Niemand die PES6 op de 360 speelt begrijpt dat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:09 schreef AntiChrist het volgende:
ik snap niet dat er zo negatief op PES6 gereageerd wordt ik vind hem best vermakelijk eigenlijk maar net zoals altijd weer ff wennen.
Haha link werd op Xboxworld gepost, en daar bestelde iedereen een paar van die dingen. Alleen de link die ze doorgeven, was nog aangemeld van iemandquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Cubewoods het volgende:
Hier een HDTVtje voor 99 euro:
Klik
Lees dat stukje van de voorwaarden die ik gequote hebquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef quantas het volgende:
[..]
ik zit dan toch altijd te twijfelen, of ik dan niet geluk heb en hem echt voor 99 kan krijgen!
ps. je kan toch annuleren als de prijs niet klopt?
Yordi begint niet met een J toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:29 schreef Legendkiller het volgende:
Als je op die Otto link klinkt ben je meteen aangemeld op je naam Cubewoods (of moet ik J. van Dijk zeggen), dus zou hem even weghalen als ik jou was.
Ah, overheen gelezen, dan gaan we maar bestellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:30 schreef Cubewoods het volgende:
Zoals ik hier boven al heb gepost, niet mijn inlognaam
MAarja zal het even veranderen voor die arme gozer.
Het ging ook meer over het stukje of je hem echt niet voor 99 euro zou kunnen krijgen en je gaat nu een overeenkomst aan voor 99 euro, als dan de prijs niet goed blijkt te zijn kunnen ze je niet dwingen om het hogere bedrag te betalenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef quantas het volgende:
tain wat jij hebt gequote kan ik niet uithalen of ik hem ook kan annuleren als de prijs niet blijkt te zijn als op de site!
Zeer vet gemaakt idd, met name de muziekquote:
Maar een creditcard is dus geen vereiste als ik het zo begrijp ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
Paypal is gratis ja. Je maakt geld over vanaf je bankrekening naar je Paypal rekening... duurt een dag of 3 en daarna kun je het heel makkelijk overschrijven naar Play-asia.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar een creditcard is dus geen vereiste als ik het zo begrijp ?
Ja sorry jongens vroeg me toch even af hoe dat nou in zijn werk gaat![]()
Ontopic:
Heeft iemand het spel ook voor 40 euro besteld bij Xboxhome.nl ? Als het goed zullen de exemplaren die voor 4 sept. vandaag de post op gaan. Degene die 'm niet voor deze datum hebben besteld moeten tot volgende week wachten gezien de grote vraag![]()
succes!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
Ik ga nu PES 6 kopen, yeah!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:17 schreef Woutervn het volgende:
Er staat een philips LCD TV 80 CM HD ready voor 99,- op Otto.nl. Zal wel een typfoutje zijn, maar ik weet niet of je er rechten aan kunt ontlenen. Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |