Die had ik eerst ook ("Is ze net klaar mee" en "Die heb ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
Je bent beroep/studie en mobiele telefoonnummer vergeten in te voeren
Maar ik moest wel lachen
Misschien is ze gekrompenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lijkt ze op Froukje de Both?
Nou dan![]()
Die heb ik niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook ("Is ze net klaar mee" en "Die heb ik niet") maar bij die mediapaspoort vroegen ze daar niet naar dus die komen er niet automatisch bij te staan.
.
Met ik bedoel ik dan mezelf he muts.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die heb ik niet...
Hallo, ik woon niet in een grot ofzo
Jij bent Sven nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Zeggen jullie eens een leuk nummer voor me om te zingen dan..
Into the groove van Madonna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Zeggen jullie eens een leuk nummer voor me om te zingen dan..
Is Tania ook dronken soms??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Met ik bedoel ik dan mezelf he muts..
Met zo'n leuk dansje erbij bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Into the groove van Madonna.
Net als Herman![]()
![]()
![]()
Woon jij wel in een grot?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Met ik bedoel ik dan mezelf he muts..
Doe iets van Michael Jacksonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Met zo'n leuk dansje erbij bedoel je?
Ik ben dronken... maak misbruik van mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kan wel heel goed zingen, ontdekte ik vanavond.
Helemaal niet juistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kan wel heel goed zingen, ontdekte ik vanavond.
Oeh Dizer... ik heb hierop gewacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben dronken... maak misbruik van me
Ja maar dan moet ie ook make-up dragen want als hij niet doorgaat dan moet ie gaan huilen en kan zijn make-up uitlopen netals zijn idool...quote:
BVO is toch een BacoBoy? Die heeft echt wel een telefoonquote:
Dizer trekt zijn broek naar benedenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh Dizer... ik heb hierop gewacht.
* Christine trekt snel Dizer een steegje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |