Ik vind jou ook lief hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan ook lief zijn zonder geld te hebben, hoor.
Ik zei ook: Als ze het WEL melden, is de opdracht dan mislukt?? Want een onderdeel van de opdracht was toch dat ze het zouden melden, dus dat is dan toch juist goed?quote:
quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rode kruizen ind e OP.
Ja, dan is 'ie ook mislukt. Die politie is er zeg maar om het te voorkomen. In het geval van Roel: hij mocht gewoon doorroken dus, hoorde bij de geheime missie en beïnvloedde de weekopdracht niet. Behalve als 'ie betrapt zou worden. Geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Maar als de rookpolitie het meldt, is de opdracht dan nóg mislukt??
-edit-
Ik bedoel: Roel heeft ook gerookt... maar daardoor is de opdracht niet mislukt, maar nu dan wel?? Eigenlijk beetje onduidelijke opdracht als je het zo ziet.
Hij mot je gewoon niet meerquote:Op woensdag 28 september 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat is Bupa's schuld.
?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat is Bupa's schuld.
Je hebt de verkeerde OP genomen.quote:
Ik heb een afkorting gekregenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef Svensational het volgende:
Hee atb, hoe kom jij hier trouwens ineens terecht?
Ja, dat krijg je ervan als je zo'n lange naam hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb een afkorting gekregen![]()
![]()
![]()
Tof, maar wie ben je?quote:
ik klikte, ik las en reageerde.
Ik heb 'm besteld.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde OP genomen.
Klotenaamquote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ervan als je zo'n lange naam hebt.
Vraag maar raak.quote:[..]
Tof, maar wie ben je?
quote:
Serieus?quote:
Ah okquote:Op woensdag 28 september 2005 18:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dan is 'ie ook mislukt. Die politie is er zeg maar om het te voorkomen. In het geval van Roel: hij mocht gewoon doorroken dus, hoorde bij de geheime missie en beïnvloedde de weekopdracht niet. Behalve als 'ie betrapt zou worden. Geloof ik.
Nee, natuurlijk niet.quote:
Ik weet niet of ze nu op dit uien-rantsoen moeten of het normale rantsoen, ik ga me weer ff inlezen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok
Nou dus nog een week uien?
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde OP genomen.
Je mist een hoop.quote:
ik neem aan gewoon weer uien en pindakaasquote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok
Nou dus nog een week uien?
http://wiki.fok.nl/index.php/ShowChatquote:
Lijkt me verspilde moeite aangezien hij vrijdag pas in de winkels komt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Serieus?.
Ik niet trouwens, ik ga morgen weer alle winkels in R'dam centrum af om hem misschien dan al te hebben.![]()
.
Uh, gok ik?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lijkt me verspilde moeite aangezien hij vrijdag pas in de winkels komt.![]()
Vaak ligt hij dan al eerder in de winkels.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Officieel zaterdag pas, maar volgens FRS en MusicSTore is er goede kans dat 'ie er morgen al is.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik doe ook mn best qua inlezen, maar lukt nog niet echt.. Ik kan Tan ook niet vinden op de streamsquote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nu op dit uien-rantsoen moeten of het normale rantsoen, ik ga me weer ff inlezen..
Mooie coverquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vaak ligt hij dan al eerder in de winkels.
Zo klopt het wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lijkt me verspilde moeite aangezien hij vrijdag pas in de winkels komt. het een CD van Hind is.![]()
Kop kleiner dan ik nog.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mooie cover.
Maar ze is wel enorm "groot" geworden (toen bij Play zag ik d'r voorbij komen).
Zoeken in wiki.fok.nl.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/ShowChat
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ShowChat
En die eerste hebben we maar 1 topic gebruikt, dus hoe je daar nou weer terecht kwam
Ik hoef alleen maar de "w" in mijn adresbalk te tikken en dan kot die hele link al tevoorschijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoeken in wiki.fok.nl.
Ik was lui.Ik kon net zo goed naar het oude topic gaan voor de goede link.
1. Naam:quote:
Ik zal hem straks eens invullen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
..
Je kunt die lijst niet eens gewoon kopieren van een site, ik moest eerst bij iemand alle antwoorden weghalen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.cu2.nl/bupatih
Ik heb al 3 Fok!-vriendjes
OMG, hoe flauw..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.cu2.nl/bupatih
Ik heb al 3 Fok!-vriendjes
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
24. Favoriete film: Gladiator
quote:11. Broers/zussen: Een zusje ja
Sinds wanneer is Tenerife een land?quote:15. Vakantieland: Tenerife..
als in "Indiaas" of "Nederlands-Indië -> Indonesisch" ?quote:39. Lievelingseten: Indisch, Spaans...
Zeikerd.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is Tenerife een land?.
[..]
als in "Indiaas" of "Nederlands-Indië -> Indonesisch" ?
Indonesisch is (soms) best lekker.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeikerd..
Als in: Ja weet iik veel, chinees, indisch, japans.,.. oosters.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Zhenar!
Je avatar, mên!
Die vind ik dus ontzettend gaaf, hè!!!
Je hebt steeds een anderquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Zhenar het volgende:
TROUWENS... waarom heeft nog niemand opgemerkt hoe ontzettend GAAF mijn nieuwe avatar is?!?![]()
NOU ÈN, JIJ UBER-DOOS!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt steeds een ander
Deze is wel het leukst van de nieuwe..
quote:37. Lievelingslied allertijden: Verschilt met de week.
quote:10. Hobby's: Tennis, DVD's, CupD, FOK
Slijmbal.quote:20. Wie bewonder je enorm: Mijn Baas
Denk maar niet dat ik die van jou ook helemaal ga lezen.quote:
Dat lijkt me niet.quote:93. Waar heb je deze vragenlijst vandaan: Van BVO...
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:01 schreef Dizer het volgende:
24. Favoriete film: Pearl Harbor
Jij je zinquote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dize... Nee... Jij... Pearl... HARBOR?!?!??!???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nietesquote:
Da's veeeel beter!quote:
Dudequote:Wat vind je het mooist aan jezelf: mijn perineum.
Heb je die wel eens bekeken?quote:
IK ZEG TOCH DAT HIJ LEUK IS HALVE HOMOquote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NOU ÈN, JIJ UBER-DOOS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
()
Ik moest gewoon weer even mijn draai vinden. Dit is een blijvertje. En natuurlijk is deze het leukst want hij is van...
[afbeelding]
THUNDERCATS!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien ik meerdere nummers goed vind, en die zeg maar rouleren in mijn top 10.quote:
Het iemand anders nadoen spelletje is voorbij hoor. Je hoeft me niet na te doenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
Ik ga een DVD kijken en dan slapen.
Weet ik, ik weet namelijk wél welke DVD ik ga kijken.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het iemand anders nadoen spelletje is voorbij hoor. Je hoeft me niet na te doen![]()
Mijn streams bufferen alleen maarquote:
Ik kijk via dat programmaatje waarbij je 4 schermpjes in een heb.. stond ergens in het BB5-forum..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn streams bufferen alleen maar
Kijk je via internet of in mediaplayer?
Welke??? En btw.. jij hebt geen 200 dvd's om tussen te kiezen.. als je dat had, dan zou je me wel begrijpen dat het echt te moeilijk is af en toequote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet ik, ik weet namelijk wél welke DVD ik ga kijken..
Oh dat zal ik eens zoeken danquote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk via dat programmaatje waarbij je 4 schermpjes in een heb.. stond ergens in het BB5-forum..
Buffy?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
Buffer...
Tuurlijk nietquote:
quote:
Wil je gebanned worden?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef timbob het volgende:
DIT IS EEN TVP!
Tja...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Je breekt mijn hart.. plus die van Bar_rel en die van Zhenar
![]()
Ik gebruik bbstreams. Werkt best aardig vind ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat zal ik eens zoeken dan
Ik heb wel eens via een site gekeken met 4 streams maar dat trekt mijn pc niet, maar misschien dat programma'tje wel
Via talpa.tv gaat het trouwens nu wel
Dat kan. Vond ik in het begin ook. Totdat ik een dag niks te doen had en toevallig was het woensdaf avond Buffy, Charmed en Angel avond op SBS6/NET5 of zo en ik ging kijken en sinds dien ben ik verslaafdquote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja...Ik vind Buffy echt zó stom
net als Angel
en Charmed
Oh god, alle mannen hier zijn Buffy-fanquote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik gebruik bbstreams. Werkt best aardig vind ik.
hier te vinden
van www.partyplace.info.
En Buffy is leuk.
Zo is Mark verslingerd geraakt aan Wietekequote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
Dat kan. Vond ik in het begin ook. Totdat ik een dag niks te doen had en toevallig was het woensdaf avond Buffy, Charmed en Angel avond op SBS6/NET5 of zo en ik ging kijken en sinds dien ben ik verslaafd![]()
Ik heb al genoeg verslavingen op het momentquote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kan. Vond ik in het begin ook. Totdat ik een dag niks te doen had en toevallig was het woensdaf avond Buffy, Charmed en Angel avond op SBS6/NET5 of zo en ik ging kijken en sinds dien ben ik verslaafd![]()
Aan HW heb je genoeg zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg verslavingen op het moment
Het komt me heel bekend voor maar kan me er niets van herinnerenquote:
Ze is ook leuk.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh god, alle mannen hier zijn Buffy-fan
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze is ook leuk.
Vroeger kwam het altijd lekker 's nachts op net5. Altijd lekker kijken en daarna slapen.
Angel en Charmed zijn trouwens niks.
Naja, ik heb er nog meer hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aan HW heb je genoeg zou ik zeggen
Gelukkig nog een normale man in dit topicquote:
Nou, ga je gangquote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]Angel... hoe durf je. Charmed, tjah ieder zijn eigen mening. Maar als je van Buffy houdt... niet van Angel?
![]()
Dat zei Bar_rel ook ooit totdat ik hem ging stalken.. En nu heeft ie alle dvd's van Angel ook gekocht
Jij gelooft niet in de schone kunsten van het goochelen?quote:
Nee, ik hou ook niet van Hans Kazan/Klokquote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in de schone kunsten van het goochelen?
Nee schat, je bent Brainpower nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
Yoooo.
Oefenen kan geen kwaadquote:
Fajah Lourens bij Jensen. Ze ziet er echt supergoed uitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
Yoooo.
In het begin had ik er ook moeite mee. Echt, je went eraan!! Ik heb zelfs dat ik soms twijfel of ik Buffy of Angel beter vind... echt moeilijk gewoonquote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, ga je gang. Paar afleveringen gekeken in het begin, maar het was toch anders.
iig geen Buffy in de hoofdrol.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fajah Lourens bij Jensen. Ze ziet er echt supergoed uitDat haar, die lach
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk straks de HH wel even, want damn... wat zag zij er weer geweldig uit zeg.quote:
Ik snap al die mensen die Talpa afzeiken gelijk een stuk beterquote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef alwaysthebest het volgende:
De herhaling komt er toch bijna meteen achteraan.
Die lach he... dat is een van de mooiste lach die ik heb gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk straks de HH wel even, want damn... wat zag zij er weer geweldig uit zeg..
!!!!
Die lach alleen al man..
.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die lach he... dat is een van de mooiste lach die ik heb gezien
Jensen zit bij RTL5 hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik snap al die mensen die Talpa afzeiken gelijk een stuk beter
Lul niet man, het gaat je om haar tietenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
Die lach he... dat is een van de mooiste lach die ik heb gezien
[afbeelding]
Die zijn al verkleind.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een memmen zeg.
Daarop lacht ze niet eens neequote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Dada het volgende:
Let vooral op het plaatje dat Dizer erbij post
Die ging ze toch weghalen? Ja toch? Laten we het hopen. Maar damn... nu ik haar weer zie...wat mis ik haar in GTSTquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
Die tatoeages alleen... zo zonde..
Nee zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
Jensen zit bij RTL5 hoor...
Ze heeft ze toch verkleind?? Wat zeur je nouquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Lul niet man, het gaat je om haar tieten
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Dada het volgende:
Dizer: http://www.apple.com/trailers/universal/jarhead/ lijkt mij een hele sterke film
quote:
Als die tieten eenmaal op je netvlies staan gebrand dan gaan ze er niet meer afquote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Ze heeft ze toch verkleind?? Wat zeur je nou
Jake Gyllenhaal, Jamie Foxxquote:
Oooaaaaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
Jake Gyllenhaal, Jamie Foxx![]()
Lijkt me een leuke film. Maar byfar niet te vergelijken met BoB/SPR/WTF.. etc..
Hij heeft een mooie glimlach jaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Eindelijk zeg je eens wat zinnigs
[afbeelding]![]()
Toffe acteurquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je eens wat zinnigs
[afbeelding]![]()
Aaaarghquote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Dizer het volgende:
Speciaal voor Beev en moi...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat haar van hemquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Kan 'ie ook nog ietsjes meer op het gezicht ingezoomd??
Dat je die blik echt goed ziet zeg maar..
Ik heb een hekel aan Ali B. Wat een mongoolquote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja
Maar hij is wel grappig![]()
En waarom is het dan een mongool?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Ali B. Wat een mongool
Een mongool zou de koningin ook knuffelen jaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een hekel aan Ali B. Wat een mongool
Sorry, dat laatste is een beetje overdreven. Maar even over Ali B. Ik vind hem een sukkel. Ik snap niet waarom hij zo popiejopie is. Plus hij heeft iets tegen Jan Smitquote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En waarom is het dan een mongool?
Ik schrok me ook kapot toen opeens Hind ertussenkwamquote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet slim. Dan denk je eerst: 'Wat een leuke avatar'
En daarna schrik je je helemaal kapot![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet slim. Dan denk je eerst: 'Wat een leuke avatar'
En daarna schrik je je helemaal kapot![]()
Jan Smit is best okquote:
Kinderen uit groep 6 vinden hem al een neppe rapperquote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
Sorry, dat laatste is een beetje overdreven. Maar even over Ali B. Ik vind hem een sukkel. Ik snap niet waarom hij zo popiejopie is. Plus hij heeft iets tegen Jan Smit
ik zeg toch ook.. als je naarzijn muziek luistert..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Buffy en Jan Smit. Het wordt steeds erger![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Zo dan.
Toch klinkt Ali erg vet op die nieuwe shit van Brace.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
ik zeg toch ook.. als je naarzijn muziek luistert..
En ik luister liever naar JS dan naar AB
Marrokanen en aardig? Hoe kun je dat nou zeggen in 1 zin...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het ook helemaal niet over zijn muziek (hoewel ik die ook wel grappig vind)
Het lijkt me gewoon wel een aardige gozer
Het is niet die van jou, maar vanuit het icon-topic.. daar heb ik er ook tig aangeboden gekregen, waardoor ik nu niet kan kiezen. ;').quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]Je hebt hem niet vanuit mijn server gelinkt... waar ben je bang voor???
![]()
quote:
Uuhm.. maar das toch echt wel de icon die ik ook heb gemaakt. Zelfde formaat en zoquote:Op woensdag 28 september 2005 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is niet die van jou, maar vanuit het icon-topic.. daar heb ik er ook tig aangeboden gekregen, waardoor ik nu niet kan kiezen. ;').
En als ik via jou link krijg ik straks weer een of ander dom plaatje.![]()
.
Dat je überhaupt al naar die 2 luistertquote:Op woensdag 28 september 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik zeg toch ook.. als je naarzijn muziek luistert..
En ik luister liever naar JS dan naar AB
Ga maar met Beev verder praten over Marokkanenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Begint net een leuke discussie...![]()
Das dus echt niet dope ouwequote:Op woensdag 28 september 2005 23:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Toch klinkt Ali erg vet op die nieuwe shit van Brace.
Ik luister niet naar die twee.... maar ALS...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je überhaupt al naar die 2 luistert
Niks mis mee.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga maar met Beev verder praten over Marokkanen
Nou...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga maar met Beev verder praten over Marokkanen
Hehequote:Op woensdag 28 september 2005 23:50 schreef Dizer het volgende:
Das dus echt niet dope ouweIk zeg het je, die nieuwe shit van hem is zonde van je doekoe
Nee joh... de ene rapt, de ander gaat met een rapper...quote:
Oh 'als'... Ik vermijd die situaties gewoonquote:Op woensdag 28 september 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik luister niet naar die twee.... maar ALS...![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
Blijf nou even tot 12.00 dan ga ik ook
Ze waren gisteren bij Boulevard.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee joh... de ene rapt, de ander gaat met een rapper...
Ik doe aan de Amerikaanse tijdklok notatiequote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Dada het volgende:
[..]ze blijft hier tot morgen middag zitten
Ik heb het gemist.. maar goed ook.. anders was ik gaanquote:
En vroegen ze weer naar dat "neuken-in-de-auto-incident"?quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef Dada het volgende:
[..]
En vroegen ze weer naar dat "neuken-in-de-auto-incident"?
Het is zijn schuld. Ze krijgt een slecht imago erdoorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. Ze reden naar zijn ouders, toen reed zij links waar ze rechts moest gaan en stonden ze daar opeens.
.
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
Ja.. Ze reden naar zijn ouders, toen reed zij links waar ze rechts moest gaan en stonden ze daar opeens.
.
Dat hebben ze niet gezegd. Ja dus zo beginnen de roddels he...quote:
Ze stonden daar ja, maar dat was alles. Geen seks ofzo.quote:
Nee tijgerquote:
De vuile sletquote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
Ze stonden daar ja, maar dat was alles. Geen seks ofzo.
* Dizer giet water over MissBliss heen zodat ze wakker blijftquote:
Hoe durf je... Ze zijn nog niet getrouwd hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:59 schreef Dada het volgende:
[..]
De vuile sletIk geloof er niets van.
Ik zou er nog een Angel-DVDtje ingooienquote:
Neuh, ik ga zo maar slapenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
* Dizer giet water over MissBliss heen zodat ze wakker blijft
Neeuh... misschien een aflevering van X-Filesquote:Op donderdag 29 september 2005 00:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik zou er nog een Angel-DVDtje ingooien![]()
Oe! Dan blijf ik ook nog even een uurtje wakkerquote:Op donderdag 29 september 2005 00:01 schreef Dizer het volgende:
Neeuh... misschien een aflevering van X-Files
Nou ik dacht: ik doe eens wat andersquote:
Ja maar...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ik dacht: ik doe eens wat anders![]()
Nou.. ik ga zo naar bedquote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Oe! Dan blijf ik ook nog even een uurtje wakker
Gefeliciteerdquote:
Je PIquote:Op donderdag 29 september 2005 08:42 schreef Svensational het volgende:
Hoi Dizer.
Haha, je trekt weer voorbarige conclusies.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:43 schreef Dizer het volgende:
Ik ga douchen en kom straks terug. Dan wil ik een goed antwoord waarom jij mij niet ok vindt
Je weet toch... jij bentquote:Op donderdag 29 september 2005 08:43 schreef Svensational het volgende:
Die PI sloeg erop dat ik een hekel heb aan hoi zeggen..
Nou nog een leuke melodie erbij.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet toch... jij benten ik vind je
en het doet me
als je [afbeelding] zou doen
![]()
.
Stemmen jij.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:16 schreef Bupatih het volgende:
Oi.
Uhuhquote:
Ik ben lekker vrijquote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Nu douchen en dan naarschool
quote:
dat wist ikquote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef LeBeau het volgende:
Ik had nog wel de neiging om gewoon een plaatje van Jaws neer te kwakken.
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef Bupatih het volgende:
Mukieje bent altijd welkom in ShowChat hoor
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bupa
Das lief, maar denk niet dat het zo mijn ding is als ik het zo lees
Dan blijf ik liever in USSC en PTASC
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo niet je ding?
Sven is er ook....en we hebben het eigenlijk nooit over showbizz-dingen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik lees het de komende tijd wel ff mee, maar intensief posten
Voor de rest ga ik er lekke rniet op in, aangezien ik liever direct blijf wat dit betreft
Mukie, als je dit leest: HIER KOMENquote:Op donderdag 29 september 2005 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké
Maar je bent altijd welkom, hoor.
nope nog niet.... op radio 2 zeiden ze al dat ie briljant was, maar dat lijkt me logischquote:Op donderdag 29 september 2005 13:20 schreef mark_03 het volgende:
Hey Babs, nieuwe album van De Dijk al gehoord?.
Té weinig..quote:Op donderdag 29 september 2005 14:10 schreef Zhenar het volgende:
Wauw! Hoe weinig gebeurt er hier???
jij welquote:Op donderdag 29 september 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik mijn naam op je ingetapete been zetten?
Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:51 schreef timbob het volgende:
[..]
jij wel
maar moet je wel tape meenemen.
want m'n enkel is het vooral
'quote:
Jensen heeft ook steeds dezelfde gastenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
'
Fajah gisteravond bij Jensen..
HH van Play met Hind is nu bezig trouwens, Hind om 17:00 geloof ik..
Oh, en ik heb de CD binnen..
...quote:Muts, ik ze weer bijstandsmoeder nu?
quote:
Hoe kom je in godsnaam bij 'Muts'?quote:Dus, is ze weer bijstandsmoeder nu?
Dat vind ik dat wel weer een toffe opmerking van derquote:Op donderdag 29 september 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
Ja, en er werken alleen maar homo's verder.
Jensen mocht gratis een nachtje komen zei ze.![]()
.
Ik vind haar een muts.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom je in godsnaam bij 'Muts'?![]()
Dat zei ze zeker nadat Jensen het zo ongeveer in haar mond had gelegd.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:48 schreef alwaysthebest het volgende:
En ze doet het met vrouwen "voor de leuk".
Niet echt, ze meende het wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zei ze zeker nadat Jensen het zo ongeveer in haar mond had gelegd.
Dat doet 'ie altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |