Buffy?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
Buffer...
Tuurlijk nietquote:
quote:
Wil je gebanned worden?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef timbob het volgende:
DIT IS EEN TVP!
Tja...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Je breekt mijn hart.. plus die van Bar_rel en die van Zhenar
![]()
Ik gebruik bbstreams. Werkt best aardig vind ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat zal ik eens zoeken dan
Ik heb wel eens via een site gekeken met 4 streams maar dat trekt mijn pc niet, maar misschien dat programma'tje wel
Via talpa.tv gaat het trouwens nu wel
Dat kan. Vond ik in het begin ook. Totdat ik een dag niks te doen had en toevallig was het woensdaf avond Buffy, Charmed en Angel avond op SBS6/NET5 of zo en ik ging kijken en sinds dien ben ik verslaafdquote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja...Ik vind Buffy echt zó stom
net als Angel
en Charmed
Oh god, alle mannen hier zijn Buffy-fanquote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik gebruik bbstreams. Werkt best aardig vind ik.
hier te vinden
van www.partyplace.info.
En Buffy is leuk.
Zo is Mark verslingerd geraakt aan Wietekequote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
Dat kan. Vond ik in het begin ook. Totdat ik een dag niks te doen had en toevallig was het woensdaf avond Buffy, Charmed en Angel avond op SBS6/NET5 of zo en ik ging kijken en sinds dien ben ik verslaafd![]()
Ik heb al genoeg verslavingen op het momentquote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kan. Vond ik in het begin ook. Totdat ik een dag niks te doen had en toevallig was het woensdaf avond Buffy, Charmed en Angel avond op SBS6/NET5 of zo en ik ging kijken en sinds dien ben ik verslaafd![]()
Aan HW heb je genoeg zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg verslavingen op het moment
Het komt me heel bekend voor maar kan me er niets van herinnerenquote:
Ze is ook leuk.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh god, alle mannen hier zijn Buffy-fan
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze is ook leuk.
Vroeger kwam het altijd lekker 's nachts op net5. Altijd lekker kijken en daarna slapen.
Angel en Charmed zijn trouwens niks.
Naja, ik heb er nog meer hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aan HW heb je genoeg zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |