Ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in de reclame naar boven rennen.
Waar mijn computer staat dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in de reclame naar boven rennen.
Oh, ik dacht dat je van de spanning heen en weer ging rennenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar mijn computer staat dus..
quote:
Ooooooooooooh, dáár.quote:
Inderdaad.quote:
Noem maar watquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hoe kan ik het goedmaken? Door op zoek te gaan naar meer dingen die wij allebei mogen/haten?
Daar kan ik jammer genoeg niks over zeggen.quote:
Kristin Davis?quote:
Dat is toch al redelijk veelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin Davis?
Oh wacht, dat wisten we al.![]()
Vis?
Oh wacht, dat wisten we al.
Over politiek leuteren in ShowChat?
Oh wacht, dat wisten we al.![]()
..........
..........
..........
Noem jij eens wat.
Wanneer moet jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
Audities beginnen eind deze maand geloof ik al
Als het BB-forum zo vroeg open kan, kan dat met IDO ook welquote:[q]En over 2,5 maand de eerste uitzending al..
Ik heb me nog niet opgegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wanneer moet jij?
[..]
Als het BB-forum zo vroeg open kan, kan dat met IDO ook wel.
Ik wist hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet opgegeven.. Misschien dat ik het nog doe, ik weet het niet hoor.
.
Tssssk....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
Ik heb me nog niet opgegeven.. Misschien dat ik het nog doe, ik weet het niet hoor.
.
Vind je dat al veel?quote:
* tok tok tokquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Ik zeg toch dat ik het misschien wel ga doen!!!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet zeker dat er véél meer dingen waren waarbij wij instemmend "" postten als teken dat de (wan)smaak over iets overeenkwam.
Zie? Ik zie het tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Tania18 het volgende:
Jack Johnson
Jude Law
Maar dat wisten we ook al
Misschien.. misschien.. wat hebben we nou aan misschien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
Ik zeg toch dat ik het misschien wel ga doen!!!!
Ja, dat heeft zin. Dan krijg je eerst het halve topic vol met reacties als "quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef BVO het volgende: Nou, open een topic in FB ofzo..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
als het ervan komt, zul je het wel tegenkomen in MED.
quote:
En door je benen hurkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
En dan moet je ook nog van die bewegingen met je armen maken, hè.
Ja euh...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
* Sla je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht. Stap nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans (ofzoiets)
Dat is idd een gans, geen kip
Daarom zeg ik het ook tegen jou, zelf probeer ik het nog niet eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zin. Dan krijg je eerst het halve topic vol met reacties als "Idols" waarna een mod, admin of weet ik veel wie het topic sluit met de mededeling:
[..]
Ik doe het niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
Na 5 ShowChats achter elkaar mag nu iemand anders eens een topic openen..
Oh die.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef BVO het volgende:
Ik ben op zoek naar een Spaanstalig zomernummer.. Heb de tekst aleen niet goed verstaan dus weet de titel niet.
.
Typ het eens fonetisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef BVO het volgende:
Ik ben op zoek naar een Spaanstalig zomernummer.. Heb de tekst aleen niet goed verstaan dus weet de titel niet.
.
Waarom nietquote:
Hij zong iets van "el amor de tu suerte" (vreemde zinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Typ het eens fonetisch.
Misschien dat iemand daar wat aan heeft.
Ik weet niet hoe het moetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom niet?? Dat is alweer zo'n tijd geleden
!!!
Wíe?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zong iets van "el amor de tu suerte" (vreemde zin).
Je hoorde ook iets van panfluiten erin en z'n stem leek op die van Juanes..
Juanes!quote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
Bupa, gooi jij achter de schermen eens een balletje op voor ons..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:43 schreef Christine het volgende:
Ik at chocola. En toen moest ik niezen. En toen was mijn arm bruin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |