Boro Boro is een erg lekker nummer!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef Diego27 het volgende:
Arash-boro boro Hoorde het in slovenie !!!
Is nu ook hier een bescheiden tipparade hitje en komt zo nu en dan eens voorbij op de radio !!
Turkse pop met westerse invloeden !!
Ik vertrek dinsdag voor 2 weken, en zal na m'n vakantie hier in ieder geval postenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef Vava het volgende:
Ja waar blijven die Turkse zomerhits? Er gaan toch zoveel Nederlanders naar Turkije
Alvast bedanktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik vertrek dinsdag voor 2 weken, en zal na m'n vakantie hier in ieder geval posten
Alleen maar engelse sletten daar zeg! Central Barquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef BinkeR het volgende:
Maarre Turkije was weer helemaal te gek, Club X-Bar Gumbet![]()
Central Barquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Alleen maar engelse sletten daar zeg! Central Baris veeel leuker!
so?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Dat gasolina gedoe vonden ze op Malta ook helemaal geweldig...
ze hebben dar echt alleen maar hiphop & rnb tenten...
1 rockkroeg, die altijd dicht was :S
1 discotheek die al om 2 uur sloot ofzo
1 hele gezellige kroeg/terras Black bull, alleen toen de dj daar doorkreeg dat er allemaal nederlanders zaten, werd het ineens een hollandse apreski avond... nee daar hebben we zin in :S
Nou ja zeg! Haske leuk met die hele kroeg, " Je looog tegen mij, alsof ik een kind wassssss"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:01 schreef Legally_Brunette het volgende:
Man o man, dat Oranje Cafe is toch te triest voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |