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wel een lachen spelletje he.
Je slaat snel scheef en het putten valt nog niet mee.
Ja aan één kant wel, ik had ook beter moeten kijken, ik ston wel illegaal geparkeerd in de stad net voor 18:00 uurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry maar een game blindelings kopen is gewoon dom
Sjongejonge Bquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:55 schreef Atuniel het volgende:
Eigenlijk zie ik nu voor het eerst een goede rede om een HDtv te kopen... dit spel.. (ok golf had ik het gisteren ook bij)
Kan ik van iemand even 1000 euro lenen?
Nee ik ga voor de ultieme gamebeleving hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sjongejonge B. Je draaft door
. Geen RB6 maar wel GOW?
![]()
Maar ik doe CoD3 er ook nog bij he .. zal me niet vervelen iigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
Mja ik ga toch echt voor RB6. Ik denk ook dat de singleplayer van Rb6 langer is dan van GOW, en ik hou van lange games
. En dan de MP he
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef Cubewoods het volgende:
Ik ga ook maar voor GoW en CoD3 denk ik, RB6 bevalt me niet.
Laat die Wii ook maar staan denk ik, want krijg het al veel te druk met al die games op de 360
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Cubewoods het volgende:
Hier een HDTVtje voor 99 euro:
Klik
Dat is dan weer jammerquote:Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Precies anders had ik hem gelijk besteldquote:
Paypal is gratis ja. Je maakt geld over vanaf je bankrekening naar je Paypal rekening... duurt een dag of 3 en daarna kun je het heel makkelijk overschrijven naar Play-asia.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ik ben vanaf nu ook van plan om 'goede' games bji hun te bestellen, maar ik wil gebruik maken van Paypal. Is dit gratis en moet ik het zien als I-Deal ?
Sorry voor offtopic![]()
Niemand die PES6 op de 360 speelt begrijpt dat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:09 schreef AntiChrist het volgende:
ik snap niet dat er zo negatief op PES6 gereageerd wordt ik vind hem best vermakelijk eigenlijk maar net zoals altijd weer ff wennen.
Haha link werd op Xboxworld gepost, en daar bestelde iedereen een paar van die dingen. Alleen de link die ze doorgeven, was nog aangemeld van iemandquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Cubewoods het volgende:
Hier een HDTVtje voor 99 euro:
Klik
Lees dat stukje van de voorwaarden die ik gequote hebquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef quantas het volgende:
[..]
ik zit dan toch altijd te twijfelen, of ik dan niet geluk heb en hem echt voor 99 kan krijgen!
ps. je kan toch annuleren als de prijs niet klopt?
Yordi begint niet met een J toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:29 schreef Legendkiller het volgende:
Als je op die Otto link klinkt ben je meteen aangemeld op je naam Cubewoods (of moet ik J. van Dijk zeggen), dus zou hem even weghalen als ik jou was.
Ah, overheen gelezen, dan gaan we maar bestellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:30 schreef Cubewoods het volgende:
Zoals ik hier boven al heb gepost, niet mijn inlognaam
MAarja zal het even veranderen voor die arme gozer.
Het ging ook meer over het stukje of je hem echt niet voor 99 euro zou kunnen krijgen en je gaat nu een overeenkomst aan voor 99 euro, als dan de prijs niet goed blijkt te zijn kunnen ze je niet dwingen om het hogere bedrag te betalenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef quantas het volgende:
tain wat jij hebt gequote kan ik niet uithalen of ik hem ook kan annuleren als de prijs niet blijkt te zijn als op de site!
Zeer vet gemaakt idd, met name de muziekquote:
Maar een creditcard is dus geen vereiste als ik het zo begrijp ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
Paypal is gratis ja. Je maakt geld over vanaf je bankrekening naar je Paypal rekening... duurt een dag of 3 en daarna kun je het heel makkelijk overschrijven naar Play-asia.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar een creditcard is dus geen vereiste als ik het zo begrijp ?
Ja sorry jongens vroeg me toch even af hoe dat nou in zijn werk gaat![]()
Ontopic:
Heeft iemand het spel ook voor 40 euro besteld bij Xboxhome.nl ? Als het goed zullen de exemplaren die voor 4 sept. vandaag de post op gaan. Degene die 'm niet voor deze datum hebben besteld moeten tot volgende week wachten gezien de grote vraag![]()
succes!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
Ik ga nu PES 6 kopen, yeah!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:17 schreef Woutervn het volgende:
Er staat een philips LCD TV 80 CM HD ready voor 99,- op Otto.nl. Zal wel een typfoutje zijn, maar ik weet niet of je er rechten aan kunt ontlenen. Link
PS3 wie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef masterdave het volgende:
De commerial van Gears of War, ingame graphics, beat that PS3, want damnnnnn wat ziet dat er gruwelijk uit zeg
Realtime met de engine gemaakt, niet ingame.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef masterdave het volgende:
De commerial van Gears of War, ingame graphics, beat that PS3, want damnnnnn wat ziet dat er gruwelijk uit zeg
Krijg hem voor 20 euroquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat moet je met GoW als je Rainbow Six kan kopen?
GoW wordt veel meer als wat Halo voor de xbox deed, die MP wordt gewoon te sickquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Verwacht dat ze beiden goede cijfers gaan krijgen, maar ben na 3 Rainbow Six games op de Xbox wel toe aan wat afwisselingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Wtf nu maak je mij ook bangquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef quantas het volgende:
Post is net geweest... geen Pes 6 gekregen van NEDGAME... ik wil spelen
ik ga eerst ff trainen, daarna geef ik ze wel een belletje als jij hem ook niet hebt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:15 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Wtf nu maak je mij ook bangWie gaat Nedgame mailen
?
Laat me weten of die NBA game vet is, want ik vond ze op de PC altijd wel vetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef jpg97 het volgende:NBA 2K7 is verzonden
Hopelijk morgen binnen!
Dan heb ik PES6, NBA 2K7 en een wireless controller voor 129 euro
De demo is al een tijdje op marketplace. Erg mooi ( zelfs de shirts bewegen realistisch mee ).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat me weten of die NBA game vet is, want ik vond ze op de PC altijd wel vet![]()
quote:Donderdag 26 oktober 2006 - Microsoft heeft ideeën proberen te bedenken om betalende Xbox Live members met het zogehete Xbox Live Gold meer profijt van hun abonnement te laten hebben. Deze mensen betalen jaarlijks namelijk ongeveer 60 euro voor de mogelijkheid om games online te spelen. Tot op heden was dat het enige grote voordeel.
Bij de nieuwste Gears of War trailer is er echter een nieuw hoofdstuk ingeluid voor dit abonnement. Gold members krijgen een nieuwe feature waarmee ze voordeel hebben ten opzichte van niet betalende members. Het is namelijk zo dat de trailer op Marketplace alleen nog maar downloadable is voor Gold Members. Major Nelson legt uit:
Quote:
So here is the deal..Silver members WILL get access to this..probably in about a week. This is going to happen more and more (Gold getting things before Silver) so you may want to think about upgrading if you want all the latest and greatest trailers, demos etc.
Silver subscribers zullen dus de content pas een tijdje later, bijvoorbeeld een week, kunnen downloaden. Een neveneffect is dat de downloadsnelheid hoger zal liggen voor de mensen die Gold hebben en direct een demo willen downloaden na zijn release. Er zullen immers minder mensen zijn die hem tegelijk downloaden. Dit zullen we steeds meer gaan zien in de toekomst en moet zorgen voor nog meer redenen om die 60 euro per jaar te betalen voor Xbox Live Gold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |