Dan vráág je het daar.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
Uhuh, die zag ik, maar stond 'ie niet tussen..
Magoed, ik zal hem vinden..
Ja goidvr, daar dacht ik dus gisteren pas aan.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook nog wel wat "hoort wat" voor je hoor, Buup.
Wat? Foto's van Tania?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
Ja, ik ook.
Huh?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja goidvr, daar dacht ik dus gisteren pas aan..
Gisteren dacht ik opeens: Ohja, shit, ik had nog moeten vragen wat dat nummer het ook alweer was.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
Je dacht er gisteren aan om het te vragen, je hebt het niet gedaan...maar...nu...vandaag????
Nou, hup! Ga vragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteren dacht ik opeens: Ohja, shit, ik had nog moeten vragen wat dat nummer het ook alweer was.. Maar ik had gedacht dat ik het wel makkelijk zou kunnen vinden, maar nee dus...
.
Ja, nu ben ik dus hier en kan ik het niet meer gaan vragen daar he...quote:
Jeez, moet ik alles voorkauwen hier?quote:Dus ben je op zoek naar een nummer, wil je een leuk nummer kwijt of heb je bepaalde herinnneringen aan een nummer post dit dan *hier*.
Sapristiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Maar daar staat toch Turkse zomerhits! En ik was toch niet in Turkijeeeeeeeeeee!.
Ik kan/mag geen Forum Tools meer gebruiken, dus moet ik eerst reactie invoeren in het quick-reply-venster, alt-s, editen, PI invoeren en dan weer alt-squote:Enneh, je PI ben je vergeten..
Euh...hoe merk je dat?quote:Ah, is het balletje al gevallen, daar achteren?!.
Bijna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sapristi
Waar zat je dan?
Marokko?![]()
Of je gebruikt gewoon IE en doet alles in 1 keer.quote:Ik kan/mag geen Forum Tools meer gebruiken, dus moet ik eerst reactie invoeren in het quick-reply-venster, alt-s, editen, PI invoeren en dan weer alt-s
Als Yvonne er op is gaan zitten.quote:Euh...hoe merk je dat?![]()
Oh ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Bijna.. Egypte.
.
Nog zo gezegd, geen bommetje!.
In één keer?quote:Of je gebruikt gewoon IE en doet alles in 1 keer..
Huhquote:Als Yvonne er op is gaan zitten..
Wat heeft dat met IE te maken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
Of je gebruikt gewoon IE en doet alles in 1 keer..
Hoe bedoel je?quote:Als Yvonne er op is gaan zitten..
Was leuk hoor, dat wel.quote:
Ja, oftewel: in quick reply je bericht invoeren, dan op preview drukken, post nakijken, PI aanklikken, invoeren. Zo doe ik het.quote:In één keer?![]()
Op dat balletje he, like duh.quote:Huh![]()
![]()
???
Gelukkig maar.quote:
Duh.quote:Ja, oftewel: in quick reply je bericht invoeren, dan op preview drukken, post nakijken, PI aanklikken, invoeren. Zo doe ik het..
Aha.quote:Op dat balletje he, like duh..
Ja, dat is dus niet in 1 keer en het heeft ook geen ruk met IE te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
Ja, oftewel: in quick reply je bericht invoeren, dan op preview drukken, post nakijken, PI aanklikken, invoeren. Zo doe ik het..
.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Maar niet als je mod bent.Alt-p / Preview doet het dan niet
!!!!!!
Er is op gereageerd ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
Jaajaaaa, je had het aangekaart, maaaaaaaaaar..... is er al op gereageerd?!?!?.
Je begint er wel om heen te draaien als een echte mod zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |