Hoezo? Zijn de AH Hamsterweken weer begonnen?quote:
Mwoah, valt wel mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:08 schreef Tania18 het volgende:
Beev
Doe deze in je avatar, die is wel mooi
[afbeelding]
Deze?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn de AH Hamsterweken weer begonnen?
Er is maar één leuke foto van Hind, maar die kan ik dus niet vinden.
Ook niet via de mail?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik laat trouwens geen foto's zien van mijn vakantie.!
In ieder geval geen foto's waar ik op sta.
Mocht er nog belangstelling bestaan voor een landschapje of wat vuurwerk, dan hoor ik dat graag.
Ik vind die juist weer wat minder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:13 schreef Tania18 het volgende:
Beev, nou hoor je te zeggen: Dank je Tania, dat je de enige mooie foto van Hind op hebt weten te sporen
Ja.quote:
Hmm, daar moet ik nog over nadenken.quote:
Maar wat als je nu geen 'hoort wat' hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik nog over nadenken.
Maar voor wat, hoort wat.
Ik heb wél smaak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Tania18 het volgende:
Jullie hebben gewoon geen smaak, daar kan ik niks aan doen
Dan moet je dat maar gaan maken in Portugal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar wat als je nu geen 'hoort wat' hebt![]()
Dus ja, dat is één van haar betere foto's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
Het lijkt alsof ze met haar tanden op de binnenkant van haar onderlip steunt, ze creëert zo nog vreemdere wangen en ze kijkt alsof ze net een botoxje heeft genomen.
![]()
Voor wat hoort watquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar gaan maken in Portugal.
Heb ik daar veel gepost dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Oh en Tania....je hebt wel "hoort wat".
Ik kon toentertijd in dat nieuwe Shok! kijken en.... oh lord.
Jaquote:
Eet smakelijkquote:En nu ga ik eten![]()
Ja en?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb ik daar veel gepost dan?![]()
Volgens mij 1 of 2 foto's maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |