Euh...nee, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
In Egypte he..
Heb jij niet zoiets gehoord dan op je vakantie Bupa?!.
Doet me denken aan Knabbel en Babbel.quote:
Pedo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[[url=http://www.freewebs.com/jim-planet/av-4105[1].jpg]afbeelding[/url]]![]()
Kruisje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[[url=http://www.freewebs.com/jim-planet/av-4105[1].jpg]afbeelding[/url]]![]()
Zozo, Jimmy-boy is 100 punten waard?quote:
Nou enquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zozo, Jimmy-boy is 100 punten waard?
Over zijn looks zal ik niks zeggen, maar die gast kan toch voor geen meter zingen.![]()
Oh, dus het gaat je alleen om de looks?quote:
Nou ja, ik zeg niet 'Wat een lekker ding,' hij is nu 17 ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus het gaat je alleen om de looks?
Nou ja...dan zijn we het deze keer niet oneens met elkaar.
Dus hup, +100
Ik ben ook 17 en schattigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg niet 'Wat een lekker ding,' hij is nu 17 ofzo
Maar hij is wel schattig![]()
Dat is nu juist schattigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
En ik zing niet alsof ik verkouden ben!!
Hoezo? Zijn de AH Hamsterweken weer begonnen?quote:
Mwoah, valt wel mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:08 schreef Tania18 het volgende:
Beev
Doe deze in je avatar, die is wel mooi
[afbeelding]
Deze?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn de AH Hamsterweken weer begonnen?
Er is maar één leuke foto van Hind, maar die kan ik dus niet vinden.
Ook niet via de mail?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik laat trouwens geen foto's zien van mijn vakantie.!
In ieder geval geen foto's waar ik op sta.
Mocht er nog belangstelling bestaan voor een landschapje of wat vuurwerk, dan hoor ik dat graag.
Ik vind die juist weer wat minder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:13 schreef Tania18 het volgende:
Beev, nou hoor je te zeggen: Dank je Tania, dat je de enige mooie foto van Hind op hebt weten te sporen
Ja.quote:
Hmm, daar moet ik nog over nadenken.quote:
Maar wat als je nu geen 'hoort wat' hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik nog over nadenken.
Maar voor wat, hoort wat.
Ik heb wél smaak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Tania18 het volgende:
Jullie hebben gewoon geen smaak, daar kan ik niks aan doen
Dan moet je dat maar gaan maken in Portugal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar wat als je nu geen 'hoort wat' hebt![]()
Dus ja, dat is één van haar betere foto's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
Het lijkt alsof ze met haar tanden op de binnenkant van haar onderlip steunt, ze creëert zo nog vreemdere wangen en ze kijkt alsof ze net een botoxje heeft genomen.
![]()
Voor wat hoort watquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar gaan maken in Portugal.
Heb ik daar veel gepost dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Oh en Tania....je hebt wel "hoort wat".
Ik kon toentertijd in dat nieuwe Shok! kijken en.... oh lord.
Jaquote:
Eet smakelijkquote:En nu ga ik eten![]()
Ja en?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb ik daar veel gepost dan?![]()
Volgens mij 1 of 2 foto's maar![]()
Dan vráág je het daar.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
Uhuh, die zag ik, maar stond 'ie niet tussen..
Magoed, ik zal hem vinden..
Ja goidvr, daar dacht ik dus gisteren pas aan.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook nog wel wat "hoort wat" voor je hoor, Buup.
Wat? Foto's van Tania?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
Ja, ik ook.
Huh?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja goidvr, daar dacht ik dus gisteren pas aan..
Gisteren dacht ik opeens: Ohja, shit, ik had nog moeten vragen wat dat nummer het ook alweer was.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
Je dacht er gisteren aan om het te vragen, je hebt het niet gedaan...maar...nu...vandaag????
Nou, hup! Ga vragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteren dacht ik opeens: Ohja, shit, ik had nog moeten vragen wat dat nummer het ook alweer was.. Maar ik had gedacht dat ik het wel makkelijk zou kunnen vinden, maar nee dus...
.
Ja, nu ben ik dus hier en kan ik het niet meer gaan vragen daar he...quote:
Jeez, moet ik alles voorkauwen hier?quote:Dus ben je op zoek naar een nummer, wil je een leuk nummer kwijt of heb je bepaalde herinnneringen aan een nummer post dit dan *hier*.
Sapristiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Maar daar staat toch Turkse zomerhits! En ik was toch niet in Turkijeeeeeeeeeee!.
Ik kan/mag geen Forum Tools meer gebruiken, dus moet ik eerst reactie invoeren in het quick-reply-venster, alt-s, editen, PI invoeren en dan weer alt-squote:Enneh, je PI ben je vergeten..
Euh...hoe merk je dat?quote:Ah, is het balletje al gevallen, daar achteren?!.
Bijna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sapristi
Waar zat je dan?
Marokko?![]()
Of je gebruikt gewoon IE en doet alles in 1 keer.quote:Ik kan/mag geen Forum Tools meer gebruiken, dus moet ik eerst reactie invoeren in het quick-reply-venster, alt-s, editen, PI invoeren en dan weer alt-s
Als Yvonne er op is gaan zitten.quote:Euh...hoe merk je dat?![]()
Oh ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Bijna.. Egypte.
.
Nog zo gezegd, geen bommetje!.
In één keer?quote:Of je gebruikt gewoon IE en doet alles in 1 keer..
Huhquote:Als Yvonne er op is gaan zitten..
Wat heeft dat met IE te maken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
Of je gebruikt gewoon IE en doet alles in 1 keer..
Hoe bedoel je?quote:Als Yvonne er op is gaan zitten..
Was leuk hoor, dat wel.quote:
Ja, oftewel: in quick reply je bericht invoeren, dan op preview drukken, post nakijken, PI aanklikken, invoeren. Zo doe ik het.quote:In één keer?![]()
Op dat balletje he, like duh.quote:Huh![]()
![]()
???
Gelukkig maar.quote:
Duh.quote:Ja, oftewel: in quick reply je bericht invoeren, dan op preview drukken, post nakijken, PI aanklikken, invoeren. Zo doe ik het..
Aha.quote:Op dat balletje he, like duh..
Ja, dat is dus niet in 1 keer en het heeft ook geen ruk met IE te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
Ja, oftewel: in quick reply je bericht invoeren, dan op preview drukken, post nakijken, PI aanklikken, invoeren. Zo doe ik het..
.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Maar niet als je mod bent.Alt-p / Preview doet het dan niet
!!!!!!
Er is op gereageerd ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
Jaajaaaa, je had het aangekaart, maaaaaaaaaar..... is er al op gereageerd?!?!?.
Je begint er wel om heen te draaien als een echte mod zeg.quote:
Ik zit je maar te jennen, joh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Je begint er wel om heen te draaien als een echte mod zeg..
Ligt het in de lijn der verwachtingen dat IDO nog deze maand open gaat?!.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 RTL 4 RTL 5 SBS 6 Yorin (België) één België twee TV Gelderland BBC 1 BBC 2 Duitse zender Duitse zender Net 5 ( 5 plus een eentje ervoor :P) Veronica Nickelodeon Nat. Geographic Discovery Channel ( 9 plus een eentje ervoor :P) EuroSport TMF MTV .... bladiebla .... |
Ja, die willen ook ineens op 9 jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
Discovery Channel ( 9 plus een eentje ervoor)
Like...duhquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien dat TMF het daarom ineens terug op 9 heeft gezet!
Maar Talpa moet op 10quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
Uhuh. 's Avonds tussen 20:00 en 02:00 al voorproefjes. Vind de lay-out nog maar matig, maar de ER en BB filmpjes enzo zijn leuk..
quote:
Maar 8 is makkelijker dan eerst een 1 en dan een 0.quote:
Ik moet toch 08 doen omdat ik anders zo lang moet wachten. Dus dat maakt geen verschil.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar 8 is makkelijker dan eerst een 1 en dan een 0..
misschien 5 jaar terug toen ze nog niet aan de crack zatquote:
Waarvoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:33 schreef BVO het volgende:
Tania, ik heb je opgegeven hoor.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit.
D'r zat in ieder geval echt een héle mooie foto tussen.(Ik weet al niet meer welke).
Tania, niet vergeten als je in Portugal bent, hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JaJij maakt foto's in Portugal. Ik geef jou de mijne, jij geeft mij de jouwe...klaar
[..]
Eet smakelijk
Wat heeft die eerste quote er nou mee te makenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Tania, niet vergeten als je in Portugal bent, hè?
Geef jij jezelf nou maar op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Idols natuurlijk. Aangezien zij zelf geen mediapaspoort had.
Dat ik kwaliteits-foto's van haar verwacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft die eerste quote er nou mee te maken?
Die ga ik morgen wel even doen. Op een snelle computerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
http://winmetpostbanksailgame.gamechannel.nl
Wil ik wel winnen..
Tegen beter weten in he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
BVO, waarom speel je dat spel? Je wint toch nooit wat.
The O.C. is afgelopenquote:
Ja, dat dan weer wel. Nu.quote:
Ik had het ook niet tegen jou hoor sufkut.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Jij bent Beevje, beaverhausen is Beavje.
Waar slaat dat nou weer op??? Doe eens even gezond manquote:
Ik heb vakantie, mag ik??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:41 schreef LeBeau het volgende:
Dronken op een woensdag avond? Tsk tsk.
Tegen wie dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou hoor sufkut.
Misschien zei ik hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tegen wie dan?. Niemand anders zei wat.
Wat een enthousiasme opeens.quote:
Ja, ik dacht, dat kan gezellig worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme opeens..
Kijk eens naar mijn avaquote:
Gewoon in het algemeen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tegen wie dan?. Niemand anders zei wat.
Deze ava isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Waarom neem je deze icon trouwens niet weer?
[afbeelding]
Was je weggeweest danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen..
Zo van: Ik ben er ook weer!.
Die van mij nog meer.quote:
Mag ik je zoenen??quote:
Valt dat even tegen he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, dat kan gezellig worden.
Hier lijkt ze op een kruising tussen een omgebouwde man en een mongool...quote:
Ja maar dat past wel bij BVO, want die lijkt op die Volendamse kutkindquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hier lijkt ze op een kruising tussen een omgebouwde man en een mongool...
Nee, maar dat weet jij, dat weet ik, maar de rest weet dat niet he.quote:
Ohquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Idols natuurlijk. Aangezien zij zelf geen mediapaspoort had.
Ja, je bent nog saaier dan Balkenende.quote:
Niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat past wel bij BVO, want die lijkt op die Volendamse kutkind
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft die eerste quote er nou mee te maken?
Ik pas even.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik je zoenen??![]()
![]()
![]()
Profiteer er nou maar van, want ik ben dronken..... want normaal doe ik dat niet
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
BUUURP
Bestaat niet... nog saaier dan Balkenenendnnendnde? Kan niet.... IK ZEG HET JE!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je bent nog saaier dan Balkenende.
Je hoeft alleen maar een liedje te zingen hoor, je hoeft niet in te loggen als je voor de jury staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh
Wat is mijn naam en wachtwoord?![]()
Ik word duizelig van dat rotkop van dat mens.... wie is dat??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet meer..
Waren de SC'ers het gisteren unaniem over eens.. Toch?!
.
[afbeelding]
Oh, hij heeft me opgegeven voor Idolsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar een liedje te zingen hoor, je hoeft niet in te loggen als je voor de jury staat..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar een liedje te zingen hoor, je hoeft niet in te loggen als je voor de jury staat..
Is dat niet die Froukje van 6Pack?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik word duizelig van dat rotkop van dat mens.... wie is dat??
bigbrothervijf@hotmail.comquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh
Wat is mijn naam en wachtwoord?![]()
* Tania18 citeert van gisteren...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jury: Begin maar.
Tania: Ja sorry, ik weet m'n wachtwoord niet meer.
Jury: ...
quote:Matig hoor..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 citeert van gisteren...
[..]
Froukje de Bot(h)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat niet die Froukje van 6Pack?
Nee, een andere Froukje.quote:
Die had ik eerst ook ("Is ze net klaar mee" en "Die heb ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
Je bent beroep/studie en mobiele telefoonnummer vergeten in te voeren
Maar ik moest wel lachen
Misschien is ze gekrompenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lijkt ze op Froukje de Both?
Nou dan![]()
Die heb ik niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook ("Is ze net klaar mee" en "Die heb ik niet") maar bij die mediapaspoort vroegen ze daar niet naar dus die komen er niet automatisch bij te staan.
.
Met ik bedoel ik dan mezelf he muts.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die heb ik niet...
Hallo, ik woon niet in een grot ofzo
Jij bent Sven nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Zeggen jullie eens een leuk nummer voor me om te zingen dan..
Into the groove van Madonna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Zeggen jullie eens een leuk nummer voor me om te zingen dan..
Is Tania ook dronken soms??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Met ik bedoel ik dan mezelf he muts..
Met zo'n leuk dansje erbij bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Into the groove van Madonna.
Net als Herman![]()
![]()
![]()
Woon jij wel in een grot?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Met ik bedoel ik dan mezelf he muts..
Doe iets van Michael Jacksonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Met zo'n leuk dansje erbij bedoel je?
Ik ben dronken... maak misbruik van mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kan wel heel goed zingen, ontdekte ik vanavond.
Helemaal niet juistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kan wel heel goed zingen, ontdekte ik vanavond.
Oeh Dizer... ik heb hierop gewacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben dronken... maak misbruik van me
Ja maar dan moet ie ook make-up dragen want als hij niet doorgaat dan moet ie gaan huilen en kan zijn make-up uitlopen netals zijn idool...quote:
BVO is toch een BacoBoy? Die heeft echt wel een telefoonquote:
Dizer trekt zijn broek naar benedenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh Dizer... ik heb hierop gewacht.
* Christine trekt snel Dizer een steegje in
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dizer trekt zijn broek naar beneden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine gaat op haar knietjes voor Dizer zitten...
Kelly van BigBrother doet niet meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
>>KEL
Mmmmmm lekker dier van me... ik zal rustig aan doen hoor... hééééél rustig aan...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]Niet te snel schat..... ennnuh... niet knoeien
Wat ben je nou voor een homo zeg...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef LeBeau het volgende:
Ack, sex!
* LeBeau houdt z'n handen voor z'n ogen en rent snel weg
Zeg, hou es op met praten en geniettttttttquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een homo zeg...
Eentje die niet van hetero sex houdt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een homo zeg...
Zit in Libanon nu.quote:
* beaverhausen snapt niet waarom Beau nou weg rent en blijft nog kijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef LeBeau het volgende:
Ack, sex!
* LeBeau houdt z'n handen voor z'n ogen en rent snel weg
Daaaaaaaaaaaaaaaag... je mist een kans op een trioquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Eentje die niet van hetero sex houdt?
Ik ga naar bed.
Echte homoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* beaverhausen snapt niet waarom Beau nou weg rent en blijft nog kijken
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Eentje die niet van hetero sex houdt?
Ik ga naar bed.
Dat snap ik nou nooit. Ben je de eerste keer afgewezen, ga je weer mee doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit in Libanon nu..
Maaaaaaar... wat ik gehoord heb doet ze geloof ik wel mee dit jaar.!!
Ik kan meerdere dingen te gelijk hoor...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, hou es op met praten en genietttttttt
Of vieze dromen, dat ie sex heeft met mij of nog erger.. een vrouwquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat je maar geen Enge Dromen krijgt vannacht.
Oooh schatje wat ben je toch lekkerrrrquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan meerdere dingen te gelijk hoor...
Gepijpt worden en praten
Omdat ze wél zingen kon.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit. Ben je de eerste keer afgewezen, ga je weer mee doen![]()
Beetje sneu![]()
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nogal tegen vind vallenquote:
Dat zeg ik, Enge Dromen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of vieze dromen, dat ie sex heeft met mij of nog erger.. een vrouw![]()
Ik ben bijna 'klaar'... blijf nouquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef Tania18 het volgende:
*Mental image*
Vlucht ook maar snel weg uit dit topic
Ooh..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat bedoelde ik juist..
Ik liep vast op die Idols-site.quote:
Ik snapte je meteen hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Ik bedoelde..... DAT IK HAAR MOBIELE NUMMER NIET HEB!.
Zo lastig is het toch niet?!?.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik liep vast op die Idols-site.
Zo leuk was het niet hoor.quote:
Ja hoor, met mij alles prima.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
Mja, dat had je kunnen verwachten he.
Alles goed met je????
Ja hoor, met mij alles prima.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
Mja, dat had je kunnen verwachten he.
Alles goed met je????
Ja, dat is wel leuk ja!quote:
Ik zit er nog over te denken, ik denk het wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
Komt er in IDO ook een slowchat?
Ik wil ook alvast patent op een aantal topics aanvragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit er nog over te denken, ik denk het wel.
Uit m'n sig?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
Heeft je website nou weer een andere naam B.?
Je bent er nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
Heeft je website nou weer een andere naam B.?
Hoeveel??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Uit m'n sig?
Nee, nog steeds dezelfde, alleen hij is nu ook via een .nl adres te bereiken..
Vandaag trouwens een nieuw record aan bezoekers..
Mail maar (Svensational@fok.nl)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil ook alvast patent op een aantal topics aanvragen..
Op dit moment al 203 unieke bezoekers vandaag.quote:
Dat is snelquote:
Nou, 6 halve liters is toch 3 liter biet hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik ging maar even wat eten
Oh en hoe kun je na 6 biertjes nou dronken zijn![]()
Voor Tania is dat niks joh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, 6 halve liters is toch 3 liter biet hoor..
Dat is idd wel heeeeel erg veelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, 6 halve liters is toch 3 liter biet hoor..
Bupatih is er niet dus ik hoef ook niet te editten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
biet
Ik drink geen bierquote:
-1quote:
Terugslaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Dames, mijn zusje slaat me hier half dood, ze wil nog even achter de PC..
.
Die oude lijkt me.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
Zouden ze trouwens een nieuw forum openen voor Idols? Of verder gaan in de vorige?
Dat is nog geen eens een halve liter.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is nog geen eens een halve liter.!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is nog geen eens een halve liter.!
Nieuwe zou beter zijn. Heb je tenminste geen relschoppers die gaan topickicken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Die oude lijkt me.
Enneh... ze is toch veel sterker..
Wanneer registreert zij zich eens op FOK!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Dames, mijn zusje slaat me hier half dood, ze wil nog even achter de PC..
.
Doeiquote:
quote:
Zei ik van niet danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
Zie je sven... ik post hier nog wel eens
De laatste paar weken dan hequote:
In je fotoboek he! Maar dat was ook zo toen.quote:
Ja, dat zeg ik tochquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:25 schreef Christine het volgende:
En lang geleden enzo.
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Ik ben niet helemaal helder, sorry.
Excuses aanvaard.quote:
Dank jequote:
quote:
quote:
quote:
Ik omdat als je terugleest het er staat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waarom ben jij zo vroeg wakker??
Ik omdat ik elke dag zo vroeg opsta...
Ik vind ze niet grappig, of ik snap ze niet.quote:
Had je een lekkere schilder voor je raam die druk bezig was en jij dacht, laat ik maar wakker worden zodat ik er meer van kan genietenquote:
Scribbly is net seinfeld. Is alleen gemaakt voor zeer intelectuele mensenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind ze niet grappig, of ik snap ze niet.
Niet voor jou dusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Scribbly is net seinfeld. Is alleen gemaakt voor zeer intelectuele mensen![]()
Ach jah, nu heb je tenminste nog wat aan je dag.. ik bijvoorbeeld vind het niet erg om zo vroeg wakker te worden omdat ik nog heel veel moet en kan doen!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:51 schreef Svensational het volgende:
Nee, gelukkig kwam m'n moeder me even waarschuwen van tevoren..
Normaal zet ik m'n wekker op half 10. Want uitslapen tot 2 uur doe ik alleen op een zondag na een avond stappen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah, nu heb je tenminste nog wat aan je dag.. ik bijvoorbeeld vind het niet erg om zo vroeg wakker te worden omdat ik nog heel veel moet en kan doen!
Ga je nou alweer weg.quote:Zoals nu... kamer opruimen en aan mijn verslag werken! Doei
Nieuw jaar, nieuw forum lijkt me. Bij BB is dat iig ook het geval geweest en het lijkt me ook logischer dan dat je het oude forum weer gaat openenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
Zouden ze trouwens een nieuw forum openen voor Idols? Of verder gaan in de vorige?
Dat leek mij ook ja. Hoewel het feestdagenforum en examenforum ook elk jaar hetzelfde isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuw forum lijkt me. Bij BB is dat iig ook het geval geweest en het lijkt me ook logischer dan dat je het oude forum weer gaat openen
Afstuderenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:06 schreef Skaai het volgende:
Aan je verslag werken? HET IS AUGUSTUS!
Go on a holiday, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |