Woon jij wel in een grot?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Met ik bedoel ik dan mezelf he muts..
Doe iets van Michael Jacksonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Met zo'n leuk dansje erbij bedoel je?
Ik ben dronken... maak misbruik van mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kan wel heel goed zingen, ontdekte ik vanavond.
Helemaal niet juistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kan wel heel goed zingen, ontdekte ik vanavond.
Oeh Dizer... ik heb hierop gewacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben dronken... maak misbruik van me
Ja maar dan moet ie ook make-up dragen want als hij niet doorgaat dan moet ie gaan huilen en kan zijn make-up uitlopen netals zijn idool...quote:
BVO is toch een BacoBoy? Die heeft echt wel een telefoonquote:
Dizer trekt zijn broek naar benedenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh Dizer... ik heb hierop gewacht.
* Christine trekt snel Dizer een steegje in
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dizer trekt zijn broek naar beneden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine gaat op haar knietjes voor Dizer zitten...
Kelly van BigBrother doet niet meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
>>KEL
Mmmmmm lekker dier van me... ik zal rustig aan doen hoor... hééééél rustig aan...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]Niet te snel schat..... ennnuh... niet knoeien
Wat ben je nou voor een homo zeg...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef LeBeau het volgende:
Ack, sex!
* LeBeau houdt z'n handen voor z'n ogen en rent snel weg
Zeg, hou es op met praten en geniettttttttquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een homo zeg...
Eentje die niet van hetero sex houdt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een homo zeg...
Zit in Libanon nu.quote:
* beaverhausen snapt niet waarom Beau nou weg rent en blijft nog kijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef LeBeau het volgende:
Ack, sex!
* LeBeau houdt z'n handen voor z'n ogen en rent snel weg
Daaaaaaaaaaaaaaaag... je mist een kans op een trioquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Eentje die niet van hetero sex houdt?
Ik ga naar bed.
Echte homoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* beaverhausen snapt niet waarom Beau nou weg rent en blijft nog kijken
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Eentje die niet van hetero sex houdt?
Ik ga naar bed.
Dat snap ik nou nooit. Ben je de eerste keer afgewezen, ga je weer mee doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit in Libanon nu..
Maaaaaaar... wat ik gehoord heb doet ze geloof ik wel mee dit jaar.!!
Ik kan meerdere dingen te gelijk hoor...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, hou es op met praten en genietttttttt
Of vieze dromen, dat ie sex heeft met mij of nog erger.. een vrouwquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat je maar geen Enge Dromen krijgt vannacht.
Oooh schatje wat ben je toch lekkerrrrquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan meerdere dingen te gelijk hoor...
Gepijpt worden en praten
Omdat ze wél zingen kon.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit. Ben je de eerste keer afgewezen, ga je weer mee doen![]()
Beetje sneu![]()
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nogal tegen vind vallenquote:
Dat zeg ik, Enge Dromen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of vieze dromen, dat ie sex heeft met mij of nog erger.. een vrouw![]()
Ik ben bijna 'klaar'... blijf nouquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef Tania18 het volgende:
*Mental image*
Vlucht ook maar snel weg uit dit topic
Ooh..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat bedoelde ik juist..
Ik liep vast op die Idols-site.quote:
Ik snapte je meteen hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Ik bedoelde..... DAT IK HAAR MOBIELE NUMMER NIET HEB!.
Zo lastig is het toch niet?!?.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik liep vast op die Idols-site.
Zo leuk was het niet hoor.quote:
Ja hoor, met mij alles prima.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
Mja, dat had je kunnen verwachten he.
Alles goed met je????
Ja hoor, met mij alles prima.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
Mja, dat had je kunnen verwachten he.
Alles goed met je????
Ja, dat is wel leuk ja!quote:
Ik zit er nog over te denken, ik denk het wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
Komt er in IDO ook een slowchat?
Ik wil ook alvast patent op een aantal topics aanvragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit er nog over te denken, ik denk het wel.
Uit m'n sig?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
Heeft je website nou weer een andere naam B.?
Je bent er nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
Heeft je website nou weer een andere naam B.?
Hoeveel??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Uit m'n sig?
Nee, nog steeds dezelfde, alleen hij is nu ook via een .nl adres te bereiken..
Vandaag trouwens een nieuw record aan bezoekers..
Mail maar (Svensational@fok.nl)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil ook alvast patent op een aantal topics aanvragen..
Op dit moment al 203 unieke bezoekers vandaag.quote:
Dat is snelquote:
Nou, 6 halve liters is toch 3 liter biet hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik ging maar even wat eten
Oh en hoe kun je na 6 biertjes nou dronken zijn![]()
Voor Tania is dat niks joh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, 6 halve liters is toch 3 liter biet hoor..
Dat is idd wel heeeeel erg veelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, 6 halve liters is toch 3 liter biet hoor..
Bupatih is er niet dus ik hoef ook niet te editten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
biet
Ik drink geen bierquote:
-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |