Gelukkig nog een normale man in dit topicquote:
Nou, ga je gangquote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]Angel... hoe durf je. Charmed, tjah ieder zijn eigen mening. Maar als je van Buffy houdt... niet van Angel?
![]()
Dat zei Bar_rel ook ooit totdat ik hem ging stalken.. En nu heeft ie alle dvd's van Angel ook gekocht
Jij gelooft niet in de schone kunsten van het goochelen?quote:
Nee, ik hou ook niet van Hans Kazan/Klokquote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in de schone kunsten van het goochelen?
Nee schat, je bent Brainpower nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
Yoooo.
Oefenen kan geen kwaadquote:
Fajah Lourens bij Jensen. Ze ziet er echt supergoed uitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
Yoooo.
In het begin had ik er ook moeite mee. Echt, je went eraan!! Ik heb zelfs dat ik soms twijfel of ik Buffy of Angel beter vind... echt moeilijk gewoonquote:Op woensdag 28 september 2005 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, ga je gang. Paar afleveringen gekeken in het begin, maar het was toch anders.
iig geen Buffy in de hoofdrol.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fajah Lourens bij Jensen. Ze ziet er echt supergoed uitDat haar, die lach
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk straks de HH wel even, want damn... wat zag zij er weer geweldig uit zeg.quote:
Ik snap al die mensen die Talpa afzeiken gelijk een stuk beterquote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef alwaysthebest het volgende:
De herhaling komt er toch bijna meteen achteraan.
Die lach he... dat is een van de mooiste lach die ik heb gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk straks de HH wel even, want damn... wat zag zij er weer geweldig uit zeg..
!!!!
Die lach alleen al man..
.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die lach he... dat is een van de mooiste lach die ik heb gezien
Jensen zit bij RTL5 hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik snap al die mensen die Talpa afzeiken gelijk een stuk beter
Lul niet man, het gaat je om haar tietenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
Die lach he... dat is een van de mooiste lach die ik heb gezien
[afbeelding]
Die zijn al verkleind.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een memmen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |