Daarop lacht ze niet eens neequote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Dada het volgende:
Let vooral op het plaatje dat Dizer erbij post
Die ging ze toch weghalen? Ja toch? Laten we het hopen. Maar damn... nu ik haar weer zie...wat mis ik haar in GTSTquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
Die tatoeages alleen... zo zonde..
Nee zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
Jensen zit bij RTL5 hoor...
Ze heeft ze toch verkleind?? Wat zeur je nouquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Lul niet man, het gaat je om haar tieten
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Dada het volgende:
Dizer: http://www.apple.com/trailers/universal/jarhead/ lijkt mij een hele sterke film
quote:
Als die tieten eenmaal op je netvlies staan gebrand dan gaan ze er niet meer afquote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Ze heeft ze toch verkleind?? Wat zeur je nou
Jake Gyllenhaal, Jamie Foxxquote:
Oooaaaaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
Jake Gyllenhaal, Jamie Foxx![]()
Lijkt me een leuke film. Maar byfar niet te vergelijken met BoB/SPR/WTF.. etc..
Hij heeft een mooie glimlach jaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Eindelijk zeg je eens wat zinnigs
[afbeelding]![]()
Toffe acteurquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je eens wat zinnigs
[afbeelding]![]()
Aaaarghquote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Dizer het volgende:
Speciaal voor Beev en moi...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat haar van hemquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Kan 'ie ook nog ietsjes meer op het gezicht ingezoomd??
Dat je die blik echt goed ziet zeg maar..
Ik heb een hekel aan Ali B. Wat een mongoolquote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja
Maar hij is wel grappig![]()
En waarom is het dan een mongool?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Ali B. Wat een mongool
Een mongool zou de koningin ook knuffelen jaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een hekel aan Ali B. Wat een mongool
Sorry, dat laatste is een beetje overdreven. Maar even over Ali B. Ik vind hem een sukkel. Ik snap niet waarom hij zo popiejopie is. Plus hij heeft iets tegen Jan Smitquote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En waarom is het dan een mongool?
Ik schrok me ook kapot toen opeens Hind ertussenkwamquote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet slim. Dan denk je eerst: 'Wat een leuke avatar'
En daarna schrik je je helemaal kapot![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet slim. Dan denk je eerst: 'Wat een leuke avatar'
En daarna schrik je je helemaal kapot![]()
Jan Smit is best okquote:
Kinderen uit groep 6 vinden hem al een neppe rapperquote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
Sorry, dat laatste is een beetje overdreven. Maar even over Ali B. Ik vind hem een sukkel. Ik snap niet waarom hij zo popiejopie is. Plus hij heeft iets tegen Jan Smit
ik zeg toch ook.. als je naarzijn muziek luistert..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Buffy en Jan Smit. Het wordt steeds erger![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Zo dan.
Toch klinkt Ali erg vet op die nieuwe shit van Brace.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
ik zeg toch ook.. als je naarzijn muziek luistert..
En ik luister liever naar JS dan naar AB
Marrokanen en aardig? Hoe kun je dat nou zeggen in 1 zin...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het ook helemaal niet over zijn muziek (hoewel ik die ook wel grappig vind)
Het lijkt me gewoon wel een aardige gozer
Het is niet die van jou, maar vanuit het icon-topic.. daar heb ik er ook tig aangeboden gekregen, waardoor ik nu niet kan kiezen. ;').quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]Je hebt hem niet vanuit mijn server gelinkt... waar ben je bang voor???
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |