PS3 wie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef masterdave het volgende:
De commerial van Gears of War, ingame graphics, beat that PS3, want damnnnnn wat ziet dat er gruwelijk uit zeg
Realtime met de engine gemaakt, niet ingame.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef masterdave het volgende:
De commerial van Gears of War, ingame graphics, beat that PS3, want damnnnnn wat ziet dat er gruwelijk uit zeg
Krijg hem voor 20 euroquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat moet je met GoW als je Rainbow Six kan kopen?
GoW wordt veel meer als wat Halo voor de xbox deed, die MP wordt gewoon te sickquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Verwacht dat ze beiden goede cijfers gaan krijgen, maar ben na 3 Rainbow Six games op de Xbox wel toe aan wat afwisselingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Wtf nu maak je mij ook bangquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef quantas het volgende:
Post is net geweest... geen Pes 6 gekregen van NEDGAME... ik wil spelen
ik ga eerst ff trainen, daarna geef ik ze wel een belletje als jij hem ook niet hebt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:15 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Wtf nu maak je mij ook bangWie gaat Nedgame mailen
?
Laat me weten of die NBA game vet is, want ik vond ze op de PC altijd wel vetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef jpg97 het volgende:NBA 2K7 is verzonden
Hopelijk morgen binnen!
Dan heb ik PES6, NBA 2K7 en een wireless controller voor 129 euro
De demo is al een tijdje op marketplace. Erg mooi ( zelfs de shirts bewegen realistisch mee ).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat me weten of die NBA game vet is, want ik vond ze op de PC altijd wel vet![]()
quote:Donderdag 26 oktober 2006 - Microsoft heeft ideeën proberen te bedenken om betalende Xbox Live members met het zogehete Xbox Live Gold meer profijt van hun abonnement te laten hebben. Deze mensen betalen jaarlijks namelijk ongeveer 60 euro voor de mogelijkheid om games online te spelen. Tot op heden was dat het enige grote voordeel.
Bij de nieuwste Gears of War trailer is er echter een nieuw hoofdstuk ingeluid voor dit abonnement. Gold members krijgen een nieuwe feature waarmee ze voordeel hebben ten opzichte van niet betalende members. Het is namelijk zo dat de trailer op Marketplace alleen nog maar downloadable is voor Gold Members. Major Nelson legt uit:
Quote:
So here is the deal..Silver members WILL get access to this..probably in about a week. This is going to happen more and more (Gold getting things before Silver) so you may want to think about upgrading if you want all the latest and greatest trailers, demos etc.
Silver subscribers zullen dus de content pas een tijdje later, bijvoorbeeld een week, kunnen downloaden. Een neveneffect is dat de downloadsnelheid hoger zal liggen voor de mensen die Gold hebben en direct een demo willen downloaden na zijn release. Er zullen immers minder mensen zijn die hem tegelijk downloaden. Dit zullen we steeds meer gaan zien in de toekomst en moet zorgen voor nog meer redenen om die 60 euro per jaar te betalen voor Xbox Live Gold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |