quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dizer trekt zijn broek naar beneden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine gaat op haar knietjes voor Dizer zitten...
Kelly van BigBrother doet niet meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
>>KEL
Mmmmmm lekker dier van me... ik zal rustig aan doen hoor... hééééél rustig aan...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]Niet te snel schat..... ennnuh... niet knoeien
Wat ben je nou voor een homo zeg...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef LeBeau het volgende:
Ack, sex!
* LeBeau houdt z'n handen voor z'n ogen en rent snel weg
Zeg, hou es op met praten en geniettttttttquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een homo zeg...
Eentje die niet van hetero sex houdt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een homo zeg...
Zit in Libanon nu.quote:
* beaverhausen snapt niet waarom Beau nou weg rent en blijft nog kijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef LeBeau het volgende:
Ack, sex!
* LeBeau houdt z'n handen voor z'n ogen en rent snel weg
Daaaaaaaaaaaaaaaag... je mist een kans op een trioquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Eentje die niet van hetero sex houdt?
Ik ga naar bed.
Echte homoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* beaverhausen snapt niet waarom Beau nou weg rent en blijft nog kijken
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Eentje die niet van hetero sex houdt?
Ik ga naar bed.
Dat snap ik nou nooit. Ben je de eerste keer afgewezen, ga je weer mee doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit in Libanon nu..
Maaaaaaar... wat ik gehoord heb doet ze geloof ik wel mee dit jaar.!!
Ik kan meerdere dingen te gelijk hoor...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, hou es op met praten en genietttttttt
Of vieze dromen, dat ie sex heeft met mij of nog erger.. een vrouwquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat je maar geen Enge Dromen krijgt vannacht.
Oooh schatje wat ben je toch lekkerrrrquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan meerdere dingen te gelijk hoor...
Gepijpt worden en praten
Omdat ze wél zingen kon.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit. Ben je de eerste keer afgewezen, ga je weer mee doen![]()
Beetje sneu![]()
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nogal tegen vind vallenquote:
Dat zeg ik, Enge Dromen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of vieze dromen, dat ie sex heeft met mij of nog erger.. een vrouw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |